Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
269 gasten en 37 vaste bezoekers (de_witte, Nvy, Moedermol, Gupp, Hadewychisdemol, Kaaasje, LdHmolletje, Tarbozan, Fabiann, Pac, B&W, Convans, jorge, xanneweetwel, TimvDons, Tristan, Whearding, Nys-Fan, wouterv, Silvermaiden, Meezter, HappyDutchman, Marloezzel, Starlight, marvin, vloeistof, Miek1999, Brtdm, Molzkovicz, Nieky, BigBoots, kevin174, MollenvangR-Art, Run, Vieffan, Lukie4, KD.)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6
  Print  
Auteur Topic: De kandidaat-biechten en PM-groepen  (gelezen 7509 keer)
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Geslacht: Man

Wielergek

« Antwoord #80 Gepost op: 17.04.2017, 18:50:24 »

Ik vond het als 'kijker' echt geweldig dat er mensen voor de pot gingen. Maakt een online widm een stuk leuker en dynamischer. Nepmollen is namelijk wel heel eenvoudig online  Wink

You'll never walk alone
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #81 Gepost op: 17.04.2017, 18:59:57 »

Ik vond dat ook geweldig maar ik was als Mol ook heel blij dat er nepmollen waren Grin

Keep calm and eat chocolate
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #82 Gepost op: 17.04.2017, 23:00:34 »

Hahaha ja dat lijkt me logisch

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #83 Gepost op: 18.04.2017, 11:27:18 »

Helemaal waar. Maar ik dacht op dat moment zo:

Lucy was eruit gegaan op mij, D*N zal nu met twijfels zitten.
Maar doordat iedereen zei: ik zit op Swifty, was het dan duidelijk wie het dan wel moest zijn.
als daar meer gelogen was, was er meer kans op verwarring

Ok, snap ik vanuit jou point of view. Maar ik had werkelijk waar geen idee dat jij zo sterk verdacht werd door Lucy en D*N. Anders had ik ook wel wouterv geantwoord ja. Hoe wist jij eigk zo zeker dat D*N op jou zat?
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #84 Gepost op: 18.04.2017, 11:36:33 »

Lucy had mij bij de taxi gepm'd dat het te hard begon op te vallen, dat Lama mij ook al begon te verdenken en zij zo nooit zou kunnen winnen.

Ik weet dat Lucy en D*N heel goede vrienden zijn en dat de kans zeer groot was dat Lucy en D*N allebei op mij zaten

#teamamaimiljaarde
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #85 Gepost op: 18.04.2017, 12:02:06 »

Ghe Grin
Maar Dennis wist wel dat het Swifty was door mijn exit hoor. Had ie de meet the mole-opdracht niet voor nodig

D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #86 Gepost op: 18.04.2017, 12:15:05 »

Ik zat op dat moment nog gewoon 50-50 te spreiden hoor schijnheiligerd. En inderdaad door Lucy haar vertrek wist ik dat Swifty het was Grin.

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #87 Gepost op: 18.04.2017, 12:38:23 »

Ja ik had ook niet vol op Wouter trouwens ik had gewoon net iets meer op Wouter dan op Swifty, wat dom was achteraf gezien want ik wist dat iedereen op Swifty zat Tongue Maar Dennie wist ook wat ik ingevuld had ongeveer dus tjaaa

Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #88 Gepost op: 18.04.2017, 17:48:26 »

Heb de biechten nu wat beter gelezen

Citaat
- Swifty heeft nooit haar laatste deel (met de cijfers) van haar inschrijfformulier met mij gedeeld. Wanneer ik hierom vraag, wil ze deze ook niet geven. Ze zweert dat ze dit met niemand heeft gedeeld. Wanneer ik aan Lama vraag of hij ze wel heeft zegt hij: "Oh ja die heb ik"! Vuile schildpad  Angry

Ik heb ze ook gewoon gekregen t/m vraag 46 hoor Swift Roll Eyes

Deze vond ik echt geniaal

Citaat
Stomme Specht....

"Ja ik vertrouwde je niet" Natuurlijk doe je dat niet, maar afspraak is afspraak. Ik heb in ieder geval mijn joker terug gekregen. Hij zei nog wat als ik het volgende aflevering nou wel doe? Ja donder op, had het dan deze aflevering gedaan Roll Eyes. Ik maak geen afspraken met iemand die me naait dus we are done.

Dat gifje  Hilarisch
spechteke

« Antwoord #89 Gepost op: 18.04.2017, 18:09:11 »

Dat van volgende aflevering zoals je in de biecht hierboven zei D'n had ik trouwens ook nooit gedaan. Dat was even de pijn verzachten.

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #90 Gepost op: 19.04.2017, 16:05:23 »

Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben: wie heeft eigenlijk met wie 'echt' contact gehad per pm? Oftewel: wie had met wie een 'bondje'? Wij kregen wel het nodige mee per mail, maar volgens mij lang niet alles!

Ich bin ein Bärliner!
Miek1999

« Antwoord #91 Gepost op: 19.04.2017, 16:25:31 »

Ik had 0 bondjes. Had er ook geen behoefte aan want je weet toch niet of je een bondje met de mol sluit  Smiley

If you love someone, you tell them
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #92 Gepost op: 19.04.2017, 16:30:04 »

Ik met Dennis schijnheiligerd
Surprise surprise

Juulx1

« Antwoord #93 Gepost op: 19.04.2017, 16:37:57 »

Ik had een bondje met Dennis, maar dat was volgens mij al bekend.
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #94 Gepost op: 19.04.2017, 16:41:12 »

Ik heb ze ook gewoon gekregen t/m vraag 46 hoor Swift Roll Eyes
Als ik de finale had gehaald dan had ik een goed protest gehad Grin Volmondig Ja.

Citaat
Deze vond ik echt geniaal

Dat gifje  Hilarisch
Thank you thank you  Bravo!. Was inderdaad een goeie vondst qua gifje Grin

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #95 Gepost op: 19.04.2017, 17:21:11 »

Als ik de finale had gehaald dan had ik een goed protest gehad Grin Volmondig Ja.

Haha ja idd maar er zat geen enkele vraag in over de inschrijflijst (wat me best een beetje verbaast eigenlijk) maar ik snap je punt Grin

Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben: wie heeft eigenlijk met wie 'echt' contact gehad per pm? Oftewel: wie had met wie een 'bondje'? Wij kregen wel het nodige mee per mail, maar volgens mij lang niet alles!

Ik heb voordat het spel echt begon (tijdens het gokken naar de bestemming) Juulx1, FrankLapidus en Lama1997 (goh) benaderd. Omdat ik dacht dat zij sowieso mee zouden doen (waarom jullie Frank niet hebben meegenomen snap ik nog steeds niet Tongue). Frank was meteen enthousiast maar ging er helaas uit, Juulx1 had ik ook een bondje mee maar net toen ik het weer op wilde pakken zei ze dat ze al met iemand anders aan het bonden was (Dennis dus  Angry) en Lama tja dat verhaal is bekend Love Wink

Oh en ik ben benaderd door Lucy om een bondje te sluiten. Al was het meer haar bedoeling om met elkaar mij verdacht te maken dan dat het was om items en info te delen enzo. Toen zei ik ja op voorwaarde dat ze niet op mij zou stemmen bij de mandjesopdracht (het aanbod kwam net aan het begin van die opdracht). Nou weten we allemaal hoe dat is afgelopen dus daarna geen contact meer mee gehad Grin (ja mn excuses aangeboden voor wat ik tegen haar zei tijdens de bochten)

« Laatste verandering: 19.04.2017, 17:33:21 door Mollenmania » Gelogd
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #96 Gepost op: 19.04.2017, 17:33:37 »

Ik had contact met ROYL, Spechteke en Lama

#teamamaimiljaarde
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #97 Gepost op: 19.04.2017, 17:34:09 »

@MM Jij was ook sowieso niet echt enthousiast of zo Tongue

spechteke

« Antwoord #98 Gepost op: 19.04.2017, 17:55:16 »

ik had vooral contact met wouter en lama

en in het midden van het spel wat haat berichten met dn, maar die waren tegen het einde van het seizoen beter. wel nooit verdachten met hem gewisseld of samengewerkt  Zwaai

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #99 Gepost op: 19.04.2017, 18:07:51 »

Jij hebt je verdenking op Swifty anders wel gedeeld in het begin van het spel met mij en we hadden een kleine samenwerking vanaf aflevering 3 totdat jij me naaide met de rode vrijstelling  Grin Lips Sealed

Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005