Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187016 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #480 Gepost op: 22-02-2017, 11:48:17 »
Starlight, je kreeg 1 stem. Verdiend of had je toch meer stemmen verwacht?
1 stem is al meer dan ik had verwacht ::rofl:: Ik was volgens mij vrij duidelijk een fanatieke kandidaat die voor de pot ging. Die ene stem in aflevering 1 snapte ik nog, daarna leek het me erg raar als ik nog stemmen zou krijgen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #481 Gepost op: 22-02-2017, 12:32:12 »
Blijkbaar vond iemand jouw toch verdacht. Maar die had het niet goed.

Juul, Roy en Starlight, wat voor type opdracht missen jullie nog op dit moment?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2017, 17:05:35 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #482 Gepost op: 1-03-2017, 19:20:55 »
Ohja, deze vraag stond ook nog open. Ik heb er even over na moeten denken, maar wat ik vorig seizoen wel hele leuke opdrachten vond waren bijv. de fotoroute door Birmingham en tramhaltes zoeken in Dublin - opdrachten met Waldo's en Google Earth dus. Daar zouden er van mij wel meer in mogen zitten (alleen erg jammer dat ik ze dan niet meer mag doen :P). Ohja, en een meet-de-mol opdracht!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #483 Gepost op: 1-03-2017, 19:23:57 »
Ohja, deze vraag stond ook nog open. Ik heb er even over na moeten denken, maar wat ik vorig seizoen wel hele leuke opdrachten vond waren bijv. de fotoroute door Birmingham en tramhaltes zoeken in Dublin - opdrachten met Waldo's en Google Earth dus. Daar zouden er van mij wel meer in mogen zitten (alleen erg jammer dat ik ze dan niet meer mag doen :P). Ohja, en een meet-de-mol opdracht!

Staat genoteerd. Voor de oplettende kijker. Moltalk is pas morgen terug met MC omdat hij op dit moment afwezig is.

Gelukkig is Starlight er nog ::bravo::

En nog bepaalde type weekopdrachten??
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #484 Gepost op: 1-03-2017, 20:32:34 »
Ik vind sowieso het creatieve van de weekopdrachten erg leuk. Wat ik nog niet heb gezien is een schrijfopdracht, maar ik neem aan dat jullie dat al van plan waren. En dat zou dan alweer een opdracht zijn waarvan ik het jammer vind dat ik hem niet kan doen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #485 Gepost op: 1-03-2017, 20:38:45 »
Ik vind sowieso het creatieve van de weekopdrachten erg leuk. Wat ik nog niet heb gezien is een schrijfopdracht, maar ik neem aan dat jullie dat al van plan waren. En dat zou dan alweer een opdracht zijn waarvan ik het jammer vind dat ik hem niet kan doen :P

Dat zijn leuke opdracht. Zoals we weten, is MC afgevallen. Een verrassing?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #486 Gepost op: 1-03-2017, 22:30:32 »
Ik vind sowieso het creatieve van de weekopdrachten erg leuk. Wat ik nog niet heb gezien is een schrijfopdracht, maar ik neem aan dat jullie dat al van plan waren. En dat zou dan alweer een opdracht zijn waarvan ik het jammer vind dat ik hem niet kan doen :P
Wil toch even reageren: thanks! :) ja de weekopdrachten zijn een van de dingen waar ik wel erg tevreden over ben (i.t.t tot andere bepaalde bedenksels van mezelf).

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #487 Gepost op: 5-03-2017, 17:51:18 »

Graag weer het verzoek of alleen de gasten van deze aflevering hier willen posten. De rest kan in de bar plaatsnemen. Bij voorbaat dank

---
Aflevering 5


De executie staat op het punt van beginnen. Wie is na Daisy, Ycaris, Jullx1, RoyL, Starlight en Molcrazy de volgende afvaller van Wie is de Mol Online? Voor wie was de opdracht met de diamanten, fotocamera's en Ik hou van Holland de laatste?  Terwijl de groep doorreist naar Kaohsiung om weer nieuwe opdrachten gaan spelen, ga ik napraten met de afvallers. Hoe vonden zei het spel! Wat is hun ervaring? Hoe gaan ze het spel nu volgen? Ik ga het hun allemaal vragen.

In ieder geval alvast een warm applaus voor Molcrazy ::bravo::

---

Molcrazy, vorig seizoen mocht je uiteindelijk niet meedoen. Hoe was het om nu wel mee te mogen doen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #488 Gepost op: 5-03-2017, 18:13:31 »
En de volgende afvaller is Miek ::hug::

Miek, je eerste reactie?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #489 Gepost op: 5-03-2017, 18:26:18 »
Molcrazy, vorig seizoen mocht je uiteindelijk niet meedoen. Hoe was het om nu wel mee te mogen doen?

Ik was enorm blij! :D Vorige keer baalde ik als een stekker dat ik niet mee kon doen dus ik was zeer tevreden met mijn groene sein ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #490 Gepost op: 5-03-2017, 18:29:13 »
Ik was enorm blij! :D Vorige keer baalde ik als een stekker dat ik niet mee kon doen dus ik was zeer tevreden met mijn groene sein ::jaja::

Had je van te voren verwacht dat je zo ver zou komen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #491 Gepost op: 5-03-2017, 18:30:34 »
En de volgende afvaller is Miek ::hug::

Miek, je eerste reactie?

Jammer natuurlijk  ::jaja::. Maar ik heb geluk dat ik het uberhaupt zover heb gered want ik ging sinds aflevering 2 all-in op de verkeerde (blijkt nu) ::rofl::
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #492 Gepost op: 5-03-2017, 18:32:19 »
Jammer natuurlijk  ::jaja::. Maar ik heb geluk dat ik het uberhaupt zover heb gered want ik ging sinds aflevering 2 all-in op de verkeerde (blijkt nu) ::rofl::

De welbekende tunnelvisie zo te horen. Daar zijn wel meer mensen ooit in terug gekomen de afgelopen jaren. (heb soms bog steeds een 'trauma' vanwege Tania  ;D)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #493 Gepost op: 6-03-2017, 08:42:35 »
De welbekende tunnelvisie zo te horen. Daar zijn wel meer mensen ooit in terug gekomen de afgelopen jaren. (heb soms bog steeds een 'trauma' vanwege Tania  ;D)

Ik ook, maar dan vanwege Zarayda  ;D
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #494 Gepost op: 6-03-2017, 08:46:08 »
Zarayda had ik dan weer gelukkig niet. Maar ik kan mij nog herinneren dat ik echt een paar minuten zo het gestaan: ::oink::

Maar denk jij dat er een kans is dat jij wel goed zat maar dat andere meer wisten / sneller waren?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #495 Gepost op: 6-03-2017, 19:17:04 »
Had je van te voren verwacht dat je zo ver zou komen?

Oei sorry, ik had deze vraag niet gezien. Ik was maar aan het wachten op de volgende vraag :P

Nou, in het begin was het vooral 'ik wil niet als eerste afvallen' dus daar was ik wel blij om. Vervolgens ga je op zoek naar de Mol en overleef je nog een dubbele executie en nog een aflevering. Dan denk je wel dat je goed zit maar dat bleek dus niet het geval.

Ik vind niet dat ik al echt ver ben gekomen, eerder de middenmoot. Qua verwachting kan ik het moeilijk zeggen omdat ik aflevering per aflevering bekeek: eerst de eerste dubbelexecutie, dan de volgende ronde, ...
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #496 Gepost op: 6-03-2017, 19:18:32 »
Oei sorry, ik had deze vraag niet gezien. Ik was maar aan het wachten op de volgende vraag :P

Nou, in het begin was het vooral 'ik wil niet als eerste afvallen' dus daar was ik wel blij om. Vervolgens ga je op zoek naar de Mol en overleef je nog een dubbele executie en nog een aflevering. Dan denk je wel dat je goed zit maar dat bleek dus niet het geval.

Ik vind niet dat ik al echt ver ben gekomen, eerder de middenmoot. Qua verwachting kan ik het moeilijk zeggen omdat ik aflevering per aflevering bekeek: eerst de eerste dubbelexecutie, dan de volgende ronde, ...

Duidelijk. Zijn er opdrachten uit de afgelopen twee afleveringen (de huidige en de vorige), die je graag gespeeld had?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #497 Gepost op: 6-03-2017, 20:53:18 »
Maar denk jij dat er een kans is dat jij wel goed zat maar dat andere meer wisten / sneller waren?

Ik weet het niet. Het zou kunnen, al dacht ik dat ik redelijk snel was. Maar dat zou dan wel betekenen dat iedereen op dit moment al op dezelfde mol zit, en het lijkt me vrij vroeg daarvoor. Aan de andere kant zijn er natuurlijk wel jokers en vrijstellingen in het spel en die had ik niet, dus je weet het nooit  ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #498 Gepost op: 6-03-2017, 20:56:49 »
Ik weet het niet. Het zou kunnen, al dacht ik dat ik redelijk snel was. Maar dat zou dan wel betekenen dat iedereen op dit moment al op dezelfde mol zit, en het lijkt me vrij vroeg daarvoor. Aan de andere kant zijn er natuurlijk wel jokers en vrijstellingen in het spel en die had ik niet, dus je weet het nooit  ::jaja::

Je bent de 7de afvaller (op dit moment). Je maakt nog steeds kans om door te gaan. Wat was je reactie toen je las dat je nog een kans had?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #499 Gepost op: 6-03-2017, 20:58:42 »
Je bent de 7de afvaller (op dit moment). Je maakt nog steeds kans om door te gaan. Wat was je reactie toen je las dat je nog een kans had?

Die kans wil ik natuurlijk graag krijgen ::jaja::. Al zal ik dan waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen met de hele zoektocht. Omdat ik al zo vroeg all-in ben gegaan heb ik verder eigenlijk van niemand iets bijgehouden  ;D.
I will follow my inner gold