Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
361 gasten en 7 vaste bezoekers (spechteke, joligmolletje, Duncton, Vangu Vegro, Molcrazy, xanneweetwel, D*N)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 21 22 23 [24]
  Print  
Auteur Topic: [pool] Tour de France 2017  (gelezen 18231 keer)
KD.

Geslacht: Man

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #460 Gepost op: 23.07.2017, 20:08:25 »

Komt de uitslag van vorig jaar trouwens weer terug op de site? Dat is de enige die nu ontbreekt. Ik vind het altijd wel leuk om terug te kijken hoe deelnemers eerder hebben gepresteerd.  Smiley

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #461 Gepost op: 23.07.2017, 20:26:06 »

Gefeliciteerd, Ga toch fietsuh confettie

En ook gefeliciteerd KingLennart met brons en Mollenvanger-MV met zilver.

Je suis le magnifique!
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #462 Gepost op: 23.07.2017, 20:42:58 »

Van harte gefeliciteerd Ga toch fietsuh! Mooie overwinning Bravo!

MV en KL ook gefeliciteerd met het podium Duimen omhoog!
Met Aru in het geel dacht ik jullie in te kunnen halen maar dat is me niet gelukt. Ik heb nog net de top 15 weten te behouden.

Allen dank voor het meespelen Cheesy
Daisy, je wist lang bovenaan te staan, jammer dat het podium net niet gelukt is. Jij ook bedankt voor het voorwerk voor deze pool, en Lukie en Test heel erg bedankt voor de samenwerking lekker knuffelen

Keep calm and eat chocolate
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #463 Gepost op: 23.07.2017, 21:05:57 »

Van harte gefeliciteerd Ga toch fietsuh! met je eerste plaats: heel erg knap! Maar ook zeker felicitaties voor MV en KingLennart met jullie verdiende podiumplekken! Bravo! Bravo! Bravo! Bravo!

Wat een bijzondere Tourbeleving voor mij. De eerste die ik (een beetje) heb gevolgd, uiteraard zonder enige kennis -naast wat bekende namen-. Het is dan ook wel geniaal om te bedenken dat mijn eerst 4 etappes zelfs zó goed gingen dat ik de derde plaats behaalde in de Pool! Ik heb een tijdje in de bovenste regionen mogen verkeren en dit gaf echt een geniaal gevoel: ik als Guppje, die alle bewezen en gevestigde spelers even liet zien hoe het hoorde. Zwaai Helaas is vanaf etappe 8 de daling ingezet en ben ik vanaf etappe 8 t/m 14 alleen maar gezakt... Ik leek toen heel erg lang 17de te worden, tot net voor de finish Lukie4 mij toch nog voorbij ging. Een 18de plek is dus niet meer dan logisch en terecht; maar door het ruiken aan een derde plek tóch stiekem wel een beetje jammer. nieuwsgierig

Iemand die naast de al gegeven felicitaties ook een grote bos bloemen, chocola, een weekendje weg en een fanfare optreden zou moeten krijgen, is natuurlijk MV! Bedankt voor het tippen van Latour, want anders had mijn resultaat nooit zo goed mogen zijn. Ik zal het nooit vergeten! Joehoooeee lekker knuffelen

Rest mij de organisatie te bedanken voor alle moeite, tijd en energie die erin gestopt is! Zonder jullie had dit nooit zo gezellig en leuk kunnen zijn!! Duimen omhoog! Duimen omhoog! Ook iedereen die zo open stond voor mijn deelname bedankt: want dat gaf me echt een leuk en welkom gevoel in de Pool! Tandpasta Smiley

En tóch wil ik ook stiekem nog even zwaaien naar de deelnemers onder mij: Schulz, kwkw, gokmaestro, Tristan, Ducton, Nigel, Molbelg, kabo12, de_witte, Silvermaiden en Pac. Jullie hebben toch maar even verloren van iemand met minder verstand van de Tour dan jullie, hihi... Wink Trots

Héél graag tot volgend jaar! Bravo!

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Test
Actief Lid

« Antwoord #464 Gepost op: 24.07.2017, 01:05:53 »

Komt de uitslag van vorig jaar trouwens weer terug op de site? Dat is de enige die nu ontbreekt. Ik vind het altijd wel leuk om terug te kijken hoe deelnemers eerder hebben gepresteerd.  Smiley

Staat nog op mijn todo-lijstje.  Volmondig Ja

Geniet nooit met mate...
KingLennart
Winnaar EK-pool 2016

The King of Spades

« Antwoord #465 Gepost op: 24.07.2017, 08:18:20 »

Het is helaas weer voorbij...  Zeker niet!

Maar... vanaf deze plek wil ik Ga toch Fietsuh feliciteren met de terechte eerste plek!   boogie boogie boogie
Heel goed gedaan! Goed gekozen renners  Volmondig Ja

En ook MV natuurlijk gefeliciteerd met de tweede plek!  Joehoooeee Joehoooeee Joehoooeee
Je maakte het nog spannend, zeker toen Kittel uit viel...  Duimen omhoog! Duimen omhoog! Duimen omhoog!

Heel eerlijk: mijn derde plek voelt als een eerste! Ik heb me drie keer moeten verschonen van de zenuwen  Hilarisch omdat ik bang was dat ik door de winst van Groenewegen nog van het podium zou kukelen... maar de schade bleef beperkt. Ik vind mijn derde plek helemaal bijzonder omdat ik door mijn eigen toedoen (had immers ene Pozzovivo als reserve-kopman opgesteld...  een klein beetje dom ) na het uitvallen van Sagan de rest van de Tour maar met 8 renners heb rondgereden...

Maar goed. Ik doe volgend jaar gewoon weer mee! Ik ben uit op een sportieve revanche  Tandpasta Smiley
En dank aan de organisatoren uiteraard voor weer een goed verlopen Tour-game!  Duimen omhoog! Duimen omhoog! Duimen omhoog!

(King) Lennart
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #466 Gepost op: 24.07.2017, 08:37:29 »

Gefeliciteerd top 3 met jullie prestaties!

Jammer genoeg kreeg je geen punten voor het juist voorspellen dat Nederland 2 etappezeges zou binnen halen.

Ich bin ein Bärliner!
G-root

In goed gezelschap.

« Antwoord #467 Gepost op: 24.07.2017, 09:06:24 »

Gefeliciteerd winnaars en dank organisatie  Bravo!  Bravo! !

Spelletje ?! - It's a way of life !
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #468 Gepost op: 26.07.2017, 10:28:30 »

Zelf ben ik altijd wel benieuwd naar hoeveel de verschillende ploegen zoal in de Tour hebben verdiend. Hier het lijstje:

1   Team Sky   716,590    
2   Cannondale-Drapac   243,250   
3   Team Sunweb   177,790   
4   AG2R La Mondiale   173,040   
5   Quick-Step Floors   115,440   
6   Lotto Soudal   87,590   
7   Astana Pro Team   81,080   
8   Team LottoNl-Jumbo   77,250   
9   Trek-Segafredo   69,580   
10   Orica-Scott   66,900   
11   UAE Team Emirates   63,910   
12   Dimension Data   59,710   
13   BMC Racing Team   59,120   
14   Bora-Hansgrohe   55,290   
15   Direct Energie   43,720   
16   Wanty - Groupe Gobert   39,360   
17   Katusha-Alpecin   33,880   
18   FDJ   32,720   
19   Fortuneo-Oscaro   28,150   
20   Movistar Team   24,090   
21   Bahrain-Merida   19,960   
22   Cofidis, Solutions Credits   19,230

Sky heeft het grotendeels gehaald door de 500.000 voor de winst van Froome, de 70.000 voor de vierde plaats van Landa en de 50.000 voor de winst in het ploegenklassement. Cannondale dankzij de 200.000 voor Uran. Heel netjes is de 3e plaats voor Sunweb! Dramatisch is natuurlijk Movistar, die normaal gesproken in de top van het klassement staan.

Ich bin ein Bärliner!
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #469 Gepost op: 14.08.2017, 12:32:11 »

Ohhhjjaaaa, aangezien dit allemaal eindigde toen ik praktisch op vakantie ging [en daar net voor ook veelal afwezig was], heb ik de hele TdF pool ontknoping gemist! Terwijl we nu praktisch met de Vuelta verder gaan Hilarisch
Mooi hoor, zo'n breakout tour van Roglic. Zonde dat hij niet bij de proloog het geel kon pakken, want met zulke bergbeentjes..

Nog mijn verlate felicitaties aan de heren boven mij Duimen omhoog! en een welgemeende knuffel aan Daisy lekker knuffelen (en licht, trots, gegniffel dat ik met praktisch hetzelfde team eindigde als de preses Grin )

2014: 6e
2015: 6e
2016: 3e
2017: 4e

Het is leuk, die stabiele subtop, maar ik wil eigenlijk ook weleens winnen.. Tongue Ach wat blijft dit toch een leuke pool Love

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Pagina's: 1 ... 21 22 23 [24]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005