Auteur Topic: Aflevering 3 - 21 september  (gelezen 8664 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2017, 22:02:25 »
tja maar soundos zag het niet aankomen. En dat maakt het leuke tv ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #21 Gepost op: 21-09-2017, 22:06:54 »
Verbaasde me wel dat ze de stemmen gingen tellen. Het was misschien interessanter geweest als ze deze stemmen in de urn mee zouden nemen naar hun eerstvolgende eilandraad, of zie ik dat verkeerd?
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #22 Gepost op: 21-09-2017, 22:08:04 »
Ik denk dat ze na een paar dagen alsnog afhaakt. Lijkt me ook heel lastig dit. Het is een behoorlijke deuk in het ego.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2017, 22:10:10 »
Dat zie je verkeerd denk ik Gupp, nu kan Soundos zeuren over het mes in haar rug, en lekker gaan stoken tegen de dames. Veel interessanter voor tv, denk ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #24 Gepost op: 21-09-2017, 22:10:39 »
zagen we haar niet bij de proef in actie? In het voorstukje
Dan gaat ze het volhouden tot de volgende eilandraad.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #25 Gepost op: 21-09-2017, 22:13:45 »
Dat zie je verkeerd denk ik Gupp, nu kan Soundos zeuren over het mes in haar rug, en lekker gaan stoken tegen de dames. Veel interessanter voor tv, denk ik.

Ja, dat is misschien ook wel weer zo inderdaad.  ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #26 Gepost op: 21-09-2017, 22:28:22 »
Deze aflevering  ::bravo::

Soundos  ::bravo::

Kaj  ::niet-ok::
Marieke, eerst vond ik je super tof maar nu:  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #27 Gepost op: 21-09-2017, 22:29:12 »
Wat heeft Marieke dan verkeerd gedaan?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #28 Gepost op: 21-09-2017, 23:47:19 »
En Soundos goed?  ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #29 Gepost op: 22-09-2017, 01:33:18 »
Ten tijde van het poker-trio en Geza Weisz was er veel verontwaardiging over het feit dat er deelnemers ongenadig tactisch werden weggestemd. Wat er nu gebeurt vind ik eigenlijk veel harder: ik mag je niet dus ik stem je weg. Dat is persoonlijk. Je zit met vijven op een eiland en je besluit er eentje compleet te negeren. Best schrijnend om te zien dat het spel of de omstandigheden al na een paar dagen alle normale sociale omgangsvormen kan laten verdwijnen... 

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #30 Gepost op: 22-09-2017, 03:18:37 »
Wat ik me vooral afvraag is of Soundos nou haar extra stem kwijt is? Voor zo'n fluteilandraad. Kunnen ze me er volgende keer uit tiefen ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #31 Gepost op: 22-09-2017, 06:50:00 »
Wat heeft Marieke dan verkeerd gedaan?

Wat Rikkeltje zegt. Het gaat hier niet om het tactische, maar om het sociale deel. 
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #32 Gepost op: 22-09-2017, 07:56:58 »
Wat ik me vooral afvraag is of Soundos nou haar extra stem kwijt is? Voor zo'n fluteilandraad. Kunnen ze me er volgende keer uit tiefen ::rofl::

Lijkt me wel. Er waren twee stemmen op Danny, die kwamen allebei van haar.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #33 Gepost op: 22-09-2017, 08:39:04 »
Wat Rikkeltje zegt. Het gaat hier niet om het tactische, maar om het sociale deel. 

Bij de eilandraad zei Soundos zoiets als dat als ze zich rot voelde Marieke en Shelly haar dan lief opvingen. Dat ze ondertussen al besloten hadden om Soundos weg te stemmen is hard maar hoort bij het spel.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #34 Gepost op: 22-09-2017, 09:21:36 »
Ten tijde van het poker-trio en Geza Weisz was er veel verontwaardiging over het feit dat er deelnemers ongenadig tactisch werden weggestemd. Wat er nu gebeurt vind ik eigenlijk veel harder: ik mag je niet dus ik stem je weg. Dat is persoonlijk. Je zit met vijven op een eiland en je besluit er eentje compleet te negeren. Best schrijnend om te zien dat het spel of de omstandigheden al na een paar dagen alle normale sociale omgangsvormen kan laten verdwijnen... 

Soundos zegt dat ze zich genegeerd voelt. Dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt zoals zij dat voelt, althans ik heb er niks van gezien tijdens de uitzending. Daarbij is zij zelf nogal onhandig in de sociale omgang. Misschien zijn de anderen haar gedrag een beetje beu en nemen zij wat afstand van haar en voelt zij dat alsof ze genegeerd wordt.

Verder werd er als reden voor haar wegstemmen genoemd dat ze niks deed in het kamp en dat haar angsten zeer onhandig zijn tijdens de proeven. Dus niet dat men haar niet mocht. Daarbij zegt ze zelf tijdens de eilandraad dat ze Brace graag mag en de rest veel minder. Dan maak je je eigen positie op zo'n eiland vrij onhoudbaar.
Geniet nooit met mate...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #35 Gepost op: 22-09-2017, 10:01:35 »
Soundos zegt dat ze zich genegeerd voelt. Dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt zoals zij dat voelt, althans ik heb er niks van gezien tijdens de uitzending. Daarbij is zij zelf nogal onhandig in de sociale omgang. Misschien zijn de anderen haar gedrag een beetje beu en nemen zij wat afstand van haar en voelt zij dat alsof ze genegeerd wordt.

Verder werd er als reden voor haar wegstemmen genoemd dat ze niks deed in het kamp en dat haar angsten zeer onhandig zijn tijdens de proeven. Dus niet dat men haar niet mocht. Daarbij zegt ze zelf tijdens de eilandraad dat ze Brace graag mag en de rest veel minder. Dan maak je je eigen positie op zo'n eiland vrij onhoudbaar.

Ja dit dus. Ik mag Soundos best wel, maar kan me voorstellen dat de overige vier er klaar mee waren. Heb niet echt gezien wat ze verkeerd gedaan hebben. De meiden logen in haar gezicht ja, maar wat deden de jongens dan niet goed? Ze wist zelf al dagen dat ze op haar gingen stemmen. Die verborgen het dus niet voor haar.

Ik vond het jammer dat ze weer verloren en zeker dat Brace eruit moest. Vond hem zo leuk. Dat hele kamp Noord en het onbekende kamp vind ik zo saai. Zitten tot nu toe weinig leuke kandidaten bij voor mij. De proeven zijn wel leuk, maar ook echt loodzwaar. Snap trouwens niet dat Soundos mee doet aan Robinson als je panisch bent voor water. Elk jaar moeten ze constant zwemmen bij proeven.

Ik snapte niet zo goed waarom Carolina de gebeten hond was bij dat andere kamp. Ik vond het nogal asociaal van die gozer om alleen zijn eigen bedje te maken en niet meteen even die van iedereen. Kan goed begrijpen dat het niet leuk overkomt op haar en dat ze zich dus wat buitengesloten voelt.

Oh en Dennis met zijn 'geef niet op' tegen Soundos op het einde was wel het toppunt van irritatie bij mij. Wat een uilskuiken. Hoe kunnen ze die gozer toch laten presenteren.  ::ohno:: Hij kan het gewoon echt niet.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #36 Gepost op: 22-09-2017, 10:39:12 »
Ze hielden het in die zin verborgen dat ze het niet tegen Soundos gezegd hebben. Soundos had enkel een sterk vermoeden omdat Kaj ineens anders deed.

Carolina had daar wel een beetje sterallures. Zelf speelt ze niks klaar op dat eiland en als iemand dan voor zichzelf en Marlé dat bedje in orde maakt omdat ze niet goed geslapen hebben voelt ze zich meteen gepasseerd. Komop zeg. Carlos was toch ook niet aan het klagen?

Ja jammer dat Brace weg moest. Leuk karakter ook voor verder in de serie. Hem zie ik 10 keer liever dan een Danny.

Toffe proef wel weer dit keer! Al had het laatste gedeelte weinig toegevoegde waarde. Te simpele puzzels.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #37 Gepost op: 22-09-2017, 11:49:28 »
Bij de eilandraad zei Soundos zoiets als dat als ze zich rot voelde Marieke en Shelly haar dan lief opvingen. Dat ze ondertussen al besloten hadden om Soundos weg te stemmen is hard maar hoort bij het spel.

Marieke en Shelly hadden niet hoeven liegen. Ze hadden Soundos eerlijk kunnen vertellen dat ze op haar gingen stemmen. Marieke zegt wel dat ze het spel speelt maar deze poppenkast was onnodig tegen iemand in het gezicht liegen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #38 Gepost op: 22-09-2017, 12:17:19 »
tja maar soundos zag het niet aankomen. En dat maakt het leuke tv ::bravo::
Dat was inderdaad een hoogtepunt van het programma!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - 21 september
« Reactie #39 Gepost op: 22-09-2017, 13:28:10 »
Marieke en Shelly hadden niet hoeven liegen. Ze hadden Soundos eerlijk kunnen vertellen dat ze op haar gingen stemmen. Marieke zegt wel dat ze het spel speelt maar deze poppenkast was onnodig tegen iemand in het gezicht liegen.

Had gekund. Maar liegen/geheim houden op wie je gaat stemmen hoort er ook bij. Als iedereen eerlijk gaat zitten wezen in ER stop ik met kijken. ;D