Auteur Topic: [MO] Biechten  (gelezen 23344 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #80 Gepost op: 24-01-2017, 17:34:45 »
Hoi Biechtstoel!

Ik ben blij dat iedereen mee mag doen. Had het niet verwacht. Ik vind het wel moeilijk nu, hoe moet ik ooit de mol vinden? Ik ben blij met mijn team voor de komende opdracht. We zijn samen erg sterk denk ik.

Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Biechten
« Reactie #81 Gepost op: 24-01-2017, 17:43:10 »
jullie ruiken wel sterk in ieder geval

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #82 Gepost op: 24-01-2017, 18:16:59 »
Hoi biechtstoel,

Ik heb zin in de eerste opdracht :D, een goed team van 3 en een goed gevoel om te presteren!
Tot de volgende keer
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Biechten
« Reactie #83 Gepost op: 30-01-2017, 03:09:22 »
Lieve biechtstoel,

Een rode vrijstelling? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?  ::oink::

Bij rood denk ik aan bloed, een vrijstelling die uitloopt tot een bloedbad? Beetje laat denk ik, die hebben we net gehad met 11 afvallers....

Rood van liefde? Je mag alleen een vrijstelling op iemand anders inzetten, zou dat het zijn? Lijkt me best een optie eigenlijk qua uitvoerbaarheid.

Of rood van het hoofd van Ldhmolletje als hij weer eens een foutje maakt? Kunnen we met deze vrijstelling een fout van Ldh rechtzetten? Zou best behulpzaam zijn ;D. Die heeft nu al spijt van zijn selectiekeuzes denk ik :-X.

Rood van een rood sein? Of zijn we van de treinen af? Ik hoop het, ik doe het niet zo goed met het OV. Vandaag had ik nog een grappige ervaring. Ik zat in een overvolle intercity van Utecht naar Groningen. Zelfs het treinpersoneel had er genoeg van want de omroepman riep ons allen op om naar de NS site te gaan en een klacht in te dienen ::rofl::. You savage!

Oh geen theorie hiervoor trouwens.....

Wat het ook moge zijn.....geduld heb ik niet, dus de kans dat ik hem krijg lijkt minimaal  :( :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #84 Gepost op: 2-02-2017, 23:36:30 »
Hoi,

Pff. Test en executie...
Waarom is er geen vrijstelling/ jokers voor spechteke. Zou de test veel aangenamer maken.
8 dagen zijn we nu bezig, ondertussen al 11 mensen verloren. Ik wil op dag 11 niet nummer 12 worden.
*Bidt tot god*

En trouwens, mooie pot hebben wij al na 1 aflevering, hè mol....

Maar ik ga mijn bed eens opzoeken nu  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 3-02-2017, 11:25:11 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Biechten
« Reactie #85 Gepost op: 3-02-2017, 11:57:25 »
Daar zit ik dan, met mijn mooie gestippelde molboekje in mijn hand. De voorbereiding voor de test is lastig, want volgens mij zit ik hier met 13 mollen.. Al is het bedrag in de pot al een mooie start. Maar op wie ga ik nou inzetten..?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Biechten
« Reactie #86 Gepost op: 5-02-2017, 15:32:09 »
Ze zeggen altijd dat je in het begin goed moet spreiden bij de test. Nou dat heb ik vast wel gedaan. Niet zo zeer bewust, maar omdat ik in de helft van de gevallen absoluut niet wist welk antwoord bij wie hoort  ???

Misschien toch maar eens mijn tactiek aanpassen...
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #87 Gepost op: 5-02-2017, 16:05:57 »
Zo Biechtstoel,

Test ingeleverd. Hoewel ik voor mijn gevoel erg lang over deed, heb ik er wel een goed gevoel aan over gehouden. In ieder geval gedaan wat ik van tevoren wilde doen. Nu afwachten...

Hopelijk tot ziens biechtstoel! ::zwaai::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Biechten
« Reactie #88 Gepost op: 5-02-2017, 21:58:23 »
Dagboek v/d afvaller

Zondagochtend 5 februari. Er sluimert nog wat lichte hoofdpijn in mijn hoofd. Ik moet er even uit. Ik besluit de auto te pakken en er op uit te gaan. Na een flinke rit door de mistige polder, kom ik in Aalsmeer uit. Er vliegt een vliegtuig over mijn hoofd heen. Een KLM toestel, net opgestegen van de startbaan, op weg naar bestemming onbekend. Leuk, misschien even vliegtuigen spotten. Ik voer 'Polderbaan' in in Google Maps en deze brengt mij in ca 20 minuten naar een afgelegen stukje land. Ik parkeer de auto. Ik pak mijn tas om een nieuwe lensje op mijn telefoon te plaatsen, voor betere foto's, als ik een enorm kabaal hoor. Ik kijk op, en voor mjn neus schiet de Airbus A380 van Emirates voorbij. Ik maak nog snel door de voorruit heen een foto, nog zittend op de bestuurdersstoel van mijn auto.

De Emirates A380 uit Dubai. Mijn begin-, en tevens mijn eindbestemming van deze Mol online reis. Een voor mij véél te korte reis. Toen ik uit de auto stapte, dacht ik al, dit is vast een voorteken. Dat ik dit vliegtuig als eerste op de landingsbaan moest zien. Het vliegtuig, dat mij naar huis zou moeten brengen.

Toen ik de test had gemaakt, had ik al het idee, dat het wel eens snel gedaan kon zijn. Ik had een plan voor de test, maar ik heb me er niet aan gehouden. Ik kreeg een onvervalste black out bij de vragen. Ik heb de test niet gemaakt, zoals ik m had willen maken. Op een manier, die me wellicht wel verder had kunnen brengen. Nu was het een blinde gok. Het hád goed uit kunnen pakken. Maar de kans was groter, dat het mis zou gaan.

Toen de kans kwam, om met z'n allen verder te gaan, wist ik dat die ik daarvoor moest gaan, zodat ik in test 2 dit misschien nog kon repareren. Maar ik snap dat niet iedereen dit wilde. Dit lijkt een groep kandidaten, die ook echt voor de virtuele pot wil gaan. Om het de mol zo echt lastig te maken.

Ik wens de rest van de groep veel succes met het vangen van de mol en het spelen van het spel. En ook de mol wens ik succes. Mij heb je om de tuin geleid, maar de groep is fanatiek, daar ga je nog een zware kluif aan. Ik stap nu met Ycaris op het vliegtuig naar huis.

Het ga jullie goed! ::zwaai::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Biechten
« Reactie #89 Gepost op: 25-02-2017, 11:02:36 »
Hoi biechtstoel!

Zo, de test zit erop. Spannende week, met al die jokers in het spel...

Hopelijk tot later  ::zwaai::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Biechten
« Reactie #90 Gepost op: 25-02-2017, 12:27:42 »
Hey Biechtstoel

Ik maak me echt nerveus over de test deze week :( die vrijstelling vorige week was leuk, maar dat maakt het nu spannender. Heb ik een goeie beslissing genomen mbt de joker(s)? Zou er iemand een zwarte vrijstelling hebben gevonden in een mandje vorige week, en wanneer wordt die dan ingezet? En wat doet Spechteke met de rode vrijstelling? Pfff.... nog een dag wachten op de uitslag....
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #91 Gepost op: 5-03-2017, 14:02:33 »
Hoi biechtstoel,

De test is ingeleverd en heb iets onverwachts (voor wat je onverwacht kunt noemen natuurlijk) gedaan. Ben heel benieuwd hoe het uitpakt.

Hopelijk tot ziens,
Lama ::zwaai::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Biechten
« Reactie #92 Gepost op: 5-03-2017, 17:24:04 »
Hello biechtstoel,

Spannende test weer hoor, ik had nog maar een uur over voor de deadline, gezien ik gisteren de hele dag mijn verjaardag aan het vieren was (ook wie is de mol ;D ). Ik had de hele actieopdracht nog niet eens gelezen dus ik moest snel informatie verzamelen...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #93 Gepost op: 11-03-2017, 11:50:57 »
het moment dat je de test wilt maken en er niemand online is.....  ::ohno::
voor de rest was het een harde week deze keer, maar het was wel 1 met vette opdrachten. Verder denk ik dat ik bij de test is een groot risico ga nemen. niet dat is all-in op 1 persoon ga gaan, maar iets dat nog nooit iemand heeft gedaan. Later meer hierover
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Biechten
« Reactie #94 Gepost op: 11-03-2017, 12:13:55 »
Je gaat ook over jezelf spreiden? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #95 Gepost op: 11-03-2017, 12:15:28 »
Je gaat ook over jezelf spreiden? ::)

dit blijft tussen ons.  ;) ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #96 Gepost op: 11-03-2017, 12:51:53 »
Je gaat ook over jezelf spreiden? ::)

Hij gaat over TimvDons spreiden, je hebt hem op ideeën gebracht ;)

Dat Tim er niet was is voor specht de bevestiging, molletje ::jaja::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #97 Gepost op: 12-03-2017, 14:10:01 »
Ok ben ik weer biechtstoel!
Het is al ff geleden dat ik je zag, maar ik moet je vertellen dat ik niet zo'n best gevoel heb over de test. Ik wil heel graag blijven dus duim je met me mee t/m de executie? 

 ::zwaai::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Biechten
« Reactie #98 Gepost op: 12-03-2017, 14:15:01 »
Hallo biechtstoel,

De stoel is nog warm. Ik hoop niet dat dat door de spanning van MM komt... ::ohno::
Ik heb de test wel gemaakt, maar ik heb wel een vrijstelling voor deze aflevering die niet van tafel geveegd kan worden. Kan ik eindelijk een keer ontspannen de executie volgen. Alhoewel... Ik ben wel heel benieuwd wie er naar huis gaat, al heb ik wel een vermoeden.

Tot de volgende keer!
*verlaat heel snel de stoel*

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Biechten
« Reactie #99 Gepost op: 9-04-2017, 15:56:06 »
Biecht 30:

Beste biechtstoel,

Dat was het dan, het molavontuur is voorbij :\'(. Ik had na de test al een beetje het gevoel dat ik er te lang over deed omdat ik probeerde alles goed te doen terwijl dat niet nodig was. ::respect:: Naar degene die mij heeft verslagen. Succes aan de twee overgebleven kandidaten in de finale, maak er een strijd van ::bravo::. Wat minder succes aan de mol gewenst ::hypocriet::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human