Auteur Topic: [MO] Aflevering 10 opdracht 10.1 [Taitung, Moving Castle] 'Elkaar inschatten'  (gelezen 15558 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
MM is trouwens nog online geweest vanmiddag zie ik: Laatst actief:    Vandaag om 15:54:22
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ja MM! ::niet-ok::



Of MV.... deadlines onder werktijd, pfff.....


overigens dacht ik gisteravond dat we met 2 dikgedrukte antwoorden al klaar waren, pas nu ik het berichtje van Wouter zag en daardoor ging teruglezen zag ik dat er een derde nodig was :-[

Ach laat je niet zo op de kast jagen, een deadline om 17:00 is gewoon niet zo handig.

MV kan je niet gewoon 2/3 van het verdiende geld doen?  ::art:: is wel erg hard voor zo'n deadline.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Of MV.... deadlines onder werktijd, pfff.....

Ach laat je niet zo op de kast jagen, een deadline om 17:00 is gewoon niet zo handig.

Nee, de deadline heeft er 1,5 dag gestaan. Van woensdag iets over middernacht (dus de hele woensdag de tijd) en dan tot 5 vandaag. Ik ben over het hele spel best schappelijk geweest, maar dit ga ik niet doen, helemaal omdat jullie de andere deadlines wél in 24 uur haalden. En nu het niet gelukt is heb ik het opeens gedaan... echt heel fijn en motiverend ook weer ::ohno::  ::ohno:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 6-04-2017, 18:40:36 door MollenvangeR-MV »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het is in ons nadeel maar ik geef MV gelijk.

Die deadline stond hier al meer dan 1 dag. Het enige wat moest gebeuren is
dat bericht dikdrukken. Daar was bijna 32 uur voor, voor 5 sec. werk.
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik kon het altijd proberen ::trots::

Ik was ook in de veronderstelling dat we klaar waren toen D*N en wouter hadden dikgedrukt. En nee dat is niet jouw schuld MV  ;)

Het is in ons nadeel maar ik geef MV gelijk.

Die deadline stond hier al meer dan 1 dag. Het enige wat moest gebeuren is
dat bericht dikdrukken. Daar was bijna 32 uur voor, voor 5 sec. werk.

Ja sorry, maar ik heb dus niet meer gekeken nadat jullie hadden dikgedrukt. En vandaag kon ik overdag bijna niet online komen.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2017, 18:44:17 door Mollenmania »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
De vragen over Wouter. Dit zijn de antwoorden:

1. Welke presentator is volgens WouterV de mol? (50 euro)
b. Timvdons

2. Welke afgevallen kandidaat gunde WouterV zijn plek in het spel ten tijde van aflevering 8? (100 euro)
2 c RoyL

3. Welke kandidaat kon volgens WouterV het beste het overzicht bewaren?
3 d Lama juiste antwoord: Spechteke

4. Welke kandidaat ziet WouterV als zijn grootste concurrent voor de winst? (200 euro)
4 D*N

5. Welk antwoord gaf WouterV op de vraag: wat is je favoriete opdracht van dit seizoen?
De mandjes in de bochten juiste antwoord: het resumé-diner

Totaal: 350 euro

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
1. Welke kandidaat zou volgens D*N bij de speciale test van aflevering 8 het beste het overzicht kunnen bewaren? (50 euro)
a. D*N

2. Wie van de afgevallen kandidaten zou volgens D*N een goede mol kunnen zijn?
a. Ycaris juiste antwoord: Daisy

3. Welk antwoord gaf D*N op de vraag: wat is tot nu toe je favoriete opdracht van dit seizoen?
e. De Mandjesopdracht Juiste antwoord: taxiradio opdracht

4. Welke medekandidaat zag D*N in aflevering 8 als grootste concurrent voor de winst?
Swifty Juiste antwoord: Mollenmania

5. Met welke 2 medekandidaten wilde D*N de finale graag spelen toen hij de speciale test van aflevering 8 invulde? (2 antwoorden dit keer, 50 euro per juist antwoord)
Lama en Specht Juiste antwoord was Lama en Swifty.

Totaal 100 euro

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
5 vragen over Swifty. Jullie gaven de volgende antwoorden:

1. Welke antwoord gaf Swifty op de vraag ‘welke van de afgevallen kandidaten zou jij jouw huidige plek in de groep gunnen’, bij de speciale test van aflevering 8?
a. Daisy Juiste antwoord: Ycaris

2. Welk antwoord gaf Swifty op de extra testvraag welke opdracht zij tot dan toe het leukste vond? (100 euro)
d. De Ghostbusters opdracht

3. Welke twee medekandidaten noemde Swifty bij de speciale test van aflevering 8 waarmee ze de finale wil spelen?
c. Spechteke en Mollenmania Juiste antwoord: Mollenmania en Wouter
 
4. Welke van de afgevallen kandidaten zou volgens Swifty de mol goed kunnen zijn?
Ycaris juiste antwoord: Molcrazy

5. Welk antwoord gaf Swifty op de extra testvraag: welke van je medekandidaten zie je als grootste concurrent voor de winst?
D*N Juiste antwoord: Mollenmania

Totaal: 100 euro

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
5 vragen over Mollenmania. Jullie gaven de volgende antwoorden:

1. Welke presentator is volgens Mollenmania de mol? (50 euro)
a. TimvDons

2. Welke van de afgevallen kandidaten had volgens Mollenmania een goede mol kunnen zijn?
d. Molcrazy Juiste antwoord: Ycaris

3. Welke kandidaat kon volgens Mollenmania het beste het overzicht bewaren?
d. D*NJuiste antwoord: Lama

4. Welke van de afgevallen kandidaten gunde Mollenmania zijn plek in de groep toen hij de bijzondere test van aflevering 8 invulde?
starlight Juiste antwoord: Juulx1

5. Welke van zijn medekandidaten zag Mollenmania als grootste concurrent voor de winst bij het invullen van de extra testvragen?
Wouter juiste antwoord: D*N

Totaal: 100 euro

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Maakt dus totaal:
Verdieping 1 WouterV: 350 euro
Verdieping 2 D*N: 100 euro
Verdieping 3: Swifty: 100 euro
Verdieping 4: Mollenmania: 100 euro
Begane grond Specht/Lama: ::art:: euro
------------------------------------ totaal
650 euro van de 3000 te verdienen euro's.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat zijn hun antwoorden?
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Wat zijn hun antwoorden?
Juiste antwoorden bij Specht en Lama:

1. Wat was de favoriete opdracht van Spechteke toen hij de extra testvragen invulde?
a. De Mandjesopdracht

2. Met welke twee kandidaten wilde Spechteke wel in de finale staan bij het invullen van de test van aflevering 8?
d. Wouter en Lama

3. Welke afgevallen speler gunde Spechteke zijn plek in aflevering 8, bij het invullen van de speciale test?
Miek1999

4. Welke van de afgevallen kandidaten had volgens Lama wel een goede mol kunnen zijn?
d. Ycaris

5. Welke afgevallen speler gunde Lama zijn plek in aflevering 8, bij het invullen van de speciale test
c. Ycaris

6. Wie van zijn medekandidaten zag lama als grootste concurrent voor de winst toen hij de extra testvragen invulde?
D*N

Jullie hadden er dus maar 2 goed gehad..
« Laatst bewerkt op: 6-04-2017, 20:53:44 door MollenvangeR-MV »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ycaris for Mole! :D
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Laat je niet zo op de kast jagen MV ;). I blame Swifty en Mollenmania ::jaja::.

De antwoorden rip, zoveel fout. Het is duidelijk dat Swifty me weg wil ::rofl:: Oh bij mijn finale hadden jullie echt een dom antwoord. Lama, Specht en ik.....wie moet dan de mol zijn? ::rofl::

Ycaris for Mole! :D
Maar je antwoord was Molcrazy? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Laat je niet zo op de kast jagen MV ;). I blame Swifty en Mollenmania ::jaja::.

Ja en terecht, hadden we maar beter op moeten letten.

Citaat
De antwoorden rip, zoveel fout. Het is duidelijk dat Swifty me weg wil ::rofl:: Oh bij mijn finale hadden jullie echt een dom antwoord. Lama, Specht en ik.....wie moet dan de mol zijn? ::rofl::

Tja het is de vraag hoe de beantwoorder de vraag interpreteert. Je kan ook denken van, met wie zou je de finale willen spelen los van het feit dat er een mol in het spel zit. Maargoed dan weten we ook meteen wie jouw mol toen was ;D

@MV ff voor de duidelijkheid ik verwijt jou niks hoor. 17:00 is gewoon geen handige deadline maar dat mag jij als spelleiding gewoon doen, het is immers WIDM en het stond er al een dag van tevoren op. Ik vind het zelfs wel interessant voor de verandering  ::jaja::

Ycaris for Mole! :D

Ja wat D*N zegt.

Ik snap ook niet zo goed waarom jullie bij mij als goede mol Molcrazy hebben ingevuld, zit daar nog een redenering achter of vonden jullie het gewoon leuk om antwoord d te geven?







« Laatst bewerkt op: 7-04-2017, 01:44:39 door Mollenmania »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Tja het is de vraag hoe de beantwoorder de vraag interpreteert. Je kan ook denken van, met wie zou je de finale willen spelen los van het feit dat er een mol in het spel zit. Maargoed dan weten we ook meteen wie jouw mol toen was ;D
Like that matters :)

Citaat
Ik snap ook niet zo goed waarom jullie bij mij als goede mol Molcrazy hebben ingevuld, zit daar nog een redenering achter of vonden jullie het gewoon leuk om antwoord d te geven?
Ik had (mogelijk gelogen) informatie dat jij Molcrazy als hoofdverdachte had in het begin. Verder had ik geen aanknopingspunten dus daarom ben ik voor hem gegaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Like that matters :)

Voor mij wel  ::jaja::