Auteur Topic: [KANDIDAAT] Diederik Jekel  (gelezen 134874 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #280 Gepost op: 26-02-2017, 14:23:57 »
Thomas voelt zich kiplekker in een bondje en op de kamer met degene die hem in de verste verte niet verdenkt. Lijkt me heerlijk als mol!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #281 Gepost op: 26-02-2017, 14:49:58 »
Je zag Thomas ook helemaal niet reageren op Diederik
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #282 Gepost op: 26-02-2017, 14:55:44 »
Oké, ik zit volop in de Thomas-tunnel... Dus ik ben het hiermee ontzettend eens! :-)
Wat mij opviel tijdens de laatste aflevering is dat Diederik de andere kandidaten telkens het spel lijkt uit te leggen en zelfs tegen Thomas uitlegt hoe hij het handigst kan stemmen/spreiden (????) Hij was ook nogal content met het Thomas-bondje. Eigenlijk vond ik dat best irritant/belerend overkomen.
Het kan niet anders dat hij nogal bedrogen uitkomt, wat ik aan de andere kant ook wel weer rot voor hem vind.
Volgende afvaller, denk ik.
Ja, helemaal mee eens. Denk dat hij er vooral nog in zit omdat Thomas dat zo uitkwam. Zowel speltechnisch, maar ook als een vriend.

Het lijkt me vreselijk om als mol weg te moeten kwijnen op verlaten hotelkamers. Zag pas in een vlog dat Klaas dat niet echt heel tof vond.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #283 Gepost op: 26-02-2017, 15:04:01 »
Ja, helemaal mee eens. Denk dat hij er vooral nog in zit omdat Thomas dat zo uitkwam. Zowel speltechnisch, maar ook als een vriend.

Het lijkt me vreselijk om als mol weg te moeten kwijnen op verlaten hotelkamers. Zag pas in een vlog dat Klaas dat niet echt heel tof vond.
Thomas hoeft weinig meer te verhullen. Hij kan behoorlijk mollig zijn omdat hij weet dat Diederik in een verkeerde tunnel zit en Sanne en Jochem al lang op hem zitten en daar steekt ie geen energie meer in om die op andere gedachten te brengen. Bovendien zijn Sanne en Jochem niet meer gefocust op hem, maar op het op een dwaalspoor brengen van andere kandidaten.Thomas is dan ook helemaal ontspannen. Itt tot het begin.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 15:06:27 door Run »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #284 Gepost op: 27-02-2017, 06:22:11 »
Hoewel ik denk dat Thomas de mol zal blijken te zijn. Ik zag dat een iemand nog op Diederik zit en er is wel wat over hem te zeggen. (Jawel, vond het gewoon heel gezellig in de Diederik tunnel)

De fietsopdracht is hij een fanatieke kandidaat maar hij kan weten dat het op deze manier vergeefse moeite is. Waarom rijdt hij zo ver door in verband met de check van het laatste paaltje en vooral waarom rijdt hij niet naar de anderen om het plan te overleggen zodat iedereen hetzelfde kan gaan doen? Zo is het bar veel werk voor niets, tenzij hij toch stiekem de mol is.

Okee, de foto opdracht doet hij grandioos.

De vrijstelling opdracht is het vreemd dat hij een groen lint krijgt wat een beetje wegvalt in zijn shirt en in het gras/struiken. Hij weet dat Jochem vol op hem zit. Wellicht onzichtbaar voor de anderen om Jochem de vrijstelling te laten winnen?

Nah, ik vrees dat hij eruit vliegt met de executie. Jammer, ben lang vol overtuigd geweest dat Diederik de mol zou zijn en had dat ook heel leuk gevonden.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #285 Gepost op: 27-02-2017, 09:51:43 »
Mijn verwachtingen is dat dierderik afvalt. Dit word tevens bevestigd door de app.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #286 Gepost op: 27-02-2017, 10:15:43 »
Ik zag op FB ook iets dergelijks.
Dit moment is echter vlak na de uitzending en de deelnemers aan de app moeten  dan opnieuw hun punten inzetten.

Er heeft  gewoon niemand iets op Diederik ingezet.
Jochem staat hier op 50%. Dat betekent volgens mij gewoon dat er voornamelijk door Jochem verdenkers is ingezet meteen na de uitzending.

Zolang Diederik niet in grijs te zien was is er geen bewijs.

Overigens denk ik wel dat Diederik de volgende afvaller is ;D
 

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #287 Gepost op: 27-02-2017, 10:37:11 »
Mijn verwachtingen is dat dierderik afvalt. Dit word tevens bevestigd door de app.
Dit komt in de verste verte niet overeen met de verdenkingen op wieisdemol.nl die op de app gebaseerd zouden moeten zijn.

Het is niet alleen een kwestie dat een van de twee achterloopt of zoiets want laatste paar weken ook op gelet. Percentage "verdenkingen" wordt blijkbaar op de app en site anders berekend ...op basis van (ongeveer) dezelfde data.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #288 Gepost op: 27-02-2017, 11:00:31 »

Er heeft  gewoon niemand iets op Diederik ingezet.
Jochem staat hier op 50%. Dat betekent volgens mij gewoon dat er voornamelijk door Jochem verdenkers is ingezet meteen na de uitzending.
 

Ik doe zelf niet mee met de app, dus ik kan het nu helemaal mis hebben, maar is het niet zo dat je punten niet persé op de goede mol hoeven te staan, zolang de speler op wie je inzet maar in het spel blijft? Want dan is Jochem heel verstandig inzetten natuurlijk, de enige van wie je zeker weet dat hij blijft.
Of telt aan het eind ook nog hoe vaak je op de juiste mol inzette?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #289 Gepost op: 27-02-2017, 11:02:34 »
Dit komt in de verste verte niet overeen met de verdenkingen op wieisdemol.nl die op de app gebaseerd zouden moeten zijn.

Het is niet alleen een kwestie dat een van de twee achterloopt of zoiets want laatste paar weken ook op gelet. Percentage "verdenkingen" wordt blijkbaar op de app en site anders berekend ...op basis van (ongeveer) dezelfde data.

Het percentage in de app en op de site is momenteel  precies hetzelfde.
Kan screenshot nu niet via telefoon plaatsen omdat het bestand te groot  is. Bovenstaand screenshot is meteen na de uitzending. Dan moet e.e.a nog verwerkt worden. Ik neem aan dat de website regelmatig  bijgewerkt moet worden.

edit: huidige stand in de app. huidige aantal verdenkingen 241963
« Laatst bewerkt op: 27-02-2017, 11:56:42 door Moedermol »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #290 Gepost op: 27-02-2017, 11:06:47 »
Ik doe zelf niet mee met de app, dus ik kan het nu helemaal mis hebben, maar is het niet zo dat je punten niet persé op de goede mol hoeven te staan, zolang de speler op wie je inzet maar in het spel blijft? Want dan is Jochem heel verstandig inzetten natuurlijk, de enige van wie je zeker weet dat hij blijft.
Of telt aan het eind ook nog hoe vaak je op de juiste mol inzette?

Precies zoals je het zegt.

(Moet Jochem volgende week niet als winnaar of verliezer bekend  worden gemaakt maar dat zie ik niet gebeuren)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #291 Gepost op: 27-02-2017, 11:41:36 »
Het percentage in de app en op de site is momenteel  precies hetzelfde.
Kan screenshot nu niet via telefoon plaatsen omdat het bestand te groot  is. Bovenstaand screenshot is meteen na de uitzending. Dan moet e.e.a nog verwerkt worden. Ik neem aan dat de website regelmatig  bijgewerkt moet worden.
Bedankt voor de toelichting. Blijft vreemd dat Diederik daar even op ~ 0% stond. En nu dus weer veel hoger. 

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #292 Gepost op: 27-02-2017, 12:17:00 »
Als Diederik bij de verwerking van de aflevering in de app als afvaller meegenomen zou zijn dan moeten alle app spelers die punten op Diederik hebben gezet een rood scherm hebben gehad. Dat hadden we dan al lang via sociaal  media terug gezien......

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #293 Gepost op: 27-02-2017, 20:33:44 »
Ja, helemaal mee eens. Denk dat hij er vooral nog in zit omdat Thomas dat zo uitkwam. Zowel speltechnisch, maar ook als een vriend.

Het lijkt me vreselijk om als mol weg te moeten kwijnen op verlaten hotelkamers. Zag pas in een vlog dat Klaas dat niet echt heel tof vond.

Dat lijkt mij trouwens ook niks, dat je als mol maar een beetje alleen op de kamer zit. Dan kun je inderdaad beter samen zijn met iemand die jou niet in de smiezen heeft.
Maar of Diederik straks zo blij zal zijn?  ;) Ik vrees van niet!

Het lijkt erop dat Thomas iedereen heeft misleid (tenzij de mol toch iemand anders is  ;) ); zelfs Diederik.  ::oink::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #294 Gepost op: 4-03-2017, 21:33:31 »
Dag Diederik, bedankt voor alles.
Ik heb van je genoten tot het laatste moment  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #295 Gepost op: 4-03-2017, 21:35:00 »
Fantastische kandidaat geweest  ::joehoe::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #296 Gepost op: 4-03-2017, 22:16:12 »
Doeg Diederik! ::joehoe::

Ik vond hem de leukste kandidaat dit jaar! Ik heb hem vaak als winnaar ingevuld.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #297 Gepost op: 4-03-2017, 23:04:28 »
 Fijne kandidaat die Diederik, leuk al die grappige shirts!

 Geen signalen gezien Diederik?, want die moeten er zijn geweest,
 tijdens het bondje met Thomas.
 Jammer dat je eruit moest.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #298 Gepost op: 4-03-2017, 23:37:19 »
 ::joehoe:: Met de groeten van Femke!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #299 Gepost op: 5-03-2017, 00:04:00 »
Merci Diederik!  ::bravo::