Auteur Topic: Welkom St-Elisa!  (gelezen 1169 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom St-Elisa!
« Gepost op: 28-12-2016, 22:38:44 »
St-Elisa van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het is bijna zover, Wie Is... De Mol begint volgende week! Op het forum wordt volop gepraat over het nieuwe seizoen. Discussieer mee op dit druk bezochte board.

Expeditie Robinson is net afgelopen. Maar we zijn er nog niet over uitgesproken. Praat gezellig mee!

Over andere realityprogramma's zoals Boer Zoekt Vrouw en Utopia is ook geschreven de afgelopen tijd. Neem gerust eens een kijkje op dat forum.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2017, 23:59:49 »
Bedankt voor de warme ontvangst!  ::feest::
Ik lees sinds Wie is de Mol? 2016 met heel veel plezier de berichten op het Wie Is De Mol-forum, ik vind het heel tof wat jullie hier met zo veel passie doen ::bravo:: Zo ben ik bijvoorbeeld via dat forum bij De Mol op VIER terecht gekomen waar ik jullie zeer dankbaar voor ben! Dit jaar begon ik me een beetje een voyeur te voelen, dus toen dacht ik: ik meld me gewoon aan! Ik weet nog niet of ik veel toe te voegen heb hier, behalve een fan te zijn, maar sta altijd open voor een online gesprekje.

Om even wat over mezelf te vertellen: ik ben een mejuffrouw van 23 jaar. Ik ben muzikant en geef muziekles op een middelbare school en thuis. Ik ben voornamelijk zangeres maar vind het ook heel leuk om andere instrumenten te spelen (met wisselende resultaten... ::fluit:: ).

Mocht je meer willen weten: vraag maar raak!

 ::zwaai::

Edit: misschien leuk om te weten dat ik een tijdje bij een uitjesbureau heb gewerkt, waar ik toevallig ook een aantal Wie is de Mol-spellen met groepen van 10 tot 70 mensen heb geleid!
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 00:03:05 door St-Elisa »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #2 Gepost op: 16-01-2017, 00:14:13 »
Welkom ::bravo::, veel raakvlakken! ;D Ik ben 22 jaar, zanger en doe op dit moment eventmanagament (mijn verjaardag doe ik altijd in wie is de mol stijl ;D). Super leuk!

Wat voor soort muziek zing je?
Waar kom je vandaan?
Wie is jouw mol op het moment?
Wat vind je het leukste aan het lesgeven op een middelbare school?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #3 Gepost op: 16-01-2017, 00:59:24 »
Welkom ::bravo::, veel raakvlakken! ;D Ik ben 22 jaar, zanger en doe op dit moment eventmanagament (mijn verjaardag doe ik altijd in wie is de mol stijl ;D). Super leuk!

Dankje! En superleuk!

Wat voor soort muziek zing je? Eigenlijk alles wat ik tof vind of waar ik veel van kan leren, dus dat gaat van Nederlandse luisterliedjes tot Braziliaanse samba's en van jazz tot country ::tandpastasmiley::

Waar kom je vandaan? Ik kom oorspronkelijk uit hetzelfde dorp als Sigrid ten Napel... ::vergroot::

Wie is jouw mol op het moment? Het verandert echt per minuut, maar ik houd het voor nu op Jochem. Of Sigrid. Of Thomas...

Wat vind je het leukste aan het lesgeven op een middelbare school? Zo veel! Ik vind het bijvoorbeeld heel mooi om te zien dat muziek op een hele natuurlijke manier creativiteit en saamhorigheid in jongeren naar boven kan halen. Ze ontdekken kanten van zichzelf die ze misschien nog niet kenden en leren ook een hoop van de wereld om hen heen. Naast natuurlijk lekker vaak op reis kunnen, mijn andere grote hobby ::tandpastasmiley::

Nu ben ik benieuwd met welke muziek jij bezig bent? En wie jouw mol op dit moment is?
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 01:01:03 door St-Elisa »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #4 Gepost op: 16-01-2017, 01:17:55 »
Yay ;D klinkt tof allemaal! Waar ben je allemaal al geweest op de wereld? en wat vond je echt tof?

Ik hou heel erg van alternatieve/indiepop zangeressen zoals Marina and the Diamonds, Lana Del Rey, Melanie Martinez etc. maar ook wel van de echte popdiva's zoals Ariana Grande, Jessie J, Christina Aguilera, Shakira etc.

Zelf heb ik afgelopen zomer meegedaan aan een online zangcompetitie, waarbij ik derde werd van de uhm 42 ofso geen idee meer haha. Ik ben aan het repeteren voor een (amateur) musical versie Spring Awakening op het moment. Ik ben ook bezig met liedjes schrijven, vooral nog een beetje voor mezelf die richting de stijl gaan mijn grote voorbeelden (de alternatieve pop). Ik probeer laatste tijd ook meer echt op het podium te staan!

De mol ....lastig lastig....in eerste instantie vond ik Diederik erg verdacht maar ik zie in Thomas nu toch ook echt wel de meest waarschijnlijke mol ::jaja::. Zou het geweldig vinden al Jochem het is! Zou ik echt niet verwachten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #5 Gepost op: 16-01-2017, 10:27:43 »
Oh jee, D*N begint meteen een halve talkshow van :P (I like  ::ok::) en natuurlijk welkom en veel plezier op het forum St-Elisa  ::bravo:: Heb ik ook nog een raakvlak gevonden. Ik organiseer voor de tweede keer samen met LDHmolletje en TimvDons ook een Wie is de mol-spel hier op RealityNet. Maar dan online. Als je het wilt volgen kan dat bij het gedeelte forumspellen (tot zo ver deze sluikreclame ;D::ok::
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 10:32:53 door MollenvangeR-MV »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #6 Gepost op: 16-01-2017, 14:48:06 »
Welkom op dit form, St-Elisa!
Ich bin ein Bärliner!

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #7 Gepost op: 16-01-2017, 15:25:06 »
Bedankt allemaal! ::love::

Yay ;D klinkt tof allemaal! Waar ben je allemaal al geweest op de wereld? en wat vond je echt tof?

Tot nu toe ben ik in India, Canada, Bali en een heel hoop Europese steden geweest. Komende zomervakantie staat Brazilië op de planning! ::boogie::

Heb ik ook nog een raakvlak gevonden. Ik organiseer voor de tweede keer samen met LDHmolletje en TimvDons ook een Wie is de mol-spel hier op RealityNet. Maar dan online. Als je het wilt volgen kan dat bij het gedeelte forumspellen (tot zo ver deze sluikreclame ;D::ok::

Ik zag al zoiets voorbijkomen en had eerst geen idee wat ik me erbij moest voorstellen haha. Maar vind het echt supergrappig en zal zeker af en toe een kijkje nemen ::jaja::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #8 Gepost op: 16-01-2017, 16:30:01 »
Welkom op het forum  ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: Welkom St-Elisa!
« Reactie #9 Gepost op: 16-01-2017, 16:35:29 »
Welkom op het forum  ::bravo::

Dankjewel! ;D