Auteur Topic: Kroongetuige  (gelezen 89941 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #120 Gepost op: 12-09-2017, 21:56:27 »
maar voor het spel had het ook wel een leuke dementie gegeven als die vragen aankwamen op aanwezige kennis.
Pijnlijke taalvout in deze context. :P
🜃

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Kroongetuige
« Reactie #121 Gepost op: 12-09-2017, 22:02:05 »
Pijnlijke taalvout in deze context. :P

Whoopppss.. En dan te bedenken dat ik mij in m'n opleiding compleet aan het focussen ben op dementie. Laten we het houden op een gevalletje; waar het hart van vol is... ::nieuwsgierig:: ::sorry::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kroongetuige
« Reactie #122 Gepost op: 14-09-2017, 18:44:05 »
Whoopppss.. En dan te bedenken dat ik mij in m'n opleiding compleet aan het focussen ben op dementie. Laten we het houden op een gevalletje; waar het hart van vol is... ::nieuwsgierig:: ::sorry::
::hug:: We zullen dit foutje maar snel 'vergeten' Gupp  ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kroongetuige
« Reactie #123 Gepost op: 14-09-2017, 23:15:50 »
Ik heb geprobeerd door dit topic heen te scrollen zonder spoilers op te vangen, dus sorry als ik het volgende gemist heb:
Ik probeer de afleveringen online terug te kijken maar dat lukt niet. Iemand tips? (zwaar irritant dat het dus ook niet lukt om gewoon thuis op de tv terug te kijken)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kroongetuige
« Reactie #124 Gepost op: 14-09-2017, 23:52:21 »
Online is geloof alleen tegen betaling mogelijk. Het is tenslotte wel RTL4.....

Om die reden heb ik de serie op automatisch opnemen gezet. Kan ik tenminste die irritante reclame overslaan.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Kroongetuige
« Reactie #125 Gepost op: 15-09-2017, 10:57:26 »
Online is geloof alleen tegen betaling mogelijk. Het is tenslotte wel RTL4.....

Via RTL XL is (bijna) alles een week lang online gratis te bekijken, zelfs zonder VPN in het buitenland. Wat dat betreft kan de NPO nog wat van ze leren, bij Uitzending Gemist heb je voor veel programma's wel een VPN nodig.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #126 Gepost op: 15-09-2017, 13:25:39 »
Via RTL XL is (bijna) alles een week lang online gratis te bekijken, zelfs zonder VPN in het buitenland. Wat dat betreft kan de NPO nog wat van ze leren, bij Uitzending Gemist heb je voor veel programma's wel een VPN nodig.
Dus als je nu de eerste aflevering hebt gemist (en ik denk dat vieffan dat heeft) dan heb je pech want dan moet je betalen. Bij Uitzending Gemist staan programma's vaak wel wat langer gratis online om terug te kijken.. (ook niet altijd maar wel vaker.)

En stel je voor dat ze een keer het programma verzetten en je denkt dat hij opgenomen is maar je dus een week later erachter komt dat dat niet zo is, dan heb je dus gewoon pech en moet je betalen (sorry andere frustratie).

Als VPN nodig is, heeft dat vaak te maken met rechten. Dan willen ze een programma eventueel nog aan het buitenland verkopen en dan (mogen) ze het dus alleen beschikbaar maken voor Nederland.

In ieder geval, ik ben bang dat je de eerste aflevering van de kroongetuige niet meer gratis online op een legale manier kan terugkijken. Ik dacht dat er ook een herhaling was, maar kan nu niet meer vinden wanneer. De herhaling van de eerste aflevering zal natuurlijk ook al wel geweest zijn..
« Laatst bewerkt op: 15-09-2017, 13:32:32 door Kaaasje »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kroongetuige
« Reactie #127 Gepost op: 15-09-2017, 13:35:43 »
De herhaling van de eerste aflevering zal natuurlijk ook al wel geweest zijn..
Die is inderdaad al geweest. Die heb ik namelijk bekeken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kroongetuige
« Reactie #128 Gepost op: 16-09-2017, 22:16:55 »
Waarom zegt Tooske tegen Thijs en Bram volg haar maar, terwijl Fatima en Frits Malin ook net gezien hadden  ??? zo blijven ze allebei achter dezelfde persoon aan rijden... dat kost toch alleen maar tijd...

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #129 Gepost op: 16-09-2017, 22:26:45 »
Ik vind het wel zielig voor Esmee dat niemand naar haar luistert, want ze had wel gelijk over Tooske & Monica die de lijn bezet hielden. Ookal denk ik nog steeds dat Esmee de kroongetuige is.

Frankje Lapi

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kroongetuige
« Reactie #130 Gepost op: 16-09-2017, 22:29:34 »
Waarom zegt Tooske tegen Thijs en Bram volg haar maar, terwijl Fatima en Frits Malin ook net gezien hadden  ??? zo blijven ze allebei achter dezelfde persoon aan rijden... dat kost toch alleen maar tijd...
Omdat Tooske de Kroongetuige is, misschien? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kroongetuige
« Reactie #131 Gepost op: 16-09-2017, 22:31:14 »
Omdat Tooske de Kroongetuige is, misschien? ;)
Ze stijgt hierdoor wel echt op mijn lijstje, dit is zo'n typische mol..  :-X eh sabotagactie.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Kroongetuige
« Reactie #132 Gepost op: 16-09-2017, 22:34:23 »
Ik zie nu net dat kroongetuige oorspronkelijk uit België komt. net als wie is de mol dus...
Het heet daar 'de kroongetuigen', maar volgens mij is het format wel wat anders. Daar staat iedere aflevering volgens mij los van elkaar en is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Edit: bij nader inzien is dit toch echt een totaal ander programma. Op de naam na dan.

Dan nu een afvallerstheorie, die overigens veel te simpel is: Achmed kwam als eerst in beeld bij de intro en viel als eerste af. Dus als Bram vandaag afvalt zou deze theorie kunnen kloppen. Voor widm te simpel, maar misschien kan het hier wel. (Al denk ik van niet)
« Laatst bewerkt op: 16-09-2017, 22:50:56 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kroongetuige
« Reactie #133 Gepost op: 16-09-2017, 22:51:07 »
Tooske zet iedereen op het spoor van de TomTom.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kroongetuige
« Reactie #134 Gepost op: 16-09-2017, 22:55:50 »
Tooske zet iedereen op het spoor van de TomTom.
Ja dat maakt haar meteen weer minder verdacht, al is er ook weer enorm veel tijd verloren. Maar een Kroongetuige zou dat noooooit zeggen lijkt me (tenzij de opdracht of moet lukken, of er vertrouwen wordt gewekt door Tooske).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #135 Gepost op: 16-09-2017, 22:56:21 »
Ik vind Tooske ook niet verdacht, het ligt er te dik bovenop.
Monica zet ik ook een streepje door. Ze zegt als enige dat ze de anderen moeten volgen, terwijl t bord zegt dat ze links moeten. Uiteindelijk blijkt dat ze wel goed rijden omdat ze de TomTom volgen.

Thijs vind ik verdacht, rekt flink tijd bij de supermarkt. Frits is gewoon vreemd, maar dat kan een tactiek zijn. Esmee zat wel gunstig bij de foto's, ze had er eentje zoek kunnen maken mocht t nodig zijn, maar nu kan ze de rest verdacht maken.

Ik weet t niet ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #136 Gepost op: 16-09-2017, 23:03:27 »
Bram liep ook super tijd te rekken met die sigaret door per se iedereen te willen fouilleren, terwijl ze gewoon weg moesten.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Kroongetuige
« Reactie #137 Gepost op: 16-09-2017, 23:09:39 »
Dan nu een afvallerstheorie, die overigens veel te simpel is: Achmed kwam als eerst in beeld bij de intro en viel als eerste af. Dus als Bram vandaag afvalt zou deze theorie kunnen kloppen. Voor widm te simpel, maar misschien kan het hier wel. (Al denk ik van niet)

Oke, het zou dus nog kunnen. Hmm Tooske dan toch Kroongetuige?

Wel jammer dat 'ie er uit is. Was positief verrast door hem.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kroongetuige
« Reactie #138 Gepost op: 16-09-2017, 23:10:51 »
Oke, het zou dus nog kunnen. Hmm Tooske dan toch Kroongetuige?

Wel jammer dat 'ie er uit is. Was positief verrast door hem.

Is die niet gewoon op alfabetische volgorde?
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kroongetuige
« Reactie #139 Gepost op: 16-09-2017, 23:11:31 »
Bram liep ook super tijd te rekken met die sigaret door per se iedereen te willen fouilleren, terwijl ze gewoon weg moesten.

Nou die is het niet ;D

Vond het een verrassend leuke deelnemer. ::ok::

Wat betreft de afvallerstheorie, heb niet helemaal opgelet, maar zijn de namen niet gewoon op alfabet?
Edit: wat Frank zegt ;D