Auteur Topic: [PE] Aflevering 3  (gelezen 35714 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2017, 00:05:44 »
Denk het ook, zo voorspelbaar...
Idd. Heel voorspelbaar. ::helderziend:: Volgende week is ie weer rood, daarna weer groen, dan weer rood, etc.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2017, 05:46:58 »
Ja zal je net zien dat de enige keer dat Awa en haar boytoy als laatste aankomen ze nog gered worden ook. Ik zie het al gebeuren.  ::niet-ok::
Wat een verschrikking die twee. Siham en Hichem worden elke week leuker voor mij.

Leuk dat Min-Hee komt. Hoop dat zij wat peper in hun kont kan douwen. Die proef was inderdaad wederom lachwekkend, al ging het tweede gedeelte wel. Verder aardige aflevering, maar ik voel het nog steeds niet echt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 18-04-2017, 10:17:27 »
Jaa Min Hee leuk ::bravo::. Denk wel dat de studenten hierdoor nog een aflevering gaan overleven ten kostte van misschien wel een leuker team, wat jammer zou zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 18-04-2017, 10:42:36 »
Ik hoop dat Min Hee de mooiboys eruit gooit ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 18-04-2017, 13:41:46 »
En als Steff en Margaux door Min Hee gaan transformeren in wat fanatiekere kandidaten wil ik ze nog wel vaker zien. Zoals dat de politieagentes nu ook leuker zijn dan voor Dan.

Deed Min hee ook ooit mee aan ER?

Min Hee werd toen soort van geblindside door pokertrio volgens mij.

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 18-04-2017, 15:00:53 »
Ligt het aan mij of wordt er extreem veel gevloekt?

Is van alle tijden toch? Reinier kon er volgens mij ook wat van. ::fluit::

Volgens mij heeft Reinier in PE 2004 niet eenmaal gevloekt. Het enige dat je hem kunt verwijten is dat hij een lid van de plaatselijke bevolking heeft uitgemaakt voor kl..tz.k (zelf de puntjes invullen met medeklinkers svp). Je kunt je overigens afvragen wat erger is.  ;D

Maar ondanks alles had ik toch een zekere mate van sympathie voor deze rechtse bal.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2017, 15:45:32 door Willem26 »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 19-04-2017, 09:01:18 »
Ik heb weer genoten van de uitzending en ik heb 3 duidelijke favorieten: de flikken, broer en zus en de beste vrienden.
Ik hoop dat awa en haar vriend er niet zo lang meer inblijven, want ze zijn net te fanatiek of te arrogant tov de andere deelnemers. Van het fanatisme van de broer en zus hou ik wel. Heel tof. Ik denk zelfs dat zij een winneredit krijgen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 19-04-2017, 09:17:05 »
Idd. Heel voorspelbaar. ::helderziend:: Volgende week is ie weer rood, daarna weer groen, dan weer rood, etc.
Dus heb je de enveloppe én eindig je niet als laatste... dan laat je de enveloppe toch per ongeluk verdwijnen. Heb niets vernomen over sancties.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 19-04-2017, 16:51:37 »
Mja, leuk die enveloppe. Maar niets is wat het lijkt gaat zo niet echt op ey  :P

Fijn dat Siham en Hachim nu lekker August en Awa te snel af waren, worden ze een keertje op hun plek gezet.  ::bravo::
Sportief hoe Ann-Sophie en Laura Margaux en Steff op sleeptouw namen en door Dan hebben ze nu geleerd wat succesvoller lifts te regelen. ::ok::
Volgende week zie ik August/Awa graag exit gaan, met Min Hee hoop ik dat Steff/Margaux een oppepper krijgen en wat succesvoller zullen blijken.

Geen idee trouwens met hoeveel koppels de finale wordt gespeeld. Maar ik hoop indien twee op: Brusselse flikken versus broer/zus en indien drie versus de Vlaamse vrienden gewoon als outsider / voor de sympathieksprijs  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan