Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
332 gasten en 8 vaste bezoekers (Pac, Merlijne, Spiegelbeeld, Nieky, wouterv, Bodejos, FrankLapidus, Molzkovicz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 11 12 13 [14] 15
  Print  
Auteur Topic: Kroongetuige  (gelezen 22370 keer)
Milow mol 13

Geslacht: Vrouw

Ride or die, remember ?

« Antwoord #260 Gepost op: 11.10.2017, 10:13:20 »

Ik vind het ook steeds leuker worden, boven verwachting eigenlijk.

En Esmee is de Mol, ehmmmmmm Kroongetuige. Smiley

Maar is dit niet te opvallend? Als ik moet kijken dan zeg ik dat zij  teveel opvalt . Kijk maar bij de mol daar hield ook iedere mol zich afzijdig .
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

TAR Host

« Antwoord #261 Gepost op: 11.10.2017, 12:57:10 »

Volgens mij willen ze bij Kroongetuige nu ook heel graag dat we het door hebben heb ik het idee Volmondig Ja.

I'm young and in love
Milow mol 13

Ride or die, remember ?

« Antwoord #262 Gepost op: 11.10.2017, 20:37:52 »

Volgens mij willen ze bij Kroongetuige nu ook heel graag dat we het door hebben heb ik het idee Volmondig Ja.
Ja dit is te opvallend
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #263 Gepost op: 12.10.2017, 01:07:06 »

Ja dit is te opvallend
Nee, ik bedoel dat ze graag willen dat we het weten. Dus dat het Esmeé is.

I'm young and in love
Milow mol 13

Ride or die, remember ?

« Antwoord #264 Gepost op: 12.10.2017, 09:03:06 »

Nee, ik bedoel dat ze graag willen dat we het weten. Dus dat het Esmeé is.
Ja dat weet ik dat bedoelde ik ook .
Moedermol

« Antwoord #265 Gepost op: 12.10.2017, 09:52:35 »

Als ik de reacties over de app lees denk ik eerder dat men de kijkers overschat met de opdrachten in de app. Gebruikers begrijpen niet hoe ze de opdrachten moeten maken.....
Daarnaast zitten er aanwijzingen in de app. Bij de laatste aflevering zou Malin foto's verloren zijn die in de vorm van een schuifpuzzel opgelost moesten worden.

De eerste was een foto  van de plek  waar Pelle het geld had verstopt met de aanwijzing dat de plek bekend was bij de vriendengroep. Het zag er ook uit als een locatie waar vaker gebarbecued werd en kampvuren  waren. De tweede foto was van een kampvuur met op de achtergrond een witte scooter. De aanwijzing was dat Anders Hulten  bekend was met de vriendengroep.

Kortom je moet wel iets meer moeite doen om de dader en kroongetuige te achterhalen.
Moedermol

« Antwoord #266 Gepost op: 12.10.2017, 19:54:07 »

Overigens verdenk ik  nog steeds Pelle als dader.

Naast alle  genoemde redenen is er nog een shot in aflevering 1 waar we zien dat de dader ( donkere jas met capuchon) wegrijdt.op een scooter of motor. We zien de scooter/ motor niet in beeld. Het onderzoek richt zich op de witte scooter van Anders Hulten maar hij is niet de dader..

Een paar afleveringen verder blijkt dat Pelle motor rijdt.....

Bij de deal zien we met nadruk dat de dader linkshandig is. Hij drinkt links, pakt de tas met geld links  aan, gooit het waterflesje met zijn linkerhand weg en pakt zijn revolver met links. Pelle  kerft met zijn linkerhand de letter  S in de boomstam....

Edit: de schop waarmee Pelle  gegraven heeft pakt hij ook met zijn linkerhand.

Tooske is de kroongetuige!
« Laatste verandering: 12.10.2017, 21:19:38 door Moedermol » Gelogd
Milow mol 13

Ride or die, remember ?

« Antwoord #267 Gepost op: 13.10.2017, 16:55:55 »

Overigens verdenk ik  nog steeds Pelle als dader.

Naast alle  genoemde redenen is er nog een shot in aflevering 1 waar we zien dat de dader ( donkere jas met capuchon) wegrijdt.op een scooter of motor. We zien de scooter/ motor niet in beeld. Het onderzoek richt zich op de witte scooter van Anders Hulten maar hij is niet de dader..

Een paar afleveringen verder blijkt dat Pelle motor rijdt.....

Bij de deal zien we met nadruk dat de dader linkshandig is. Hij drinkt links, pakt de tas met geld links  aan, gooit het waterflesje met zijn linkerhand weg en pakt zijn revolver met links. Pelle  kerft met zijn linkerhand de letter  S in de boomstam....

Edit: de schop waarmee Pelle  gegraven heeft pakt hij ook met zijn linkerhand.

Tooske is de kroongetuige!
Dit dacht ik dus ook
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #268 Gepost op: 14.10.2017, 20:36:26 »

Let op! Kroongetuige begint vanavond al om 21.30 uur!!

Je suis le magnifique!
Achaeus

« Antwoord #269 Gepost op: 14.10.2017, 22:45:05 »

De tas van esmee  Love
Nigel

« Antwoord #270 Gepost op: 14.10.2017, 23:38:58 »

Tooske is het!!!

Esmee niet! Esmee vindt de foto's met de dader en Fatima is gewoon te fanatiek. Tooske laat altijd de boel vertragen... de kroongetuige is Tooske!

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
hetoord

Kleurenblind? Ik?

« Antwoord #271 Gepost op: 14.10.2017, 23:52:49 »

Ze laten duidelijk de tas van de kroongetuige zien en zover wij hier (met wat terugspoelen) konden zien was dat die van Esmée. Zwart met bruine leren randen...
Moedermol

« Antwoord #272 Gepost op: 15.10.2017, 00:07:01 »

Niet zoveel nieuws deze keer. Dat de cirkel weer rond moest komen naar het overleden Italiaanse vriendje van de visser Poppe  was vanaf het begin al duidelijk.

Dat er in cocaïne gehandeld wordt met als dekmantel teddyberen was ook helder evenals de betrokkenheid hierbij van Luca, Johanna en Edvard.

Er lopen diverse lijnen naar Peter. Hij lijkt een sleutelrol te hebben. Er is enerzijds een connectie met de twee Russen, met Edvard en met Luca. Dat heeft te maken  met de handel in teddyberen en de verkoop van cocaine.

Anderzijds is er een connectie van Peter met de vriendengroep. Hij zit bij de begrafenis van Thomas  in de kerk en er is interactie tussen Peter en de drie vrienden. Daar is ook iets aan de hand.

Waarom zei de dader tegen de kroongetuige: " Bedank Egon" ?

Volgens de app zijn Malin en Pernilla  gevlucht en heeft Johanna  na de bus de ferry naar Grasso genomen.

Het gesprek met de visser op de steiger met Anders wordt ook iets duidelijker. De man is Luca de vader.Marcello.en de vrouw Malin? Anders heeft een zwak voor zijn ex Malin maar er is ook iets met haar aan de hand. Waarom heeft zij de telefoonnummers van iig Peter in haar telefoon  staan?
« Laatste verandering: 15.10.2017, 00:11:04 door Moedermol » Gelogd
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #273 Gepost op: 15.10.2017, 10:00:50 »

Ja, qua verhaal is Peter dus Luca en de ex van Malin, terwijl de familie dus van de Siciliaanse maffia is die in Zweden een drugsdeal hebben met de Russen. Luca/Peter raakte dus gewond door de aanrijding, was zijn drugsgeld kwijt en wilde wraak. Wist door de foto van de groep wie hij moest omleggen en via Malin had ie al insider info. Johanna is zijn huidige vriendin (en zij is dan ook Russisch?)

Het is een weinig tevreden afsluiting om alles zo voortijdig te verklappen. Tegelijkertijd gooien ze de bekendmaking van de kroongetuige ook voortijdig online. Eerst al met de uitzending en de tas en via de app en Facebook rebus. Al zou ik het een geniale mindfuck vinden als Tooske of Fatima de tas van Esmée heeft gejat voor tijdens de een op een gesprekken met Luca. Maar waar WIDM nog weleens zo sterk uit de hoek kan komen, faalt kroongetuige daar wel. Dus helaas geen Tooske maar Esmée als kroongetuige...

* Screenshot_20171015-100326.jpg (478.25 KB, 1920x1080 - bekeken 259 keer.)
« Laatste verandering: 15.10.2017, 10:03:57 door Joost2 » Gelogd

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Moedermol

« Antwoord #274 Gepost op: 15.10.2017, 10:43:05 »

Volgens mij is Peter iemand anders dan Luca en beiden zijn niet de ex van Malin.

Peter is de eigenaar van café  Wilma.
Luca is de zoon van Marcello.
Anders Hulten is de ex van Malin.

Peter van café Wilma is volgens mij de sleutelfiguur,hij legt de contacten. Er is ook een connectie met de vriendengroep. Egon de broer van Thomas speelt ook een rol.

Wat betreft kroongetuige wordt het er wel erg dik bovenop gelegd dat Esmée het moet zijn. De loep in de leader, de bloempot in de vorm van een kroontje, de edit, de tas,de puzzel op FB met als antwoord  actrice....

Ik hoop dat het instinkers zijn. Er zijn nog escapes. Tooske en Fatima hebben ook geacteerd.

Het gesprek van de dader met de kroongetuige was in de nacht van de moord op Thomas. De kroongetuige moest de tas achterlaten. Ze kwamen nog terug op de locatie van het gesprek zei de dader. Daarom is het raar dat Esmée de tas nu al zou  hebben. De kroongetuige krijgt het zwijggeld pas als hij/zij niet ontmaskerd is.

Fatima wordt ook steeds verdachter.....

Ik houd het toch nog op Tooske.

wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #275 Gepost op: 15.10.2017, 13:07:43 »

Met een deel van het wachwoord valt oregrund te maken.
Het andere deel lijk mij iets in de trant van Victoria

#teamamaimiljaarde
DRenziboy

« Antwoord #276 Gepost op: 15.10.2017, 13:13:50 »

. . c t . r i . . . e g r . . .

misschien is het een zin?

..ct.r in the group.
« Laatste verandering: 15.10.2017, 13:18:32 door DRenziboy » Gelogd
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #277 Gepost op: 15.10.2017, 13:27:36 »

Victor in Öregrund.

Maar wie is Victor? Het laatste gedeelte lijkt me in ieder geval 'inoregrund' dus ..ct.rinoregrund

Misschien doctor dan? Zou luca misschien dokter van beroep zijn??
« Laatste verandering: 15.10.2017, 13:33:13 door Brtdm » Gelogd

ლოეს ჰავერქორთ ის თხუნელა!
DRenziboy

« Antwoord #278 Gepost op: 15.10.2017, 13:33:51 »

Victor in Öregrund.

Maar wie is Victor? Het laatste gedeelte lijkt me in ieder geval 'inoregrund' dus ..ct.rinoregrund

The victor = de winnaar.

Dus de winnaar is degeen die het wachtwoord raadt
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #279 Gepost op: 15.10.2017, 13:48:26 »

The victor = de winnaar.

Dus de winnaar is degeen die het wachtwoord raadt

Dat zou natuurlijk wel eens kunnen.
Zelf zat ik nog wat meer te focussen op de dokter. Er zit een huisartsenpost (of iets dergelijks) op rådhusgatan 6. Het bureau bevindt zich op rådhusgatan 8.
Ik zou het wel grappig vinden als ze al die tijd op zoek waren naar de buren.

Maar denk toch dat victor dan iets logischer is.

En stel dat de letters niet op volgorde staan, dan staat er waarschijnlijk iets als 'egon racet 'n vitara'.  Lips Sealed
« Laatste verandering: 15.10.2017, 13:59:08 door Brtdm » Gelogd

ლოეს ჰავერქორთ ის თხუნელა!
Pagina's: 1 ... 11 12 13 [14] 15
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005