Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 186873 keer)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #460 Gepost op: 15-02-2017, 22:10:20 »
Het blijft angstvallig stil.

RoyL en Juul, wat was jullie favoriete opdracht van aflevering 2?

Ik vond de winkelstraat heel leuk, sowieso omdat ik gewoon van winkelen hou  :P maar ook omdat ik het grappig vond om te zien hoe sommige mensen net te laat waren of verkeerde dingen wilden kopen. De etappes met de puzzels vond ik ook erg leuk om te doen, al had ik gehoopt dat ik wat beter zou zijn.  ::schaam::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #461 Gepost op: 15-02-2017, 22:11:44 »
Ik vond de winkelstraat heel leuk, sowieso omdat ik gewoon van winkelen hou  :P maar ook omdat ik het grappig vond om te zien hoe sommige mensen net te laat waren of verkeerde dingen wilden kopen. De etappes met de puzzels vond ik ook erg leuk om te doen, al had ik gehoopt dat ik wat beter zou zijn.  ::schaam::

Je vind winkelen erg leuk, maar volgens mij had jij niks gekocht?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #462 Gepost op: 16-02-2017, 18:44:57 »
Je vind winkelen erg leuk, maar volgens mij had jij niks gekocht?

Jawel, ik heb de internettegoedkaart gekocht om 17.00 uur.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #463 Gepost op: 21-02-2017, 07:52:00 »
Jawel, ik heb de internettegoedkaart gekocht om 17.00 uur.

Dat is ook zo. Ik ben ondertussen ook weer onder mijn steen vandaag gekropen dus we kunnen verder met Moltalk. We maken deze aflevering extra lang en daarom een warm welkom voor onze volgende gast: Starlight ::bravo::

Starlight, hoe vond jij je deelname aan dit seizoen. Totaal anders dan vorig seizoen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #464 Gepost op: 21-02-2017, 08:17:44 »
En Juul en Roy, hebben jullie Starlight ooit verdacht?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #465 Gepost op: 21-02-2017, 09:29:53 »
En Juul en Roy, hebben jullie Starlight ooit verdacht?

Nee, ik vond Starlight niet verdacht. Maar volgens mij waren er sowieso niet veel mensen die dat dachten?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #466 Gepost op: 21-02-2017, 11:40:04 »
Dat is ook zo. Ik ben ondertussen ook weer onder mijn steen vandaag gekropen dus we kunnen verder met Moltalk. We maken deze aflevering extra lang en daarom een warm welkom voor onze volgende gast: Starlight ::bravo::

Starlight, hoe vond jij je deelname aan dit seizoen. Totaal anders dan vorig seizoen?
Om eerlijk te zijn zat ik deze keer wel echt veel minder in het spel dan 2 jaar geleden. Ik was er minder mee bezig en moest de motivatie om de spellen te doen soms echt vanuit m'n tenen halen (wat waarschijnlijk niet te merken is geweest, want als ik het doe wil ik het ook goed doen ;D).

Daarnaast vergat ik steeds m'n molboekje bij te houden zodat dat op het laatste moment nog moest - en ik was bij elke test wel weer iets vergeten erin te zetten waardoor ik dat halsoverkop nog op moest gaan zoeken ::rofl:: Dus ik had m'n exit wel een beetje zien aankomen ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #467 Gepost op: 21-02-2017, 12:07:04 »
Nee, ik vond Starlight niet verdacht. Maar volgens mij waren er sowieso niet veel mensen die dat dachten?

Zag je haar exit aankomen of kwam hij onverwacht.

Om eerlijk te zijn zat ik deze keer wel echt veel minder in het spel dan 2 jaar geleden. Ik was er minder mee bezig en moest de motivatie om de spellen te doen soms echt vanuit m'n tenen halen (wat waarschijnlijk niet te merken is geweest, want als ik het doe wil ik het ook goed doen ;D).

Daarnaast vergat ik steeds m'n molboekje bij te houden zodat dat op het laatste moment nog moest - en ik was bij elke test wel weer iets vergeten erin te zetten waardoor ik dat halsoverkop nog op moest gaan zoeken ::rofl:: Dus ik had m'n exit wel een beetje zien aankomen ;)

We hebben inderdaad gezien dat je lekker actief bezig bent geweest. Wat heb je dit seizoen anders gedaan dan vorig seizoen naast je boekje minder goed bijwerken?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #468 Gepost op: 21-02-2017, 13:01:48 »
We hebben inderdaad gezien dat je lekker actief bezig bent geweest. Wat heb je dit seizoen anders gedaan dan vorig seizoen naast je boekje minder goed bijwerken?
Wat ik wel duidelijk anders gedaan heb ik is de juiste mol verdenken. Dat ben ik dit seizoen pas na m'n exit gaan doen ;D

Daarnaast was vorig seizoen de test niet op tijd, dus heb ik toen elke aflevering gekeken hoeveel vragen ik op elke persoon had voor ik de test instuurde. Hierdoor kon ik veel effectiever spreiden en zorgen dat ik bijv. minstens 5 vragen op elke persoon had. Nu had ik daar helemaal geen tijd voor natuurlijk.

"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #469 Gepost op: 21-02-2017, 13:19:52 »
Een spel heeft inderdaad veranderingen. En dat is voor jouw nadelig geweest.

Welke opdracht vond jij voor herhaling vatbaar / potentie hebben om in de echte mol terug te laten komen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #470 Gepost op: 21-02-2017, 14:26:34 »
Een spel heeft inderdaad veranderingen. En dat is voor jouw nadelig geweest.

Welke opdracht vond jij voor herhaling vatbaar / potentie hebben om in de echte mol terug te laten komen?
Ik vond de kabelbaanopdracht wel goed in elkaar zitten, dat is denk ik ook wel een opdracht die in een iets andere vorm wel in de echte mol terug zou kunnen komen. En de theedrinkopdracht had ik ook graag in het echt gedaan ;D

Daarnaast vond ik ook de creatieve weekopdracht erg leuk. Ik had al zeker een jaar geen dingen meer in Gimp gemaakt dus het was leuk om daar weer eens mee bezig te zijn :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #471 Gepost op: 21-02-2017, 14:38:45 »
Misschien kunnen we een theeoproeverij doen tijdens het spelletjesweekend.

Toevallig nog opdrachten die niet voor herhaling vatbaar zijn?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #472 Gepost op: 21-02-2017, 15:35:49 »
Misschien kunnen we een theeoproeverij doen tijdens het spelletjesweekend.

Toevallig nog opdrachten die niet voor herhaling vatbaar zijn?
Ik denk dat wel duidelijk is dat ik de mandjesopdracht niet graag nog eens zou doen ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #473 Gepost op: 21-02-2017, 17:15:38 »
Dat verbaasd mij inderdaad niet zo erg. Maar vond je de opdracht zonder het gekissebis wel leuk? Of ook niet?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #474 Gepost op: 21-02-2017, 19:13:05 »
Dat verbaasd mij inderdaad niet zo erg. Maar vond je de opdracht zonder het gekissebis wel leuk? Of ook niet?
Hij was wel goed bedacht, maar zo'n opdracht met complotjes, mensen eruit stemmen en een overload aan items erin is sowieso niet helemaal het soort opdracht waar ik persoonlijk blij van word :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #475 Gepost op: 21-02-2017, 21:08:54 »
Hij was wel goed bedacht, maar zo'n opdracht met complotjes, mensen eruit stemmen en een overload aan items erin is sowieso niet helemaal het soort opdracht waar ik persoonlijk blij van word :P

Ook niet als jij veel items gehad zou hebben? ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #476 Gepost op: 21-02-2017, 21:54:27 »
Ook niet als jij veel items gehad zou hebben? ;)
Als er dan toch items te verdienen zijn, is het natuurlijk fijn om ze te hebben, anders heb ik straks een achterstand tov de rest :P (die ik nu misschien ook wel had, misschien was ik met 1 of 2 jokers niet afgevallen). Maar in principe ben ik geen voorstander van veel items in het spel nee, in de echte WIDM zie ik liever ook niet te veel vrijstellingen en jokers en dat is hier exact hetzelfde. Er is een grote kans dat ik hetzelfde had gedaan als Lucy als ik wel een bom had gehad.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #477 Gepost op: 21-02-2017, 22:07:28 »
We laten de mandjesopdracht even wat het is.

Jij bent de vijfde afvaller van dit seizoen. Wie van de vier eerder afvallers had jij als potentiele mol toen hij/zij afviel. Of verdachte je niemand van deze 4?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #478 Gepost op: 21-02-2017, 22:25:37 »
We laten de mandjesopdracht even wat het is.

Jij bent de vijfde afvaller van dit seizoen. Wie van de vier eerder afvallers had jij als potentiele mol toen hij/zij afviel. Of verdachte je niemand van deze 4?
Ik vond het zo opvallend dat de nummers van de teams hetzelfde moesten blijven bij de speeddate-opdracht, ondanks dat de volgorde anders was. Daarom dacht ik even dat daar een hint in moest zitten en dat RoyL en Ycaris het dan misschien konden zijn omdat zij in de metro, dus de "moltrein" zaten ::rofl:: Maar vervolgens gingen we niet door naar Zuid-Afrika, en vond ik ze verder eigenlijk helemaal niet verdacht :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #479 Gepost op: 22-02-2017, 07:20:18 »
En daarbij viel Ycaris al af voordat we Dubai verlieten.

Het is tijd om de laatste poll erbij te pakken:

D*N    2 (7.7%)
Lama1997    4 (15.4%)
Lucy    0 (0%)
Miek1999    0 (0%)
Molcrazy    1 (3.8%)
Mollenmania    4 (15.4%)
Spechteke    2 (7.7%)
Starlight    1 (3.8%)
Swifty    7 (26.9%)
WouterV    5 (19.2%)

Starlight, je kreeg 1 stem. Verdiend of had je toch meer stemmen verwacht?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela