Auteur Topic: Kroongetuige  (gelezen 89895 keer)

Online hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Kroongetuige
« Reactie #200 Gepost op: 30-09-2017, 23:36:49 »
Hebben de vrouwen zojuist Esmee zo goed als ontmaskerd, stemmen ze allemaal op Marcel... 'ze zou hem uittesten' . Jaja.

Vond vooral de manier waarop Fátima de vraag aan Esmée vroeg nogal frustrerend. Esmée hoefde alleen nog maar ja te knikken omdat Fátima zelf al met een mogelijke verklaring aankwam zetten. Als Fátima een open vraag had gesteld, dan had Esmée ten minste nog een leugen moeten bedenken (als ze de nummers met opzet verkeerd had genoteerd, waar ik van uit ga.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #201 Gepost op: 30-09-2017, 23:43:06 »
En toch vlak ik Tooske nog niet uit.
Esmée of Tooske, de rest is het zeker niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: Kroongetuige
« Reactie #202 Gepost op: 1-10-2017, 00:05:18 »
Ik ben VERSLAAFD aan dit progamma!! Mijn favoriet en tevens ook verdachte is Esmee! Zit al sinds afl 1 op haar en denk dat zij de kroongetuige is.
Love <3.

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #203 Gepost op: 1-10-2017, 10:43:02 »
Maar als Esmee echt de kroongetuige is,
is het toch héél dom dat ze Marcel al die verkeerde info geeft.
Als kroongetuige wil je toch juist de hoofdverdachte er zo lang mogelijk in houden,
zeker als je een bondje met diegene hebt is dat extra makkelijk.
Ik denk niet dat zij de kroongetuige is.
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Kroongetuige
« Reactie #204 Gepost op: 1-10-2017, 13:10:50 »
Maar als Esmee echt de kroongetuige is,
is het toch héél dom dat ze Marcel al die verkeerde info geeft.
Als kroongetuige wil je toch juist de hoofdverdachte er zo lang mogelijk in houden,
zeker als je een bondje met diegene hebt is dat extra makkelijk.
Ik denk niet dat zij de kroongetuige is.

Zo dacht ik nou ook! Esmee laat zich hier door toch verdacht maken?! Ze zorgt ervoor dat degene die verdenkt wordt door iedereen uit het spel te laten gaan en als zij de Kroongetuige is dan is er nu toch een grotere kans dat ze denken dat Esmee de Kroongetuige is.. Ik weet het echt even niet. Heb de aflevering hiervoor niet gezien voor de rest wel volledig. Tooske de Kroongetuige? Deed echt weer overdreven deze aflevering:  ::oink:: ::oink:: Frits is ook niet te lezen, maar lijkt hem niet te kunnen zijn doordat Thijs eruit lag en Marcel ook al dacht dat Frits de Kroongetuige was.. Monica en Fatima zijn het niet, Fatima zorgt de laatste tijd alleen maar dat alles lukt! Monica kan het gwn niet zijn voor mijn gevoel, zit echt in het spel en doet goed mee! Tooske probeert echt dat de eerste opdracht mislukt om Fatima over te halen en Fatima haalt Monica weer over, hmm... verdacht! Ik denk toch Esmee, maar ik vind het een domme zet van haar als zij het is. Tooske op 2 en de andere zijn het niet!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Kroongetuige
« Reactie #205 Gepost op: 1-10-2017, 13:52:41 »
Het is toch juist de bedoeling dat de kroongetuige de rest verkeerde info geeft. Het lijkt er op dat Esmee dat hier gedaan heeft. De rest interpreteerd het dat ze Marcel verkeerde info wil geven, om te zien of hij zal afvallen. Als Fatima vraagt aan Esmee of ze fouten maakt om Marcel uit te testen, zegt ze wel heel snel ja (met een wat verward gezicht). Wat zou anders de reden zijn van het (bewust) maken van fouten... Een reden die je niet gaat zeggen in ieder geval.

Volgens mij is het dus niet dat Esmee zo zeer Marcel er uit wilde, maar hij mocht gewoon niet ontdekken wie de nummers verkeerd heeft overgeschreven. Vandaar dat gesprek.

Tja, of Fatima's theorie klopt.

Bovendien, die verwarring tussen Peter en Anders is in ieder geval niet om iemand uit te testen. Dat is gewoon verwarrring zaaien. Dat je Pelle en Anders met elkaar verward, oké. Maar Anders en Peter...

Peter is net Pelle, maar dan Anders.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2017, 14:03:29 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kroongetuige
« Reactie #206 Gepost op: 1-10-2017, 16:25:57 »
Het lijkt er inderdaad op dat Esmee de Kroongetuige is. Al sluit ik persoonlijk Frits ook zeker nog niet uit.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Kroongetuige
« Reactie #207 Gepost op: 1-10-2017, 17:04:28 »
Maar zou het niet te opvallend zijn? als ik hier zo leest is bijna iedereen op Esmee misschien is het meer een Schuilmolen 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kroongetuige
« Reactie #208 Gepost op: 1-10-2017, 17:08:03 »
Let er wel op dat de meesten hier ook WIDM volgen. En als je zag dat de mol dit jaar ook al binnen no time werd ontdekt hier...
Ich bin ein Bärliner!

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Kroongetuige
« Reactie #209 Gepost op: 1-10-2017, 18:35:50 »
Wel opvallend dat Esmée niet de typische kenmerken van een leugenaar vertoont, zoals we die ooit van Ellie Lust geleerd hebben. Wat ze wel steeds doet is grote ogen opzetten, waarmee ze blijkbaar onschuldig wil overkomen.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Kroongetuige
« Reactie #210 Gepost op: 1-10-2017, 18:38:12 »
Let er wel op dat de meesten hier ook WIDM volgen. En als je zag dat de mol dit jaar ook al binnen no time werd ontdekt hier...
Maar zowel Nederland als België was het wel zeer duidelijk ze deden alle twee altijd heel verdacht .

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Kroongetuige
« Reactie #211 Gepost op: 1-10-2017, 19:41:14 »
Esmée op 1.

Tooske en Frits zijn het definitief niet voor mij. Monica op 2 en Fatima op 3, terwijl ik die ook nauwelijks verdenk.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Kroongetuige
« Reactie #212 Gepost op: 1-10-2017, 20:54:49 »
Wat ik trouwens heel apart vond en eigenlijk wel een beetje erg jammer; dat Monic aangaf dat ze niet snapte waarom er info werd achtergehouden. WAAROM zei ze dat, ik bedoel: daarvan kan je toch eigenlijk al uitgaan dat Fatima niet de Kroongetuige is, aangezien Monic anders wél had gesnapt waarom er info werd achtergehouden, toch? ::vergroot::

Wat mij betreft blijft de presentator ten alle tijden onpartijdig. Zelfs in dit concept waarbij er een redelijk grote rol voor haar is gemaakt.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #213 Gepost op: 1-10-2017, 22:49:10 »
Weet de presentator wel wie de kroongetuige is? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Kroongetuige
« Reactie #214 Gepost op: 2-10-2017, 08:50:30 »
Weet de presentator wel wie de kroongetuige is? ::hypocriet::

Dat is een goede Vraag natuurlijk... 8)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kroongetuige
« Reactie #215 Gepost op: 2-10-2017, 11:15:56 »
Denk het wel ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Kroongetuige
« Reactie #216 Gepost op: 2-10-2017, 19:22:09 »
Weet de presentator wel wie de kroongetuige is? ::hypocriet::
Ja dat weten de presentators altijd ze geven soms ook tips.
Net zoals bij de mol daar kon je een zin maken met de begin zin .

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #217 Gepost op: 2-10-2017, 21:21:58 »
Niet elke presentator van widm wist wie de mol was.

Esmee had de pas voor de volgende aflevering. Waarom deed ze dan totaal haar best niet in het restaurant. Ze zei zelfs tegen Marcel dat dat meisje inderdaad over Pernilla sprak. Esmee is het wmb.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Kroongetuige
« Reactie #218 Gepost op: 3-10-2017, 16:30:06 »
Esmee had de pas voor de volgende aflevering. Waarom deed ze dan totaal haar best niet in het restaurant. Ze zei zelfs tegen Marcel dat dat meisje inderdaad over Pernilla sprak. Esmee is het wmb.

Ze had vantevoren al heel stellig tegen Tooske gezegd dat ze zou gaan saboteren. Tooske zou dat zelf ook gaan doen en de opdracht was dus al bij voorbaat mislukt. Als ze nu haar best had gedaan om de opdracht te laten slagen, was het teveel opgevallen. Dan was ze bovendien zelf ook teveel opgevallen en dat wil ze natuurlijk niet.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #219 Gepost op: 3-10-2017, 22:23:45 »
Ik ben gestopt met kijken, al na de exit van Bram. Blijkbaar had dit programma voor mij toch niet de lading, zoals ik dacht dat hij dat zou hebben, zoiets wat Wie is de Mol wel heeft. Misschien zijn het de kandidaten die het voor mij niet interessant maken. Of misschien dat ik het vaak mis en het terug moet kijken. Of dat het op de late zaterdagavond niet fijn is om goed na te moeten denken of zo. Ik denk in ieder geval : "hop, laat wie is de mol maar weer terugkeren!"
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92