Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 338979 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #960 Gepost op: 26-02-2017, 14:55:36 »
Gaandeweg ben ik steeds meer overtuigd geraakt dat het echt is wat we zien. Thomas en Sanne zijn echt verbaasd. Niemand zit op Thomas.....we weten alleen niet was Jochem gaat doen... Hij weet niks van Thomas zei hij  ::oink::
Dan onderschat je Jochem, want die zou dan toch allang door moeten hebben dat Diederik het niet kan zijn gezien iedereen die op hem zat, eruit is? Zou ie echt zó dom zijn?  ::pinokkio::

Hij had verwacht dat Sanne ook Diederik zou zeggen, waarna hij haar in het bondje zou kunnen manipuleren door haar uit het zicht van Thomas te krijgen.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 14:58:08 door Run »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #961 Gepost op: 26-02-2017, 14:57:44 »
Volgens mij heeft het niet met dom te maken maar met perceptie. Tunnelvisie onder de kandidaten. Ik verbaas mij ook dat Thomas na de veiling niet wijzer is. Maar nu denk ik echt dat het zo is. We zullen zien.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #962 Gepost op: 26-02-2017, 15:34:58 »
Dat geloof je toch zelf niet? Zowel Sanne als Jochem zitten al tijden op Thomas en proberen nu elkaar in de luren te leggen.

Ja hoor, dat geloof ik zeker. Het is te mooi of te bizar om waar te zijn om te denken dat Sanne en Jochem zo consequent en goed acterend met hun biechten een spelletje gespeeld hebben met de kijkers. Ook in WIDM is heel vaak iets gewoon wat het lijkt. Net als dat Ima vol op Diederik zat en Jochem gewoon vertrouwde.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #963 Gepost op: 26-02-2017, 15:50:00 »
Niet zelf gevonden overigens...maar vond hem wel interessant
Slaat ook op de titel. Raam taal. Fotolijstjes met glas. Een soort raam.

Ik zie weinig gelijkenis...



Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #964 Gepost op: 26-02-2017, 15:52:31 »
Het is een mollige versie van Thomas hemzelf  ::vergroot:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #965 Gepost op: 26-02-2017, 15:59:19 »
Het is een mollige versie van Thomas hemzelf  ::vergroot:: ;D

Die linkse heeft dr Spock oren  ;D


Zag deze net:

« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 16:08:22 door m0lmuis »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #966 Gepost op: 26-02-2017, 17:37:01 »
Die linkse heeft dr Spock oren  ;D


En een minder wijkende haargrens en stevigere kaaklijn dan Thomas. Of zou het een geshopte foto zijn?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 17:52:06 door Marisa »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #967 Gepost op: 26-02-2017, 22:14:02 »
Belangrijkste argument voor mij dat Thomas de mol is, is dat ie er anders al wel uit had gelegen

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #968 Gepost op: 26-02-2017, 22:25:14 »
Voor éénieder die denkt dat die foto in dat lijstje Thomas is. Ik haal jullie uit je droom. Het is een foto van Frank Sinatra.





« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 22:33:29 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #969 Gepost op: 26-02-2017, 23:17:34 »
Voor éénieder die denkt dat die foto in dat lijstje Thomas is. Ik haal jullie uit je droom. Het is een foto van Frank Sinatra.

Als de meneer op de foto in dat lijstje Frank Sinatra is dan ben ik zeker Robbie Williams. En nee, ik denk ook niet dat het Thomas is.

Offline OkeBenMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #970 Gepost op: 27-02-2017, 00:30:15 »
Om mijn 2-hints (en dus tweeling) naar Thomas uit te breiden:
- Hij pakt de Z (lijkt op 2, misschien beetje te vergezocht)
- Hij pakt de B, 2e letter van het alfabet

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #971 Gepost op: 27-02-2017, 05:52:01 »
Ik heb er geen aanstoot aan genomen. Wij weten wel beter. ;D

Tssss, zal je eens opvangen volgende keer als je in Roosendaal komt ;)  ::rofl::
(Overigens komen hier zoveel Belgen niet meer sinds de coffeeshops gesloten zijn. Breda en Bergen op Zoom zijn gezelliger en Roosendaal loopt sinds enkele jaren compleet leeg helaas)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #972 Gepost op: 27-02-2017, 11:16:14 »
Bij de locatie-foto’s van de Painted hills zie je een waarschuwingsbord voor ratelslangen.
De oorspronkelijke titel van het boek “Soldaat van Oranje” is "in het hol van de ratelslang"

Er zijn meer gelijkenissen met de Soldaat van Oranje. Mijn nogal uit de hand gelopen theorie vind je HIER.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2017, 16:04:40 door Stormpie, Reden: link gefixt »

Offline mirrrjam

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #973 Gepost op: 27-02-2017, 13:16:24 »
In het dagboek van de mol van de laatste aflevering viel mij iets op. De mol schrijft over de laatste opdracht dat het hem wel degelijk uitmaakt wie er naast hem in de finale staat, en daarom toch een beetje fanatiek meedoet met deze vrijstellingsopdracht.

Er vanuitgaande dat Jochem vol op Diederik zit, Diederik vol op Sanne en Sanne op Jochem maar Thomas ook in de gaten houdt, zou het voor Thomas als mol dus het beste uitkomen om Sanne uit te schakelen.

Als Jochem de mol zou zijn, was het in zijn geval niet verstandig om de vrijstelling te pakken, en al helemaal niet om Diederik en Thomas (die beiden op Sanne zitten) uit te schakelen.

Maar misschien denk ik wat te ver...

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #974 Gepost op: 27-02-2017, 13:37:03 »
In het dagboek van de mol van de laatste aflevering viel mij iets op. De mol schrijft over de laatste opdracht dat het hem wel degelijk uitmaakt wie er naast hem in de finale staat, en daarom toch een beetje fanatiek meedoet met deze vrijstellingsopdracht.

Er vanuitgaande dat Jochem vol op Diederik zit, Diederik vol op Sanne en Sanne op Jochem maar Thomas ook in de gaten houdt, zou het voor Thomas als mol dus het beste uitkomen om Sanne uit te schakelen.

Als Jochem de mol zou zijn, was het in zijn geval niet verstandig om de vrijstelling te pakken, en al helemaal niet om Diederik en Thomas (die beiden op Sanne zitten) uit te schakelen.

Maar misschien denk ik wat te ver...
In theorie is dat best mogelijk. Als Sanne eruit vliegt heb je zeker een punt. De regie leek erop te hinten dat de afvaller Diederik zou zijn, maar dat kan ook een bewust dwaalspoor zijn geweest.

Tenzij Thomas vermoedt dat Diederik hem in de smiezen heeft, maar de tests heel sneaky invult, dus op Sanne als die op dat moment in de buurt van Thomas was en idem voor de vragen die hij op Jochem invult. Maar eerlijk gezegd leek dat er bij de laatste biecht niet echt op.


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #975 Gepost op: 27-02-2017, 14:06:07 »
In het dagboek van de mol van de laatste aflevering viel mij iets op. De mol schrijft over de laatste opdracht dat het hem wel degelijk uitmaakt wie er naast hem in de finale staat, en daarom toch een beetje fanatiek meedoet met deze vrijstellingsopdracht.

Er vanuitgaande dat Jochem vol op Diederik zit, Diederik vol op Sanne en Sanne op Jochem maar Thomas ook in de gaten houdt, zou het voor Thomas als mol dus het beste uitkomen om Sanne uit te schakelen.

Als Jochem de mol zou zijn, was het in zijn geval niet verstandig om de vrijstelling te pakken, en al helemaal niet om Diederik en Thomas (die beiden op Sanne zitten) uit te schakelen.

Maar misschien denk ik wat te ver...

Maar Thomas had Sanne al uitgeschakeld. Dus dat hoefde Jochem, als hij de mol is, zelf niet meer te doen.

Afwachten? Niets voor mij. Ik val liever op. Het zal nog twee dagen duren voordat ik uit de kast mag komen. Ik kan niet wachten. Ze zullen verteld staan. En natuurlijk heb ik wel een kleine voorkeur voor wie er straks naast mij tegenover Art in de finale staat. Dus vanaf nu ben ik de fanatieke kandidaat. Dat komt mij heel goed uit als Mol.

Het grappige is dat je bij deze opdracht nog het meest een fanatieke kandidaat bent als je geduldig afwacht. Dat deed Jochem goed, maar dat ligt niet in zijn aard. Zoiets zei hij geloof ik in de biecht.

Offline mirrrjam

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #976 Gepost op: 27-02-2017, 14:41:23 »
Maar Thomas had Sanne al uitgeschakeld. Dus dat hoefde Jochem, als hij de mol is, zelf niet meer te doen.

Afwachten? Niets voor mij. Ik val liever op. Het zal nog twee dagen duren voordat ik uit de kast mag komen. Ik kan niet wachten. Ze zullen verteld staan. En natuurlijk heb ik wel een kleine voorkeur voor wie er straks naast mij tegenover Art in de finale staat. Dus vanaf nu ben ik de fanatieke kandidaat. Dat komt mij heel goed uit als Mol.

Het grappige is dat je bij deze opdracht nog het meest een fanatieke kandidaat bent als je geduldig afwacht. Dat deed Jochem goed, maar dat ligt niet in zijn aard. Zoiets zei hij geloof ik in de biecht.

Toch denk ik dat de mol in dit spel een fanatieke kandidaat oogt te zijn door degene die hem verdenkt uit te schakelen. (Kandidaten denken zo dat je graag de vrijstelling wilt)

Offline Chillin

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #977 Gepost op: 27-02-2017, 14:47:49 »
Even een sidenote: ik vond het logisch en daardoor opvallend dat Thomas wederom met Sanne een duo vormde. Met een beetje nagaan, is hij na de eerste aflevering wel opvallend vaak met haar in een team geweest:

Aflevering 2 (nog niet heel sterk):
- Team niet gepakt cq pretparkbezoekers cq jury op de achterste rij

Aflevering 3:
- Zandloper
- Team tekening in zand
- Duo in de auto

Aflevering 4:
- Naast elkaar bij het bieden

Aflevering 5:
- Samen bij drietal bij de schietopdracht
- Lopers van de poster

Aflevering 6:
- Samen bij de verkenners van de kelder

Aflevering 7:
- Samen in de cabrio

Aflevering 8:
- Samen bij de antiekwinkel

Slechts 2 maal wanneer er teams gevormd moesten worden, zijn ze niet samen geweest: bij de maaiopdracht was ze een duo met Diederik en bij de allereerste opdracht zat Thomas in de helikopter.

Ergo, het zegt vrij weinig, maar ergens verklaard het wel voor mij waarom Diederik (die toch al aardig wat afleveringen de test hoofdzakelijk op Sanne invult) nog in het spel zit. Alsof hij hiermee (bewust of onbewust) zijn buddy lichtelijk helpt om wat vragen goed te hebben? Daarbij verklaart de juist tegenovergestelde locaties tussen Thomas en Diederik waarom mensen die op Diederik wellicht zaten (Ima, Jeroen, Sigrid?) er dan eerder uit zijn gegaan.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #978 Gepost op: 27-02-2017, 15:58:19 »
Even een sidenote: ik vond het logisch en daardoor opvallend dat Thomas wederom met Sanne een duo vormde.

Waarom vind je het logisch?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Chillin

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #979 Gepost op: 27-02-2017, 19:13:31 »
Waarom vind je het logisch?

Het voelde onbewust logisch dat ze een duo waren. Daardoor ging ik opzoeken hoe vaak ze al een duo oid waren geweest.