Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187025 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2017, 22:39:03 »
Zouden we naar 8 landen gaan? Of een land met 8 letters? ::hypocriet::

Of naar de achterhoek?  ;)
Frankje Lapi

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #121 Gepost op: 15-01-2017, 22:39:07 »
RoyL, wat voor opdrachten zou jij graag zien in dit seizoen van de mol? En wat voor opdrachten juist niet.

Zo, je kijkt twee uur niet op het forum en de boel ontploft hier :P Ik hou, in het geval van WIDM van de psychologische spelletjes, zoals de enveloppenruil in seizoen 14. Van die spellen waarbij je driedubbel door moet denken en het dan nog niet weet, omdat iedereen elkaar een mes in de rug probeert te steken.

Wat voor opdrachten niet? Niet te veel vrijstellingen alsjeblieft, tenzij ze voor mij zijn :P

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #122 Gepost op: 15-01-2017, 22:39:28 »
Zouden we naar 8 landen gaan? Of een land met 8 letters? ::hypocriet::

Of naar het 8erland ergens van?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2017, 22:39:54 »
Jouw voorkeur gaat dus meer uit naar tactische spelen zoals Survivor ::vergroot::
Maar je geeft ook aan dat je met een spel als de mol 'makkelijker' verder kan komen vanwege jouw reputatie.
Je gaat je bijna afvragen welke type spel er beter bij je past?!
Ik geef geen voorkeur aan tactische spellen zoals Survivor, ik heb er alleen meer ervaring mee ::vergroot::.

Makkelijker ook niet perse, het is nu makkelijker om ver te komen met vijanden in het spel dan in een tactisch spel. En op één of andere manier trek ik die vijanden soms aan  ::).

Maar ik heb ook zeker ervaring in molspellen hoor! Niet vergeten dat ik een ex-presentator/organisator ben van dit ::vergroot::. Daarnaast ben ik tweemaal in de finale belandt, als verliezend finalist.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #124 Gepost op: 15-01-2017, 22:40:25 »
Wanneer vertellen jullie de kandidaten nou?

Dat komt in de loop van de week. Wij moeten eerst de kandidaten allemaal langsgaan met zijn drieën voordat we tot een defintieve groep kunnen komen. Dat duurt even, maar wij willen wel dat het een goede groep wordt. Dus daarom duurt het wat langer. En we willen iedereen hier zijn/haar zegje kunnen laten doen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #125 Gepost op: 15-01-2017, 22:40:44 »
Wanneer vertellen jullie de kandidaten nou?
Gewoon even wachten... komt vanzelf :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #126 Gepost op: 15-01-2017, 22:40:58 »
Of naar het 8erland ergens van?
Of juist een m8ig land

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #127 Gepost op: 15-01-2017, 22:41:21 »
D*n is ook gewoon fenomenaal in opdrachten. Ik krijg nog steeds nachtmerries van dwdw 2 finale. Daar waren echt onmogelijke opdrachten bij die hij deed slagen  ::bravo::

awh  ::bravo::. Molbelgje was ook zeker een zeer sterke tegenstander ::jaja::. Heeft het mij zeker lastig gemaakt dat spel!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #128 Gepost op: 15-01-2017, 22:53:37 »


Pjotr1992, we deelde het net al mee dat we dit jaar maarliefts 24 inschrijvingen hebben. Wat vind jij van de vele inschrijvingen?



Leuk dat er zoveel enthousiasme is.  :D Alleen maakt dat de kans voor mij natuurlijk wel kleiner om mee te spelen, dat is natuurlijk de andere kant van de medaille.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #129 Gepost op: 15-01-2017, 22:58:30 »
Of juist een m8ig land

Misschien gaan we met de trein naar een van de Groep van Acht landen? Het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan, de Verenigde Staten, Canada en Rusland.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Groep_van_Acht

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #130 Gepost op: 15-01-2017, 23:00:30 »
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #131 Gepost op: 15-01-2017, 23:03:33 »
Misschien gaan we met de trein naar een van de Groep van Acht landen? Het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan, de Verenigde Staten, Canada en Rusland.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Groep_van_Acht
Wie durft de challenge aan en springt in de G(R)8 als het blijkt te kloppen?  ::vergroot::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #132 Gepost op: 15-01-2017, 23:08:44 »
Wie durft de challenge aan en springt in de G(R)8 als het blijkt te kloppen?  ::vergroot::
Ja hoor  ::jaja::. Goed gevonden Juulx1. Zou dit het zijn?  :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #133 Gepost op: 15-01-2017, 23:11:08 »
Even vanuit de bar hierheen geplaatst

Nog even over het land, ik gok dat we in de posts van Mollenvanger-MV het land (of landen) kunnen vinden. Wat als we letters moeten verzamelen?

R is nog geen mol. De E ontbreek continue.
In de eerste Spitse Mol staat MV's eigen naam fout, er ontbreek LEN.
Misschien moeten we DR ook meenemen.
En het woord Moltrein = Afrikaans, misschien moeten we de A pakken.

(ok die laatste is te ver gezocht - maar ik vind de uitkomst wel leuk, want tot nu toe kan je er NEDERLA van maken.... :P)

Vast niet alles is goed, maar ik denk dat er wel iets uit te halen valt. Daarnaast is er nog een filmpje geplaatst, nog plaatjes van treinen (misschien de letters NS?)

En als er niks van blijkt te kloppen, heb ik iig veel lol gehad om dit in elkaar te draaien ::rofl::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #134 Gepost op: 15-01-2017, 23:13:33 »
Wie durft de challenge aan en springt in de G(R)8 als het blijkt te kloppen?  ::vergroot::

Omdat deze landen onderling toch slecht per trein te bereizen zijn, neem ik de uitdaging aan! In ruil voor een vrijstelling in de eerste ronde?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #135 Gepost op: 15-01-2017, 23:17:58 »
Lan, we kennen jouw van Survivor 2016. Wat was de reden dat jij je hebt ingeschreven voor de MoL?

Waarom is die laatste L een hoofdletter?  ::vergroot:: Ik ben op dit forum terecht gekomen via D*N's Survivor. Ik vond dat zo leuk opgezet en met zulke leuke kandidaten dat ik besloot om hier te blijven plakken om te kijken of de andere spellen hier even leuk zijn om te doen. Bijkomend voordeel is dat gezien hoe ik speelde bij Survivor ik verwacht bij een spel waarbij ik mag stemmen wellicht direct in heet water terecht kom, en de Mol speel je ondanks contact met andere spelers hoofdzakelijk zelfstandig.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #136 Gepost op: 15-01-2017, 23:52:25 »
Molcrazy, bij jouw introductie zei ik al dat jij twee jaar terug baalde dat je toen niet mee kan doen. Je hebt je dit jaar wederom inschreven. Hoe groot schat jij de kans dat je mee mag dit jaar?

Ik schat de kans dat ik mee doe vrij hoog in. R is immers nog geen Mol.
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #137 Gepost op: 16-01-2017, 00:09:55 »
Lan, we kennen jouw van Survivor 2016. Wat was de reden dat jij je hebt ingeschreven voor de MoL?

Waarom is die laatste L een hoofdletter?  ::vergroot::

The plot thickens!

Er zijn overigens in ieder geval drie namen van mogelijke kandidaten verkeerd gespelt :o. Pjotr1992 zonder hoofdletter P, Bjorrn met een dubbel N ipv dubbel R, en Meezter heet nu opeens Meetzer.

In de tweede post met de vragen staat alleen Bjorrn nog verkeerd....dus misschien heeft iemand hier gewoon last van de typetyfus  ;D
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 00:18:01 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #138 Gepost op: 16-01-2017, 02:02:17 »
Bjornn, in het vorige seizoen kocht jij in aflevering 1 gelijk een vrijstelling. Zou je dit seizoen dat weer doen of zou je nu voor de groep gaan?

Ik wil toch zeker niet in aflevering 1 al afvallen? Natuurlijk zou ik weer een vrijstelling kopen ;D
Als ik de mol al zeker weet, zou ik misschien overwegen om voor de groep te gaan. Maar in afl 1, no way!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #139 Gepost op: 16-01-2017, 02:10:32 »
The plot thickens!

Er zijn overigens in ieder geval drie namen van mogelijke kandidaten verkeerd gespelt :o. Pjotr1992 zonder hoofdletter P, Bjorrn met een dubbel N ipv dubbel R, en Meezter heet nu opeens Meetzer.

In de tweede post met de vragen staat alleen Bjorrn nog verkeerd....dus misschien heeft iemand hier gewoon last van de typetyfus  ;D

Misschien is dit een hint naar mijn molschap Dennis  ::jaja::
Ik zou bij t spreiden dus niet vergeten wat vragen op mij te zetten.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.