Auteur Topic: Achter de schermen: Alle biechten  (gelezen 33193 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #20 Gepost op: 21-12-2016, 23:59:14 »
Swifty bezoekt de biechlo:

De derde week is al ingegaan en ik heb nog helemaal niet gebiecht! Bij deze dan dus eindelijk maar eens  :D

Toen het spel alleen nog was aangekondigd bij de actieve leden had ik het eerste complotverzoek al in mijn inbox. Molcrazy zag het wel zitten om samen te werken. MC en ik had in eerdere spellen wel af en toe contact, maar nooit een echt complot. Nu we in verschillende kampen zitten weet ik ook niet hoe dit verder loopt. We houden elkaar af en toe op de hoogte van wat er speelt, maar we delen lang niet alles. Hij net zo min als ik ::)

Wat ik namelijk niet deel is dat ik heerlijke complotgenoten heb in mijn eigen kamp :D

HIDM en Hillo stuurden mij beiden een berichtje over mijn deelname en dat ze graag willen samenwerken. Ja, natuurlijk, allebei fanatieke en goeie spelers, daar wil ik zeker graag mee samenwerken. HIDM heeft volgens mij niet echt over een final 2 gesproken, maar de samenwerking is wel erg fijn en komt behoorlijk echt over.
Hillo heeft wel over een soort van final deal gesproken, en ik vertrouw hem daar eigenlijk ook wel in.
Ik hoop maar dat er geen moment komt dat ik tussen die beiden moet kiezen, of dat zij tussen mij en een ander moeten kiezen...

Beide heren gaven al snel aan dat we meer complotgenoten moeten zoeken, natuurlijk, en uiteindelijk is dat in een geweldig complot van vijf geëindigd, met Lucy en Nieky.

De eerste opdracht, het sneeuwballengevecht, zijn MC en ik direct fanatiek ingegaan. Ik had er geen problemen mee dat ik door mijn activiteit de eerste avond de volgende dagen teruggepakt werd, ik had totaal geen behoefte om kampleider of kampsamensteller te worden (en het was wel duidelijk dat dat de prijs zou zijn). Met ons complot van vijf een leuke strategie afgesproken zodat 1 van ons bij de beste 2 zat, en ja dat werkte. Blijkbaar had Bjorrn het niet goed door of zo, of HIDM wist hem heel goed te bespelen, want wonderlijk genoeg kwamen we echt met z'n vijven in 1 kamp. Daarbij de onbekende wannas, Loenev die ook aan minisurvivor meedeed en die HIDM en Lucy kennen van .org, en RoyL.
Ik had natuurlijk direct een aanvaring met Loenev, ze kon mijn grappig bedoelde plaatje van een neergeschoten ijsbeer niet waarderen en was daar nogal fel over. Je mag het ook op een normale manier tegen me zeggen hoor, dat je daar niet van gediend bent  ::)

Bij de andere opdracht, mastermind, had ik van tevoren een strategie bedacht, en die pakte ontzettend goed uit, in vijf beurten was ik al klaar! Dat was alvast een mooie voorsprong voor het zoeken van de idol, helaas is het tot op vandaag nog niet gelukt om dat ding te vinden  :-\\

De tweede week ging lekker van start. Het posten van sneeuwballen ging lekker vlot. Maar ja, het andere spel was de eetproef   ::kots::
HIDM was ontzettend fanatiek, maar ook Hillo en RoyL waren zo stoer om wasabi te eten. Een broodje sambal was voor mij echt wel de max.
Om het sneeuwballen posten beter te kunnen afstemmen startten we een app-groepje voor het hele team. Wannas kwam echter niet meer online, en Loenev negeerde de pm's daarover, dus de appgroep bleef beperkt tot ons complot van vijf en RoyL. Fijn, ook een mooi overleg met hem erbij, erg handig. In de appgroep mijn onvrede over Loenev maar eens gedeeld, en ik was niet de enige.
Net voor de sneeuwballendeadline kwam ze online met smoesjes over druk druk druk, en de belofte dat ze zich echt zou gaan inzetten. Ze wist een strike te voorkomen. Maar over de eetproef hoorden we haar niet meer. Achteraf bleek ze zich te hebben afgemeld bij D*N. Ik heb in de groepspm gevraagd waarom ze dat niet gemeld had, en Lucy viel me bij.  Zij heeft dus net zoveel problemen heeft met Loenev als ik, fijn. De heren houden hun mond erover, maar dat ze niet blij zijn met deze teamgenoot is wel duidelijk.

Week drie start zonder Wannas, en bij het verdelen van de proeven op onze appgroep is er al snel het voorstel om 1 van de drie spellen niet te fanatiek te doen, en daar dan Loenev bij in te delen. Want dat ze echt nog iets gaat doen verwachten we niet. Gelukkig heeft het andere team ook een paar vrij afwezige spelers, die wonder boven wonder toch niet zijn weggestemd. Nee, de fanatieke en goeie Molbelg moet het veld ruimen. Waarom in hemelsnaam? Ik heb totaal geen contact met hem, maar ik vind dit erg sneu en oneerlijk, ik snap zijn woede en ik had hemdet zeker niet gegund. Hopelijk wil hij volgend jaar wel weer meedoen, ik zie hem graag spelen.

Sorry, een lang en saai verhaal, allemaal dingen die je allang wist natuurlijk,  maar ik vind zo'n overzicht voor mezelf best handig, dus ik stuur het toch zo in :P
Ik hoop dat we snel Loenev kunnen lozen en dat er geen herindeling komt, zodat we fijn met ons zessen naar de samensmelting gaan :D maar daar steekt de spelleider vast een stokje voor :P 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #21 Gepost op: 22-12-2016, 00:03:14 »
Klinkt als nog een Laurier verlies in the making:

Hey mensen!
Hoe gaan de spellen bij jullie?
Ice Bike is zooo frustrerend! Haha, ik leg de schuld bij het spel zelf. Volgens mij klopt er daar iets niet in. ::ohno:: ;) En shit, m'n tot nu toe beste score van 1 minuut 20 ben ik vergeten op te slaan. :( Hoe gaat het bij jou, Molcrazy?
En hoe ver staan jullie met het sneeuwkonijntje en de klokjes? :) Die gaat bij mij stapje voor stapje steeds ietsje beter.

Voornemens:

jaa, ik probeer het nog een aantal keer vanavond en morgen en dan stuur ik het op. <3

Probeert ie nu weer vals te spelen? >:(

Hey Dennis,

Nog een vraagje: hoe ga je het tegen dat iemand die een flashgame kei goed kan, zijn goede score doorstuurt naar een teammaat die het dan inlevert alsof het zijn/haar score is? ::)

 ::zwaai::

Wouterv zint op wraak na de Molbelg stemming:

Dag Dennis,

er is weer veel gebeurd deze week.
We verloren de eetproef en luxeproef. Jammer, bij de luxeproef waren we de hele zondag met
een person te weinig. De eetproef winnen is nogal moeilijk als slechts 4 man meedoet terwijl bij de andere er 6 meedoen. Eilandraad, jammer genoeg.

Nu het plan was duidelijk: 4 man op Lan, 2 op Giorgio (eerder Bjorrns plan). Ik overtuigde
Giorgio ook om op Lan te gaan. Niet met plezier, ik ken Bas al even en het is een toffe
betrouwbare speller, maar helaas redelijk inactief.

Verrassing: 4 stemmen op molbelg. Dat suckt. Blijkbaar hebben Bjorrn en Max Hans overtuigd om op molbelg te gaan en Lan erin meegenomen. Een goede move, heb ik hem ook gezegd.
Bjorrn vertelde mij dat molbelg niet coherent geweest was over de idolclue. Hij had hem niet, en dan opeens toch wel. (Als dat waar is, molbelg, is het ook jou schuld)

Nu Giorgio kon niet met die 2 stemmen lachen. Ik heb hem niet alles verteld, want zowel hij als Hans claimden mij dat zij de 2de Lanstemmer waren.

Nu heb ik mijn connectie met Lan gebruikt om hem alles uit te leggen. Hij snapt de redenering achter de stemmen op hem en wil nog altijd samenwerken. Ik heb hem alles uitgelegd wat ik weet over de stemming. Nu is zijn vertrouwen in de andere 3 gekelderd. Hij staat open om met mij samen te werken. Ook vertelde hij mij dat Hans de 4de stemmer was.
Dat verbaasde mij aangezien hij mij echt berichten stuurt dat hij het echt niet weet. Mogelijk heft Bjorrn hem te hard beïnvloed.

Als nu het lukt om Giorgio te overtuigen van het feit dat Bjorrn alles geregeld heeft (ok, ik heb redelijk overdreven in Bjorrns aandeel in de situatie) kan ik mijn plan in werking stellen. Lan, MC, Giorgio en ik stemmen op Bjorrn. BLINDSIDE. >:D
en wij 4 zijn nog één ronde zeker, dan is het mogelijk herverdeling.(en kan ik samenwerken met ROYL en Loenev  als ik bij hen kom;D)

Nu hoop ik dat ik mijn eieren in het juiste nest leg. Anders krijg ik het deksel op mijn neus.

Bjorrn wegstemmen verzwakt het team in de proeven, maar hij is zo voorspelbaar onvoorspelbaar dat je hem niet kan vertrouwen, hij blindside iedereen en spelt te vroeg te hard. Ik kan hem niet vertrouwen, dus moet hij weg
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #22 Gepost op: 22-12-2016, 00:14:19 »
Molcrazy is ook geen Bjorrn fan:

Dag D*N,

Nou ja, de vorige eilandraad was wel een verrassing, Bjorrn ging rogue ::) naar eigen zeggen omdat hij paranoïa werd.

Daar geloof ik niet veel van ::ohno:: hij wilde gewoon de twee kanten bespelen en zelf ontsnappen aan stemmen. Het voordeel van zo'n tactiek is dat dat wel even kan werken maar het nadeel is dat mensen je doorkrijgen en je groot gevaar loopt.

Ergens hoop ik dat Bjorrn niet ineens paranoïde werd. Als het wel zo was en hij wilde echt samenwerken, hoe hard kan je hem dan vertrouwen als hij op elk moment zijn stem kan veranderen?

Aan de andere kant gaat het voorlopig zijn gangetje hoor ik van Swifty, Nieky en hillo. Wist je dat hillo Molbelg al een top twee-deal had aangeboden? Typisch hillo ::tandpastasmiley::

Nu benieuwd wat de proef vanavond wordt. Het racen gaat wel vrij goed ::jaja:: maar Hans komt bij het Ice Biken niet onder de minuut ::oink:: hoe kan dat nou? Je zou denken dat hij wil verliezen ::)

Nou goed, we zien wel.

 ::zwaai::

Jaa Loenev:

Vergeet allemaal niet scores in te sturen! zou wel héél cru zijn..

Weer een foute idol gok van Bjorrn:

ga eens de immu uitslag posten  >:(

Loenev komt excuses geven:

hey luitjes, ik kreeg net bericht van dennis en schrok me kapot want ben vergeten mijn score in te leveren. heb drukke dag achter me gehad en was echt niet met het spel bezig, excuses :/ busy life sucks

Oei, twee strikes!

Maar gelukkig hebben we gewonnen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Bjorrn verwacht geen gekke dingen:

Hoi, KAK, weer eilandraad  :P

Ik vind het wel oprecht jammer, we waren er heel dichtbij en ik wil ook wel een keertje een proef winnen  :-\\

Lan, Hans, Max en ik hebben de votes in dit kamp en ik verwacht niet dat ze nu al gekke dingen gaan doen.
Ik heb al wat overlegd met Hans en Max. Max wil Giorgio wel weg en Hans wil MC dan maar weg, maar ik zie Wouter echt verreweg als mijn (en ook wel hun) grootste gevaar  ::rofl::

Hij is in mijn ogen iemand die echt mensen kan verzamelen en een couter alliantie kan vormen tegen 'de 6'.

Hopelijk weet ik Hans en Max te overtuigen, maar ik wil ook niet teveel overkomen als degene die de beslissingen maakt  ::ohno::
Volgens mij kom ik nu al heel erg zo over  ;D

To be continued..

Loenev gaat voor een underdog story:

Confessional:

Wauw ik ben zo inactief, en als ik wat haat zijn het inactieve spelers. Ugh, hopelijk ben ik bezig met een soort underdog story zodat ik nog kans heb op het winnen of uberhaupt de merge. Ik stel me vast op het vinden van de idol en hopen op een tribe switch. En anders moet ik echt knallen volgende opdracht om mezelf veilig te stellen. Maar jeez dat gaat zwaaaaaaaar worden.

Positieve Hans krijg je nie kapot nie:

Hey mensen. Wat balen he. :( Ik baal best wel na deze proef. Het scheelde echt niet veel. Maar goed, nu niets meer aan te doen.

We mogen in ieder geval niet opgeven! Gewoon doorgaan volgende aflevering, als een sterk team tegenover Trudeau. Zo veel mogelijk ons best doen om niet weer op de eilandraad te komen!!!

Ik zeg niet dat we niet teleurgesteld mogen zijn of niet mogen balen. Dat zijn terechte gevoelens. Maar we moeten niet bij de pakken neer blijven zitten. We zullen de tegenstanders nog wel eens een poepie laten ruiken! Zo, nu kunnen jullie vast lekker slapen.

;) ::zwaai::

Firefoot?
Gefeliciteerd met je nep idol!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #23 Gepost op: 22-12-2016, 00:14:29 »
RoyL is ook nog op zoek:

Bodejos, D*N, Dwaastoo, Firefoot, Fossiel, Gerard, Guikie, Hadewychisdemol, Heinz, Hulpdakdekker, Jann, Jorg23, Koekoe, LdHmolletje, Lebon simon, Lukie4, Molcrazy, Mollenvanger-MV, Nîcky, Nieky, Niuno, Nostradamus, Robbieazerty, Schulz, Tdietz, Test, TimvDons, Trialk en Tristan. Dat zijn alle mannelijke forummers die meer dan 9000 berichten gepost hebben. Daarvan vallen Bodejos, Heinz, Jorg23, LdHmolletje, Robbieazerty, Schulz, Test en TimvDons nog af, omdat ofwel ik, HIDM of hillo die al gegokt hebben. Dan blijven er dus nog 21 opties over. Over drie weken heb ik de idol!!  ::cheerleader::

Maar goed, even terugblikken op de afgelopen weken. Vier proeven gespeeld, vier proeven gewonnen door Trudeau. We noemen onszelf het dreamteam en tot nu toe maken we dat waar. Nog geen een keer naar tribal geweest en toch zijn we al bijna twee mensen kwijt. Wannas hebben we sowieso niks van gehoord en nu dreigt ook Loenev het spel nog te moeten verlaten. Dan hebben we wel even een probleem. Loenev is op dit moment onze back-up. Als we volgende ronde verliezen, stemmen we haar weg. Dan blijven we met de harde kern van 6 over, waarmee we hopen de samensmelting te halen en zo de overgebleven Lauriertjes uit te schakelen. Binnen die 6 zit ik nog in een verbond van 3 met hillo en HIDM. Ik heb geen idee of Lucy, Swifty en Nieky ook een verbond hebben met z’n drieën, maar als dat wel zo is zouden we nog wel een in de problemen kunnen komen.   :-\\

Voor nu gaan we er echter gewoon vanuit dat het dreamteam proeven blijft winnen en dat Loenev een grandioze comeback maakt.  ::trots::

Doei biechtstoel  ::tandpastasmiley::


Lan flipt hem:

Bjorrn. Ik voel me een beetje een Abi :')

Ik stem Bjorrn.

2 fast, 2 furious maat.

Een traditie die je mag laten ;D

Dag D*N

Traditiegetrouw stem ik pas vrij laat.

Straks zullen we weten wie te vertrouwen is en wie niet, maar vooral wie moves durft maken en wie niet. Wordt dit spel gespeeld door strategen of niet?

Ik stem op Bjorrn.

 ::zwaai::
MC

Opeens doet heel Trudeau de idol plek gokken:

Is het firefoot?

Bjorrn wordt weggestemd en laat een geblindside Hans en Max achter:

::oink:: :o
Wow, dit zag ik niet aankomen.
Zo'n heftig duel qua stemming.
Pfff...
We hebben allemaal wat uit te leggen, denk ik.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #24 Gepost op: 22-12-2016, 00:19:12 »
Nieky is zijn eerste final 2 kwijt en dat kan grote gevolgen hebben voor het spel:

Beste biechtstoel,

Lang geleden. Normaal gesproken zou ik heel erg in paniek geweest zijn als één van je twee final-2 deals eruit vliegt, maar in dit geval vind ik het wel iconisch.
En het zat er wel aan te komen, veel te agressief en paranoia gespeeld, had hem misschien iets meer af moeten remmen, maar ik wilde wouter er wel uit, dus vond het wel prima als het zou lukken.

Maargoed dit was wel de reden dat ik twee final-2 deals had. En omdat ik geen nee kon zeggen tegen hillo. Hij stelde het ook zo meteen voor.

Volgende dilemma. Hillo is dus nu mijn meest naaste bondgenoot. Maar als ik hillo wil helpen moet ik hem wel vertellen van 'de 5', en ik weet niet of dat me het verste brengt. Het zal het spel wel veel interessanter maken, en daar ben ik dan weer voor. Dus misschien wil ik wel een Jann-rol op me nemen en 'de 5' verlinken bij hillo en Swifty.

Maar, Jesper was dronken, en die wil een Final 2 deal met me. Ik heb er maar uitgeflapt dat de mijne net gesneuveld is dus er misschien wel open voor staat. Tja, meestal doe ik maar aan 1 F2 , maar misschien is het wel slim om 2 van de sterkste spelers aan mijn kant te hebben staan. Maar nog niks echt beloofd.

We gaan zien wat het spel brengt. Er is ook een idol verdwenen, die heeft Swifty denk ik. Wordt nog lachen.
En ik kan er om lachen, ook als ik het dadelijk ben. En dat voelt wel leuk :D

Even spectaculair afsluiten. Ik wil 1 blindside doen dit jaar. Laatste is alweer 3 jaar geleden met Daisy. Zo braaf ben ik sindsdien.

 ::zwaai::

Wouterv heeft die:

Wie heeft er een Elsa kostuum?  ::rofl::

Molcrazy verklaard zijn liefde aan het spel:

Hey D*N,

Amai, het is gelukt. Ook al voelde ik me niet safe - dat heb ik namelijk alleen als ik een idol of immuniteit heb -, ik voelde me deze eilandraad wel meer op mijn gemak dan bij de vorige. Ik kan moeilijk beschrijven waarom, het is een gevoel.

De puzzelstukjes zijn op hun plaats gevallen.

Bjorrn, what were you thinking? Or expecting? ::ohno:: ik weet niet of hij mij bedoelt wanneer hij zegt dat hij van één persoon deze move totaal niet snapt. Ik wilde echt wel met hem samenwerken ::jaja:: maar hij zet me gewoon een hak tijdens de eerste eilandraad met een smoesje dat hij paranoïde werd ::)

Halloow, je speelt hier met ervaren spelers. De tactiek om mensen binnen het kamp tegen elkaar op te zetten, helpt je op de korte termijn verder maar niet op de lange ::ohno:: mensen krijgen dat door en in dit geval vrij snel. De eerste eilandraad was echt niet leuk ::ohno:: Molbelg eruit, anders stemmen dan ik wilde. Ik zit namelijk graag bij the majority of the votes ::jaja:: gelukkig zagen de meeste anderen ook hoe de vork in de steel zat. Er zijn serieus wat votes geflipped maar dat was ook nodig.

Bon, we doen verder maar eerst slapen. We zien morgen wel weer wat Survivorland brengt ::jaja::

I love this game ::tandpastasmiley::

De foto opdracht zorgt voor leuke momenten:

::zwaai::

HIDM en ik doen vanavond foto met een teamlid.
Ik kan sws ook foto met een ouder doen, en denk ook wel met de fluit.
Oh en ik kan HIDM vanavond dwingen nagellak op te doen?  ::hypocriet:: ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #25 Gepost op: 22-12-2016, 00:24:47 »
Wouterv zwaait Bjorrn uit:

OW Jezus. Niet normaal hoeveel stress ik had deze ronde.
Ik wist dat ik 3 stemmen ging krijgen, en ik wist ook dat er 4 op Bjorrn gingen.
En toch, niet normaal hoeveel buikpijn ik ervan had.

Een hele week heb ik gevochten tot het bittere eind om dit gedaan te krijgen.
Ik heb direct na de Molbelgstemming Lan gecontacteerd en hem in vertouwen genomen,
door middel van onze geode samenwerking in Survivor.org

Ik heb hem in vertrouwen genomen, en Bjorrn zo hard mogelijk onder de bus gestampt bij hem.
(hier en daar heb ik wel wat overdreven in zijn aandeel  >:D). Zo verkreeg ik van hem de andere molbelgstemmers: surpise, Hans, degene die ik zo vertrouwde stemde Molbelg.
De man die mij berichtjes stuurde over hoe verbaasd hij was over de stemming en dat hij alleen mij vertrouwde. (Dat heft hij  ::ok:: gedaan, ik geloofde hem lang).

Vervolgens heb ik Giorgio alles uitgelegd en Bjorrn nog harder onder de bus gestampt bij hem, dat hij in was voor een samenwerking. Zodra ik iedereen op één lijn had, stuurde ik hen een PM door dat Bjorrn mij gestuurd had. Hij verklaarde mij er niet uit te willen en met mij en de molbelg-stemmers samen te willen werken en het loyal te willen spelen.

Bjorrn, ik ben niet zo naïef. Als je mij er echt bij wilde, had je mij ingelicht. Dus ik concludeerde hieruit dat ik slechts nummer 5 was.(in het beste geval)

Maar goed, ik wijk af, die pm die ik doorstuurde heb ik een klein beetje aangepast. Bjorrn zei tegen mij dat hij niet op de molbelgstemmers wou stemmen.Ik zette daar de namen van MAx en Hans bij.

Ik voelde mij zo slecht daarbij, dat ben ik niet om het zo te spelen.
Maar toen ik thuis kwam stuurde MC dat hij ook een PM had ontvangen van Bjorrn en raar maar waar, het was 100% gelijk aan mijn aangepast (dus met de namen) bericht. Weg schuldgevoel. >:D en iedereen zag dat Bjorrn niet te geloven was.

Bjorrn stuurde daarna naar MC dat hij hoorde dat er een meerderheid op mij was, (zo doorzichtig) en aangezien ik je bij de andere (Lan en Giorgio) als leugenaar en mastermind had benoemd én aangezien je het nodig vond om MC en mij hetzelfde (ok, ongeveer) bericht te sturen verloor je meer en meer geloofwaardigheid, wat leidde tot de 2de blindside. (en mijn eerste geslaagde move)

Kerel, ik vind je super en je bent een goede speler maar overspeel je niet te snel. Time een move volgende keer. Tabé maat. 

Terwijl Hans rouwt omdat Bjorrn survivor-dood is:

Ha Dennis!
Hierbij een geheime biecht van mij.


Zo, dat was me wat, de afgelopen eilandraad. Bjorrn weggestemd... Ik ben nog steeds in shock en in rouw. Nu merk ik ook hoe bruut het is als een speler plotseling wordt weggerukt uit het spel, waarna je met die persoon geen contact meer mag hebben over het spel. Ik werk veel samen met Bjorrn en Maxwest, en dat was heel gezellig! Maxwest en ik gaan nu, met nog steeds veel gezelligheid, proberen te overleven in ons nog niet echt gelauwerde Kamp Laurier.

De vorige keer was ons plan gelukt, dit keer is het plan van de tegenstander gelukt... Dat eerste geval is toch wat leuker. ;D Ik heb wel aardig pm-contact met Molcrazy en met wouterv, maar anderen waarschuwden mij voor die laatste. Ik ben niet meegegaan met hem, maar ben trouw gebleven aan Maxwest en Bjorrn. Uiteindelijk hebben wouterv en ik allebei gelogen. Tsja, het hoort er allemaal bij. Winst nemen, maar ook verlies nemen. Dat is het spel. Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar Lans beweegredenen bij zijn stem van de afgelopen eilandraad, aangezien hij bij ons drieën heel veilig, veel veiliger zelfs, leek te zitten.

Ik vind het spel echt leuk! Ik had van tevoren nooit gedacht dat ik er zo in zou opgaan, dat het me zo in beslag zou nemen. Ik wil echt nog niet weg! Daarover gesproken, ik vrees wel een beetje voor mijn positie. De sterkste in de proeven, dat ben ik zeker niet. Frustrerend wel, bij de flashgames bijvoorbeeld. Zeker als je kijkt naar de niet normaal hoge scores van andere spelers. Maar: ik zet door en geef niet op! Want daar is dit spel veel te leuk voor. Het thema van de nieuwe aflevering, fotografie, spreekt mij erg aan. Ik ga vrolijk voort!


Maar dan gebeurt dit:

Geen probleem. :)
Nostradamus heeft de idol. ::jaja::

Die heeft hij inderdaad!

Lan en Maxwest hebben elkaar ontmoet in Eindhoven:

We hebben er een aantal meer nog omdat we toch in Eindhoven waren. Er komen er zodra ik thuis ben een aantal (klompen, tulp, fluit, met elkaar), en Max doet de soesjes. Van de klompen/tulp/fluit weten  we niet zeker of ze goed gaan zijn, dus mocht iemand betere vinden :p

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #26 Gepost op: 22-12-2016, 00:31:20 »
Giorgio was ziek:

Ah, mensen sorry allemaal. Dit is allemaal langs me heengegaan. Ik lig sinds zondag ziek in bed en moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel bezig ben geweest met alles verder. Is er een tussenstand wat er gebeurd is? En wat ik mogelijk nog kan doen nu?

Wouterv doet een belofte:

Eerste en laatste keer dat ik in de kast van mijn zus zit

Want ze verliezen opnieuw:

Dit vind ik zo *****. We hebben er echt alles aan gedaan.
Dit suckt apeballen (excusez le mot)

Swifty verwacht een herindeling:

Zooo, weer een week verder met het hele team! Zelfs inclusief Loenev, die toch een foto plaatste  :D

Dapper gestreden door de mannen van Laurier, met z'n vieren echt ongelooflijk hun best gedaan. Eigenlijk zou ik het ze haast gunnen dat ze eens de luxeprobleem winnen.... maar net niet helemaal, want daarvoor heb ik daar toch teveel tijd in gestopt. Voor niks eigenlijk, ik schiet er persoonlijk geen mallemoer mee op als we die winnen, want ik heb al 3 clues, en die verrekte idol is toch voor mn neus weggekaapt. En populariteitspunten krijg ik ook al niet. Vind wel dat we daar een eerlijke oplossing voor hebben gevonden, de drie teamleden die nog niets hadden (en zich wel inzetten steeds) krijgen die punten als we winnen. Nou ja, alles voor het team zal ik maar zeggen.

Ben alleen wel bang dat dit de laatste week met dit team was, ik verwacht een herindeling nu. Ik zie 1 lichtpuntje: mocht ik in het andere kamp komen, kan ik daar wellicht nog de idol gaan zoeken. Zou hij achter dezelfde naam liggen? ???

Oei, Loenev is boos:

Voortaan even overleggen voordat je gelijk al iemand een sit-out maakt. Had ook wel
populariteits punten willen hebben.

Loenev hoopt op een herindeling:

Confessional:

Ik hoop echt op een tribe swap. Ik kan echt niet opschieten met deze mensen. We hebben gewonnen tho dus dat is goed. Jammerrrrr bitches, zit er nog steeds in. En ben eigenlijk niet van plan om te vertrekken. *kijkt naar nagels* nee, ik zit hier wel goed. Maar de eerste de beste die z'n muil open trekt tegen mij gaat eraan.  ::trots::

Lucy neemt het stokje over van Swifty:

Lieve lieve Amber,
Dat had heel goed gekund, maar dan had je dat heeeeel misschien even vòòr de deadline moeten melden. Dan had iemand anders sitout kunnen zijn. Maar gezien het feit dat je afgezien van een vissenfoto nog geen flikker gedaan hebt voor dit kamp mag je blij zijn dat we überhaupt blijven winnen.

::zwaai::

Dit gevecht is te goed, geniet:

Meid, het kan me niks schelen of ik wat heb gedaan of niet. Denk je dat ik zo gek ben om eieren, wasabi en alles te gaan zitten eten en me zelf dan te filmen? Denk het niet. Ik ben een teamspeler en buiten dat ik de flash game was vergeten te submitten, kan ik gerust flash games spelen en helpen. Maar ten eerste, geen een van jullie houd contact met mij. Twee, ik weet dat ik een target ben. Waarom zou ik dan voor jullie mijn best doen? Hm? Ik ben niet scheinhijlig en ik zegt het hier, de meeste van jullie zijn een groep scheinhijlige geiten, en ik mag hopen dat er snel een switch komt zodat ik met normale zielen in een kamp zit. 'Dreamteam' ja, dreamteam me behaarde anus haudoe

Meid, dat alles neemt niet weg dat het geen zin geeft om na de deadline te klagen over dat je sitout was. Als je dat eerder had gezegd, hadden we er iets aan kunnen doen, nu niet meer.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #27 Gepost op: 22-12-2016, 00:34:13 »
"Die ene swifty"....die ook in dit gesprek zit ::rofl::

Dus? Die ene swifty zat laatst toen te zeiken dat ik het niet had doorgegeven aan jullie dat ik me had afgemeld voor de opdracht. Als jullie zo 'team spirit dit en dat' zijn, dan moet je nu niet opeens zitten janken dat ik mijn mening deel.

Ik zit niet te janken dat je je mening deelt. Ik zeg alleen dat je dat misschien eerder had moeten doen.

Die ene swifty kan zich natuurlijk niet stilhouden:

Ik zat niet te zeiken, ik zal nooit schelden, en als jij graag wilt dat wij je allemaal Amber noemen wil ik je bij deze verzoeken om niet over kampgenoten te praten als 'die ene ...'

En verder onderhouden we wel contact met jou, iedere pm hier gaat namelijk naar iedereen, en je kunt dus altijd tijdig ergens op reageren.

Maar er zijn belangrijkere dingen in het leven:

Ik zit hier geen 6 jaar zoals anderen dus ik weet niet wie iedereen is. Ik ken jullie niet, meeste hoef ik niet eens te kennen. Maargoed, ik ga zo mijn nagels doen en dat vind ik wel wat belangrijker dan deze discussie  ::trots::

Maxwest gunt het andere kamp een eilandraad:

Hoi biechtstoel!

Sorry dat ik al zo lang niets meer van me heb laten horen. Sorry.

Ik zal even kort vertellen hoe het nu met ons allemaal gaat. Weer verloren, zo vervelend. Maar door met Lan te meeten denk ik dat ik weer een leven heb in dit spel. We zijn het er over eens dat Bjorn gewoon weg moest, heel simpel. Had ik liever niet gezien maar hij overplayde heel erg en dat deed hem de das om. Nu ik dat weet snap ik ook een stuk beter waarom Lan en Giorgio zijn geflipt.

Daarop ga ik nu ook mijn strategie aanpassen. Wouter noch Molcrazy heeft mij ooit een persoonlijke PM gestuurd over dit spel, dus die kan ik niet vertrouwen. Hoe je het ook wendt of keert. Hans is mijn buddy, die vertrouw ik nu door dik en dun. Dan blijven er nog twee mensen over: Giorgio en Lan.

Giorgio vind ik errrrrg lastig om in te schatten, zeker omdat we niet echt ideeën uitwisselen. Enerzijds vertrouw ik hem niet omdat hij niets verteld, anderszijds wil ik hem niets vertellen omdat ik hem niet vertrouw. Zo komen we natuurlijk nergens. Hij heeft met de Belgen gestemd de vorige tribal, maar ik heb zo het gevoel dat dat meer uit zelfbehoud was dan uit echte strategie. Hij was denk ik wel wat bang voor die stemmen tijdens de eerste Tribal. De hamvraag is hoe we hem nu in gaan palmen.

Lan ben ik nu een stuk positiever over, en ik denk dat ik hem wel zal moeten vertrouwen wil ik verder komen in het spel. Dat is echter maar 3 tegen potentieel nog 3. Het wordt nu belangrijk te zien hoe Giorgio zich gaat gedragen. Ik wil heel graag met hem samen werken maar heb geen idee hoe ik dat aan ga pakken. De komende 24 uur wordt zeer interessant.


Oh ja, het andere kamp is zo te zien ook gezellig. Kunnen ze daar niet lekker naar tribal?  ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #28 Gepost op: 22-12-2016, 00:37:44 »
Hillo week 3 was ik bijna vergeten:

Week 3 staat een beetje in het teken van het zoeken naar de idol. We weten bij Trudeau allemaal dat Swifty de eerste clue heeft gehad en dus altijd één clue op ons voor loopt. Met mij deelt ze de clue niet, maar vertelt me wel een foute gok, waardoor ik wel e.e.a. kan afleiden. Ik deel ook mijn gokjes met HIDM, waardoor ik ook al snel doorheb dat hij ook info van Swifty heeft gehad. Dus daar confronteer ik hem mee ;D Hij deelt vervolgens de clue ook met mij, dus nu kan ik wat gerichter gaan gokken.

Op een gegeven moment zijn er nog maar twee pogingen over (HIDM hoort alles van Swifty). Dat betekent dat een dag later, de idol sowieso door Swifty gevonden wordt. Jesper zegt ook al gegokt te hebben, dus ik waag een poging op Firefoot en.... JAAA idol gevonden ::hyper:: Hoewel ik het erg raar van Jesper vindt dat hij 'm zo makkelijk aan mij geeft, schept het wel een band, dus we zijn een beetje partners in crime nu ;D HIDM gooit vervolgens in GGN dat de idol gevonden is. Dat schept gelijk een hoop wantrouwen, want iedereen ontkent 'm te hebben ;D Maar ach. Loenev kan 'm ook best hebben toch? ::hypocriet::

Van Giorgio krijg ik wat info over de Molbelgstemming en wat nu het plan daar wordt. Bjorrn getarget én succesvol. Lan de flipper, supercool ::hyper:: Maar je weet wat ze zeggen:





Week 4 erachter aan:

Mogen we al spelen?  :\'( I'm bored.
(De opdrachten blijven nog steeds superleuk om te doen hoor!  ::bravo:: )

Ik ben eigenlijk voor het eerst sinds 't begin weer een beetje aan het kletsen met Niek. Is ook wel eens goed, al heb ik in m'n hoofd nu een meer loyalere Final 2 met HIDM dan met hem. Maar dat kan natuurlijk veranderen, dus vooral de contacten warm houden. En Niek is gewoon een fijne gast om mee te kletsen, dus dat maakt 't ook leuk ::tandpastasmiley::

We zetten allemaal het toneelstukje voort dat we niet weten waar de idol zit. En het spel kabbelt een beetje door.

Wel echt jammer dat Giorgio afvalt, wederom doordat Lan flipt. Dat is er echt eentje om in de gaten te houden ;D Maargoed, Giorgio was op dit moment sowieso al teveel side-alliance denk ik. Was leuk geweest als hij nog even mee kon, maar men had mij nooit zover laten komen met hem erbij, dus vroeg of laat was één van ons toch wel gesneuveld. En dan maar liever hij dan ik ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #29 Gepost op: 22-12-2016, 00:41:04 »
Hans viert zijn idol:

Ben ik weer. ::zwaai::

::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
Ik kan het bijna niet geloven, maar ik heb de idol gevonden! Dit geeft me wel weer wat moed om vol te blijven houden en er alles aan te doen om niet af te vallen. Het geeft meteen ook weer nieuwe stress en twijfel: zal ik hem inzetten, wanneer zal ik hem inzetten, waarom zal ik hem inzetten...? Ik wil de idol natuurlijk niet voor niets inzetten, maar ik wil ook niet naar huis gaan met een idol op zak.

Op dit moment is het echter extreem lastig te voorspellen hoe de stemming ervoor staat binnen ons kamp, wie het op wie gemunt heeft en waarom. Twee grote spelers zijn er al uit. Straks blijven alleen de kneusjes, onder wie ondergetekende, over... Da's ook niet de bedoeling. Tenminste, dat de kneusjes overblijven. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik overblijf.
 ;D ::hypocriet::

Ik baal wel echt ontzettend van de proef. We hebben alles gegeven, maar het mocht niet baten. Ik hoop dat er meer van dit soort proeven komen, waarin je ook wat creativiteit kwijt kunt. Dat vind ik wel leuk. ::jaja:: En ik was eindelijk eens wat beter in de proeven. :P :D

Over het algemeen merk ik wel dat het spel echt veel energie van je vraagt. Je inzet bij de proef, de teleurstelling bij verlies, de stress en spanning voor de eilandraad... Maar hey, ik leef nog. En ik had veel plezier met de foto-opdrachten. En met Max heb ik een leuke samenwerking! Er is nog hoop dat wij de ronde overleven, misschien wel zonder dat ik m'n idol inzet.


Molcrazy maakt zich klaar voor weer een eilandraad:

Hey D*N,

Pff, dik balen dat we weeral naar de eilandraad moeten. Kunnen we nu eens niet één keer gewoon winnen en die eilandraad ontlopen? Dat belooft voor de toekomst van Laurier als we onszelf bijna volledig weggestemd hebben.

Ik weet niet goed op wie te stemmen want iedereen was wel (vrij) actief behalve Giorgio maar ja, die was ziek. Echt safe en comfortabel voel ik me ook niet. Het wordt morgen ergens beslissen.

 ::zwaai::
MC

Lan zijn tactiek:

Ik heb me voorgenomen om maar gewoon totaal te overplayen en te kijken hoe lang het duurt voor het ontploft  ::rofl::

De 4 van het Bjorrn-wegstemmen willen nog bij elkaar blijven, maar Giorgio hing de vorige keer aan mij vast, en volgens mij is hij een eeuwige +1 voor welke kant de wind maar op waait. Daarnaast is hij het minst actief en als er geen swap is wil ik graag niet helemaal weggevaagd worden. Is er wel een swap, dan wil ik niet dat degene van Max/Hans die overblijft meteen flipt, dus ik wil liever harmonie op Giorgio. En voor mij persoonlijk: Ik wil de swing vote zijn, en hij is concurrentie. Dus hij moet weg, ondanks dat er totaal geen draagvlak voor is.

Ik ben weer teruggegaan naar Hans en Max om die te overtuigen op Giorgio te gaan (die willen zelf liever Wouter weg, althans, Hans), en ondertussen probeer ik Wouter ook te overtuigen dat het slim is op Giorgio te gaan, en daarna mag hij MC overtuigen.

Ik ben alleen bang dat Wouter geen ja gaat zeggen en ik heb Max en Hans al verteld met hun mee te stemmen, dus dan zit ik met een dilemma.

Ik stem Hans.

Lukt deze move, heb ik met MC en Lan nog altijd 2 die mijn naam niet opschrijven.
Lieg je tegen Lan en stemmen jij en Max mij, dan wordt het 3-2-1 en vlieg je eruit.
Liegt Lan ook, en vlieg ik eruit kan ik toch niets anders meer doen.

Je speelt en liegt goed en niemand verwacht dat van je, dat maakt jou gevaarlijk

Uiteindelijk gaat Giorgio.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #30 Gepost op: 22-12-2016, 00:44:10 »
Dag Dennis. Weer even geleden.

Dit spel is hard, 3x op rij verliezen. Deze keer scheelt het 5 punten.
en dan heb ik nog speciaal in de kast van mijn zus een kleedje gepakt om die Elsa foto te maken, telt hem niet.(boe)

Weer stemmen, en dat is niet fijn. Enerzijds was het gemakkelijk: Hans of Max zou eruit gaan. Anderzijds hebben beiden zo hun best gedaan, dat ze dit niet verdienen. Maar zoals MC zei, ze zouden ook niet twijfelen om hun lijstje af te maken.

Goed, dan begint Lan te twijfelen. Giorgio is niet de sterkste en hij wil met een goed gevoel met iedereen naar de swap (als die er komt). Dus vroeg hij of ik Giorgio wil stemmen. Hans en Max willen Giorgio of mij. Natuurlijk zei Lan dat hij op Giorgio is, hij wil mij houden.

Dus heb ik dit voorstel gedaan: hij zegt dat ik in ben. Maar ik stem met MC en Giorgio op Hans. Normaal gezien stemmen zij alle 3 giorgio en vliegt giorgio. Wij met 5 en met MC en Lan heb ik 2 mensen die mijn naam niet opschrijven.

Liegen ze tegen Lan,en stemmen ze mij, wordt het 3-2-1 en gaat Hans en hebben ze zichzelf genaaid.
Liegt lan en krijg ik 3 stemmen, dan is er niks dat ik kann doen. Maar ik vertrouw Lan.
dus please laat het lukken.
Please, laten we swappen en laat mij in een swap komen met Lan/MC, Loenev (die is on the outs bij haar team en ik ken haar en vind haar geweldig) en Royl (heb ik een goed contact mee voor de teams verdeeld werden)

Please Dennis


Naaaah ;D

Hans heeft een risico genomen door geen idol in te zetten:

Waaaah, ik zit nog in de race!

Wat een spanning gisteren, ik hield het niet meer tijdens het voorlezen van de stemmen. Ik ben zooo blij dat ik nog meedoe. Er staan nu wel drie stemmen op mijn naam, dat moet ik niet uit het oog verliezen. Maar... ik heb m'n idol nog! Na lang twijfelen besloot ik het risico te nemen om 'm niet in te zetten. En met die beslissing ben ik nu heel blij.

Leuk thema weer! Ik word op mijn wenken bediend, want het is wederom een creatieve opdracht. Ik heb er zin in.


Laurier heeft moeite met de muziekproef:

Ik ben heel bang dat ik verdomd weinig weet van popmuziek, en hier niet zo veel zal kunnen helpen, maar ik doe mijn best.

Mollenvanger was twee uur bezig, Wouterv is 6 keer opnieuw begonnen:

idem hier. Ik ben 6x opnieuw begonnen, en ik ben nog altijd niet tevreden.
Want ik kan niet tekenen.

Hans is verslaafd aan biechten geworden:

Hey Dennis, ik kom weer biechten. ::jaja::

De proef is leuk! Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn. Ik ben helemaal losgegaan met alle kleurtjes waarover ik beschik en ben best nog wel tevreden met het eindresultaat. Nu hopen dat RoyL niet met een meesterwerk komt aanzetten, waarbij mijn werkje het nog niet eens waard is in de schaduw te staan. Allez, we zien wel.

Het was wel schrikken om de vorige eilandraad drie stemmen op mij voorbij te zien komen. Ik heb wouterv en Molcrazy, die ik ervan verdacht op mij te hebben gestemd, om uitleg gevraagd, want ik laat het er niet zomaar bij zitten. Ik ga niet gezellig verder alsof er niets aan de hand is. Wat blijkt: zij hebben inderdaad mijn naam op hun stembrief ingevuld. wouterv vertrouwt mij het minst en Molcrazy is door Giorgio meegesleurd in een complotje tegen mij. Tsja... ik weet niet of ik hun woorden moet geloven. Waar wouterv zegt mij het minst te vertrouwen, staat hij met Molcrazy nou ook niet bepaald bovenaan mijn lijstje met vertrouwenspersonen. Maar ik denk dat in dit spel dat lijstje van geen enkele kandidaat erg uitgebreid is.

Ik hoop zo dat we de proef eeeeeindelijk eens winnen, zodat we een keer niet de spanning van de eilandraad moeten ervaren. Ik heb in ieder geval gedaan wat ik kon. We wachten op het antwoord van de jury.
 ;) ::joehoe::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #31 Gepost op: 22-12-2016, 00:48:20 »
Molcrazy heeft het gehad met de eilandraden:

Hey D*N,

Nog eens een biecht tussendoor.

De tekenopdracht vond ik wel leuk maar ik weet niet of mijn tekening goed genoeg is om Swifty te verslaan. Hopelijk hecht de jury wat belang aan het feit dat ik mijn tekening ook ingekleurd heb.

Verder verliep de eilandraad half als verwacht. Het lijkt nu of Lan geflipt is maar in theorie mag dat alleen maar zo lijken :P

Hopelijk hoeven we een keer niet naar de eilandraad want na drie keer op rij zou het welkom zijn om eens niet te hoeven gaan. Bovendien hebben we nog niks gewonnen. Je denkt altijd als je dat in een Survivor- of ER-reeks ziet dat dat wel best meevalt maar het zou echt wel eens deugd doen om een keer te winnen.

Tot later
 ::zwaai::

Laurier wint een proef :o

¡Hola! ¿Qué tal? Een nieuw biechtje. ;)

JAAAAAAA! EIN-DE-LIJK! GEEN EILANDRAAD VOOR ONS!

Man, wat ben ik blij. Ik had gevreesd dat wij als een stelletje losers door het spel zouden gaan en steeds weer iemand van ons zouden moeten uitzwaaien... Maar niets is minder waar! Ik kan in relaxte houding kijken wat er bij de eilandraad gebeurt - en daar gebeurt nogal wat! - en hoef me voor even geen zorgen te maken. Binnen ons kamp lijkt alles nu vrij rustig: even geen gekonkel, even geen gefluister. Echter: niets is wat het lijkt. Ik blijf op m'n hoede. Hoe dan ook, voorlopig ben ik m'n idol nog niet kwijt! De tekenproef was leuk; ik hoop dat een dergelijke opdracht later in het spel nog eens terugkeert.
Goed, ik ga nog even verder genieten van ons succes. ::wijn::


Door de winst bij de immuniteit moet ik zeggen dat ik de uitslag van de luxeproef eigenlijk al niet meer heel interessant vond. Yay team  ::love::

Laurier kijkt rustig toe hoe Trudeau ondertussen ontploft:

Goed gedaan team.
Sorry voor mijn zwakke tekening. Dit is nu echt iets wat ik niet kan :-[

Maar op naar de volgende zege (en ik ben blij dat wij ondanks de vaak tegenstrijdige eilandraden wel respect hadden voor elkaar)

Inderdaad  ::jaja:: Misschien werken we niet altijd allemaal samen maar ik denk dat we er allemaal in ieder geval een leuk spel van willen maken. Ben ik wel blij dat we niet zijn zoals het andere kamp.

Dit is wat Nieky vindt van het verlies:

'De PVV wil het hardst snijden in kunst- en cultuursubsidies. Geert Wilders zegt: "Afschaffen!", behalve de subsidies voor bibliotheken.'

Ben het voor het eerst met Geert eens.

ROT OP MET KUNST ::megafoon::



« Laatst bewerkt op: 22-12-2016, 00:50:39 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #32 Gepost op: 22-12-2016, 00:53:25 »
No drama Nieky:

Oja eilandraad hebben we.

Ik kan een heel wanhopig verhaal gaan houden over dat er misschien subgroepjes zijn met Swifty, hillo en Royl en dat een volgende eilandraad spannend kan zijn. En of hillo wel ECHT te vertrouwen is. bla bla bla.

Maar in principe gaan HIDM en Lucy niet op mij stemmen en hillo ook niet. Dus dan zit ik altijd wel safe, dramaqueen gaat nu dus. Jammer eigenlijk, maar met 2 strikes...

Misschien nog random een stem op Swifty casten, beetje bangmaken is wel leuk, maar daar wordt het weer allemaal zo paranoia van en dan krijg je weer screenshotgezeik (Verbied dat alsjeblieft, dan krijg je zoveel meer drama).

En ik kan nog wel wanhopig gaan doen omdat ik het foute antwoord kreeg bij muziek. Maar ik geloof oprecht dat het een foutje was van HIDM/Hillo. Whatever wie het deed, ik zat bij de film. Ik wil gewoon privéleges voor de rest van het spel nu.

Ik kom nog wel met een officiële stem, maar verwacht geen drama van mij  ::zwaai::

Wouterv is een Loenev supporter:

Hey,

Het wonder is geschied. We hebben een proef gewonnen.
Eindelijk, ik had het niet verwacht. (want ik kan niet tekenen en Lan zei ook niet
te kunnen tekenen)

Dan het slechte nieuws: Loenev, die ik persoonlijk ken en naar uitkijk om mee te werken, gaat er vermoedelijk uitliggen. En dat vind ik echt jammer. Ze is haar eigen graf aan het graven door zo fel en hard in te gaan tegen Lucy. En dan sleurt ze er nog survivor ORG bij.
bijna niemand kent dat hier, dus das geen argument.

Ik hoop op een wonder voor Loenev, maar ik vrees ervoor en ga een andere tactiek moeten zoeken.

Molcrazy is blij:

Hey D*N,

JAAAAHHH!!! Eindelijk geen eilandraad! Leuke opdracht weer ::jaja:: en toegegeven, de tekening van Swifty was beter dan die van mij al denk ik wel dat ik tegen verschillende andere survivors van haar kamp gewonnen zou hebben ::jaja::

Nu ben ik zeer benieuwd naar de eilandraad van het andere kamp. Hoe liggen de verhoudingen? Gaan ze voor de easy vote of een big move? Heeft iemand de idol? Man man man, echt waar, het geeft een enorme rust om niet te moeten stemmen en om eens rustig naar de eilandraad te kunnen kijken.

Laters
 ::zwaai::

Voor Swifty is het snel duidelijk wat er moet gebeuren:

Onze eerste eilandraad! En wat voor 1 :P Hier gaan we nog jaren over praten denk ik, wat een discussies :o

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zo erg vind dat we deze keer moeten stemmen. Ik heb mijn best gedaan, maar het verbaast me niet dat we toch verloren hebben. MC had pech dat hij tegen mij moest hij had van ieder ander in mijn team gewonnen, en Hans ook. Nja, misschien muv Hillo, vanwege de originaliteit. Maar op zich een terecht verlies dus, en eindelijk onze kans om ballast te lozen.

Natuurlijk probeert Loene nog wat, en haar enige kans is om de mannen zo ver te krijgen dat ze met haar meestemmen, op Lucy of mij. Mazzel voor mij dat ze haar pijlen op Lucy heeft gericht.

Het is nog onduidelijk waar die idol zit. De rest van het kamp ontkent allemaal. Alhoewel, toen HIDM en ik het gisteren in de app-groep gooiden reageerde niet iedereen volgens mij. Toen HIDM een paar weken terug het screentje liet zien dat de idol gevonden was voordat hij de naam gokte ontkende iedereen in de app-groep wel. Toch lijkt het me sterk dat Loene m heeft. Op zich wel fijn als de mannen haar in de waan laten dat ze meestemmen op Lucy. Mocht ze toch de idol hebben dan zal ze die hopelijk niet inzetten.

Ik ga er vanuit dat iedereen zich aan het plan houdt en Loene eruit schopt.

Ik stem op Loenev  ::joehoe::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #33 Gepost op: 22-12-2016, 00:58:28 »
Hillo had Loenev willen houden maar het mocht niet zo zijn:

::zwaai::

Mijn stem is voor Loenev. ::hug::
Ze is de enige buiten de alliance en daarom is het veel te riskant om nu gekke dingen te gaan doen. Daarbij kan ik het me ook echt niet veroorloven om iemand in het spel te houden die zomaar elk moment d'r derde strike kan halen en die we alsnog als number verliezen. Jammer dat je zo'n slecht begin had Loenev, en dat het zo uit de hand liep tussen jou en Lucy, want ik denk dat je best een loyale soldier was geweest! ::bravo::



Ik zal binnenkort eens biechten ook Dennie, wordt wel eens tijd!

Go big or go home:

Eilandraaaadd wat heb ik er zin in. Het is echt go big or go home voor mij nu. Ik heb er alles uitgehaald wat er in zit om mezelf veilig te stellen voor deze stemming. Gaat het me lukken? Ik heb GEEN idee. Maar als het lukt, dan verdien ik wel een speld want als je mij dit twee dagen geleden zou vragen, zou ik 100% zeggen dat ik hier klaar was.

Ik heb een alliantie gemaakt met Jesper, Hillo & Roy. We gaan (zover ik weet) op Lucy stemmen. Ik heb in het publiek gezegd wat ik vond en daar heb ik zowel vrienden als vijanden mee gemaakt. Ben wel weer iets uit mijn boekje gegaan maar hee, ik ben een drama queen en als ik deze eliminatie niet overleeg ben ik nog steeds herkenbaar als de drama queen.

Dus, de conclusie van deze eilandraad is echt te binden op vertrouwen en rekenen op elkaar want als een van hun het tegen Lucy vertelt kan het heel goed zijn dat er een idol wordt gespeelt. Lucy, Swifty idk wie, ze kunnen 'm allemaal hebben. Dus ik hoop dat de juiste persoon de idol heeft en dat die hem niet inzet of op mij inzet.

At the end of the day, ik heb me toch ingezet en gevochten om te blijven en dat vind ik opzich nog best knap van mezelf ook nog. Lucy, I'm coming for you babe.


Maar het mocht niet zo zijn, ze wordt weggestemd:

Ik stem op Brandon Ella Luna Amber Loenev.

Er staat iets te gebeuren:

Kak. Zijn we als Laurier eindelijk eens aan het winnen, worden de kampen waarschijnlijk overhoop gegooid. ::)

De samensmelting!
Gezellig ::bravo::

Ik stel voor dat we het Kamp Loenev noemen ::jaja::

Of Ogopogo :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ogopogo

Jup bjorn is mat

Isbjörn mat?

Iets in thema hè max:
Gödverdömmeköud?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #34 Gepost op: 22-12-2016, 01:04:43 »
Hillo praat na over de Loenev stemming:

Tekenen ::love:: Dat kunnen we niet. (Alhoewel, dat viel me nog best mee uiteindelijk...) En dat betekent maar één ding. WE MOGEN EINDELIJK SURVIVOR SPELEN ::hyper::.

Op zich is het een easy vote. Iedereen weet dat we op Amber gaan stemmen. Maar onder het motto van 'oei oei oei dalijk heeft zij de idol' moet het toch een blindside worden. Dus daar ga ik maar in mee. Samen met Loenev, HIDM en Roy wordt de alliantie met de beste naam ooit opgericht: De Majoriteitjes ::love:: a.k.a. een hoop slap geouwehoer, want we weten allemaal dat we op Loenev gaan stemmen.

In de tussentijd praat ik wel weer steeds meer met Niek, maar ook veel met HIDM. Dat is wel een gedoe ook, om de hele tijd tegen de één te doen alsof ik heel weinig contact met de ander heb. Volgens mij doet iedereen dat trouwens ;D Daardoor zijn alle precieze verhoudingen binnen GGN wel een beetje onduidelijk. Ik denk dat Niek en Swifty contact hebben en Lucy en HIDM, maar of Lucy en Swifty bijvoorbeeld ook nog contact hebben? Lijkt me logisch gezien de girlpower die Swifty altijd wel een beetje heeft, maar voor hetzelfde geld is het niet zo. Dus dat houdt het allemaal ook wel spannend. Ik spreek in elk geval met Niek af dat we Roy targetten als we ná Loenev nog een keer moeten stemmen. Denk niet dat ik dat zie zitten, want Roy is denk ik closer naar mij dan naar veel anderen. Maargoed, zover is het nog lang niet.

En dan gaan we stemmen! Allemaal op Loenev dus, maar zij gelukkig op Lucy. Dat is het voordeel als er een ruzie in de groepsapp ontstaat tussen twee vrouwen ::rofl:: Dan blijf je als supergezellige enorm leuke vrolijke homoseksuele knappe jongeman altijd buiten schot ::hyper::


Insert mijn biecht 'Tribal #5'

Ondertussen doet kamp Ogopogo nog lief tegen elkaar:

Kamp Ogopogo :D ::jaja:: ::bravo::
Dan klinkt het net alsof we allemaal oermensen zijn die in de ogopogo-taal met elkaar communiceren.

Dat worden leuke tribal councils ::rofl::

Gays&Galls&Niek willen Laurier tegen elkaar opzetten en ze één voor één wegstemmen:

Ding ding ding, Laurier is split :D

Heb net met Maxwest gepraat en hij zei dat Hans en hij inderdaad telkens tegen de Belgen stemden en dat nu nog steeds willen doen ::jaja:: Denk dat dat een goede mogelijkheid is om ze te gebruiken om Laurier op te breken :)

Oeh dat is interessant :D
Dus als ik het goed begrijp, kunnen we eerst Max en Hans gebruiken om de rest van Laurier weg te stemmen, om vervolgens hun weg te kunnen stemmen  ;D
Dat hebben ze op een gegeven moment vast wel door toch ?

Wie heeft bij hun de idol trouwens? Wel handig als we weten wie naast Swifty nog meer de idol heeft  ;D

Aanvulling op dit fantastische nieuws: MC (en dus wouterv en daardoor ook Roy denk ik) is ook bereid tegen Max te stemmen. Dus we hebben alle macht >:D Als we dan gewoon echt loyaal aan de 5 blijven, zijn we denk ik final 5! ::hyper::

Niet dat het iets uitmaakt of Roy uiteindelijk met ons meestemt of niet... :P Met Max en Hans erbij hebben we sowieso een meerderheid en met Molcrazy erbij waarschijnlijk ook, als Wouter daar inderdaad bijhoort? Maar ik vind Wouter heel eng. Die heeft ongeveer alle spellen die hier ooit gespeeld zijn teruggelezen en mij in dwdw zwaar verraden. Dus ik werk liever niet met Wouter ::hypocriet::

Volgens mij zei Bjorn in het begin ergens tegen mij dat Molbelg de clue van Mastermind gewonnen had. Dus of niemand heeft hem daar, of iemand heeft heel veel geluk gehad. Ze hebben niet zoveel andere vlies gehad 🙊

Ze gaan het liefste nog voor de Belgen op dit moment:

Twee van Laurier krijgen sowieso zwarte stemmen lijkt me. Dus als we daar op stemmen met vijf winnen we het zeker.

Ik vind de Belgen een grotere bedreiging dan Hans en Max moet ik zeggen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #35 Gepost op: 22-12-2016, 01:09:46 »
Nieky voelt maagzuur omhoog komen:

;DSamensmelting lijkt zometeen een feit en dan begint het grote denken.... Wat wil ik?
Ik voel er momenteel weinig voor loyaal te blijven aan Max en Hans. Ze zitten dan wel in een complot, maar ze hebben 0,0 met mij gepraat. Ik krijg daardoor het idee dat ze uiteindelijk veel meer loyaal zijn aan HIDM en Lucy, ook al is dat misschien ten onrechte. En met het verdwijnen van Bjorrn heb ik geen Final-2 binnen dat groepje.

Oké, dus ik ga misschien de boel op stelten zetten, maar hoe kan ik dat het beste doen?
Ik wil namelijk wouterv ook weg hebben, en hij lijkt eerste target te worden. Dus misschien dan nog een rondje meestemmen. Maar dan krijgen we MC tegen ons. Dat lijkt me ook niet prettig.

Ik-Hillo-MC en Swifty zijn ook maar met 4, tegen Lucy, Max, Hans en HIDM van het appgroepje. Royl zou dan de beslissende factor zijn. En geen idee wat die dan gaat doen...

Dus misschien moet ik wouter maar wat langer houden. Om ergens een mega move te maken om de spelletjes op RN te redden. Winnen ga ik deze serie toch niet doen. Dus misschien is het dan leuk om loyaal aan mijn F2 te blijven (hillo) en hem naar de overwinning proberen te helpen.

Moet ik daarvoor nu al vertellen van het app-groepje? Het lijkt er wel op. Ik wil graag met Trudeau door, en niet met Laurier.

Lastig, lastig. Dilemma's.......

Eerst maar eens immuniteit winnen. Misschien is dat een goed moment de boel op zijn kop te zetten  ;D

Hoe noemen ze een hetero man die iets met gays doet voor geld ook alweer? ::hypocriet::



Heb je net gebiecht dat je een move wil maken wellicht,
Vraagt HIDM of ik een nuchtere Final 2 deal wil  ::rofl::

Heb maar ja gezegd  :-X

I'm a slut en het zijn de gays die iets van me willen  ::rofl::



Veilingmeesteres weet graag wat ze veilt:

Misschien heb ik niet opgelet, maar wat kan je met 2 pegels (veilingitem dinsdag)? ???

Molcrazy probeert de verhoudingen te doorgronden:

Hey D*N,

Leuk thema weer, populariteit! Ben benieuwd naar de uitslag. Onze foto was wel niet echt 'prom'-achtig maar we hopen dat de jury de originaliteit naar waarde kan schatten.

Dit spel wil je gewoon blijven spelen ::jaja::

Nu, wat er moet gaan gebeuren op de volgende eilandraad? Geen idee feitelijk. Het is lastig om de verhoudingen in het voormalige Trudeau in te schatten aangezien ze slechts één keer naar de eilandraad zijn gemoeten en daar unaniem waren. Waarschijnlijk heeft daar wel iemand de idol.
Gaan ze voor het behouden van de meerderheid? Misschien even maar de spelers zijn ervaren genoeg om te weten dat plaats vier, vijf en zes (en mogelijk drie) niks opleveren. Dus moet er wat gescrambled, besproken, geblindsided, ... worden.
Wie ik zelf het liefst zie vertrekken? Vind ik ook moeilijk. Er zijn er zoveel die in feite weg moeten: HIDM, hillo, wouter, Nieky, Swifty, Max, ... maar ze kunnen natuurlijk niet allemaal vertrekken. Of toch niet in één keer.
En wie weet, is er toch ergens een afvallerseiland oid want laat ons eerlijk zijn: echt grote verrassingen of twists hebben we nog niet gezien maar die zullen er nog wel aan komen. Persoonlijk had ik al eerder een teamswitch verwacht. Of je kan bij 10 spelers natuurlijk nog eens twee kampen van vijf maken maar zouden we dan nu alle moeite moeten doen voor dit samensmeltingskamp? Tuurlijk zou dat zomaar kunnen.

Enfin, we zien wel wat alles brengt. Dadelijk mijn buff en vlag inleveren (dat van die buff had ik eerst niet duidelijk gelezen en ontdekte daarstraks pas dat het niet alleen een vlag moest zijn).

Hopelijk snel het samensmeltingsfeest want voedsel heb ik hier nog niet veel gezien ::ohno::

 ::zwaai::

De stemming zou richting wouterv moeten gaan:

Ik ben ook voor ::ok::

Roy vind ik lastig. Is eigenlijk dus de vraag of we 't risico willen nemen dat Wouterv een idol heeft. Volgens mij als we 't 'm niet vertellen zijn we 'm hierna kwijt qua loyaliteit, maar gaat deze stem goed. Dan moeten we er dus op vertrouwen dat Maxwest en Hans (of in elk geval één van de twee) nóg een keer bereid zijn in Laurier te snijden. Want anders is het zonder wouterv straks 5-5 toch?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #36 Gepost op: 22-12-2016, 01:14:16 »
Dit is overigens nooit gebeurd:

Misschien moeten we Hans en Max ook toevoegen aan een groepspm zodat ze zich part of a group voelen? Of iig dat meer van jullie met hun moeten praten :P

Ik denk zelf niet dat iemand van Laurier een idol heeft.

Ze hebben maar 1 hint gehad en maar 3 of 4 kansen, denk ook niet dat die Idol is gevonden.


Ik wil best met Hans of Max gaan babbelen, maar moet ik dan doen alsof ik niet weet van jullie contact? Zodat we ons complot van 5 nog een beetje geheim houden?

De vraag van het seizoen, aan wiens kant staat Lan?

Ohhh zo. Nee okee dat is wel logisch dat ie dat raar vindt. Maar wat doen we nou met hem?
Hij is overduidelijk alligned met Wouter, maar Wouter heeft geen idol nemen we aan?

En Lan? Aan wiens kant staat die?

Wouterv ziet de bui al hangen en verteld wat leugens om zijn eigen hachje te redden. (overigens ik heb max naar RN gehaald, niet hidm)

Hey Dennis,

Je bent een aanslag op mijn bioritme.
Ik heb alles gegeven voor deze opdracht. Zondag en maandag als een verslaafde aan mijn laptop
gezeten. Mijn gsm maandag elke 2 minuten voor ik moest posten laten afgaan. Een hele nacht
elk uur wakker worden (nu weet ik hoe dat is als ik kinderen zal hebben).

en voor wat? De hond zijn ****** (excusez le mot). We zijn derde en hebben niks.
Oh ja, ik heb een target op mijn rug door mijn fanatisme. (jeej)

Het zit me niet mee, allies worden weggestemd: molbelg (dank u Bjorrn)
Giorgio (dank u lan met zijn brainfart, want Giorgio was trouw, maar Lan vertrouwde hem niet,
dus ik kon er niks aan doen) en Loenev (dank u trudeau, en eigenlijk Loenev zelf want ze heeft het niet goed gespeeld op de eilandraad)

Nu is de kans enorm dat ik eruitga, maar ik heb nog een optie.
Hillo wil mij er nog niet uit, Royl wil mij houden en ik heb hier MC en Lan.
Dus ik ben nu met Hillo en ROYL wantrouwen aan het instampen tegen HIDM, Lucy en Swifty.
Onderwerp: Max. HIDM heeft max naar RN gebracht, ze hebben al samengewerkt in survivor.org.
Dit benadrukken en wat overdrijven, daar ben ik nu mee bezig.

Als het niet werkt, ga ik in overdrive en daar heb ik Lan voor nodig. Ik ga dit idee overdenken en als ik heb uitgewerkt, toeslaan.

wish me luck. (ik ga niet weg zonder gevecht)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #37 Gepost op: 22-12-2016, 01:17:27 »
omg dit stukje was hilarisch:

Kun je immuniteit aan iemand anders geven?  8)

En dat wordt dan bekendgemaakt nadat er gestemd is? Zeg maar net als bij de idol :P

Nope ::ohno::

Ah okee, dan plot ik nog even verder  >:D

Alle opties werden dus afgegaan.

Hans denkt eraan om zijn idol in te zetten:

Oké, het was dus geen herindeling van de kampen, maar meteen al de samensmelting. Dat had ik niet verwacht! Zo jammer dat Max en ik net dit weekend niet veel tijd en gelegenheid hadden voor de samensmeltingsproef... Maar ach, wat nu belangrijk is: deze eilandraad overleven. Opnieuw het dilemma: zet ik mijn idol in, ja of nee. En zo ja: op wie? Met Max en Lan heb ik al samengewerkt, en juist zij hebben met mij een zwarte stem. Op dit moment ben ik er nog niet over uit. Op de eilandraad heb ik gezegd dat ik hoop op een wonder, maar ik blijf natuurlijk niet stil zitten, wachten wat er komen gaat. Ik ga proberen om iemand anders dan Max, Lan of ik op de boot naar huis te krijgen. Ik voel de spanning!

D*N ik word helemaal gek van het spel, ik draai door! Al die lijntjes die uitstaan tussen verschillende spelers, alle afspraken die gemaakt en gebroken worden... AAAAAH

Sorry, dat moest ik even kwijt. ;)


En dan breekt de hel los:



Ik verdien applaus  ;D
En waarom? Ik heb er deze week voor gezorgd dat we in plaats van een van de meest saaie spelverlopen ooit (Trudeau + Hans + Max als Final 8), en de Appgroep als F5 de meest spectaculaire survivorweek ooit hebben gehad.

Ik heb oorlog gecreëerd.



Goed kijkers, dit begon allemaal een week geleden. Ik ga het proberen even duidelijk uit te leggen voor jullie......

Proef ging goed, immuniteit, joepie-ja-jee.
Toen ging ik even nadenken waarom ik dit jaar eens mee wilde doen. Ik wilde spektakel, leuk spelen want ik win toch niet... En wat is er in Godsnaam nou spektakel aan om door Kingpin HIDM geslacht te worden aan het einde. Hij bleek ineens ook met Lan en Roy contact te hebben. Dat is dus met bij iedereen.....



Toen bood ie me opeens een F2 aan. Alsof ie het rook..... Nja ik heb maar ja gezegd. Oeps. Maar de basis van een F2 is dus wel dat je alles aan elkaar verteld. Tenminste dat vind ik. Maar hij liet niks los over dat hillo de idol heeft........  ::oink::

*Flashback*

Hillo : Nieky: Ik moet je wat vertellen als F2. Ik heb de idol en HIDM weet ervan'

*Flashback*

Dus ik ging HIDM uithoren over dat ik écht denk dat Swifty de idol heeft. En hij liet niks los over hillo. Enige wat er gezegd werd is: 'Iemand anders kan hem best hebben, hillo bijvoorbeeld'.
Dus op dat moment heb ik besloten om HIDM even tegen te gaan werken, en even bij hillo te roepen dat er een appgroepje was, met Hans, Max, Lucy, HIDM en ik. Maar dat wouterv wegstemmen, zoals het Trudeau plan was. Best een goed idee was.

Vanaf dat moment gebeurde er dit :



Ik probeer dat in de volgende biecht even samen te vatten  ::rofl::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #38 Gepost op: 22-12-2016, 01:20:25 »
De chaos blijft aanhouden:

Goed, hillo weet van het appgroepje dus. Toen werd ie een maniakaal monster......



Ik wilde oprecht wouterv wegstemmen. Maar hillo zag allemaal gevaar whaah eng, HIDM whaaah. Terwijl ie zelf de idol heeft ::facepalm::
Er kwamen veel plannen. Hieronder een samenvatting.

Plan 1: Moeilijk doen in Trudeau en ervoor zorgen dat iedereen in Trudeau toch op Max gaat stemmen. Dit wilde Lucy niet, je weet hoe die is als ze iets wil  :-X, verder is het een schatje  :-*

Plan 2: Hillo licht Molcrazy, Wouter, Lan en Royl in over het feit dat er echt Max gestemd moet gaan worden. Dit lijkt te lukken, maar we komen een stem tekort als ik nog loyaal wil blijven aan de app. Dit vind ik stiekem wel fijn. Lekker van 2 walletjes snoepen. Wil ze niet helemaal verraden door ze eruit te stemmen. Ik ben door Dennis ingehuurd voor opschudding. Dat is gelukt.

Plan 3: Swifty inlichten. Dat escaleerde een beetje. Swifty kwam in de app met hillo en mij, en binnen 5 minuten wist ze geloof ik zowel van de idol van hillo als van het 'appgroepje' af. Swifty was helemaal om, met een paar screens, en wilde met ons naar de F3 :D

Plan 4: Hans stemmen is veel slimmer dan Max stemmen. Want Hans heeft tegenstemmen. Hèhè, eindelijk een plan waarbij ik gewoon op wouter kan stemmen. En Hans eruit vliegt.

Maar wat er toen gebeurde. Hield niemand voor mogelijk..............









HANS ROEPT OPEENS DAT IE EEN IDOL HEEFT  :o :o :o :o



Ik geloof dat ik meer en meer blij raak dat ik dat groepje heb doorgeluld. Ze zeggen ook echt helemaal niks tegen me....

Zo dadelijk deel 3.0

Hans de idol, yeah right. Dit riep vragen op.....

1) Heeft ie wel echt de idol? Of is dit een of andere claim om mij (of iemand anders te testen)? Zonder hints op Laurier is dat best knap dat er een idol is namelijk....

2) Wat nu?

Ik moest in al die chaos in een split second handelen. En besloot hillo en Swifty in te lichten over de idol



Toen kwam er zowel van het 'appgroepje' als van Swhillieky een nieuw plan.

Plan appgroep: Hans gaat de idol spelen. Wij stemmen allemaal op Molcrazy (WAAR KOMT DAT VANDAAN) en 1 stem gaat naar wouterv. Dat was handig voor een stemming hierna geloof ik.

Plan Swillieky: Splitten, 3 votes op Max, 3 op Hans, Nieky stemt 'gewoon' op Molcrazy. Dan wordt het met zwarte stemmen 4-4-4-1. Daarna komt er een revote en dan kan het 5-6 worden en hebben we de meest legendarische eilandraad ever.

Riskant plan, maar ik durf het aan. Het is niet mijn hoofd dat eraf kan gaan, maar dat van MC. Een ronde erna kan ik altijd nog flippen.

Goed: 'Wat als de appgroep me test met die idol en alles'? Paranoia als ik ben denk ik daar natuurlijk ook overna. Want HIDM wil persé degene zijn die op Wouter stemt. Dus hij kan dat verpesten en toch op MC stemmen......

Nou als dat misgaat dan heb ik altijd nog een MC stem als 'bewijs' en kan ik de volgende ronde nog flippen.

Wat een gedoe. Wat een gedoe Dennis...........

Oja, tussendoor was er ook nog een wild plan op Lucy te stemmen, dat heeft het niet gehaald geloof ik.



Duidelijk zo kijkertjes ?  ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #39 Gepost op: 22-12-2016, 01:24:04 »
Maar er moet gestemd worden:

Wat een ellendig spel is dit toch  :\'(

Ik stem op Hans   :)

Hillo speelt poker met Molcrazy zijn leven:

::zwaai::

Mijn stem is voor Max  ::joehoe::
Ik vertrouwde HIDM volledig door 't hele gedoe met de idol. Dat vertrouwen werd iets minder toen ik van Niek hoorde van de alliance met Max, Hans, Minke en Jesper. Ook al covert hij de idol nog wel, dus m'n vertrouwen is er nog deels. Maar om een beetje macht weg te nemen ga ik niet wouter of MC wegstemmen, maar Max. Iedereen denkt hopelijk dat Hans 't target is, inclusief de mensen die mogelijk info lekken naar HIDM (Roy en Lan). Als alles dan goedgaat en MC, Wouter, Marleen en ik doen wat we gezegd hebben gaat Max naar huis met 5 stemmen tegen 4 van MC. En speelt Hans een mogelijke idol. Thanks Nieky voor 't ratten ::hyper::

En als alles fout gaat... Dan sneuvelt MC. En niet Niek, Marleen of ik. Best een gok waard ::jaja::



Oh en definitief GEEN idol! ::jaja::

Deze tactiek werd ook nog eens gebruikt:

Ik stuur zo twee nep pm's ;D

Maxwest heeft genoeg van zijn kampgenoot:

Molcrazy! Hij is helemaal crazy!

Wouterv probeert zichzelf te redden:

Ik stem voor Maxwest.

Jij, MC of toch ik. Dan hoop ik toch jij.
ik vind je een aangenaam persoon, maar je bent zeer gevaarlijk

Nieky weet nooit op tijd wat hij wil:

Het plan is nog even gewijzigd.
We gaan voor een meerderheid op Max.
Alhoewel ik nu misschien toch liever Lucy eruit wil met die idol hint.
Maargoed dat is te laat  ;D

Swifty verteld haar kant van het verhaal:

Man man man wat een hectiek gisteren en vandaag!

Het leek allemaal zo gewoon, Trudeau zat op 1 lijn, we zouden allemaal op dezelfde stemmen... Roy had wel meer voorkeur voor max/hans dan voor wouter maar die zouden we nog wel omkrijgen of zo.
En toen ineens kwam Hillo dat hij niet wist of hij wel op Wouter wou stemmen. Ik snapte er in de groep niks van, en prive gaf hij me ook geen heel duidelijke reden.

Even nog terug naar de vorige biechten: ik had heel veel contact met HIDM, die ik vertrouwde, en ook wel goed contact met Hillo, die ik ook vertrouwde, en daarnaast met MC, wat niet zo intensief was zolang we op verschillende eilanden zaten.

HIDM wou vol op Wouter gaan, en hillo blijkbaar toch liever op Max of Hans. Uiteindelijk betrok hillo mij in het gesprek dat hij met Niek had, en Niek biechtte op dat er inderdaad (wat ik ooit in het begin al tegen MC zei dat mogelijk zou zijn) een .org verbond is. Met HIDM, Lucy, Max, Hans en hij. Maar Niek is t vijfde wiel en voelde zich dus niet zeker. Dat was dus de reden dat Hillo switchte met zijn stem.

Op aanraden van HIDM had ik contact gezocht met Hans en Max, en die antwoordden heel traag. Toen ze uiteindelijk antwoordden was het zo duidelijk een vooropgezet verhaal dat ik niet meer gereageerd heb, en zij zijn er ook niet meer op teruggekomen.

Ik heb (iom Hillo en Niek) Lan maar eens aangeschreven. Kletsverhaal gehouden dat ik in Trudeau dezelfde positie heb als hij in Laurier, nodig bij beide groepen (zonder te vertellen hoe wat verdeeld is) maar op de schopstoel zodra ik niet meer nodig ben. Lan en ik komen overeen dat we op Hans gaan stemmen.
Roy stemt waarschijnlijk ook op Hans.

Ergens is dat blijkbaar bij Hans en/of HIDM beland, want ineens meldt Hans bij .org dat hij de idol heeft. Ik geloof er geen zak van, maar voor de zekerheid moeten wij toch maar stemmen gaan spreiden.

Daarna vooral intensief contact met Hillo en Niek. Er schijnt enige paniek te zijn bij het .org verbond, en ze switchen naar MC, met 1 stem (van HIDM) op Wouter. Ok, mooi, wij hebben contact met MC, hillo ook met Wouter, en er wordt een groep van vier gevormd waarin we afspreken op Max te stemmen. Niek kan met .org meestemmen zodat hij geen argwaan opwekt, en dankzij de zwarte stem van Max forceren we dat of Max weggaat of er een revote tussen Max en MC komt, en in dat geval stemmen Roy en Lan ongetwijfeld op Max en wordt het 6-5.

Nu maar hopen dat we alles echt goed doorhebben, genoeg info hebben van iedereen, en dat niemand gaat flippen. En dat die eventuele idol die Hans heeft wordt ingezet. Argh, wat een spannende Eilandraad!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human