Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 63835 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #120 Gepost op: 20-01-2018, 21:46:13 »
Nou ja, Petra kwam voorbij in de quiz. Je moet het als onbekende Nederlander ook maar willen natuurlijk. Elise lijkt me ook leuk. De laatste onbekende Mol die het ook uitstekend deed.

Och ja Elise, altijd een beetje verliefd op geweest ::love::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #121 Gepost op: 20-01-2018, 21:47:22 »
JeroenNec, is dat niet iemand van RN?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #122 Gepost op: 20-01-2018, 21:52:57 »
Edo komt er niet aan te pas, zit er echt voor de kat zijn...

When life knocks you down, fight back!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #123 Gepost op: 20-01-2018, 22:01:23 »
Volgende week Klaas, Patrick Stoof en... Imanuelle  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #124 Gepost op: 20-01-2018, 22:09:00 »
Toch raar dat het niemand was opgevallen hoe de auto geduwd werd.  ???

anoniem 24971

  • Gast
Re: Moltalk
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2018, 00:12:28 »
Edo was meermaals het spoor bijster. Hij had het ineens over Emilio die Ruben moest adviseren over wat er in zijn bakje zat. Klopte helemaal niks van.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Moltalk
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2018, 00:14:07 »
Edo was meermaals het spoor bijster. Hij had het ineens over Emilio die Ruben moest adviseren over wat er in zijn bakje zat. Klopte helemaal niks van.
Volgens mij zat iedereen hem aan te kijken van daar klopt iets niet  ::rofl:: ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #127 Gepost op: 21-01-2018, 07:01:44 »
 :o Allemaal héél serieus dat de mol op de grond zou willen zijn en niet zou willen paragliden. Ja hoor...  ::pinokkio::

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #128 Gepost op: 27-01-2018, 12:21:58 »
In de kickoff zaten een aantal vragen die (achteraf) betrekking lijken te hebben op dit seizoen (aantal landen, letterlijke zin van Art voor de test). Dit is waarschijnlijk bewust. Ik vraag me af of de vraag: ‘of de mol vaker een acteur of presentator was?’ Er ook bewust in zat. Is dit misschien een hint dat dit jaar de mol geen acteur/ presentator is? Volgens mij heb ik dit op het forum nog niet voorbij zien komen. Hoe denken jullie daarover? En waren er misschien nog meer vragen waar we wat mee kunnen?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #129 Gepost op: 27-01-2018, 12:46:00 »
Volgens mij heb ik dit op het forum nog niet voorbij zien komen.

Toch wel:

Ik heb nog niet alles bij gelezen, maar volgens mij hebben we te maken met een soort van Moltalk-Quiz-Hint. Weet niet of het een belangrijke hint is of dat het nog kan uitgroeien.
Het valt mij op, ook door opmerkingen op het forum, dat veel quizvragen toch lijken uit te komen in dit seizoen.

Een paar voorbeelden:
- Vraag over de woorden van Art vlak voor de test en executie. Alsof we er op attent moesten worden gemaakt dat we dit keer goed naar zijn woorden moeten luisteren.
- Vraag over Paul Rabbering, die had een rood scherm maar haalde wel de finale. We hebben nu hier op het forum het gespeculeer over of Ron terugkomt of niet.
- Vraag over in hoeveel landen is WIDM geweest. Dat waren er zo'n 20 in 17 seizoenen. Nu komt er in één klap zes landen bij.
- Vraag over de hotels, de ene waar ze nog heen gaan dit seizoen en de vijf anderen. Kandidaten zaten deze aflevering verspreid over vijf hotels (in vijf verschillende landen zelfs). En het hotel van de quizvraag moet nog komen.
- etc etc

Zo zullen er vast wel meer overeenkomsten zijn met vragen uit de kwis en wat wij tot nu toe zagen. Zit er een verborgen boodschap in verborgen? Of is het niks?



Persoonlijk denk ik dat we er niets mee kunnen. Ik zie momenteel geen mogelijkheid om er een hint uit te halen gezien het aanbod aan actrices en presentatoren.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #130 Gepost op: 27-01-2018, 12:51:59 »
Persoonlijk denk ik dat we er niets mee kunnen. Ik zie momenteel geen mogelijkheid om er een hint uit te halen gezien het aanbod aan actrices en presentatoren.

Hmm goed punt, eigenlijk is alleen Ruben geen acteur/ presentator. Stine is toch meer presentatrice dan ik dacht (ik kende haar voor widm niet en zie haar als de filosoof)   :-[

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #131 Gepost op: 27-01-2018, 13:07:08 »
Hmm goed punt, eigenlijk is alleen Ruben geen acteur/ presentator. Stine is toch meer presentatrice dan ik dacht (ik kende haar voor widm niet en zie haar als de filosoof)   :-[

Je kan er ten vroegste wat mee in de finale wanneer het zo zou zijn dat Olcay, Ruben en pakweg Jan in de finale staan. Dan kan je zeggen dat Olcay en Ruben geen presentator of acteur zijn en dus is Jan de Mol.

Maar ik zie er de komende weken nog niet echt iets uit komen.

Het zijn voor een WIDM-kwis ook geen onlogische vragen allemaal. Het is volgens mij dus toch eerder toeval.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #132 Gepost op: 27-01-2018, 21:44:12 »
Patrick Stoof zit op Loes, dus Loes is niet de Mol.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Moltalk
« Reactie #133 Gepost op: 27-01-2018, 21:46:35 »
Zit Pieter Derks nou achter de kandidaten of is het gewoon iemand die er op lijkt?  ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #134 Gepost op: 27-01-2018, 21:48:43 »
Patrick Stoof zit op Loes, dus Loes is niet de Mol.

 ::rofl:: Dat dacht ik ook. Vanwege die keer met Sofie/Susan in dwdd zeker?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #135 Gepost op: 27-01-2018, 21:51:01 »
::rofl:: Dat dacht ik ook. Vanwege die keer met Sofie/Susan in dwdd zeker?

Meerdere zaken. ::rofl::

Ik heb altijd het gevoel dat Patrick Stoof als boezemvriend van Art mag komen aanschuiven om mooi de aandacht weg te leiden van wat er echt belangrijk is. ;) In het seizoen met Klaas kwam hij er ook zitten een week nadat de Kloosterhint wat in opmars kwam in de media.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #136 Gepost op: 27-01-2018, 21:52:09 »
::rofl:: Dat dacht ik ook. Vanwege die keer met Sofie/Susan in dwdd zeker?

Bekender is de keer dat hij Paulien verdacht, maar al voor de opnames van het seizoen gesprekken gevoerd had met Kees

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #137 Gepost op: 27-01-2018, 21:55:26 »
patrick op Ruben
Immanuelle op Stine/Loes
Klaas op Simone
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #138 Gepost op: 27-01-2018, 21:57:45 »
Chris die ten huwelijk wordt gevraagd  ::rofl::

Volgende week Jochem, Zarayda en Inge.
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #139 Gepost op: 27-01-2018, 21:59:52 »
Chris was lekker rustig vandaag. Ook wel eens prettig. ::pinokkio::