Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 186248 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[MO] Moltalk 2017
« Gepost op: 15-01-2017, 19:54:52 »
Hierbij een oproep aan iedereen om in niet in dit topic te posten. Dit topic is alleen bedoeld voor de presentatoren, kandidaten en gasten van de show. Om het overzichtelijk te houden voor iedereen. Indien je wilt reageren kan dat via de Bar, waarin wij moltalk presenteren of privé. Meer informatie over het praten over de serie zelf volgt zo meteen in de eerste aflevering van Moltalk online 2017.

STAY TUNED. WE ZIJN ER OVER EEN PAAR MINUTEN MET DE VOORBESCHOUWING VAN DE MOL 2017

« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 20:17:30 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Moltalk 2017
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2017, 20:04:04 »
MolTalk Online - Aflevering 0 'de voorbeschouwing'

Over ruim anderhalve week start het zesde seizoen van De Mol Online, het tweede seizoen op Realitynet. Na een jaar vakantie duikt de mol weer op. Nieuw dit jaar is Moltalk Online. Het programma waar wekelijk teruggeblikt wordt op de afgelopen aflevering en waar voorruit geblikt wordt op de aankomende aflevering. En zonder een overenthousiaste Chris Zegers  ;)

In Moltalk Online wordt wekelijks van alles besproken. Dat doe ik samen met een oud-kandidaat van een voorgaande seizoen, met een jurylid of samen met Mollenvanger of LdHmolletje. Daarnaast is elke week de afvaller te gast, waarmee ik zijn/haar ervaringen bespreek. Verder bespreken we net als in de originele Moltalk opvallende theorieën en acties uit de serie en komen er (wellicht) hint voorbij die zowel de kijkers als kandidaten kan helpen ::vergroot::. Genoeg reden om het te volgen dus.

Ook nieuw dit jaar is de De Mol online PM-groep. Tijdens de vorige editie konden kijkers discussiëren in een speciaal topic. Dit had een nadelig effect op het doen en laten van de mol. Daarom kunnen kijkers dit jaar doormiddel van een speciale PM-groep praten over de mol. Iedereen die het wilt kan een PM naar LdHmolletje, Mollenvanger of mijzelf sturen om zich bij de groep te voegen. Wel geldt dat kandidaten niet in de groep mogen en alles wat besproken blijft, binnen de groep blijft en NIET doorgespeeld mag worden naar de kandidaten. Er zal dus ook geen apart topic worden aangemaakt in dit board en wij verzoek spelgerelateerde zo min mogelijk in topics te bespreken zoals de bar.

Tot zover de reclame voor onze PM-groep. De inschrijvingen voor dit zesde seizoen zijn net gesloten en dit jaar hebben we maarliefst 24 aanmeldingen. Een nieuwe record. ::bravo:: Helaas zijn er maar twaalf welbegeerde plekken ter beschikking. Dat betekend dat we van twaalf kandidaten vroegtijdig afscheid moeten nemen. Maar voordat we bekend maken welke twaalf inschrijvers zich kandidaat van De Mol Online mogen noemen, ga ik in gesprek met alle 24 kandidaat-kandidaten. Ik ben blij dat alle vierentwintig mogelijke kandidaten aanwezig zijn. Zometeen stel ik ze graag aan jullie voor, maar het is eerst tijd voor onze (gast)band.

Elke week hebben wij bezoek van een band uit binnen- of buitenland die een aantal van haar nummers ten horen gaat brengen. We open met de band die een naam heeft die de laatste tijd in de bar vraagtekens heeft doen opwaaien. Er gaat namelijk iets met treinen gebeuren in deze serie, maar wat is nog de vraag. Om passend te starten is deze aflevering Train te gast en zij starten met hun nieuwe nummer: Lottery. Toepasselijk omdat de mogelijke kandidaten nu in een soort van loterij terecht komen. Dames en heren, een applaus voor Train met Lottery:


We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Moltalk 2017
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2017, 20:09:09 »
24 deelnemers, ongekend. De helft gaat dus afvallen  :o RedBulltje erbij Tim? Of doe je dit liever in je eendje(s)?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk 2017
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2017, 20:15:10 »
Jullie gaan het ons moeilijk maken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Moltalk 2017
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2017, 20:15:58 »
Dank jullie wel Train. Later spelen ze nog meer nummers ::bravo:: ::bravo::

Dan is het nu toch echt tijd om de 24 mogelijke kandidaten van dit seizoen bekend te maken. Het was even passen en meten maar het is ons gelukt om een grote tafel te kunnen vinden waar we met vijfentwintig aan kunnen zitten, maar het is gelukt. Omdat we de spanning nog even op gaan bouwen zal ik nog even toelichten wat de bedoeling is. Zometeen stel ik alle mogelijke kandidaten voor en dan stel ik ieder een aantal vragen. Wees niet verlegen en beantwoord ze rustig. Het is tijd om de kandidaten erbij te halen.

Binnen de relaxhoek en forumspellen is hij nog een onbekende. Maar misschien kent iedereen hem wel na de Mol? Een warm welkom voor Belg.

Hij kocht twee jaar geleden een vrijstelling. Zal hij dit jaar dat ook weer doen? Hier is Bjornn

Onze volgende mogelijke kandidaat is iemand die ook nog niet zo lang op het forum te vinden is, maar zich wel al thuis begint te voelen. Een warm welkom voor Black_and_White

Hij staat bekend als de presentator van Survivor. Maar kan hij ook de mol vinden?? D*N

Deze vrouw was jarenlang presentator van de virtual Mole en houd daarnaast ook van het schrijven van forumsoaps. Ik heb het natuurlijk over Daisy.

Hij had enkele problemen met het inschrijfformulier? Toeval of is hij bezig met het spel te spelen? De handen op elkaar voorFrankLapidus

Deze dame is druk aan het speuren naar de tv-mol en wilt nu ook de RN-mol gaan vinden. Hier is Juulx1

Deze 19 jarige jongen is al fanatiek aan het zoeken in welk land het spel zich gaat afspelen? We zijn benieuwd of hij het al weet en vragen Lama1997 het.

In september zat hij nog op een onbewoond eiland. Nu wilt hij op jacht naar de mol. Hier is Lan

Zij presenteerde onder andere The Amazing Race en het RN songfestival. Nu is zij de host van de Forumquiz. Laat je horen voor Lucy

Hij was een tijdje weg, maar is nu weer terug van weggeweest. En hopelijk gaat hij zijn naam niet eer aan doen. Hier is Luiaardje

Hij was twee jaar geleden de grootste bedrieger van allemaal. Ik heb het over oud-mol Lukie4.

Meetzer schreef zich voor het vorige seizoen in, maar mocht toen niet meedoen. Krijgt hij dit jaar een nieuwe kans?

Deze dame heeft al verschillende spellen meegedaan op het forum. De vraag is of ze ook De Mol online op haar deelnamelijst mag toevoegen. Hier is Miek1999

Deze zuiderbuur heeft de naam Mol in zijn naam. Is dit een hint of lauter toeval? Een applaus voor Molbelg.

Twee jaar terug baalde hij als een stekker dat hij niet mee mocht doen aan de Mol Online. Heeft hij dit jaar meer geluk? Hier is Molcrazy.

Hij is te vinden in het Wie is de Mol 2017 board en nu misschien ook in De Mol online? Hier is Mollenmania

Vorig jaar won hij Gladiator. Gaat hij dit jaar ook voor de winst? Een applaus voor Nys-fan

Hij deed twee jaar geleden ook mee aan de mol en was de laatste inschrijver van dit seizoen. Een applaus voor pjotr1992

Deze jongen weet hoe het is om te verliezen. Hij was immers verliezend finalist afgelopen december bij Survivor. Gaat hij dit jaar winnen? Hier is RoyL.

Net als Lama1997 is hij al druk bezig met het zoeken naar hints. En hij denkt te weten dat we naar de Dominicaanse Republiek gaan! Ik heb het over Spechteke.

Zij won de afgelopen twee jaar de forumquiz. Kan haar kennis over andere haar eventuele zoektocht naar de mol helpen? We vragen het Starlight

Ook zij zat in September op een onbewoond eiland. Daarnaast heeft zij ook ervaring als Gladiator. Zal dit voordelen hebben voor een eventueel molavontuur? Hier is Swifty

Zij deed haar naam eer aan en deed en spreekwoordelijke Ycarisje. Deze dame heeft geen verdere introductie nodig. Hier is Ycaris.

Welkom allen ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2017, 20:24:03 »
Kandidaten, 24 aanmeldingen dit jaar, zoals al verteld werd is dit een record. Daar zijn wij erg blij mee. Nogmaals dank voor het inschrijven. Wij hopen in ieder geval dat wij samen met jullie er een mooi seizoen van kunnen gaan maken. Dan is het nu tijd voor de vragen. Ik heb voor iedereen alvast een openingsvraag en afhankelijk van de tijd kunnen we er gezellig over doorpraten. En wees af en toe niet bang om te reageren op andermans antwoorden, mits het niet te rumoerig wordt ;)

Belg, jij bent voor vele van ons nog onbekend. Hoe zou jij zelfzelf omschrijven?

Bjornn, in het vorige seizoen kocht jij in aflevering 1 gelijk een vrijstelling. Zou je dit seizoen dat weer doen of zou je nu voor de groep gaan?

Black_and_White, als ik mij vergis is dit jouw eerst grote forumspel hier op RN. Wat denk jij te verwachten van een groot forum als dit?

D*N, je hebt met vele forumspellen meegedaan. Wat maakt De Mol anders dan andere spellen hier?

Daisy, vroeger heb jij de Virtual Mole gepresenteerd. Jij weet hoe het spel in zijn werk gaat. Denk jij dat je hiermee een enig voordeel kan hebben ten opzichte van andere kandidaten?

FrankLapidus, bij het inschrijven had jij enkele problemen. Dat geeft niet, dat gebeurd iedereen! Je werd geholpen door andere. Hoe voelde dat warme welkom en de hulp voor jouw?

Juulx1, jij schreef je net voor de deadline in. Liep je al eerder met de gedachte om je in te schrijven of zal je de inschrijving vandaag pas?

Lama1997, jij was de eerste die opperde dat deze editie misschien wel eens een Wereld Editie zou kunnen zijn. Had jij je dan misschien niet liever inschreven voor The Amazing Race ???

Lan, we kennen jouw van Survivor 2016. Wat was de reden dat jij je hebt ingeschreven voor de MoL?

Lucy, je hebt al eens eerder meegedaan aan de mol. Ga je je tactiek aanpassen ten opzichte van andere jaren? Of ga je hetzelfde spelen?

Luiaardje na een tijd afwezig geweest te zijn ben je weer terug ::bravo:: Hoe voelt het om weer terug te zijn en weer mee te kunnen doen met een spel?

Lukie4, de mol van vorig seizoen. Ik ben benieuwd of jouw voormalig molschap een voordeel zal zijn ten opzichte van andere kandidaten. Wat is jouw mening daarover?

Meezter, wanneer zou voor jouw het spel persoonlijk geslaagd zijn? En waarom?

Miek1999 Wat voor twist verwacht je dit seizoen. En zijn er spelelementen die je liever niet meer terug zou zien?

Molbelg, tijdens het vorige seizoen was je de allereerste afvaller. Wat ga je dit jaar anders doen als je mee mag doen aan de mol online/

Molcrazy, bij jouw introductie zei ik al dat jij twee jaar terug baalde dat je toen niet mee kan doen. Je hebt je dit jaar wederom inschreven. Hoe groot schat jij de kans dat je mee mag dit jaar?

Mollenmania, als ik de gesprekken in de bar goed gevolgd heb, ben jij ervan overtuigd dat we dit jaar naar de Dominicaanse Republiek gaan. Waarom ben jij daar zo overtuigd van?

Nys-fan, stel jij mag meedoen met de mol online. Hoe ga jij je dan voorbereiden?

Pjotr1992, we deelde het net al mee dat we dit jaar maarliefts 24 inschrijvingen hebben. Wat vind jij van de vele inschrijvingen?

RoyL, wat voor opdrachten zou jij graag zien in dit seizoen van de mol? En wat voor opdrachten juist niet.

Spechteke, samen met Lama1997 zaten jullie uitgebreid te praten in welk(e) land(en) de Mol dit jaar zou gaan opduiken. Al enig idee waar dit seizoen zich zal gaan afspelen?

Starlight, uit de laatste twee forumquizen is gebleken dat jij best veel weet van je medeforummers. Denk jij dat deze kennis van pas kan komen bij de zoektocht naar de mol? En waarom denk je dat?

Swifty, jij twijfelde over je inshrijving. Wat heeft jouw uiteindelijk overgehaald om je in te schrijven?

Ycaris, je deed het bekende Ycarisje. Was dit bedoeld als een ycarisje of was dit toeval?

[De ingeschreven kandidaten mogen reageren in dit topic]
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 20:37:29 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2017, 20:25:51 »
Citaat
Lukie4, de mol van vorig seizoen. Ik ben benieuwd of jouw voormalig molschap een voordeel zal zijn ten opzichte van andere kandidaten. Wat is jouw mening daarover?

Ik weet hoe jullie als programmamakers denken. Dus dat is zeker een voordeel. Als ik niet in de finale kom zal dat zeker een teleurstelling zijn voor mij en mijn fans.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2017, 20:27:29 »
Spechteke, samen met Lama1997 zaten jullie uitgebreid te praten in welk(e) land(en) de Mol dit jaar zou gaan opduiken. Al enig idee waar dit seizoen zich zal gaan afspelen?


Er zijn meerdere opties die genoemd zijn, maar een echt duidelijk land dat erboven uitspringt heb ik niet gevonden. de DR is een optie, maar het kan even goed ergens helemaal anders zijn. Eerlijk gezegd heb ik geen duidelijk idee meer   ::schaam::. het kan zo veel kanten uit en dat is het mooie aan dit spel, je weet nooit wat er gaat gebeuren.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 20:36:51 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2017, 20:29:15 »

FrankLapidus, bij het inschrijven had jij enkele problemen. Dat geeft niet, dat gebeurd iedereen! Je werd geholpen door andere. Hoe voelde dat warme welkom en de hulp voor jouw?

Ik had inderdaad wat problemen, ik stuur niet zo vaak PM's. Ik vond het heel fijn om te zien dat ik gelijk geholpen werd door verschillende mensen. Ik ben zelf niet heel bekend op het forum, dus daarom is het extra fijn om te zien dat er mensen zijn die je helpen.  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2017, 20:30:21 »

Lama1997, jij was de eerste die opperde dat deze editie misschien wel eens een Wereld Editie zou kunnen zijn. Had jij je dan misschien niet liever inschreven voor The Amazing Race ???

Haha, was ik de eerste die dat dacht?  :)
Nee, dat niet. Het belangrijkste aan het spel vind ik het format (al heb ik me niet heel goed verdiept in het format van The Amazing Race  :-[). En het format van Wie is de Mol vind ik gewoon fantastisch, namelijk dat er een iemand is die ongemerkt, zonder dat anderen dit doorhebben saboteert. De psychologie daarachter vind ik geweldig. Dit gecombineerd met de vette opdrachten en bijzondere locaties, maakt het ertoe dat ik heel erg graag dit spel wil meemaken!  :) ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 21:07:09 door Lama1997 »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2017, 20:30:51 »
Luistert naar wat er in zijn oortje gezegd wordt

Dames en heren, mijn excuses voor de onderbreking, maar ik krijgt niet is te horen in mijn oortje wat best belangrijk is.
Ik ben tot mijn grote schrik vergeten iemand aan te kondigen begint lekker dit :-X
Er is nog een 25ste aanmelding voor dit programma, maar die inschrijving is waarschijnlijk ergens tussen de papieren gekomen.

Hopelijk kan onze 25ste kandidaat ons vergeven dat wij hem vergeten zijn. Damens en Heer: last but not least: Wouterv

Terwijl Wouterv binnenkomt, komt MV aanrennen met een bos bloemen en een microfoon voor het interview

Wouterv, nogmaals excuses dat we jouw waren vergeten. Hopelijk kan je het ons vergeven. Als eerste, hoe vind je de bos bloemen van MV??
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2017, 20:31:27 »
Molbelg, tijdens het vorige seizoen was je de allereerste afvaller. Wat ga je dit jaar anders doen als je mee mag doen aan de mol online/
Ik moet minder spreiden, vorige keer spreidde ik over vijf kandidaten. Nadat ik mijn test had afgegeven had ik direct het gevoel "damn dit kan bijna niet goed gegaan zijn". Voor de rest als ik de kans heb op jokers ga ik deze natuurlijk grijpen. Andere jaren hield ik me volgens mij ook teveel bezig met nepmollen en geheime hints naar mezelf in het spel te stoppen. Daar ga ik deze keer geen tijd aan verspillen...
Als ik mee mag natuurlijk  :P
#teamamaimiljaarde

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2017, 20:33:16 »


Wouterv, nogmaals excuses dat we jouw waren vergeten. Hopelijk kan je het ons vergeven. Als eerste, hoe vind je de bos bloemen van MV??

Geweldig, dat hadden jullie echt niet hoeven doen. Er zijn veel inschrijvingen en een vergetelheidje is snel gebeurd. Zand erover dus...
klaar voor de strijd

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2017, 20:33:58 »
Aah ik zie dat iemand zich al als favoriet opstelt, lekker dat fanatisme :D

Citaat
Swifty, jij twijfelde over je inshrijving. Wat heeft jouw uiteindelijk overgehaald om je in te schrijven?

Ik heb hoge verwachtingen van dit spel. De vorige editie was geweldig, helaas qua timing voor mij alleen erg ongelukkig. Het afgelopen jaar ben ik in rustiger vaarwater gekomen, en heb ik mee kunnen doen aan forumspellen. WIDM mag op mijn lijstje ervaringen niet ontbreken. Daarom schreef ik me graag in. Ondanks dat het weer een paar intensieve maanden zullen worden, na Gladiator en Survivor. Ik hoop dat ik verder kom in dit spel :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2017, 20:34:38 »

Mollenmania, als ik de gesprekken in de bar goed gevolgd heb, ben jij ervan overtuigd dat we dit jaar naar de Dominicaanse Republiek gaan. Waarom ben jij daar zo overtuigd van?

Ja ik had inderdaad een theorie over de DR, maar ik ben er niet van overtuigd. Het tekstje van Mollenvanger-MV bevatte een aantal keer het woord acht, de DR kwam als achtste in het filmpje van Mollenvanger-MV voor, 1 en 1 is 2 ;). Toch ben ik er niet van overtuigd, want ik denk niet dat jullie naar een land gaan wat net op tv geweest is en er stond nog zoveel meer in dat tekstje, plus de term deduceren, die kon ik niet thuisbrengen. Ik gaf later dan ook aan een wereldreis aannemelijker te vinden. Maar het speuren vond ik superleuk ::bravo::.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2017, 20:37:14 »

Daisy, vroeger heb jij de Virtual Mole gepresenteerd. Jij weet hoe het spel in zijn werk gaat. Denk jij dat je hiermee een enig voordeel kan hebben ten opzichte van andere kandidaten?


Als host weet je wanneer de Mol toe gaat slaan en waar de valkuilen voor de kandidaten in het spel liggen. Nu weet ik van niks, maar ik hoop dat ik me af en toe in jullie positie kan verplaatsen, en daardoor misschien bepaalde dingen kan voorzien . Dat kan niet alleen handig zijn voor mezelf, maar ook voor de groep. Ik denk dat ik daarom wel een toegevoegde waarde aan dit spel kan zijn.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2017, 20:38:34 »
Ik denk toch echt dat we naar DR gaan  ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2017, 20:38:54 »
Citaat
Nys-fan, stel jij mag meedoen met de mol online. Hoe ga jij je dan voorbereiden?

Een echt grote voorbereiding gaat dit niet zijn. Uiteraard ga ik nog wel eens het vorige seizoen bekijken en reflecteren hoe het daar is misgelopen voor mij, en ook eens een blik werpen op de verborgen hints van toen. Maar ik ben echter van mening dat je het spel pas echt kan beginnen spelen en voorbereiden op het moment dat je in het vliegtuig stapt en ziet wie je medekandidaten zijn. Nuja, in dit geval eerder op de trein stappen. Dan kan je de medekandidaten leren kennen, hun gedrag analyseren, kijken hoe ze reageren op bepaalde situaties, ... Daar begint het spel pas echt. Tenzij je de Mol bent natuurlijk, dan moet je niet wachten tot in de trein om de voorbereiding en screening van de kandidaten te beginnen.. ::)
Lomperik..

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2017, 20:45:09 »
Ik denk toch echt dat we naar DR gaan  ::jaja::
Gebaseerd op de theorie van Mollenmania?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2017, 20:45:57 »

Lucy, je hebt al eens eerder meegedaan aan de mol. Ga je je tactiek aanpassen ten opzichte van andere jaren? Of ga je hetzelfde spelen?


Nou, vorige keer was ik de mol dus obviously ga ik dit seizoen anders spelen ::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!