Auteur Topic: [MO] Feedback-topic  (gelezen 20361 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Feedback-topic
« Reactie #100 Gepost op: 24-04-2017, 13:32:09 »
Is wel een heel gedoe om er alleen maar voor te zorgen dat de selectie zeker weten eerlijk gaat :P.

Ziet er inderdaad uit als een goede toevoeging, heb alleen geen idee of dat wel mag, want je hebt dan natuurlijk 2 accounts etc.
Ik heb een keer een Survivor twist gedaan met schaduwaccounts, deze worden dan ook beheerd door Test onze technische man en uiteindelijk na het spel weer verwijderd ;). Dus mogelijk is het wel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Feedback-topic
« Reactie #101 Gepost op: 24-04-2017, 19:24:43 »
Ik wil ook nog even zeggen dat ik het erg leuk vond om het spel als buitenstaander te volgen  ::bravo::

Super goed gedaan LdHmolletje, Mollenvanger-MV en TimvDons!  ::confettie:: En zeker ook bedankt aan alle kandidaten en de mol! :D
Ik vond het erg leuk om te volgen. Ik ben bewust niet in de kijkers-PM gegaan omdat ik bang was dat ik er dan te veel tijd aan zou spenderen... Al zou het ook wel leuk zijn geweest om andere mensen hun verdenkingen te horen.

Er zaten heel veel leuke opdrachten tussen. Soms vergeet ik wel eens dat niet alleen de mol molt maar ook andere kandidaten niet altijd even fanatiek over willen komen. Af en toe was ik namelijk wel een beetje gefrustreerd dat kandidaten bepaalde dingen niet zagen/zeiden ;-) Resumé-diner was denk ik wel een van mijn favorieten, ook juist omdat ik nog niet helemaal wist wat de opdrachten waren maar het wel duidelijk was dat er bepaalde dingen gedaan moesten worden. Ik merkte ook dat hoe meer ik opdrachten 'live' meekreeg, hoe leuker ik ze vaak ervaarde. Ook omdat je dan zelf meer mee kunt doen met het proberen op te lossen van dingen. Maar ook opdrachten waar je niet mee kunt doen (bv. de Taiwanese winkelstraat) kan ik zeker waarderen. Soms is het ook leuk om te zien hoe het een uitdaging is voor kandidaten. Het is mooi hoe jullie een mooie balans tussen verschillende opdrachten hebben kunnen maken.

Ik heb de actie-opdrachten niet zo gevolgd, maar als ik meer actief bezig was geweest met de mol vinden had ik die ook zeker uitgepluist. Leuke manier om ook ander soort opdrachten er in te verwerken!

Ik vond het aan de ene kant soms wel jammer dat er in het weekend, wanneer ik meer tijd had om iets te volgen (andere keren juist weer niet), er niet zo veel gebeurden. Kandidaten moeten dan de test invullen maar voor kijkers gebeurt er dan niet zo veel. (Nu was ik zelf dan ook weer niet zo bedreven dat ik alles heel erg aan het uit pluizen was, wat ik natuurlijk ook in die tijd had kunnen doen.)


Over de ideeën over kandidatenselecties die hier aangedragen zijn.
Het nadeel van een spel van te voren spelen waar nog geen mol bij is, ligt denk ik aan het feit dat het misschien nog lastiger wordt voor de mol. De mol heeft dan namelijk ook als deelnemer gespeeld en zo kun je meer gaan vergelijken. Hoe deed persoon X het als deelnemer en hoe doet hij/zij het nu? Bovendien, zullen er misschien ook weer mensen zijn die zich anders gaan gedragen in het echte spel met als doel als mol gezien te worden... Met schaduwaccounts zal dat misschien minder zijn, maar nog zullen mensen misschien 'herkend' worden.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2017, 19:26:49 door Kaaasje »