Auteur Topic: Regels.  (gelezen 3771 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Regels.
« Gepost op: 7-11-2003, 13:25:29 »
Let op deelnemende teams, de cps moeten in volgorde worden ingegeven.
dus eerst cp 1 , dan pas 2.

Verder zijn sommige hints collages, bestaande uit meerdere plaatjes, of een stuk tekst.  Het gaat er ons daarbij dus NIET om dat je alle fotos van de collage vindt. 1 foto uit de collage met de juiste uitleg naar het cp is al voldoende.

Verder is de tekst bij de meeste fotos van onze hand en bedoeld als leidraad in welke richting te zoeken.




Succes.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 13:37:37 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Regels.
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2003, 15:23:08 »
ik heb nog een vraag: Wil je de url van de exacte foto( als het tenminste geen collage is)of mag het ook een foto zijn waar duidelijk datzelfde ding op staat, maar net iets anders gefotografeerd?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Regels.
« Reactie #2 Gepost op: 7-11-2003, 16:01:01 »
Nee , Visje het moet echt de exacte foto zijn. In geval van een collage, moet je de HOOFDfoto nemen. Daar ben ik meestal vanuit gegaan, maar als je een URL vindt van de BIJplaatjes dan mag dat ook. Hoe meer juiste URL's hoe beter. Stel je bent niet zeker van je hoofdfoto , maar wel van je bijplaatje zet het er gewoon allemaal maar bij. Het zal best wel eens voorkomen dat ik daarin een beslissing moet nemen als jullie met je antwoorden aankomt. Ik doe dat zo eerlijk mogelijk...vertrouw daar maar op.
En bedenk....het is maar spel....het gaat om het vinden van de CP's,...er valt geen 5000 euro mee te verdienen!!!!! ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Regels.
« Reactie #3 Gepost op: 7-11-2003, 16:03:56 »
he jammer.ETW wil wel weer eens uit eten ;D

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Regels.
« Reactie #4 Gepost op: 7-11-2003, 20:10:41 »
 ;D
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.