Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 186295 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #560 Gepost op: 26-03-2017, 21:47:33 »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #561 Gepost op: 4-04-2017, 08:44:07 »
Spechteke mag aan tafel blijven zitten en een geven Lama1997 een warm welkom.

Lama, genoten van het spel?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #562 Gepost op: 4-04-2017, 10:24:53 »
Spechteke mag aan tafel blijven zitten en een geven Lama1997 een warm welkom.

Lama, genoten van het spel?
Ja, heel erg! Ik vond het echt heel leuk om mee te maken, wat de meeste ook wel konden zien volgens mij aan mijn fanatisme  ::rofl:: Het waren hele leuke spellen, met leuke kandidaten, verrassende twists en de psychologie van het spel is me zeer goed bevallen ::ok:: Het was geweldig ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 4-04-2017, 10:42:27 door Lama1997 »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #563 Gepost op: 4-04-2017, 10:31:27 »
Ja, heel erg! Ik vond het echt heel leuk om mee te maken, wat de meeste ook wel konden zijn volgens mij aan mijn fanatisme  ::rofl:: Het waren hele leuke spellen, met leuke kandidaten, verrassende twists en de psychologie van het spel is me zeer goed bevallen ::ok:: Het was geweldig ::bravo::

Dat is goed om te horen. Wat was voor jouw de leukste en verrassendste twist tot nu toe?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #564 Gepost op: 4-04-2017, 10:45:27 »
Ik denk toch helemaal aan het begin met het verdelen van de sporen. Er zou toen eigenlijk bekend gemaakt worden wie er mee zouden doen met het spel, maar niemand kreeg toen nog een rood of groen sein. Veel mensen kregen een verschillend perron aangewezen en iedereen was verbaasd over wat dat nu te betekenen had. Complete verwarring wat ik prachtig vond om te zien  ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #565 Gepost op: 5-04-2017, 16:17:29 »
Welkom lama en ooh spannend, ik mag blijven zitten..
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #566 Gepost op: 5-04-2017, 16:19:21 »
Dag Specht  ::zwaai::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #567 Gepost op: 5-04-2017, 17:15:56 »
Hoi Specht  ::zwaai::

Specht en Lama, welke twist hadden jullie liever niet gezien?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #568 Gepost op: 5-04-2017, 17:27:02 »
Ik heb nooit echt het gevoel gehad van dat er een twist was die mij echt tegenspraak, maar als ik iets moet kiezen dan misschien het feit dat de rode vrijstelling mij meer miserie heeft opgeleverd dan hulp. Ik sta nog altijd achter mijn keuze om hem te pakken maar ik had hem anders moeten gebruiken. D*n  ::zwaai::. Voor de rest vond ik die rv geweldig, maar hij pakte bij mij niet zo goed uit.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #569 Gepost op: 5-04-2017, 23:05:26 »
Pfoe, dat vind ik een lastige omdat ze allemaal wel in ''de context'' pasten. Dan kies ik toch voor het laten meedoen van 25 mensen en het geven van 11 rode seinen na opdracht 1. Hoewel ik de mindfuck na het verdelen van de sporen erg grappig vond, denk ik dat ik de keerzijde ervan (het laten afvallen van 11 mensen in keer in het spel) iets minder geslaagd. Ik snap zeker de keuze die jullie daarin hebben gemaakt, maar denk dat de teleurstelling daarom bij sommigen iets groter waren, omdat ze er al een beetje 'in zaten'.

Maar dat is eigenlijk de enige twist, de rest vond ik geslaagd en leuk bedacht!  ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #570 Gepost op: 6-04-2017, 08:04:23 »
Lama, ik weet dat je ook andere WIDM-online spel(len) gespeeld hebt. Wat was aan dit spel anders dan aan die spel(llen)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #571 Gepost op: 6-04-2017, 11:07:47 »
Het verschil zit 'm vooral in de kandidaten, denk ik. Bij de andere online-spellen is de gemiddelde leeftijd sowieso al een stuk lager dan hier. Daarnaast denk ik dat de spelers hier meer ervaring hebben met het spelen van dit soort spellen. Wat ik ook merkte is dat de kandidaten hier het de mol echt moeilijk willen maken en voor de pot willen gaan. Iets wat bij de andere spellen minder het geval was. Het fanatisme wat hier getoond werd (met name buiten de opdrachten om, in de vorm van bondjes e.d.) heb ik nog nooit in een ander spel zo gezien!  ::bravo::

Overigens heb ik geen voorkeur voor het ene of andere molspel :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #572 Gepost op: 7-04-2017, 08:03:47 »
Lama, samen met een aantal andere kandidaten speculeerde je over de bestemming van dit seizoen. Je bleek er uiteindelijk niet erg in de buurt gekomen te zijn.

Wel een leuke speurtocht gehad?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #573 Gepost op: 7-04-2017, 10:34:00 »
Hahaha nee klopt  ::rofl:: Ik zat er behoorlijk naast. Ik schoot van DR, naar Rusland, naar VS volgens mij. Maar het maakte mij niet uit dat ik er compleet naast zat. Sterker nog, achteraf gezien vond ik dat juist het grappigste van allemaal. Het leukste vond ik het speuren ernaar. Speuren voor het speuren, zeg maar  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #574 Gepost op: 7-04-2017, 11:11:16 »
Hahaha nee klopt  ::rofl:: Ik zat er behoorlijk naast. Ik schoot van DR, naar Rusland, naar VS volgens mij. Maar het maakte mij niet uit dat ik er compleet naast zat. Sterker nog, achteraf gezien vond ik dat juist het grappigste van allemaal. Het leukste vond ik het speuren ernaar. Speuren voor het speuren, zeg maar  ::bravo::

Toevallig ook naar hints gespeurd??
Of geen tijd voor gehad
Graag als je hints gevonden hebt die nog even prive houden ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #575 Gepost op: 9-04-2017, 18:55:15 »
Het is alweer tijd voor de laatste afvaller. D*N viel net voor de finale af. Dennis, als laatste afvallen is nooit fijn. Maar je hebt wel vrijwel het hele spel meegemaakt. Geeft dat enige voldoening?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #576 Gepost op: 9-04-2017, 18:57:51 »
Toevallig ook naar hints gespeurd??
Of geen tijd voor gehad
Graag als je hints gevonden hebt die nog even prive houden ;)
Oh sorry, was even vergeten hierop te antwoorden  ::schaam::

Maar heb eerlijk gezegd geen echte hints gevonden. Ik heb tijdens het spel wel at 'hints naar de mol' ingezien, maar die waren zó cryptisch  ::rofl:: Daar kon ik helaas niks van maken. Daarbuiten ben ik eerlijk gezegd ook niet écht op zoek gegaan ernaar, omdat ik me meer focuste op de molacties :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #577 Gepost op: 9-04-2017, 18:59:33 »
Oh sorry, was even vergeten hierop te antwoorden  ::schaam::

Maar heb eerlijk gezegd geen echte hints gevonden. Ik heb tijdens het spel wel at 'hints naar de mol' ingezien, maar die waren zó cryptisch  ::rofl:: Daar kon ik helaas niks van maken. Daarbuiten ben ik eerlijk gezegd ook niet écht op zoek gegaan ernaar, omdat ik me meer focuste op de molacties :)

En toen ie afgevallen was geen tijd gehad om te zoeken?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #578 Gepost op: 9-04-2017, 19:28:55 »
Het is alweer tijd voor de laatste afvaller. D*N viel net voor de finale af. Dennis, als laatste afvallen is nooit fijn. Maar je hebt wel vrijwel het hele spel meegemaakt. Geeft dat enige voldoening?
Zeker weten. Ik heb in het begin volgens mij ook een keer gezegd dat ik dit spel best eng vond. Ik heb de afgelopen spellen die ik heb meegedaan altijd goed gepresteert en dat geeft druk. Vooral omdat het vaak spellen zijn waarbij je veel invloed hebt in complotten en stemmen. In dit spel is het begin een loterij. Ik was dan ook echt wel bang om in de eerste drie afleveringen af te vallen.

Maar inderdaad dit geeft zeker wel voldoening. Ik heb bijna het hele spel meegemaakt, de mol ontmaskerd en het spel voluit gespeeld. No regrets ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #579 Gepost op: 9-04-2017, 19:49:16 »
Zeker weten. Ik heb in het begin volgens mij ook een keer gezegd dat ik dit spel best eng vond. Ik heb de afgelopen spellen die ik heb meegedaan altijd goed gepresteert en dat geeft druk. Vooral omdat het vaak spellen zijn waarbij je veel invloed hebt in complotten en stemmen. In dit spel is het begin een loterij. Ik was dan ook echt wel bang om in de eerste drie afleveringen af te vallen.

Maar inderdaad dit geeft zeker wel voldoening. Ik heb bijna het hele spel meegemaakt, de mol ontmaskerd en het spel voluit gespeeld. No regrets ::ohno::.

Fijn om te horen.
Het is bekend dat jij en Lucy voor se pot hebben gespeeld.
In het begin was dat nog niet zo. Wat was voor jouw het keerpunt.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela