Auteur Topic: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017  (gelezen 32765 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #60 Gepost op: 12-04-2017, 19:45:21 »
::oink::

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #61 Gepost op: 12-04-2017, 19:45:39 »
Lijkt Robbie wel  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #62 Gepost op: 18-04-2017, 18:30:44 »
Wel leuk dat ze dichtbij op 'citytrip' zijn gegaan. Wat krijgen we zondag te zien? Of ze nog bij elkaar zijn?
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #63 Gepost op: 18-04-2017, 22:22:06 »
denk het wel.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #64 Gepost op: 18-04-2017, 23:36:41 »
En het einde van de citytrip (en de liefde?) van Olke en Sandra
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #65 Gepost op: 19-04-2017, 13:35:20 »
En het einde van de citytrip (en de liefde?) van Olke en Sandra

zielig!

Bijzondere citytrip van Mark, hè? Ik vind hem wel steeds leuker worden  :)
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #66 Gepost op: 19-04-2017, 14:46:54 »
Marc en Annekim, David en Mara, Herman en Fleur.. dat ging toch eigenlijk allemaal vrij vlot.
Voor de kinderen van Riks is er helaas geen stepmother. En voor Riks?? Die heeft gelukkig de kerk nog.. Al zal dat hem niet echt warm houden tijdens de koude Canadese winternachten.
En dan is daar nog Olke die een warme Friese meid laat lopen voor een kouwe kikker als Sandra. Misschien komt het nog goed, maar het speciale van de citytrip is er wel vanaf..
er was eens......

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #67 Gepost op: 23-04-2017, 19:46:41 »
Straks eindelijk het Raadsel van Riks opgelost  :P
...maar soms even niet :)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #68 Gepost op: 23-04-2017, 22:51:20 »
Oh, oh, oh...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #69 Gepost op: 24-04-2017, 15:08:37 »
wat is Herman een lekker ding geworden!! Zo zie je maar weer wat een goede kapper voor iemand kan doen ::ok::
En het geluk straalt er van af!
Ook David is dolgelukkig met zijn Mara en hetzelfde geldt voor Marc en Annekim.
Blijven over Riks en Olke. Hoewel Riks in mijn ogen nog steeds een behoorlijke gebruiksaanwijzing heeft, vind ik hem wel een stuk leuker dan in het begin. Fijn dat ook hij iemand heeft gevonden ::ok::
En dan Olke. Zelf vond ik Olke de leukste boer. Maar in zijn kijk op vrouwen heb ik minder vertrouwen. Sandra bleek onder die lieve lachjes en maniertjes een echte draak verstopt te hebben. Maar ook daar lijkt het eind goed al goed met een zuid Afrikaanse plaatsgenote.
Leve de liefde!
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #70 Gepost op: 3-05-2017, 12:34:59 »
Sandra van Boer Zoekt Vrouw bedreigd na afwijzing Olke: 'Ik ben er erg verdrietig over'

EINDHOVEN - Boer Zoekt Vrouw-kandidate Sandra Koningstein (51) uit Den Bosch is meerdere keren bedreigd door fans van het programma die niet te spreken zijn over de manier waarop ze de Texaanse boer Olke afwees. "Ik heb bedreigingen gekregen via mail, via Linkedin en Facebook, waarin gemeld word dat ik een schande ben voor Brabant. Het is vrij heftig, ik ben er erg verdrietig over."

Boer Olke nodigde Sandra en twee andere vrouwen uit voor een week op zijn ranch in Texas. Aan het einde van het programma koos hij voor Sandra, maar tijdens de citytrip ontdekte ze dat ze geen romantische gevoelens voor hem had. Tot groot verdriet van Olke. "De verliefdheid was er van mijn kant inderdaad niet, dat kan gebeuren", zegt Sandra woensdag in de Telegraaf. "Maar dat wil niet zeggen dat ik daar met verkeerde bedoelingen heen ben gegaan, zoals me nu door kijkers wordt verweten."

Volgens de blondine is ze in de laatste twee afleveringen van Boer Zoekt Vrouw op een bepaalde manier neergezet waardoor mensen snel een oordeel hebben gevormd. "Het klopt niet met de werkelijkheid", aldus de Bossch in het Omroep Brabant-programma Brabants Bont.

'Ik zat niet te flirten'
"Te zien is dat ik aan de bar zit terwijl ik op Olke zit te wachten met een kopje groene thee. Sommigen reageren op basis van die opname dat ik zat te flirten met de barman en mijn verdriet zat weg te drinken. Maar zo is het helemaal niet gegaan. Mensen geven daar hun mening en oordeel over en daar zijn de afgelopen twee weken echt heftige, ongenuanceerde reacties op binnengekomen, variërend van 'Ik kom je opzoeken" en "Ik zou Nederland maar verlaten" tot "Je bent een schande voor Brabant."

"Mensen lijken niet te beseffen dat we echte mensen zijn met echte gevoelens", aldus Sandra "Ze roepen van alles en dat trek ik me zeker aan."



'Uniek om mee te maken'
Spijt van deelname aan Boer Zoekt Vrouw heeft ze zeker niet. "Ik ben er met de juist bedoelingen ingestapt en heb een geweldige tijd gehad in Amerika, samen met Olke en de andere dames. We zijn heel warm ontvangen door zijn familie en vrienden. Het was uniek om mee te maken."

Sandra krijgt ook positieve reactie op haar Boer Zoekt Vrouw-avontuur. En er komen ook verzoekjes binnen van andere mannen om eens af te spreken. Maar een andere boer heeft ze voorlopig niet op het oog. "Nee hoor, ik ben lekker druk bezig met m'n werk. Het is prima zo."
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #71 Gepost op: 3-05-2017, 13:07:01 »
bless the social media.. .

ik heb zo mijn twijfels over Sandra. Maar gun haar ook het voordeel van die twijfel. Misschien is het handiger om uit de media te blijven, dat trekt ook wat minder aandacht.
« Laatst bewerkt op: 4-05-2017, 11:26:34 door Stormpie »
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #72 Gepost op: 4-05-2017, 10:20:51 »
Misschien is het handiger om uit de media te blijven, dan trek ook wat minder aandacht.

Dat werd gister besproken in een één of ander Boulevardachtig programma waar boerin Bertie ook aanwezig was. Ze zei dat dat ook wordt geadviseerd richting de deelnemers vanuit de productie. Ik praktijk is dat toch lastiger, zei Bertie. Je vrienden en kennissen lezen de social media wel en die komen dan met opmerkingen hierover richting de deelnemer. :-\\
Geniet nooit met mate...