Auteur Topic: Kroongetuige  (gelezen 89896 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #40 Gepost op: 2-09-2017, 22:50:22 »
Esmee is ook mijn eerste gedachte. Al kan je het makkelijst saboteren op de plaatst delict, één aanwijzing missen en de opdracht mislukt. Minst verdacht: Tooske, die oppert om toeschouwers te fotograferen. Zou ik ook doen, misschien hebben ze er wel wat aan. Andere kandidaten nog wat weinig in beeld.

Tot nu toe vind ik t wel leuk. Maar ik houd ook wel van een moord mysterie, dat vind ik misschien nog wel interessanter dan het vinden vd kroongetuige.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #41 Gepost op: 2-09-2017, 22:50:31 »
Erg hysterisch en erger me aan het constante schelden van Monica Geuze en Fatima Moreira de Melo. Alles is kut en gvd en dat gegil.. vreselijk.

Verder wel een aardig programma, leuk dat speuren maar wel enorm jatwerk van Wie is de Mol. Dat kunnen ze zelf ontkennen maar iedereen ziet de grote overeenkomsten.
When life knocks you down, fight back!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kroongetuige
« Reactie #42 Gepost op: 2-09-2017, 22:50:44 »
Ik denk voor nu, op basis van één opdracht, dat de Kroongetuige in de groep van de speurders op plaats delict zat, daar kun je natuurlijk het beste de boel frustreren. Die huls en die sigaar vinden is noodzakelijk voor het doen slagen van de opdracht.

Maar eigenlijk is iedereen nog verdacht :P

En ja de gelijkenis met Wie is de mol zie ik ook. Maar wel een leuk programma dat lekker wegkijkt (op de reclame na, maar dat is bij Robinson ook zo dus zie het niet als storend).
« Laatst bewerkt op: 2-09-2017, 22:53:39 door Mollenvanger-MV »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Kroongetuige
« Reactie #43 Gepost op: 2-09-2017, 22:54:34 »
Ik had het veel en veel hysterischer verwacht. Dus het valt me alles mee. Ik vind het tot nu toe wel een leuk programma

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Kroongetuige
« Reactie #44 Gepost op: 2-09-2017, 23:09:02 »
Ik denk nogsteeds dat Achmed de kroongetuige is. Blijft een beetje op de achtergrond en doet zelfs nog iets goeds, zodat hij niet wordt verdacht.

Maarja.. niets is wat het lijkt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kroongetuige
« Reactie #45 Gepost op: 2-09-2017, 23:09:08 »
achmed wint vertrouwen. Ik duik mijn tunnel in.

Het programma is wel grappig geloof ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #46 Gepost op: 2-09-2017, 23:16:49 »
Wel een goede eerste aflevering. Wie is de mol concept goed gebruikt.

Ben nog niet echt een verdachte.

Iemand de app al gebruikt?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #47 Gepost op: 2-09-2017, 23:18:37 »
Verder wel een aardig programma, leuk dat speuren maar wel enorm jatwerk van Wie is de Mol. Dat kunnen ze zelf ontkennen maar iedereen ziet de grote overeenkomsten.

Hebben ze dat ontkent? Volgens mij niet. Daarnaast, zijn er nog puur orginele, nog nooit eerder vertoonde TV programma's (in het spel/amusement genre) bedacht de afgelopen jaren. Bijna niet meer mogelijk.

Terug naar het programma, Leuk begin. Wel chaotisch, zal beter worden naarmate er mensen afvallen. Esmee en Frits meest verdacht, maar sluit nog niemand uit. Zelfs Tooske niet. Al heb ik het idee dat die echt met speuren bezig us.

De kauwgom van Fatima. is volgende week weg las ik, dus geen ergernissen meer daaraan volgende keer.   ;D

Iemand de app al gebruikt?

Ga ik morgen doen. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kroongetuige
« Reactie #48 Gepost op: 2-09-2017, 23:19:15 »


Ben nog niet echt een verdachte.


gelukkig maar, in een Zweedse cel hoor jij niet ::hug::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #49 Gepost op: 3-09-2017, 00:01:28 »
gelukkig maar, in een Zweedse cel hoor jij niet ::hug::
Ik doe incognito mee  ::rofl::

Maar nieuwe telefoon en toetsenbord heeft soms eigen wil.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Kroongetuige
« Reactie #50 Gepost op: 3-09-2017, 00:06:59 »
Ik vind de app erbij best leuk trouwens, hier gaat het wat meer over de moord. Leuk interactief verhaal met 360° afbeeldingen/filmpjes.
Waarbij het op tv vooral de focus licht op de kroongetuige, ligt dat in de app meer op het onderzoek.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #51 Gepost op: 3-09-2017, 00:08:16 »
oh dan snap ik de app nog niet denk ik.  ::rofl::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Kroongetuige
« Reactie #52 Gepost op: 3-09-2017, 00:08:55 »
De app is best leuk bedacht. Net als bij Wie is de Mol? kun je iedere week punten inzetten op wie je verdenkt als kroongetuige. Als je verdachte in het spel blijft hou je deze punten en anders verlies je ze. Alleen kun je hier door middel van spelletjes extra punten om in te zetten verdienen en aanwijzingen verzamelen over de moordenaar. En je krijgt extra beeldmateriaal te zien.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #53 Gepost op: 3-09-2017, 00:22:09 »
Leuk programma. Spannend verhaal, mooie omgeving. Als verdachte zou ik alleen Fatima afschrijven, omdat ze echt alle aanwijzingen, die nodig waren in het 1e spel, heeft opgenoemd. Bram heeft tot 2x toe lopen slapen, eerst op die stijger en later met de scooter. Wel redelijk verdacht, maar hij zou te obvious zijn als kroongetuige denk ik. Vooralsnog ga ik voor een van die meiden, die zonder de krant in een auto stappen en denken dat ze een locatie kunnen vinden door aan mensen te vragen naar  groene huisjes. Maar die mensen bij de plaats delict waren ook allemaal erg verdacht. Lastig. Die kamer van Bram is duidelijk belangrijk. Bij de plaats delict van het 1e slachtoffer lag  ook een teddybeer. Ik ben benieuwd naar volgende week.
Irritant: om de 10 minuten reclame, het gevloek van sommige dames en de kauwgom van Fatima.  :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kroongetuige
« Reactie #54 Gepost op: 3-09-2017, 00:52:36 »
Ik blijf kijken.....

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #55 Gepost op: 3-09-2017, 10:27:17 »
Er keken 780.000 mensen.

Ik zit echt in de Esmee-tunnel. Ze doet zo dom en hysterisch en wat Loezel ook al zei, die krant vergeten en aan mensen vragen waar de groene huisjes zijn is echt heel opvallend.

Ik vijd het een fantastisch progamma en ik vind het Wie is de Mol?-gedeelte wel meevallen. De rest van het progamma heeft niks met WIDM te maken.
Frankje Lapi

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Kroongetuige
« Reactie #56 Gepost op: 3-09-2017, 11:19:13 »
Hoe heet die app van de kroongetuige  ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #57 Gepost op: 3-09-2017, 11:26:33 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kroongetuige
« Reactie #58 Gepost op: 3-09-2017, 11:53:03 »
je verwacht het niet hè
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kroongetuige
« Reactie #59 Gepost op: 3-09-2017, 12:23:40 »
In mijn pluspakket staat de aflevering online. Zo hoef ik de komende afleveringen niet te missen als ik in Portugal ben. Uitzending gemist vraagt er geld voor, omdat het programma van RTL4 afkomstig is.

Wordt een drukke terugkijkperiode. Kroongetuige, Big Escape, Expeditie Robinson.