Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8  (gelezen 52137 keer)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #440 Gepost op: 19-01-2018, 19:34:34 »
 ::bravo:: Gefeliciteerd Starlight  ::bravo::

En Nieky en Fabiann ook supergoed gedaan  ::bravo::

Ik heb mijn antwoorden voor poule B helaas niet meer terug gevonden, maar het zou voor de stand in de hogere regionen niet veel uitgemaakt hebben.

Wat me in het kort opvalt bij de antwoorden:
-Veel mensen denken dat ik graag mee wil koken met de topkok. Echt niet. Als ik een keertje niet hoef te koken grijp ik die kans met beide handen aan.
-Het dieptepunt problemen met de groothandel is vaak bij mij gezet, waarschijnlijk door mijn werk, maar ik onderhandel niet zelf met leveranciers hoor. Dat doen ze op het hoofdkantoor voor me  ;D
-De HP vraag. Doordat ik met GIG in een poule zat zijn we inderdaad vaak verwisseld. Maar ik heb wel een zwak voor een andere roodharige jongen ( ::love:: D*N)
-Aruba als verste land was makkelijk terug te vinden, en de Etna was zeker een hoogtepunt, maar wel in 2016

D*N en Lucy heel veel  ::hug:: ::hug:: Dat zijn heftige dieptepunten!
Starlight, ook heel veel  ::hug:: Heel veel sterkte met je gezondheidsproblemen.
Frank, Goed dat je deze stap hebt gezeten stoer dat je het op deze manier aan ons verteld heb.  ::ok:: Voor mij was het antwoord vooral een kwestie van elimineren, wie zijn het zeker niet en wie blijft er dan over

En tenslotte: Lucy super bedankt voor de tijd die je hier weer ingestoken hebt. Deze quiz blijft voor mij een hoogtepunt van het forum.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #441 Gepost op: 19-01-2018, 19:36:12 »
Jij nog bedankt Maike voor het verklappen van een antwoord vd week op het forum. ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #442 Gepost op: 19-01-2018, 19:45:00 »
ben al vier dagen niet lekker dus lees het forum maar half (en beetje druk op widm) maar nu opeens zie ik dit.
Wat een verhalen, wat een heftigheid.
Ik wens iedereen het beste ::bravo::
Lucy bedankt weer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #443 Gepost op: 19-01-2018, 19:59:51 »
Ik heb dit jaar dus niet meegedaan, waarom heb ik al eerder uitgelegd, maar zal een antal antwoorden nog toelichten. Overigens denk ik dat ze dit jaar moeilijker in te schatten waren dan anders. Maar eerst even wat dienstmededelingen:

- Gefeliciteerd Starlight, vier op een rij. Wisselbeker mag je al houden toch? ;D
::hug:: voor Niek's tweede plaats en  ::hug:: voor D*N, omdat ik echt schrok van jouw antwoord. Maar weet gelukkig nu dat het beter gaat.
- Chapeau voor Fabiann die van mij de derde plaats overneemt dit jaar  ::bravo::
- ::ok:: voor Frank dat hij en uit de kast komt en vierde is geworden  ::bravo::
- En driedubbele chapeau voor al het werk dat Luus erin gestoken heeft weer  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


En dan nu wat toelichting:
1. 2017 had niet echt veel hoogtepunten, maar mijn studentenvereniging en bijbehorende activiteiten is iets waar ik me in ieder geval aan vast heb kunnen houden. Ik vind het alleen bizar dat 3-4 mensen denken dat ik uit de kast ben gekomen? Ik weet niet wat voor beeld jullie van mij hebben (of dat het gewoon een antwoord was dat over was), maar dat ik niet gemaakt ben voor liefde en nog steeds geen vriendin heb, betekent niet dat ik dan maar homo ben hoor ;) :P Bovendien post ik toch zo nu en dan een  ::love:: ::love:: bij een plaatje van een knappe vrouw :P

2. Laat ik het zo zeggen: ik ben gelukkig met mezelf, maar voel me eigenlijk ongelukkig over bepaalde dingen :( (en dat heeft niet alleen met de liefde te maken), wat voor gepieker zorgt. De twijfels van iemand van mijn leeftijd die tegen het einde van zijn studentenleven loopt en eigenlijk beseft dat hij heel andere dingen wil die hij nooit zal kunnen. En geen idee hebben wat ik met mijn leven aanmoet.

3. Ik snap dat mensen denken dat widmo een hoogtepunt was, maar voor mij is het mede door het hele gedoe en discussies met mensen een dieptepunt geworden. Ik kijk nog steeds met gemengde gevoelens terug op die serie en al het gedoe achteraf. Sterker nog door de nasleep van die serie wilde ik echt een tijd het forum verlaten. Maar goed, ik ben extra gebrand om er komende serie wat beters van te maken en revanche te nemen.  ::ok:: Verder heb ik dus nier echt een hoogtepunt (bijna winnen van de Tourpool is leuk, maar alleen winst telt :P).

4. Ik kon niet kiezen welk muzikaal topic ik leukste vond, dus dan alle muziektopics dan maar

5. Bij gebrek aan prestaties van de heren, dan maar de dames. Ze gaven me het gevoel dat ik echt gemist heb in 2016 en ook dit jaar ga missen tijdens zo'n toernooi in de zomer. Als zij het niet gewonnen hadden, had ik voor Dumolin gegaan.

6. Uilen zijn gewoon toffe beesten. Verder heb ik nooit echt heel veel met Harry Potter gehad.

7. Pikachu had ik zelfs nog een knuffel van in de beginjaren van Pokemon ;D

8. B&A en S&G zijn top, nog steeds, maar als ik terug in de tijd mocht, zou ik zo dat zaterdagochtend gevoel met Telekids weer willen herbeleven. Pittige Tijden, Giechel en Goochel, de spelletjes. Zoo geweldig :)

9. Barbie en Michael, afvoerputje van de Nederlandse tv. Al vind ik wel erg wat er laatst met Barbie gebeurd is :(

10. Pas voor het eerst gegeten, echt zooo lekker :)

11. Ik of haal dingen door elkaar of loop te klungelen met mijn woorden ;D

12. Tsja, als ik alle locaties zie waar jullie me heensturen, voel ik me net Waldo ;D Helaas is het allemaal niet zo bijzonder...
« Laatst bewerkt op: 19-01-2018, 20:10:44 door Mollenvanger-MV »

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #444 Gepost op: 19-01-2018, 20:11:08 »
Jij nog bedankt Maike voor het verklappen van een antwoord vd week op het forum. ;D

Huh?

Geen idee, welk antwoord dan?
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #445 Gepost op: 19-01-2018, 20:27:20 »

Wat is het favoriete boek dat je als kind hebt gelezen?

:-X Vraag dat na de medeforummersquiz nog maar eens  ;)


Misschien is het toeval, maar er zat maar één antwoord in, waar de schrijfster van een boek in zat, dus die heb ik hierdoor bij jou geplaatst  ::jaja::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #446 Gepost op: 19-01-2018, 20:43:08 »
 ::rofl:: ::rofl::

Zo ver had ik nog niet nagedacht

slim  ::ok::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #447 Gepost op: 19-01-2018, 20:53:17 »
onverwachte runner-ups.......



Hoe ging dat omgekeerd zoeken ook alweer, ik zou graag willen weten wie mijn antwoorden correct had en wie bij mij de mist is ingegaan.


Ik krijg de bijlage met het hoofdbestand wel op mijn mobiel geopend, maar daar kan ik niet zien wie wat heeft geantwoord..


« Laatst bewerkt op: 19-01-2018, 20:58:24 door Bodejos »

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #448 Gepost op: 19-01-2018, 23:43:41 »
allereerst

D*N en Lucy heel veel   ::hug:: ::hug::  wat een heftige dieptepunten!
Starlight, ook heel veel  ::hug:: ::hug::  Heel veel sterkte met je gezondheidsproblemen.

frank  ::bravo:: stoer dat je je hoogste punt heb gedeeld.

dan nu de toelichting op mijn antwoorden

ALGEMEEN
1. Wat was jouw hoogtepunt van 2017?
  trouwen in augustus

dit staat op Facebook. heb het volgens mij niet gepost.  maar iedereen had het goed. hij was ook niet moeilijk te raden.

2. Wat was jouw dieptepunt van 2017?
opa opgenomen in het ziekenhuis op 1 jan

bijna niemand had dit goed. maar heb dit maar tegen paar mensen verteld. gelukkig gaat het weer helemaal goed met mijn opa.

FORUM
3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2017?
spelleider van het traagste woord zijn voor een paar maanden

dit was een weggevertje. heeft meerdere keer in het topic traagste woord gestaan. :P

4. Wat is jouw favoriete Relaxhoek-topic?
ver of dichtbij

ik kon moeilijk kiezen welk topic ik zou doen. op het moment van invullen vond ik ver en dichtbij het leukste.

SPORT/ENTERTAINMENT
5. Wat was jouw sportmoment van 2017?
die heb ik niet

ik kijk heel weinig sport. ik volg alleen het darten en schaatsten een beetje. en aan sport doe ik niet.

6. Welk karakter van Harry Potter zou je willen zijn en waarom?* **
ron wemel ik vind zijn onhandigheid leuk.

ik vind hem grappig en leuk.

7. Wat is jouw favoriete fictieve personage?
donald duck

7 mensen hadden deze goed bij mij. terwel ik het hier nooit over gehad heb. is deze wel logisch te verklaren i.v.m. met mijn naam hier op het forum

8. Wat was jouw favoriete televisieprogramma toen je kind was?
het klokhuis

maar 3 mensen hadden deze goed bij mij. terwel ik het hier nooit over gehad heb. ze hebben geluk gehad met gokken. :)

9. Met welke bekende Nederlander als buur zou jij absoluut overwegen om te gaan verhuizen en waarom?*
jan jaap van der waal vind hem een irritante persoonlijkheid

ik vind gewoon een irritant mannetje.

OVERIG
10. Als een topkok jou zou verrassen op je verjaardag, wat zou hij/zij dan maken?
chocolademousse

voor alles waar chocolade in zit kan je me mee verrassen. ik hou echt van chocolade.

11. Wat is jouw blonde moment van 2017?
weet ik niet zo snel uit mijn hoofd

heb ik geen toelichting op

12. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
andorra

ben tijdens mijn vakantie in zuid frankrijk voor de lol de grens gereden. zodat we ooit een keertje in het kleinste land in europa zijn geweest.

en de statistieken

wie ken mij het beste?

Black_and_White   4
D*N   5
Daisy   5
Fabiann   4   
Miek1999   5
Robbieazerty   5
Starlight   7
putyourHANSup!   5
Ldhmolletje      4


wie ken ik het beste?
Bjorrn         2
Black_and_White   1
Bodejos         0
D*N              5
Daisy       0
Fabiann         0
Hadewychisdemol   2
Lucy            6
Miek1999         3
Robbieazerty         3
Starlight            3
Trialk            3
de_witte               2
putyourHANSup            2
« Laatst bewerkt op: 22-01-2018, 11:35:37 door Molduck »
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #449 Gepost op: 20-01-2018, 10:36:57 »
Wie ken ik het beste

Robbie 10
::love::

Citaat
Wie kent mij het best

Rest 0
::sorry::


En inderdaad nog een dikke  ::hug:: aan Lucy, Starlight en D*N. En aan iedereen die er eentje nodig heeft.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #450 Gepost op: 20-01-2018, 12:21:12 »
ben tijdens mijn vakantie in zuid frankrijk voor de lol de grens gereden. zodat we ooit een keertje in het kleinste land in europa zijn geweest.
Dan zou ik als ik jou was toch eens naar Vaticaanstad of Monaco gaan. Die zijn nog kleiner... ::hug:: ::sorry::

En dan vergeet je mij erbij te plaatsen... Ik had overigens 4 van jouw antwoorden goed geraden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #451 Gepost op: 20-01-2018, 17:32:10 »
D*N en Lucy, pfff, heftige dieptepunten, hopelijk stellen jullie het al heel wat beter ::hug::

Starlight, hoe doe je het toch telkens? ::oink:: Proficiat met je winst!

Zeer sterk ook weer van Nieky gespeeld en knap resultaat ook van FrankLapidus ::jaja::

Ik ben al tevreden dat ik niet als laatste ben geëindigd, pff :-\\
2024: wie is de Mol?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #452 Gepost op: 21-01-2018, 18:46:58 »
Even ook Straight knuffelen  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #453 Gepost op: 22-01-2018, 11:34:17 »
Dan zou ik als ik jou was toch eens naar Vaticaanstad of Monaco gaan. Die zijn nog kleiner... ::hug:: ::sorry::

En dan vergeet je mij erbij te plaatsen... Ik had overigens 4 van jouw antwoorden goed geraden!

 ::schaam::   ::sorry:: je staat nu wel in mijn post.  :)
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #454 Gepost op: 22-01-2018, 12:27:25 »
Even ook Straight knuffelen  ::hug::

 ::oink::   Starlight bedoel ik natuurlijk!
...maar soms even niet :)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #455 Gepost op: 22-01-2018, 12:32:18 »
::oink::   Starlight bedoel ik natuurlijk!
Dat begreep ik wel hoor ::hug::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #456 Gepost op: 22-01-2018, 13:08:18 »
Oh, ik dacht dat het een compensatieknuffel was, voor iedereen die niet uit de kast was gekomen ::hypocriet::

Nieuw woord van het jaar: compensatieknuffel.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #457 Gepost op: 22-01-2018, 14:09:35 »
Ik houd het even op #stormpoolen




Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #458 Gepost op: 22-01-2018, 14:14:45 »
Bedankt nog voor alle knuffels ::hug::

@Frank: Ja het was zoals anderen zeggen afstrepen tot ik alleen jou en Mollenmania overhield. Mollenmania zit al wel op een leeftijd waarop de kans een stuk groter is dat je zeker bent over je seksualiteit (hoeft natuurlijk niet maar hey kansberekening) dus dan was jij het ;D. Plus je muzieksmaak verklapte het ook wel een beetje (die lijkt wel een beetje op die van mij af en toe ::vergroot:: Mercy on me van Xtina ::love::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human