Auteur Topic: Muziek altijd en overal  (gelezen 2535 keer)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Muziek altijd en overal
« Gepost op: 1-05-2017, 18:36:41 »
Ik weet niet of hier al een topic over is
. Muziek is bij vele de beste ding waar we ons mee bezighouden.
Dus ik wil zelf een liedje maken​ . Geen zorgen ik ga jullie niet vragen om een tekst te verzinnen ofzo . Terug naar het liedje maken ik zal het uitleggen voor sommige zal dit een lange uitleg zijn maar lees het aub volledig .
Ik had even geleden de idee om een liedje te maken. maar zo lukt het niet dus ik had dat een week laten rusten. maar het idee bleef in mijn hoofd rond spoken.  en ik werd het beu .dus ik had een tekst op mijn favorieten liedje verzonnen . Alles goed en wel . Maar nu zit ik met een probleem . Ik heb het karaoke versie van het liedje ( zonder tekst ) maar nu weet ik niet hoe ik mijn tekst op die liedje
Krijg . Heeft iemand een idee of kan iemand dat voor mij doen ?
Ik heb het al geprobeerd met Windows movie maker maar  ::niet-ok::
Ik kan niet veel met laptop's of computer
Dus iemand ???
Ik denk als iemand die leest en denkt  ::oink:: ::oink:: waar is die aan begonnen
Laat iets weten   bedankt

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Muziek altijd en overal
« Reactie #1 Gepost op: 2-05-2017, 16:49:11 »
Je kan gewoon een karaoke versie van het nummer downloaden van YouTube (met een YouTube converter of zo) en dan in Movie Maker een mooi plaatje als achtergrond bij dat mp3 bestand zetten. Vervolgens kun je tekst toevoegen en dan kun je je eigen tekst daar neerzetten. Het is dan een karaokebideo die gewoon om de zoveel tijd een nieuwe tekst laat zien, dus niet dat er echt een balkje meebeweegt met waar je bent met zingen of zo ;-)

Oké dit klinkt vaag maar misschien heb je er iets aan haha
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Muziek altijd en overal
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2017, 17:26:57 »
Je kan gewoon een karaoke versie van het nummer downloaden van YouTube (met een YouTube converter of zo) en dan in Movie Maker een mooi plaatje als achtergrond bij dat mp3 bestand zetten. Vervolgens kun je tekst toevoegen en dan kun je je eigen tekst daar neerzetten. Het is dan een karaokebideo die gewoon om de zoveel tijd een nieuwe tekst laat zien, dus niet dat er echt een balkje meebeweegt met waar je bent met zingen of zo ;-)

Oké dit klinkt vaag maar misschien heb je er iets aan haha
Dus als ik het goed begrijp een eigen karaoke liedje maken waar iedereen mee kan zingen. wow wat slim daar had ik nog niet aan gedacht  ::respect:: ::respect:: ::super:: ::super::

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Muziek altijd en overal
« Reactie #3 Gepost op: 5-06-2017, 18:08:36 »
Mijn liedje is nu eindelijk klaar  ::bravo:: ::bravo:: maar ik ga ook foto's bij het liedje zetten . Dus ik heb 2 vraagjes
- zet hier 1-3 foto's van de mol uiteraard wat jij het mooist , grappigste ,... Seine vond van deze seizoen ( het is niet verplicht )
- hoe zet je hier een liedje online ? Ik heb het liedje met videopad free gemaakt  ::tandpastasmiley::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Muziek altijd en overal
« Reactie #4 Gepost op: 6-06-2017, 18:12:54 »
Je kan het uploaden op youtube. Als je niet wil dat iedereen het kan zien, kun je de video op 'privé' zetten.
Dan kunnen alleen mensen met een link de video zien!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Muziek altijd en overal
« Reactie #5 Gepost op: 7-06-2017, 16:52:17 »
Je kan het uploaden op youtube. Als je niet wil dat iedereen het kan zien, kun je de video op 'privé' zetten.
Dan kunnen alleen mensen met een link de video zien!
Bedankt voor te reageren  ::tandpastasmiley:: dus dan zal ik maar eens uitzoeken hoe je een link zet en dan kunnen jullie de als eerste zien