Auteur Topic: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'  (gelezen 10250 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Kandidaten,



Welkom op het meest zuidelijke puntje van Taiwan. Maar voordat jullie hiervan kunnen gaan genieten gaan jullie iets gaafs doen. Hier langs de kustlijn liggen 250 drones verspreid, die jullie alle drie na elkaar gaan besturen, samen met een groep behulpzame professionals. En daarmee gaan jullie een droneshow geven. Een drone lichtshow. Zoiets als dit:



Hoe jullie dit gaan doen? Hier liggen drie enveloppen met steeds 10 woorden/begrippen/namen etc. die jullie gaan uitbeelden door middel van de drones. Een van jullie beeldt uit terwijl de andere 2 raden wat er wordt uitgebeeld. Enige restrictie: jullie mogen geen gebruik maken van cijfers en letters. Een juist geraden woord levert jullie 100 Euro op! Ik wil eerst dat jullie een enveloppe kiezen:

Enveloppe 1:
Enveloppe 2:
Enveloppe 3:

Als jullie hebben bepaald wie welke enveloppe neemt krijgen jullie ook de inhoud van de enveloppe.
Ook wil ik dat jullie bepalen in welke volgorde jullie een show geven en gaan raden:

Eerste show:
Rader 1.
Rader 2:

Tweede show:
Rader 1.
Rader 2.

Derde show:
Rader 1.
Rader 2.

Actie-formulier (pas insturen nadat jullie de inhoud van jullie enveloppen weten):
Ik ga we/niet mollen
Hoe ga je het aanpakken? Zowel als uitbeelder alsmede als rader graag vertellen.
Hoeveel woorden denk je juist uit te beelden? Hoeveel woorden denk je te gaan raden?
Verder nog een idee?

Wij willen alle 3 jullie actie-formulier toegestuurd krijgen. Jullie actie-formulier dient uiterlijk dinsdagmiddag 12:00:00 uur binnen te zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Even dit eruit gelicht:

Enveloppe 1:
Enveloppe 2:
Enveloppe 3:

Als jullie hebben bepaald wie welke enveloppe neemt krijgen jullie ook de inhoud van de enveloppe.
Ook wil ik dat jullie bepalen in welke volgorde jullie een show geven en gaan raden:

Eerste show:
Rader 1.
Rader 2:

Tweede show:
Rader 1.
Rader 2.

Derde show:
Rader 1.
Rader 2.
Ich bin ein Bärliner!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Even dit eruit gelicht:

Enveloppe 1:wouterv
Enveloppe 2:
Enveloppe 3:

Als jullie hebben bepaald wie welke enveloppe neemt krijgen jullie ook de inhoud van de enveloppe.
Ook wil ik dat jullie bepalen in welke volgorde jullie een show geven en gaan raden:

Eerste show:
Rader 1.
Rader 2:Wouterv

Tweede show:wouterv
Rader 1.
Rader 2.

Derde show:
Rader 1.wouterv
Rader 2.
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Even dit eruit gelicht:

Enveloppe 1: Wouter
Enveloppe 2: Swifty
Enveloppe 3: MM

Als jullie hebben bepaald wie welke enveloppe neemt krijgen jullie ook de inhoud van de enveloppe.
Ook wil ik dat jullie bepalen in welke volgorde jullie een show geven en gaan raden:

Eerste show: MM
Rader 1. swifty
Rader 2: wouter

Tweede show: wouter
Rader 1. mm
Rader 2. swifty

Derde show: swifty
Rader 1. Wouter
Rader 2. mm

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Ik zal jullie de inhoud van jullie enveloppen nu gaan toesturen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat gaaf, een droneshow! Had ik echt nog nooit van gehoord :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Wat gaaf, een droneshow! Had ik echt nog nooit van gehoord :D
Het is jammer dat we het niet for real kunnen doen. Maar als dit echt was geweest, had het zeker mooie finaleplaatjes opgeleverd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog niet kende! Maar het ziet er heel erg mooi uit!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het is jammer dat we het niet for real kunnen doen. Maar als dit echt was geweest, had het zeker mooie finaleplaatjes opgeleverd.

Ja inderdaad. Een finale-opdracht waardig!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog niet kende! Maar het ziet er heel erg mooi uit!
Kwestie van research en dan in combinatie met deze prachtige locatie en de finale, dan verdient dat ook een prachtige opdracht als deze  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2017, 19:50:37 »
Kandidaten,

Welkom op het zuidelijkste puntje van Taiwan. Alleen kunnen jullie nog niet ervan gaan genieten. Want hoewel het einde van dit spel nadert is er toch nog een laatste opdracht.



Wat die opdracht is? Dat horen jullie na het eten; als het donker is.

De Mol: "Ja, ja, dit gaat een spectaculaire knaller worden; Mollenmania, Swifty en Wouterv weten niet wat hen zal overkomen. Nou ja, een van hun natuurlijk wel, want die ene ben ik."

De kandidaten hadden ditmaal voor een maal een gezellig dinertje samen met de presentatoren. Ondanks dat het spel nog niet helemaal was afgelopen kwamen ze toch te spreken over alles wat ze de laatste weken hadden meegemaakt. Alle hoogtepunten, en die enkele mindere dingen. Direct na het toetje nam LdHmolletje het woord: "Kandidaten, ik heb hier alvast 3 enveloppen met inhoud. Neem een enveloppe, en kijk alvast naar jouw inhoud. Praat er met niemand over. Oh ja, in de loop van de avond weet je wat je ermee aan zal moeten."

Wouterv pakte snel de eerste enveloppe uit de hand van LdHmolletje. Daarbij bijna Mollenmania een klap verkopend...

Mollenmania: "Geen idee wat die Wouterv ineens had, maar hij wilde wel heel erg graag enveloppe nummer 1 hebben. Mij maakte het op zich niet uit, dus ik heb Swifty laten kiezen."

Zo kreeg Swifty dus enveloppe nummer 2 en Mollenmania nummer 3. Ze bekeken alle 3 de inhoud van hun enveloppe aandachtig; wel natuurlijk zodat de inhoud niet door de anderen gezien kon worden. Maar veel wijzer werden ze er niet uit. "Ach," dacht Wouterv, "dat komt dan vanavond wel." En tegen de anderen zei hij: "Ik ben heel benieuwd wat het vanavond allemaal zal gaan worden!" Na nog een kopje koffie toe stapten ze weer in het busje dat hen naar het zuidelijkste puntje van Taiwan zou brengen. Daar stonden ook de 3 presentatoren. Mollenvanger-MV nam nu het woord: "Welkom kandidaten; lekker weertje niet? En het is al redelijk donker. Zin in een cadeautje van ons?" De kandidaten keken elkaar vreemd aan. "Ik zou zeggen, ga op de bank zitten en geniet ervan!", zei TimvDons.

Ineens hoorden ze vanuit de kant van de oceaan geronk. Plotseling werd het een schouwspel van je welste. "Wow, zijn dat? Zijn dat drones?", vroeg Daisy aan Mollenmania. "Daar lijkt het wel op!" Plotseling begonnen de de drones allerlei formaties te vliegen, en daarbij een lichtshow te geven, zoals nog nooit vertoond bij Wie is de Mol. Allerlei opdracht kwamen in de show voorbij, van de trein-opdracht in Nederland, via de bochten-opdracht in de bergen tot het duiken op dat heerlijke eiland. Vervolgens kwamen alle afvallers een voor een voorbij. Van Swifty en Ycaris tot aan D*N. De show eindigde even mysterieus als hij begon...

De Mol: "Heerlijk, al die opdrachten nog eens voorbij te zien komen. Bij iedere opdracht moest ik toch weer denken aan wat ik daar heb uitgehaald. En waar het toch net mis ging. En die afvallers... Er zijn er heel wat gesneuveld op mij. Nou ja, op iemand anders die zij als de mol zagen."

Wouterv: "Wow, wow, wow, wat een show was dat! Dat ze dat tegenwoordig kunnen doen met die drones! Dat had ik niet gedacht. Wow, wow, wow!"
« Laatst bewerkt op: 11-04-2017, 20:07:53 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2017, 19:51:19 »
Bij de bank gingen een paar lichten aan, en LdHmolletje nam het woord. "Zo, mooi was dat, nietwaar?  1000 lichtgevende drones! Wij zijn heel benieuwd of jullie dat ook kunnen. Of jullie ook zo'n show kunnen maken. Jullie hebben allemaal nog hopelijk jullie enveloppe bij jullie? Wel, daarin zitten, zoals jullie gezien hebben, voor ieder van jullie 10 woorden, 10 begrippen die direct of indirect met dit seizoen van Wie is de Mol te maken hebben. Jullie opdracht? Wel, samen met de professionals die de show die jullie daarnet gezien hebben gemaakt hebben, mogen jullie die 10 woorden en begrippen gaan uitbeelden met de drones! Jullie krijgen elk 2 professionals mee, die jullie hierbij zullen gaan helpen. Maar... het meeste werk zal toch echt van jullie moeten komen. Om de beurt gaan jullie daarna jullie show aan de andere 2 kandidaten laten zien. Zij moeten nu proberen te raden welke 10 begrippen jullie moesten uitbeelden. Een juist geraden begrip levert 100 Euro op, dus jullie zouden heel simpel 3000 Euro moeten kunnen verdienen."

De Mol: "Heel simpel? Zei LdHmolletje dat werkelijk? Ik heb thuis natuurlijk al mogen oefenen, en ik kan je vertellen... het is niet zo simpel als het eruit ziet. En al helemaal voor mij niet. Simpele begrippen zijn nog wel te doen. Maar moeilijkere? Vergeet het maar!"

"Hier kort de regels: de 10 begrippen moeten jullie in de volgorde tonen zoals die in je enveloppe staat. Er mogen geen woorden, zinnen e.d. gebruikt worden. Eens kijken... Het is nu kwart over 8; jullie hebben tot middernacht om je show uit te werken. Daarna zal jullie show om de beurt worden getoond. Oh ja, jullie mogen natuurlijk zelf ook mede de drones besturen! Succes!"

De kandidaten snelden naar hun professionals en gingen bespreken hoe ze het wilden gaan aanpakken. Na een korte kennismaking ging men aan het werk. En na een paar uur begon het daadwerkelijk op een showidee te lijken!

Swifty: "Ja, ik ben dik tevreden. De woorden die ik moest gaan uitbeelden zijn volgens mij behoorlijk goed gelukt. Nu maar hopen dat Mollenmania en Wouterv ze gaan raden. Aan mij zal het in ieder geval niet gaan liggen."

Om middernacht was de voorbereiding afgelopen. De overgebleven kandidaten namen uitgeput plaats op de bank, zodat de professionals hun show klaar konden gaan zetten. "Dat was echt tof om te doen," vond Mollenmania, "echt een van de hoogtepunten van dit avontuur!" "Inderdaad," meende Swifty, "ik had werkelijk nooit gedacht dat ik zo iets ooit zou gaan doen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat zulke shows bestonden..." Wouterv was ook in zijn nopjes: "Hoe het ook afloopt, we kunnen maar mooi zeggen dat we dit hebben mogen doen!" Na een kwartiertje kwamen de presentatoren en vroegen de kandidaten wie als eerste zijn show wilde tonen. Mollenmania stapte zenuwachtig als eerste naar voren en liep naar de professionals.

Met een grote knal begon zijn show. Als eerste kwam er een mooi vliegtuig in de lucht. Wouterv's hersens begonnen te kraken. Wat kon dat toch zijn? Vervolgens kwam er een tropische palmboom in beeld, met, ja, met wat ernaast? "Jeetje, wat is dat ding ernaast," mompelde Wouterv, "een bus? een trekker? Ik heb geen idee." De volgende leek hem wat makkelijker. In beeld kwam een mannetje, die wel erg leek op Mollenmania zelf, die achter een laptop ging zetten, met ernaast een molboekje. "Kijk, Swifty dat moet wel de test zijn!" Direct erna kwam een vierkante doos met een strik in beeld. "Hmm, Swifty, wat zal dat zijn... Swifty, Swifty!" Swifty schrok, want meer dan "aah" en "ooh" had ze niet gezegd. "Sorry, ik was zo geboeid door de show, dat ik niet echt heb opgelet."

Wouterv: "Kom op, Swifty, meen je dat werkelijk? Je wist toch dat we moesten gaan raden wat Mollenmania had gemaakt?"

Ondertussen was er het hoofd van Mario Bros in beeld gekomen. "Hmm, dat ziet eruit als Super Mario? Kan je daar wat mee, Wouterv?" Wouterv moest heel diep nadenken. "Wacht, zal dat onze presentator Mollenvanger-MV zijn? Die heeft iets met Super Mario volgens mij." De volgende leek makkelijk. Uit een molshoop kwam een klein kopje omhoog. "He, dat is de Mol!" riep Swifty. Dan de volgende... In beeld kwam een vogelhoofd met een spitse snavel. Swifty begon vogels op te noemen. "Kraai? Merel? Ekster?" De volgende leek lastig. In beeld kwamen onder elkaar 5 munten, 4 munten, 3 munten, 2 munten en 1 munt. "Geen idee," zei Wouterv, "He, maar die erna weet ik wel. Kijk, dat is het groene scherm tijdens de executie! Kijk, daar is de vingerafdruk!" Daarna kwam alweer de laatste plaat. "14 Poppetje op 2 rijen. Een idee, Wouterv?"
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2017, 19:51:54 »
Uiteindelijk kwam er het volgende lijstje uit hun hoofden: 1: een vliegtuig, 2: Pescadores Islands, 3: Test, 4: Pakje, 5: Mollenvanger-MV, 6: De Mol, 7: Kraai, 8: Munten, 9: Het groene scherm, 10: de deelnemers aan Wie is de mol. Nadat dit was opgeschreven haalde TimvDons de lijst weg en plaatste een nieuwe lijst. Ondertussen was Mollenmania terug gekomen. "Nou, Mollenmania, dat zag er goed uit, alleen sommige plaatjes hadden wel wat duidelijker gemoeten." aldus Wouterv.

Mollenmania: "Kom op, zeg, Wouterv, en Swifty? Volgens mij hadden ze makkelijk allemaal geraden kunnen worden. Oke, die met die muntjes was niet helemaal duidelijk, maar ik had geen idee hoe ik anders een weekopdracht zou moeten uitbeelden... Maar goed, zeker 7 antwoorden zouden toch goed moeten zijn."

Daarna ging Wouterv naar de professionals. Swifty en Mollenmania hadden de stift in hun handen om de antwoorden neer te pennen. Wouterv had een ander begin in gedachten. Met een flitsende count down van 10 naar 1 begon hij. Daarna kwam er een pijl in beeld die in de buurt van presentator LdHmolletje bleef stil staan. Althans, dat was de bedoeling, maar plotseling knalde een van de drones tegen LdHmolletje... De show lag even stil, zodat de professionals hun drones weer in formaat konden laten vliegen, en om LdHmolletje een grote pleister op zijn voorhoofd te doen. Swifty en Mollenmania lagen dubbel, maar vergaten daardoor na te denken over wat dit moest voorstellen. "Maar natuurlijk," zei Mollenmania, "dat ding knalde op LdHmolletje. LdHmolletje is dan natuurlijk het antwoord!" Ondertussen kwam er al een grote Airbus in beeld. "Hmm, weer een vliegtuig, maar deze herken ik nog van onze heenreis," aldus Swifty, "was dat niet een Airbus A380?" Mollenmania knikte. De volgende bestond uit 2 beeldjes. Het begon met een goed lijkend molletje met een zwarte bril, dat over ging in een klavertje 4. "Kijk, die is makkelijk, dat is Lukie4!" aldus Swifty. De volgende was ook makkelijk, aldus de kandidaten. Een joker kwam in beeld die door een mes in tweeën werd gehakt. Dat moest wel een halve joker zijn. Vervolgens kwamen 2 op elkaar lijkende plaatjes in beeld. Swifty en Mollenmania twijfelden: "He Mollenmania, beiden lijken wel op een trein. Maar een van beiden meot toch wat anders zijn. Jij een idee? Die tweede lijkt wel wat op de metro van Amsterdam trouwens..." "Dan doen we dat toch?" Daarna kwam er een redelijk lijkende landkaart van Taiwan in beeld met een drietal pijlen richting het noorden gericht. Dit moest wel Taipei zijn, dachten ze. Vervolgens kwam er een heel groot hart in beeld, met daarnaast een aantal muzieknoten. "He, dat zou zomaar eens D*N kunnen zijn!" vond Swifty. Daarna kwam er een kop en schotel in beeld. "Jeetje," begon Mollenmania, "leuk, een kop en schotel. Met koffie? Met thee? Met iets anders? Of gewoon een kop en schotel?" "Laten we die laatste maar kiezen," vond Swifty. De laatste leek echter nergens op. Een zwart rondje... Meer niet. Een munt? Ze hadden geen idee.

Wouterv: "Oei, daar ging in het begin wel wat mis. Ik had mijn drone duidelijk even niet onder controle. Sorry, LdHmolletje, dat was niet de bedoeling. Wel een geluk dat hij niet op een van de anderen knalde, want zo werd hij wel duidelijk, lijkt mij. En hoe vond je die halve joker. Leuk toch?"

De uiteindelijk door Swifty en Mollenmania gegeven antwoorden waren de volgende: 1: LdHmolletje, 2: een Airbus A380, 3: Lukie4, 4: halve joker, 5: trein, 6: metro, 7: Taipei, 8: D*N, 9: kop en schotel, 10: Taiwanese munt
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2017, 19:52:29 »
Tot slot was Swifty aan de beurt met haar show. Ze begon heel duidelijk. "He, Wouterv, kijk, dat is Mollenvanger-MV daar op die stoel, met voor zich de laptop. En hij wordt ook nog eens rood. Dat moet wel de executie zijn!" Vervolgens volgde weer een vliegtuig, maar nu met een poppetje ernaast. Wouterv en Mollenmania hadden een hele discussie hierover. Was het een van de kandidaten? Was het een piloot? Of een stewardess? De volgende leek duidelijk. In beeld kwamen een hele reeks palmbomen in een rondje. "He," riep Wouterv, "die zijn we toch in Dubai tegen gekomen, die palmbomen?" Daarna kwam er een goedgevulde bar met drank en dergelijken in beeld, met een beestje erbij. "Zou dat soms Luiaardje zijn? Of Mieke?" vroeg Mollenmania zich af. Wouterv reageerde: "Ik zou gaan voor Luiaardje, die is al de hele tijd onze barman." Vervolgens vormden de drones een groen rondje. Dit moest wel een vrijstelling zijn, leek de heren. Direct erna kwam de omtrek van Taiwan in beeld, met telkens de lampjes aan en uit, zodat het wel duidelijk moest zijn dat dit om Taiwan zou gaan. Hierna kwam een ouderwetse klok in beeld, waarvan de tijd terug liep. "Hmm, zou dat soms de tijdklok zijn die op tv steeds in beeld komt tijdens onze opdrachten?" Daarna leek er wat mis te gaan. In beeld kwam een groot rechtopstaande rechthoek met een vaag poppetje erin. Daarna een ovaal en tot slot enkel een berg. "Volgens mij heeft Swifty hier iets niet goed gedaan. Het lijkt wel allemaal of het nogal uit vorm is geraakt, en ook flikkert er telkens irritant op een paar plekken een drone in een andere kleur." aldus vloekte Mollenmania zacht tegen Wouterv.

Swifty: "Dit was echt machtig om te doen. Mijn vriend zal echt jaloers op me zijn als hij hoort wat ik hier heb mogen doen! Misschien kan ik hem zo'n show voor zijn verjaardag schenken, mocht ik dit spel gaan winnen!"

Dit gaven Mollenmania en Wouterv als antwoorden: 1: executie, 2: Piloot van een vliegtuig, 3: Palmboom, 4: Luiaardje, 5: Vrijstelling, 6: Taiwan, 7: tijdklok, 8: poppetje, 9: ei???, 10: de bergen hier op Taiwan

Hierna plofte ook Swifty moe neer op de bank. TimvDons kwam naar de kandidaten. "Zo, dat was fantastisch. Ga er nog maar even van genieten. In een bed hier op het strand! Lekker in de open lucht! Natuurlijk wel met een lekker kampvuur erbij. Romantischer kan toch niet? Dan krijgen jullie morgen de uitslag te horen. Welterusten! De kandidaten gingen meteen naar bed, want ze waren doodop. Wel genoten ze nog lekker na van hun avonturen.

De volgende morgen tijdens het ontbijt kwam LdHmolletje met de resultaten: "Zo, kandidaten. Dat was het dan weer. Maar nu nog eerst de uitslag van jullie nachtelijke opdracht! Ik zal het doen via datgene wat jullie hebben proberen uit te beelden. Als eerste was Mollenmania aan de beurt. Dat was een mooie show. De professionals zouden je graag als een van hen in de toekomst begroeten... Maar goed, dit beeldde je uit: Airbus A380, boerin Bertie, test, cadeautje, Mollenvanger-MV, de Mol, Spechteke, weekopdracht, groene scherm, groepsfoto. Het pakje keur ik goed, dus dat levert 500 Euro op! Dan Wouterv, hij moest deze woorden uitbeelden: LdHmolletje, Emirates, Lukie4, halve joker, metro, de NS, Taipei, D*N, thee, zwarte vrijstelling. Dat zijn opnieuw 500 Euro voor de pot. Tot slot de woorden van Swifty: executie, TimvDons, Dubai, Luiaardje, vrijstelling, Taiwan, Per Seconde Wijzer, mangatar, joker, kabelbaan. Dat zijn nogmaals 400 Euro voor de pot. Gefeliciteerd met jullie 1400 Euro. Al hadden het er 3000 kunnen en moeten worden.

De Mol: Zo, mooi 1600 Euro uit de pot gehouden. Dat ging toch makkelijker dan gedacht. Kijk, als jullie sommige woorden zo slecht uitbeelden. Of als ze op meerdere manieren op te vatten zijn is het simpel om de fout in te gaan... Maar hoe dan ook, heerlijke opdracht. En de laatste waar ik echt mijn gang heb kunnen gaan. Ik zal het gaan missen als ik weer in de lage landen ben."
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2017, 19:58:53 »
Citaat
Vervolgens kwamen alle afvallers een voor een voorbij. Van Swifty en Ycaris tot aan D*N.
Swifty, je bent volgens Ldhmolletje afgevallen, wat een compliment hè ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2017, 20:08:21 »
Swifty, je bent volgens Ldhmolletje afgevallen, wat een compliment hè ;D
:P ::) :-[ :-[
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2017, 20:43:24 »
ja ik wist ook al niet wat ik daar las ::rofl::


Maar wat een show!  ::bravo:: Mooi gedaan LdH!
Keep calm and eat chocolates!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2017, 21:04:50 »
Wow, wat een show.

En wow, Daisy is terug
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2017, 21:05:47 »
Ze had al gezegd dat ze terug zou komen in de finale ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 opdracht 11.2 [Meest zuidelijke punt Taiwan] 'De Droneshow'
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2017, 21:41:25 »
 ::zwaai::