Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
356 gasten en 10 vaste bezoekers (Spiegelbeeld, Nieky, Mollenvanger-MV, radjon, Joey94, G-root, Test, Mollenmania, FrankLapidus, Bodejos)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: [Caïro] Opdracht 3.1 Detour Cryptische Spion  (gelezen 1482 keer)
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #40 Gepost op: 19.10.2017, 18:31:34 »

Cheesy Cheesy
Thanks Roy. Was leuk spel inderdaad! En stresserend ook. Ik dacht: laat ik de gok wagen, want anders moeten jullie nog maar twee woorden raden.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

Geslacht: Man

« Antwoord #41 Gepost op: 19.10.2017, 18:53:47 »

Leuk spel en goed gespeeld allemaal! Duimen omhoog! Gefeliciteerd Bjorn en Hans!
spechteke

« Antwoord #42 Gepost op: 19.10.2017, 18:56:06 »

Leuk spel en goed gespeeld allemaal! Duimen omhoog! Gefeliciteerd Bjorn en Hans!

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #43 Gepost op: 19.10.2017, 19:20:55 »

Whaaauuuw Hans! Van de 12 woorden die er nog open liggen (-2 die je dus net had geraden = 10) kies je gewoon de goede!! Verbaasd Verbaasd Verbaasd Je zou mee moeten doen met de loterij ofzo! Ben wel benieuwd hoe je erbij kwam om Bermuda te kiezen: echt heel knap: van harte gefeliciteerd team! Bravo!

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Bjorrn

« Antwoord #44 Gepost op: 19.10.2017, 19:23:05 »

Vertel je logica wel even erbij Hans, die was echt belachelijk namelijk maar verklaart wel je keuze  Hilarisch

De Mol Show
Gupp

« Antwoord #45 Gepost op: 19.10.2017, 19:25:33 »

Vertel je logica wel even erbij Hans, die was echt belachelijk namelijk maar verklaart wel je keuze  Hilarisch

Haha dit maakt me nieuwsgierig Grin

Bjorrn

« Antwoord #46 Gepost op: 19.10.2017, 19:26:07 »

Ik ben trouwens benieuwd wat jouw hint was geweest Gupp, en of Royl daarbij de goede antwoorden had geweten?

De Mol Show
Gupp

« Antwoord #47 Gepost op: 19.10.2017, 19:27:57 »

De allereerste:

Kwartier, 2.

Trouwens, met deze bedoelde ik dus Head van Headquarter en een kwartier sloeg op de tijd, wat op Bell sloeg: aangezien dat te vertalen is als klok. Liegbeest Maarja, dat was m'n eerste zet, dus tsja. schijnheiligerd

En voor mijn volgende hint had ik misschien gekozen voor Thatcher, 2. Althans, dat stond nu op de planning, maar ik was er nog niet helemaal zeker van. Wink

putyourHANSup!

Gaudeamus!

« Antwoord #48 Gepost op: 20.10.2017, 01:34:11 »

Hahaha, dankje Gupp! Awel, ik zal mijn redenering eens uit de doeken doen. Na veel getwijfel besloot ik dus een derde antwoord erbij te nemen, omdat ik bang was dat jullie anders de volgende ronde zouden hebben gewonnen. Ik moest risico nemen. Maar welk woord.

Er vielen er al een heleboel weg, en er bleven er vier over, die ik op de een of andere gekke manier nog kon koppelen aan de hints die Bjorrn me had gegeven: lichaamsdeel en kleurenblind (bergklimaat en oorlogsschuld dacht ik wel te hebben opgelost).

De vier die overbleven, waren: Nail, Bermuda, Jupiter en Iron. Want Nail als lichaamsdeel (maar, dacht ik, dan zou i.c.m. Thumb de hint toch wel Vinger zijn geweest?), Jupiter als veelkleurige planeet > kleurenblind Regenboog smiley, Iron als ja... een belangrijke stof in je lichaam o.i.d., of dat je bij een tekort aan ijzer hogere kans op kleurenblindheid hebt, weet ik het. Je brein maakt echt rare kronkels op zo'n moment. Hilarisch Schaam

Deze drie vond ik niet heel aannemelijk, want Bermuda was veel aannemelijker. Bermuda is een zomerbroek > zomers > veel vrolijke kleurtjes > kleurenblind. En: zomerbroek > broek doe je aan je benen > en wat zijn je benen?! Juist, een lichaamsdeel!
Dit is serieus waar ik me op heb gebaseerd. Grin En zó blij dat het goed heeft uitgepakt. Cheesy
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005