Poll

Welke datum heeft jullie voorkeur voor de live-ontknoping? (qua beschikbaarheid)

zondag 16 april 2017
12 (80%)
dinsdag 18 april 2017
3 (20%)
donderdag 20 april 2017
0 (0%)
Anders...?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: [MO] 台灣休息室 - Taiwan Sky High Lounge  (gelezen 223562 keer)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #200 Gepost op: 11-01-2017, 16:39:40 »
DR ? waar ligt dat ?

DR

R = Mol?

DMol ?!?!?!?!?!?!?!!?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #201 Gepost op: 11-01-2017, 16:49:09 »
Wauw, klinkt goed. Goed gevonden! Zou wel dé aanwijzing kunnen zijn inderdaad.  ::ok::

Maar blijf nog steeds met die deductie in mijn maag zitten  ::rofl::

::rofl:: Ja ik ook, daarom vind ik jou suggestie ook goed mogelijk. Deductie is zo'n beetje de enige "duidelijke" aanwijzing die we hebben.

DR ? waar ligt dat ?

klier  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De bar
« Reactie #202 Gepost op: 11-01-2017, 16:51:37 »
ik wist serieus niet wat jullie bedoelden ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De bar
« Reactie #203 Gepost op: 11-01-2017, 17:17:20 »
Ik waardeer jullie inzet en fanatisme enorm. Dus uitstekend bezig allemaal inderdaad  ::ok:: Thumbs up voor jullie tomeloos positieve inzet. Dat jullie uit die woordenbrei van zinnen theorieën weten te destilleren, of zoals jullie willen deduceren. Heeft niks met elkaar te maken, behalve dat het met een D begint. R is nog geen mol, wisten jullie dat al? Weer zn feiteloos onzinnige zin, zin twee en zin één hebben niks met elkaar te maken en een foutje is zo gemaakt. Maar toch bevatten deze zinnen informatie. Informatie waar jullie iets aan denken te hebben? Of toch niet? Het is de informatie die jullie zelf deduceren, maar of je daar wat mee kan? Vinden van de werkelijke informatie kost waarachtig machtig veel tijd. Een hint is zo gevonden, ga terug in de tijd, maar hou het heden in het oog. Alleen dan zul je de oplossing vinden. Het is een kwestie van tussen de regels doorlezen. De regels? Ja de regels ja. Houd de regels in acht. Achten van de regels, kennen we dat niet ergens van? Is dat waarom de spelregels nog niet online staan MV? Misschien wel, want ja de ene onzin-zin volgt de andere op. Alle spel- en schrijffouten ten top, maar leveren die letters je wat op? Een fout is zo gemaakt, dus zoek het goede spoor, dan kom je dit spel zeker door. Ook voor jou? De tijd zal het leren. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. Gebruik dit in je voordeel en houd je ogen goed geopend. En onthoud: niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt...
« Laatst bewerkt op: 11-01-2017, 17:27:23 door Mollenvanger-MV »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #204 Gepost op: 11-01-2017, 17:18:19 »
Zoals beloofd de nieuwe preview. Eenmalig terug, speciaal voor widm online 2017 een mini-editie van De Spitse Mol!

Gaat het regenen of niet? Of zal de zon voor jou schijnen? Goed, genoeg gebaseld, lekker mysterieus weer, weer of geen weer?

Zou dit iets zijn? in 2 van mollenvanger zijn berichten staan plaatsen in sommige woorden. Ik kwam hier op omdat ik gebasald een vreemd woord vond. of is dit te ver gezocht?

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #205 Gepost op: 11-01-2017, 17:24:33 »
Iets tegen buikgriep aub

En kan het niet dat we een wereldtoer
gaan doen?
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #206 Gepost op: 11-01-2017, 17:44:12 »
Neem wel altijd de regels van het spel in acht. Achten van de regels?

ik weet niet of dit relevant is maar het 8ste land uit het filmpje is DR en dit was daarnet al is teruggekomen...
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #207 Gepost op: 11-01-2017, 18:40:01 »
Ik ben het spoor bijster.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #208 Gepost op: 11-01-2017, 18:52:43 »

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Heb ik ook al over nagedacht.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De bar
« Reactie #209 Gepost op: 11-01-2017, 19:10:10 »
Ik ben het spoor bijster.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

EDIT:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #210 Gepost op: 11-01-2017, 19:17:05 »
Is er een land dat bekend staat om het 'te laat'zijn?
klaar voor de strijd

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De bar
« Reactie #211 Gepost op: 11-01-2017, 19:36:57 »
Doe mij maar een bakkie thee graag.

Ik twijfel al een poosje over inschrijven of niet... zijn er al veel inschrijvingen? ::nieuwsgierig::
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De bar
« Reactie #212 Gepost op: 11-01-2017, 19:38:50 »
Doe mij maar een bakkie thee graag.

Ik twijfel al een poosje over inschrijven of niet... zijn er al veel inschrijvingen? ::nieuwsgierig::

Ligt eraan wat je veel vind Swifty :P
Maar we mogen niet klagen over het aantal inschrijvingen.
We zullen eerder moeten kiezen wie niet mee mag en wie wel dan dat we tekort komen.
Maar schrijf je gerust in Swifty ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #213 Gepost op: 11-01-2017, 20:02:47 »
Als jullie de Mol maar niet thuislaten.... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #214 Gepost op: 11-01-2017, 20:03:22 »
In dr tekst komt wel weer de spellingsfouten aan de orde. Misschien toch een hint. Misschien maken we inderdaad een treinreis door verschillende landen.

Ik ben het ook even kwijt nu. Voor nu zeg ik, gebaseerd op de spelfoutentheorie: treinreis Door de Verenigde Staten. Al vind ik de theorie over DR ook sterk.

Vraag me trouwens nog steeds af wie R is  ::vergroot::

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De bar
« Reactie #215 Gepost op: 11-01-2017, 21:10:49 »
Ik acht de kans groot dat de heren er een leuk seizoen van gaan maken ::jaja::

Mag ik ook thee? :D

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #216 Gepost op: 11-01-2017, 21:12:04 »
En ik ook?  :D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De bar
« Reactie #217 Gepost op: 11-01-2017, 22:33:06 »
Wie is R?
Als je R vervangt voor de naam van de (toekomstige) mol heb je: ... is nog geen mol. Je kan dat opvatten als die persoon is nu nog niet de mol. Maar 26 januari wel! Maar wat is R nou?

Ik dacht aan:
- iemand waarvan de (forum)naam begint met de letter R, zoals ik bijvoorbeeld Rob heet.
- R is fonetisch 'er'. De afkorting van Expeditie Robinson. Is de mol toevallig een fan?
- De letter R is als 18de in het alfabet. Is de mol 18 jaar, of is dat het geluksgetal of de datum van de verjaardag van de mol.

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #218 Gepost op: 11-01-2017, 22:35:44 »
Heerlijk die mysterie ::bravo::

Ik ga nog eens kijken naar dat filmpje, om wat theorieën te testen. To be continued, I hope... ::rofl::

Edit: Oke, de volgende continenten heb ik kunnen onderscheiden (denk ik): Azië, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Afrika. Alleen Antarctica en Oceanië heb ik niet kunnen herkennen (al kon ik ook niet alle shots thuisbrengen). Zouden we, met deductie (dat is 'ie weer ;)) in ons achterhoofd, naar Oceanië of Antarctica gaan?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2017, 22:43:50 door Lama1997 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De bar
« Reactie #219 Gepost op: 11-01-2017, 22:49:16 »
Ik twijfel al een poosje over inschrijven of niet... zijn er al veel inschrijvingen? ::nieuwsgierig::
Meer vrouwen ::bravo::

Edit: Oke, de volgende continenten heb ik kunnen onderscheiden (denk ik): Azië, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Afrika. Alleen Antarctica en Oceanië heb ik niet kunnen herkennen (al kon ik ook niet alle shots thuisbrengen). Zouden we, met deductie (dat is 'ie weer ;)) in ons achterhoofd, naar Oceanië of Antarctica gaan?
Gezien ze dit als zesde seizoen zien van deze onlinespellen reeks zou ik voorgaande bestemmingen ook in afstrepen. De echte widm gaat ook nooit naar hetzelfde land, m.u.v. Australië.

Seizoen 1: Kroatië en Griekenland
Seizoen 2: Peru
Seizoen 3: Australië
Seizoen 4: Suriname en Brazilië
Seizoen 5: UK
Seizoen 6: ???

Wanneer we geen wereldreis gaan maken lijken dus continenten Afrika, Azië en Noord-Amerika het meest waarschijnlijk. Ik denk ook als we slechts naar enkele landen gaan dat Afrika-Azië dan best een optie is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human