Auteur Topic: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten  (gelezen 7856 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 17-10-2017, 15:04:12 »
Leuker dan 'Wie is ... de Mol?'? ::oink::
2024: wie is de Mol?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2017, 15:27:23 »
::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2017, 16:49:57 »
Dat is niet zo onmogelijk hoor MC :P

Klinkt goed Lucy, wat fijn dat het zo geslaagd was. Ik hoop dat het concept ook bij een omroep aanslaat :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2017, 16:50:57 »
Ik vraag me gewoon heel erg af, is er nog enige interactie met de kijker zoals bij WIDM het zoeken van de Mol, kan je als kijker ontdekken welke duo's er zijn of wat?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2017, 23:12:05 »
Jaa tuurlijk, er zijn hints en die wijzen naar duoparnters dus die kun je vast als kijker ook meekrijgen om zo mee te puzzelen en je kunt zelf natuurlijk uitzoeken wie er een duo zou kunnen zijn met wie want de duo's worden gematcht op kenmerken zoals favoriete kleur of whatever ze vragen in het inschrijfformulier :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #25 Gepost op: 18-10-2017, 00:32:59 »
Het was echt een geweldig leuk spel ::jaja:: ::bravo:: Ik zou het zo nog een keer willen doen. Daarnaast was het écht een topgroep. Zo verschillend en soms echt zulke typetjes.

Leuker dan 'Wie is ... de Mol?'? ::oink::
Een leuk onderdeel aan het spel is dat het in tegenstelling tot widm heel handig is om veel informatie met elkaar te delen. Je leert elkaar daardoor ook heel goed kennen.

Ik vraag me gewoon heel erg af, is er nog enige interactie met de kijker zoals bij WIDM het zoeken van de Mol, kan je als kijker ontdekken welke duo's er zijn of wat?
De mensen die afvielen bleven het weekend gewoon in het gebouw en die hebben zich echt niet verveeld. Ze verzamelde de hints die de kandidaten die in het spel zaten kregen en waren zelf hard aan het doorpuzzelen wie de duo's konden zijn. Pas bij de laatste 6 was het voor de afvallers duidelijk wie de precieze duo's waren (de kandidaten in het spel hadden het er wat moeilijker mee ::rofl::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #26 Gepost op: 18-10-2017, 14:48:48 »
Een leuk onderdeel aan het spel is dat het in tegenstelling tot widm heel handig is om veel informatie met elkaar te delen. Je leert elkaar daardoor ook heel goed kennen.

Ooeh ja, maar ook weer strategisch want je mag niet te veel delen om niet 'te obvious' te worden waarschijnlijk :D
2024: wie is de Mol?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #27 Gepost op: 19-10-2017, 00:40:46 »
Jep en wat Luuk deed was gewoon bij alles wat iemand anders zei zeggen “Oeh ja dat heb ik ook!” ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #28 Gepost op: 19-10-2017, 22:49:45 »
Wat ontzettend mooi om dit te lezen! En wat hadden wij een geluk met kandidaten zoals jullie! Daar waren geen opdrachtregels voor te bedenken, zo strategisch en slinks als er gespeeld werd af en toe! Al met al een geslaagde derde try-out die ons zeer tevreden stemt. En eerlijk is eerlijk: dit soort reacties van onze kandidaten maken ons óók een beetje trots. Dat is immers toch waar we het voor doen! Nu gaan we volop aan de gang met het monteren van alle ontzettend mooie beelden van het afgelopen weekend, zodat de crowdfundingcampagne ergens begin 2018 gelanceerd kan worden en het eerste échte seizoen van Tweestrijd in 2019 online zal kunnen verschijnen...

Maar laat het duidelijk zijn: wat een toppers waren jullie!  ::bravo::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #29 Gepost op: 20-10-2017, 00:33:14 »
Je bent zelf een topper :-*
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TWEESTRIJD] Oproep try-outkandidaten
« Reactie #30 Gepost op: 20-10-2017, 19:05:11 »
Klinkt heel leuk! Doet me beetje denken aan De Kinderpuzzel die hier op tv geweest was. Maar daar moesten ouders via opdrachten etc op zoek gaan naar wie de ouders van welke kinderen waren. En kinderen en ouders moesten dus ook doen of ze elkaar niet kenden. Maar daar wist je natuurlijk al wel wie je eigen kinderen waren.  ;D