Poll

Welke datum heeft jullie voorkeur voor de live-ontknoping? (qua beschikbaarheid)

zondag 16 april 2017
12 (80%)
dinsdag 18 april 2017
3 (20%)
donderdag 20 april 2017
0 (0%)
Anders...?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: [MO] 台灣休息室 - Taiwan Sky High Lounge  (gelezen 223569 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #220 Gepost op: 11-01-2017, 22:52:21 »
Meer vrouwen ::bravo::
 Gezien ze dit als zesde seizoen zien van deze onlinespellen reeks zou ik voorgaande bestemmingen ook in afstrepen. De echte widm gaat ook nooit naar hetzelfde land, m.u.v. Australië.

Seizoen 1: Kroatië en Griekenland
Seizoen 2: Peru
Seizoen 3: Australië
Seizoen 4: Suriname en Brazilië
Seizoen 5: UK
Seizoen 6: ???

Wanneer we geen wereldreis gaan maken lijken dus continenten Afrika, Azië en Noord-Amerika het meest waarschijnlijk. Ik denk ook als we slechts naar enkele landen gaan dat Afrika-Azië dan best een optie is.
Hmmm, zit wat in. Misschien Nieuw-Zeeland nog?

Afrika kwam wel vaak in het filmpje naar voren, dus wie weet wordt het Afrika. Zou wel leuk zijn. Niets is wat het lijkt, dus misschien juist geen deductie?  ::vergroot::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #221 Gepost op: 11-01-2017, 23:19:44 »
ik wist serieus niet wat jullie bedoelden ::schaam::

Hahah oh sorry dan ::hug:: soms weet ik gewoon niet of je het nou meent of dat je aan het mollen bent ::).


Heerlijk die mysterie ::bravo::

Ik ga nog eens kijken naar dat filmpje, om wat theorieën te testen. To be continued, I hope... ::rofl::

Edit: Oke, de volgende continenten heb ik kunnen onderscheiden (denk ik): Azië, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Afrika. Alleen Antarctica en Oceanië heb ik niet kunnen herkennen (al kon ik ook niet alle shots thuisbrengen). Zouden we, met deductie (dat is 'ie weer ;)) in ons achterhoofd, naar Oceanië of Antarctica gaan?

Goed uitgezocht ::vergroot::. Hmm, dat alle "normale" en herbergzame continenten dan wegvallen is wel gek. Als nou alleen bijv. Azië niet voor zou komen zou ik nog voor Azië gaan. Antarctica lijkt me niet, maar Oceanië zou nog wel kunnen ja.
Nu voel ik meer voor de theorie dat we idd juist niet moeten deduceren en dat we dus langs elk continent komen. Zit ik nog met de treinen, zouden we echt met de trein reizen als we op wereldreis gaan? reisje naar schiphol? :P

Of idd de DR want ook in het tweede tekstje van MV komen die achten terug. Acht en regels. Misschien ergens de achtste regel van lezen? Of is dat dan weer niet wat het lijkt...

Edit: Komt toch weer die DR terug:

Ik waardeer jullie inzet en fanatisme enorm. Dus uitstekend bezig allemaal inderdaad  ::ok:: Thumbs up voor jullie tomeloos positieve inzet. Dat jullie uit die woordenbrei van zinnen theorieën weten te destilleren, of zoals jullie willen deduceren. Heeft niks met elkaar te maken, behalve dat het met een D begint. R is nog geen mol, wisten jullie dat al? Weer zn feiteloos onzinnige zin, zin twee en zin één hebben niks met elkaar te maken en een foutje is zo gemaakt. Maar toch bevatten deze zinnen informatie. Informatie waar jullie iets aan denken te hebben? Of toch niet? Het is de informatie die jullie zelf deduceren, maar of je daar wat mee kan? Vinden van de werkelijke informatie kost waarachtig machtig veel tijd. Een hint is zo gevonden, ga terug in de tijd, maar hou het heden in het oog. Alleen dan zul je de oplossing vinden. Het is een kwestie van tussen de regels doorlezen. De regels? Ja de regels ja. Houd de regels in acht. Achten van de regels, kennen we dat niet ergens van? Is dat waarom de spelregels nog niet online staan MV? Misschien wel, want ja de ene onzin-zin volgt de andere op. Alle spel- en schrijffouten ten top, maar leveren die letters je wat op? Een fout is zo gemaakt, dus zoek het goede spoor, dan kom je dit spel zeker door. Ook voor jou? De tijd zal het leren. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. Gebruik dit in je voordeel en houd je ogen goed geopend. En onthoud: niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt...
« Laatst bewerkt op: 11-01-2017, 23:37:34 door Mollenmania »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #222 Gepost op: 11-01-2017, 23:32:59 »
Goed uitgezocht ::vergroot::. Hmm, dat alle "normale" en herbergzame continenten dan wegvallen is wel gek. Als nou alleen bijv. Azië niet voor zou komen zou ik nog voor Azië gaan. Antarctica lijkt me niet, maar Oceanië zou nog wel kunnen ja.
Nu voel ik meer voor de theorie dat we idd juist niet moeten deduceren en dat we dus langs elk continent komen. Zit ik nog met de treinen, zouden we echt met de trein reizen als we op wereldreis gaan? reisje naar schiphol? :P

Of idd de DR want ook in het tweede tekstje van MV komen die achten terug. Acht en regels. Misschien ergens de achtste regel van lezen? Of is dat dan weer niet wat het lijkt...

Ja zou goed kunnen hoor. Ook dat stukje met verleden-heden-toekomst gebeuren laat me nog niet los. Wat zou dat te betekenen hebben? Lijkt me wel een deel van de aanwijzing

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De bar
« Reactie #223 Gepost op: 12-01-2017, 00:15:29 »
Fijn dat jullie nu al zo fanatiek meedoen en genieten in aanloop naar de serie :) Vind ik oprecht leuk  ::ok::

En @ Swifty gewoon meedoen  ::bravo:: een betere man-vrouwverdeling dan vorig jaar is welkom :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De bar
« Reactie #224 Gepost op: 12-01-2017, 13:28:43 »
is er dan een land dat tot geen enkel werelddeel behoord?
nee toch?
Het land... of de landen... waar jullie (en wij) heen gaan behoort of behoren inderdaad gewoon tot een werelddeel. Al zegt dat ook dan weer niet alles... Hebben jullie ondertussen al het juiste spoor gevonden? Of staat jullie sein nog steeds op rood? En onthoud: niets is wat het lijkt, en iets is wat het niet lijkt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De bar
« Reactie #225 Gepost op: 12-01-2017, 13:40:00 »
Intterrailen door Europa.
Hebben we een serie in Peru gehad? Die won ik toch ?  ;D

Ik twijfel ook nog
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De bar
« Reactie #226 Gepost op: 12-01-2017, 14:29:56 »
Intterrailen door Europa.
Hebben we een serie in Peru gehad? Die won ik toch ?  ;D

Ik twijfel ook nog

Ja jij won, doe maar niet mee ::hand::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #227 Gepost op: 12-01-2017, 14:30:43 »
in het 1ste filmpje zie je een jeep met daarop Borana.
Borana is een bevolkingsgroep dat leeft in Kenia.
India zie je in ook het filmpje terug, net zoals Peru (machu Pichu) en Nederland.

We weten dat de reis al start in Nederland.

Wat kunnen we er verder mee? Geen enkel idee.

en bij deductie, moet ik altijd denken aan Sherlock Holmes.
klaar voor de strijd

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De bar
« Reactie #228 Gepost op: 12-01-2017, 15:05:13 »
Ja jij won, doe maar niet mee ::hand::

Geen idee meer dat dat in Peru was en welke opdrachten we deden. Was jij toen mol?
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De bar
« Reactie #229 Gepost op: 12-01-2017, 15:10:29 »
Geen idee meer dat dat in Peru was en welke opdrachten we deden. Was jij toen mol?
Kan helaas niet meer terugvinden. Dat forum werkt niet meer :(

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De bar
« Reactie #230 Gepost op: 12-01-2017, 15:11:54 »
Stom. Betekent wel dat ik elke widm serie waaraan ik heb meegedaan heb gewonnen ::)
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De bar
« Reactie #231 Gepost op: 12-01-2017, 15:22:30 »
Dat klinkt als een uitdaging. Je kan je nog inschrijven.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #232 Gepost op: 12-01-2017, 15:25:59 »
Ik heb 1 keer gewonnen ( een versie van jpmol) en 2 keer als eerste afgevallen (brazilie en UK)
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De bar
« Reactie #233 Gepost op: 12-01-2017, 15:29:11 »
Geen idee meer dat dat in Peru was en welke opdrachten we deden. Was jij toen mol?
::jaja::, jij was de enige die me had ontmaskerd, vandaar dat ik het nog weet ;D. Ik kan me nog een opdracht herinneren op de machu pichu dat alles wat ik ophaalde uit de pot ging en er toen super veel uit ging hihi. En dat stomme zandsurfen waardoor je wist dat ik de mol was.

oh ja verder ben ik standaard verliezend finalist (kroatië/griekenland en VM2) ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De bar
« Reactie #234 Gepost op: 12-01-2017, 15:39:39 »
Zandsurfen heb ik nog in het echt gedaan daar ::rofl::
Maar kan me echt niet meer herrineren dat ik jou daarbij ontmaskerd had. Hoe slecht  ::schaam::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De bar
« Reactie #235 Gepost op: 12-01-2017, 15:45:00 »
En het jaar erop toen jullie het presentatieduo vormden, vonden jullie die opdracht zo leuk dat ik als mol ook een surfstenen opdracht mocht verpesten :P

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #236 Gepost op: 12-01-2017, 16:36:05 »
ok, ze blijven refereren naar het juiste spoor vinden.
in hun eerste preview hadden ze toch iets gepost over welk spoor je zou pakken met 3 mogelijkheden.
::megafoon:: Dames en heren... mag ik even uw aandacht? ::megafoon::

Wordt dit het startstation van het avontuur van je leven?


Of toch dit startstation, met een been over de drempel?


Nog niet overtuigd? Dan dit ondergrondse station, voor de echte mollen onder ons?


Waar stap jij in? Ben jij de koploper? Laat deze kans niet aan je voorbij gaan en schrijf je als een sprinter in voor widm online 2017! En wees er gauw bij, want voor je het weet sta je voor een rood sein en is het voorbij...



Daaronder staat schrijf je in als een sprinter en aangezien op het de spoor een trein staat met het logo van een sprinter? (is anders in belgie), moeten we misschien starten op dat perron.

edit: het ondergronds treinstation is trouwens datgene van delft.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De bar
« Reactie #237 Gepost op: 12-01-2017, 18:00:43 »
We gaan, zoals gezegd in het interview inderdaad iets met treinen doen. Vond deze tekening wel leuk daarbij passen:


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #238 Gepost op: 12-01-2017, 19:00:31 »
We gaan, zoals gezegd in het interview inderdaad iets met treinen doen. Vond deze tekening wel leuk daarbij passen:


Dus toch iets met treinen  ::jaja::

Nog even goed uitzoeken waar precies  ::vergroot::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bar
« Reactie #239 Gepost op: 12-01-2017, 19:29:47 »
Moltrein is Zuid-Afrika and voor metro
klaar voor de strijd