Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121360 keer)

Offline MolDistro

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #80 Gepost op: 14-01-2018, 23:55:45 »
Dat moet het wel zijn. Het lijkt heel erg op het Georgian National Astrophysical Observatory. Op deze foto zie je duidelijk de houten structuur en de vier soort antennes aan het einde van de telescoop. https://goo.gl/maps/sSe5rMngcyp

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2018, 00:08:09 »
Bedoel je het observatorium in Abastumani, uit de Sovjet-tijd? 

"Abastumani, hidden in the wild Georgian mountains, was a once-secret Soviet observatory".

 Site met foto's hier te zien.

Offline MolDistro

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2018, 00:10:13 »
Yep, en het is ook zo'n typische WIDM opdracht locatie.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2018, 00:12:16 door MolDistro »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #83 Gepost op: 15-01-2018, 00:16:36 »
Ja. En wat ik zo kan zien, ook een heel mooie locatie.

Aardige bijkomstigheid: een 'observatorium' past fijn bij teksten, maar vooral ook gedrag van mijn hoofd-verdachte.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2018, 00:24:47 door Marisa »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2018, 00:36:55 »
 ??? Wat heeft dit met het spoiler topic te maken?

Offline MolDistro

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2018, 00:43:07 »
Sorry, zag net pas dat er een 'Aanwijzingen in de leader' topic bestaat.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #86 Gepost op: 15-01-2018, 10:51:39 »
Het ding is alleen dat je in de "volgende week" al 3 opdrachten ziet: de paaltjes, auto-pacman en parachute's. In geen van deze opdrachten hebben ze dezelfde kleding als in de promo aan. Dus tenzij we volgende week nog een 4e opdracht hebben op een andere dag, ben ik bang dat ook volgende week deze mensen niet afvallen

Bij nader inzien denk ik dat de opname van de promo ook op de eerste dag is geweest. Zoals al gezegd dragen de kandidaten bij de brunch en marktopdracht dezelfde kleding als in de leader. Loes komt bij de lunch met een wit shirtje binnen maar draagt in de promo en in de leader hetzelfde truitje.  Ook Stine lijkt dezelfde kleding als in de leader aan te hebben. Emilio draagt steeds een wit ts onder zijn shirt . Jan en Ruben zijn de enigen die bij de promo afwijken maar zij droegen geen regenkleding tijdens de marktopdracht en hebben wellicht iets droogs aangetrokken. Het haar van Loes ziet er in de promo uit alsof ze in de regen of met een capuchon op gelopen heeft.

Misschien is het ook helemaal geen opdracht maar hebben alle kandidaten een vraag uit een latere opdracht gekregen en komt daar nog een twist mee.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #87 Gepost op: 15-01-2018, 10:55:49 »
??? Wat heeft dit met het spoiler topic te maken?
Niks lijkt mij ook. De echte spoiler was dat Kan en Olcay gezien waren op het vliegveld... hoe zou dat nou zitten? Als Olcay er inderdaad uitvliegt nu kloppen die data niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #88 Gepost op: 15-01-2018, 11:06:34 »
Niks lijkt mij ook. De echte spoiler was dat Kan en Olcay gezien waren op het vliegveld... hoe zou dat nou zitten? Als Olcay er inderdaad uitvliegt nu kloppen die data niet.

Zolang we niet op 6 kandidaten staan en nog steeds de promo niet gezien hebben, kunnen we niets besluiten.

Ik hou er sterk rekening mee dat Olcay de promo-opdracht ook gedaan heeft, maar gewoon niet in beeld komt. Al zullen we dat pas na aflevering 4 of 5 weten dus.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #89 Gepost op: 15-01-2018, 11:37:13 »
Niks lijkt mij ook. De echte spoiler was dat Kan en Olcay gezien waren op het vliegveld... hoe zou dat nou zitten? Als Olcay er inderdaad uitvliegt nu kloppen die data niet.
Kan toch gewoon, komende executie valt Jan af, de executie daarna Olcay.
Past ook keurig in het plaatje vanuit het topic "Wie is de volgende uitvaller".
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Eerst het linker rijtje, daarna het recht rijtje.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #90 Gepost op: 15-01-2018, 11:40:45 »
Kan toch gewoon, komende executie valt Jan af, de executie daarna Olcay.
Past ook keurig in het plaatje vanuit het topic "Wie is de volgende uitvaller".
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Eerst het linker rijtje, daarna het recht rijtje.

3 bedenkingen daarbij:

1. Emilio staat nog voor Jan in dat rijtje.
2. Volgens mij valt het niet voor dat 2 kandidaten + crew op een zelfde vliegtuig zitten in het midden van de reeks, omdat er tussen 2 afvallers toch al makkelijk 48 uren zit.
3. We hebben een duidelijke tijdsaanduiding waar we ons bevinden momenteel (22 mei) en we weten ook dat deze 2 kandidaten opgemerkt zijn op 9 juni.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #91 Gepost op: 15-01-2018, 11:51:47 »
Ja precies, dat moet toch ergens ver in de serie zitten. Nou kan het wellicht dat inderdaad nu Emilio afvalt, en dan een week of zelfs 2 niemand en dan Jan+Olcay samen. Dan moeten we iets met de opnameperiode schuiven maar kan best.

Alleen ben ik er altijd vanuit gegaan dat het gewoon de 3 finalisten waren waarbij Stine natuurlijk nooit herkend is als BN-er.

Als je die brij rechts ziet aan tweets over de mol van Olcay dan is het duidelijk dat zij de mol niet is maar wel aan borstklopperij doet zoals bijv. Hadewych toen... daarvan zeiden we ook elke week dat ze eruit zou vliegen maar die bleef, en ze werd er steeds trotser op, juist omdat wij steeds verkeerd zaten.

Maar Emilio zit 100% op Bella volgens de test, dus dat zou Bella ook meteen uitsluiten als mol... doen ze meestal niet... en bovendien zagen we hem in het park het voorstel van Art aanhoren, en dat moet nog komen... misschien dan als flashback ja, maar heel moeilijk.

Dus dan klopt ook deze spoiler niet meer vrees ik... waarom zet je die trouwens in spoiler, in het spoilertopic ::) ::)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2018, 12:13:00 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #92 Gepost op: 15-01-2018, 14:20:46 »
Art hintte er in de promo van november vorig jaar toch echt op dat de kandidaten dit seizoen er niet meer vanuit konden gaan dat ze één voor één ten prooi zouden vallen aan de mol. Dat die zekerheid hen zou worden ontnomen.

Daarom denk ik dat Ron niet de enige zal zijn die een kans krijgt om terug te keren. Waarom anders die aankondiging dat het dit seizoen zo anders zou zijn?



Dus waarom die 'wil je nu al weten wie de Mol is?' spoiler hier zo serieus wordt genomen ... geen idee. Het lijkt me dat de produktie zo'n fout niet zou maken als het een seizoen was als alle andere. Of toch wel?  :-\\


Dat ze die video nu hebben weggehaald wordt denk ik ook alleen maar opgemerkt door de fanatieke volgers.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #93 Gepost op: 15-01-2018, 14:50:46 »
Art hintte er in de promo van november vorig jaar toch echt op dat de kandidaten dit seizoen er niet meer vanuit konden gaan dat ze één voor één ten prooi zouden vallen aan de mol. Dat die zekerheid hen zou worden ontnomen.
Ja dat is ook een mooie. M.a.w.: ze vallen ook bij bosjes. Klopt die spoiler dus toch dat Jan en Olcay samen exit waren. Dan is de groep tegen het eind nog altijd groot maar gaan ze ineens met plukken weg, misschien wel 3 ineens dan, en nummer 3 werd niet gespot want te onbekend (bijv. Ruben).

Ik vond het ook flauw in Moltalk dat ze zo stellig waren dat er altijd 3 finalisten zijn. Dat is helemaal niet zo, er waren er bijv. ook wel eens 4. En heel vaak zagen we in afl. 9 twee exit gaan, een aan het begin en een aan de meet. Niets is wat het lijkt. Het gaat altijd anders. Precies omdat ze dat ook willen, dat het elke keer weer anders gaat. En dit seizoen dus helemaal!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2018, 21:55:02 »
Dag promospoiler ::bravo:: ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2018, 21:56:47 »
Dag promospoiler ::bravo:: ::bravo::

Hij heeft zijn nut goed bewezen qua afvaller bepalen, maar het kon niet blijven duren natuurlijk. Olcay wordt door de andere spoiler toch een finale gegund en dus moet het voor nu of volgende week zijn.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #96 Gepost op: 21-01-2018, 13:45:53 »
Hij heeft zijn nut goed bewezen qua afvaller bepalen, maar het kon niet blijven duren natuurlijk. Olcay wordt door de andere spoiler toch een finale gegund en dus moet het voor nu of volgende week zijn.

Promo'spoiler' was toch

Ron
Bella
Jean-Marc
Emilio
Simone
Jan
Ruben
Olcay
Stine
Loes


Jean-Marc en Bella staan in ieder geval al andersom.

Dat maakt deze hint niet meteen waardeloos natuurlijk..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #97 Gepost op: 21-01-2018, 13:48:25 »
Volgens mij gaat dit toch over die promo die vóór aflevering 1 werd uitgezonden, met de "Wil jij nu al weten wie de Mol is?" vraag?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #98 Gepost op: 21-01-2018, 14:12:48 »
Volgens mij gaat dit toch over die promo die vóór aflevering 1 werd uitgezonden, met de "Wil jij nu al weten wie de Mol is?" vraag?

Oh ja, stom van me. Ik zat met die andere hint in mijn hoofd. Toch toevallig dat de eerste (eigenlijk laagste) drie er nu uit zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #99 Gepost op: 21-01-2018, 16:03:54 »
In zoverre geloof ik daar nog wel in ja, dat nu eerst Simone en dan Emilio gaan. Dan is er ook nog een weekje (of 2) niks, en dan gaan samen Jan en Olcay wat weer klopt met de tijd, dan is die andere spoiler ook weer opgelost en houden we de finalisten over ::hypocriet:: >:D

Maar alleen is dan niet te snappen waarom er ook cameramensen bij waren want die blijven lijkt me gewoon bij de crew tot het einde. Hmmm. Haalt Olcay dan zonder molboekje TOCH de finale? Ze begon Stine al wel te verdenken met dat irritante gedrag rond het penningmeesterschap...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)