Auteur Topic: De kandidaat-biechten en PM-groepen  (gelezen 20054 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #60 Gepost op: 17-04-2017, 14:44:12 »
Daarom wou ik jou ook niet terug.
Ik had het vermoeden dat jij op mij eruit was gegaan.
klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #61 Gepost op: 17-04-2017, 15:03:19 »
Daarom wou ik jou ook niet terug.
Ik had het vermoeden dat jij op mij eruit was gegaan.

Logisch  ::ok::

Maar ik snapte sowieso wel dat ik niet werd teruggehaald. Het is natuurlijk altijd gevaarlijk om een afgevallen speler terug te halen  :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #62 Gepost op: 17-04-2017, 15:10:59 »
Waarom gaf jij me de ZV?
klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #63 Gepost op: 17-04-2017, 15:22:22 »
Eigenlijk puur omdat ik het je gunde en omdat je nog weinig items had gehad. Zat geen strategie achter ofzo  :P
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #64 Gepost op: 17-04-2017, 15:54:50 »
Wat leuk om te lezen dit! En wat grappig dat sommige van mijn 'acties' gezien werden als verdacht, terwijl ik gewoon maar wat deed, want een tactiek had ik bepaald niet  :P

Lama vond jou ook verdacht  ::jaja::

Ik niet zo omdat ik al een beetje een beeld van je had door ons korte bondgenootschap. Maar wat ik ook tegen hem zei Lama bleef maar op jou zitten  ::rofl::

Ik vond het echt jammer dat je er uit ging. Had graag ons bondje later weer opgepakt.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #65 Gepost op: 17-04-2017, 16:07:27 »
Lama vond jou ook verdacht  ::jaja::

Ik niet zo omdat ik al een beetje een beeld van je had door ons korte bondgenootschap. Maar wat ik ook tegen hem zei Lama bleef maar op jou zitten  ::rofl::

Ik vond het echt jammer dat je er uit ging. Had graag ons bondje later weer opgepakt.
Ja, vooral de eerste aflevering vond ik Juul verdacht. Was wel heel benieuwd hoe ze het spel zelf gespeeld had.

Nog even een leuk feitje: In de chat analyseerde MM en ik samen de opdrachten om te kijken wie er het verdachtst was. Bij een aantal opdrachten (vooral de eerste 2 afleveringen) kwam ik verdacht uit de bus. Zó verdacht zelfs, dat MM letterlijk heeft gezegd dat ik misschien wel een van zijn hoofdverdachten kon worden ::rofl:: Hij twijfelde soms erg om op mij te stemmen, terwijl we eigenlijk een 100% eerlijk bondje hadden. Zorgde soms voor een ongemakkelijke sfeer. Na de eerste twee afleveringen was dit volgens mij weg en vertrouwden we elkaar voor de volle 100% als ik het me goed herinner

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #66 Gepost op: 17-04-2017, 16:12:21 »
Ja een beetje dezelfde bondjes maken als mij hè Mollenmania met Juul en Lama :P. Ik zag jullie (lama en MM) ook af en toe alleen in de chat en dan dacht ik ook van "Zie je wel, die smiechten"!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #67 Gepost op: 17-04-2017, 16:16:02 »
Ja, vooral de eerste aflevering vond ik Juul verdacht. Was wel heel benieuwd hoe ze het spel zelf gespeeld had.

Nog even een leuk feitje: In de chat analyseerde MM en ik samen de opdrachten om te kijken wie er het verdachtst was. Bij een aantal opdrachten (vooral de eerste 2 afleveringen) kwam ik verdacht uit de bus. Zó verdacht zelfs, dat MM letterlijk heeft gezegd dat ik misschien wel een van zijn hoofdverdachten kon worden ::rofl:: Hij twijfelde soms erg om op mij te stemmen, terwijl we eigenlijk een 100% eerlijk bondje hadden. Zorgde soms voor een ongemakkelijke sfeer. Na de eerste twee afleveringen was dit volgens mij weg en vertrouwden we elkaar voor de volle 100% als ik het me goed herinner


::rofl:: Tja je zal maar een bondje hebben met de mol, dat wilde ik voorkomen. Je had grote molpotentie voor mij, mede omdat je zo fanatiek was in de aanloop naar het seizoen. Volgens mij heb ik je voor de allereerste moltalk al benaderd want ik dacht, deze kandidaat doet zeker mee en is óf de Mol óf een fanatieke kandidaat waar ik veel aan heb. Vooral aflevering 1 vond ik je verdacht maar je goede analyse van de Per spoor opdracht liet je fanatisme toch wel zien en zo begon ik je al snel te vertrouwen ::jaja::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #68 Gepost op: 17-04-2017, 16:16:45 »
Ja een beetje dezelfde bondjes maken als mij hè Mollenmania met Juul en Lama :P. Ik zag jullie (lama en MM) ook af en toe alleen in de chat en dan dacht ik ook van "Zie je wel, die smiechten"!
En wij maar zeggen: ''Ja is gewoon wat praktische informatie, maar heel vaag enzo. En we spreken nooit onze verdachten uit'' ::rofl::

Maar had eigenlijk wel in de gaten dat je dat niet geloofde

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #69 Gepost op: 17-04-2017, 16:18:30 »


::rofl:: Tja je zal maar een bondje hebben met de mol, dat wilde ik voorkomen. Je had grote molpotentie voor mij, mede omdat je zo fanatiek was in de aanloop naar het seizoen. Volgens mij heb ik je voor de allereerste moltalk al benaderd want ik dacht, deze kandidaat doet zeker mee en is óf de Mol óf een fanatieke kandidaat waar ik veel aan heb. Vooral aflevering 1 vond ik je verdacht maar je goede analyse van de Per spoor opdracht liet je fanatisme toch wel zien en zo begon ik je al snel te vertrouwen ::jaja::
En het was voor mij persoonlijk belangrijk dat jij mij ook vertrouwde, want anders kreeg ik misschien verkeerde info van jou of speelde jij info door aan andere bondgenoten. Dus ik bleef maar zeggen dat ik het echt niet was ::rofl:: Maar dat maakte me misschien nog verdachter

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #70 Gepost op: 17-04-2017, 16:19:46 »
Ja een beetje dezelfde bondjes maken als mij hè Mollenmania met Juul en Lama :P. Ik zag jullie (lama en MM) ook af en toe alleen in de chat en dan dacht ik ook van "Zie je wel, die smiechten"!

Haha ja we hadden wel een vierverbond kunnen sluiten (of 5 met Lucy). Maar jij wilde je inschrijflijst niet eens geven :(

Dat van die chat vond ik best wel irritant. Dag voor de test enige twee mensen in de chat: Mollenmania en Lama, hmmmm  ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #71 Gepost op: 17-04-2017, 16:21:36 »
Haha ja we hadden wel een vierverbond kunnen sluiten (of 5 met Lucy). Maar jij wilde je inschrijflijst niet eens geven :(
Ik had die van jou al van Juul gekregen ::hypocriet:: En je leek me een slim iemand dus wou liever niet teveel delen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #72 Gepost op: 17-04-2017, 16:28:22 »
Oh Dennis, lees net iets over de pagodes.

Natuurlijk loog ik daar. Ik was toch al zeker van mijn mol dus dat wou ik niet delen.  Ik snap  dan ook niet dat anderen dit wel deden.
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #73 Gepost op: 17-04-2017, 16:31:47 »
Ik had die van jou al van Juul gekregen ::hypocriet:: En je leek me een slim iemand dus wou liever niet teveel delen.
Ik heb jou ook gestalkt om jouw lijst. *Ik was even naar een repetitie, je krijgt hem vanavond*

 ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #74 Gepost op: 17-04-2017, 16:42:59 »
Oh Dennis, lees net iets over de pagodes.

Natuurlijk loog ik daar. Ik was toch al zeker van mijn mol dus dat wou ik niet delen.  Ik snap  dan ook niet dat anderen dit wel deden.
Ja was gewoon een sprankeltje hoop. Ook omdat wij nooit 1 op 1 hebben gepraat, dus ik wist niets over jou verdenkingen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #75 Gepost op: 17-04-2017, 16:52:33 »
Ja, vooral de eerste aflevering vond ik Juul verdacht. Was wel heel benieuwd hoe ze het spel zelf gespeeld had.


Haha je was niet de enige! Veel zagen ook van alles achter mijn actie om met Daisy op speeddate te gaan, maar dat was echt gewoon random uitgekozen van mij. Had er niet eens over nagedacht dat ik mijn mol daarbij kon kiezen, of mezelf verdacht kon maken.

Dat dit soort tactieken konden worden gebruikt in het spel had ik pas door toen ik er al uit lag  :P Ik heb echt oprecht niks met tactiek gedaan, mijn enige enigszins sneaky acties (zoals het doorgeven van inschrijflijsten) kwamen vrijwel altijd doordat D*N mij op die gedachten bracht  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #76 Gepost op: 17-04-2017, 18:05:43 »
Ik had die van jou al van Juul gekregen ::hypocriet::

 ::oink:: Juul jij verrader!

En je leek me een slim iemand dus wou liever niet teveel delen.



Oh Dennis, lees net iets over de pagodes.

Natuurlijk loog ik daar. Ik was toch al zeker van mijn mol dus dat wou ik niet delen.  Ik snap  dan ook niet dat anderen dit wel deden.

Ik deed het omdat ik de mol graag wilde zien en ik het leuk zou vinden om nog een weekje met de groep door te gaan. Bovendien weet je toch niet of iemand de waarheid spreekt.

 

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #77 Gepost op: 17-04-2017, 18:15:58 »
En het was voor mij persoonlijk belangrijk dat jij mij ook vertrouwde, want anders kreeg ik misschien verkeerde info van jou of speelde jij info door aan andere bondgenoten. Dus ik bleef maar zeggen dat ik het echt niet was ::rofl:: Maar dat maakte me misschien nog verdachter

Hahaha ja dat werkte dus juist averechts bij mij. Maar je fanatisme als kandidaat was duidelijk genoeg om je te vertrouwen.

Ik had eerlijk gezegd een omgekeerde strategie, ik wilde mezelf bij jou verdacht maken, maar alleen omdat ik in het begin nog onzeker was over de mol dus meer onder het mom van 'zoveel mogelijk verwarring zaaien dan ga ik er zelf niet uit'.  ::sorry::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #78 Gepost op: 17-04-2017, 18:31:26 »


Ik deed het omdat ik de mol graag wilde zien en ik het leuk zou vinden om nog een weekje met de groep door te gaan. Bovendien weet je toch niet of iemand de waarheid spreekt.


Helemaal waar. Maar ik dacht op dat moment zo:

Lucy was eruit gegaan op mij, D*N zal nu met twijfels zitten.
Maar doordat iedereen zei: ik zit op Swifty, was het dan duidelijk wie het dan wel moest zijn.
als daar meer gelogen was, was er meer kans op verwarring
klaar voor de strijd

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #79 Gepost op: 17-04-2017, 18:44:23 »
Die biechten van Miek en die ene van Lucy ::rofl:: En Specht die denkt dat Lucy eruit is gegaan terwijl ze vol op mij zat, en dus de aflevering daarna ineens gaat spreiden :P

D*n, fyi: Ik heb een keer WIDM gewonnen, bij Zap! ;D Maar goed gezien dat ik normaal in een molspel echt nooit de finale zal halen, ik zie allerlei dingen niet die jullie allemaal wel zien. De spelleiders schreven mij ook af en toe 'zie je die hint daar en daar' :-[
Dat ik jou niet noemde als iemand om mee naar de finale te nemen was omdat jij vol voor de pot ging, Wouter en in mindere mate ook MM waren af en toe nog verdacht. Verder was het natuurlijk absoluut niet persoonlijk, ik vond jou ook een heerlijke kandidaat

@ de hele groep eigenlijk, het was een mooie mix van mensen die vol voor de pot gingen en mensen die af en toe meer molden dan ik. Ik heb wel gemerkt dat het echt heel lastig is om altijd te mollen, je wilt ook niet dat iedereen in aflevering 2 al op de juiste mol zit.
Keep calm and eat chocolates!