Auteur Topic: [kandidaat] Emilio Guzman  (gelezen 44119 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #140 Gepost op: 18-01-2018, 23:47:57 »
Moest het niet in Moltalk geweest zijn en enkel hier, dan stond Emilio bij mij ook op 1, maar ik heb de voorbije jaren geleerd om acties die uitgesmeerd worden door het programma zelf of Moltalk te zien als lokaas voor een verkeerde tunnel.

Wat niet inhoudt dat Emilio de Mol niet kan zijn. Hij zou het dan alleen niet zijn omwille van deze aanwijzing, maar vanwege andere hints en aanwijzingen. Anders zouden ze de Mol tenslotte nooit kunnen behandelen in MolTalk. Is er iemand die weet of de productie van MolTalk weet wie de Mol is?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #141 Gepost op: 19-01-2018, 00:25:01 »
Ik ben het niet eens met wat gezegd wordt, dat hij op Klaas/Thomas zou lijken qua Molgedrag. Feit is dat de Mol nu niet zoveel hoeft te doen en ik denk dat de Mol zichzelf daarom ook niet in de kaart laat spelen en het oprecht rustig aandoet.



Voor wat het waard is; Emilio doet mij denken aan John van Eerd. Dat gegniffel af en toe en dat onhandige gezwaai met zijn armen. Hij kijkt best wel wat binnenpretjes te hebben.

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #142 Gepost op: 19-01-2018, 06:44:48 »
Wat niet inhoudt dat Emilio de Mol niet kan zijn. Hij zou het dan alleen niet zijn omwille van deze aanwijzing, maar vanwege andere hints en aanwijzingen. Anders zouden ze de Mol tenslotte nooit kunnen behandelen in MolTalk. Is er iemand die weet of de productie van MolTalk weet wie de Mol is?

Toen Kees Tol een aantal jaren geleden Moltalk presenteerde (dat was toen nog niet op tv), vertelde hij na afloop dat hij het wist. Ik weet natuurlijk niet of dat inmiddels veranderd is, maar ik heb sterk de indruk dat ze het wel weten.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #143 Gepost op: 19-01-2018, 11:40:39 »
Margriet en Chris weten het in elk geval niet, hebben ze bevestigd. En zij denken mee over wat er besproken gaat worden, dus kunnen er prima echte aanwijzingen in MolTalk belanden.
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #144 Gepost op: 19-01-2018, 11:41:57 »
Margriet en Chris weten het in elk geval niet, hebben ze bevestigd. En zij denken mee over wat er besproken gaat worden, dus kunnen er prima echte aanwijzingen in MolTalk belanden.

Maar is er geen mannetje achter de schermen dat de discussie mee kan sturen?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #145 Gepost op: 19-01-2018, 12:24:37 »
Ik betwijfel of iemand Chris in moltoestand kan sturen
klaar voor de strijd

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #146 Gepost op: 19-01-2018, 18:26:36 »
Moest het niet in Moltalk geweest zijn en enkel hier, dan stond Emilio bij mij ook op 1, maar ik heb de voorbije jaren geleerd om acties die uitgesmeerd worden door het programma zelf of Moltalk te zien als lokaas voor een verkeerde tunnel.

De Klaaskloosterhint was toch ook in Moltalk geweest? Al deden ze er wat lacherig over, ze lieten het wel zien.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #147 Gepost op: 20-01-2018, 17:38:57 »
terug naar de mol emilio
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #148 Gepost op: 20-01-2018, 17:46:28 »
terug naar de mol emilio
We weten wie Lukie verdenkt  ::bravo::


OT: Emilio staat in de top-3 voor mij nog steeds

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #149 Gepost op: 20-01-2018, 21:50:00 »
Het niet vertellen van de inhoud vd bakjes zie ik als een pure kandidatenstrategie. Geen info delen betekent dat alleen de mol kennis heeft over de bakjes, dus je test het andere duo op voorkennis.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #150 Gepost op: 20-01-2018, 21:55:55 »
Is er nog plek voor mij?  ::bravo::

Edit: ik stap met een voet in deze tunnel
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #151 Gepost op: 20-01-2018, 22:22:33 »
Mijn ruime tunnel is af. Ik ga er nu in, maar nog niet helemaal naar beneden.
Er is plaats genoeg voor jullie allemaal.
Vergeet de eierkoker aan te zetten in de auto. Een kandidaat? Wel nee!
Steekt als nummer 5 zijn hand op bij de vraag naar "Wie durft"
Geeft geen of foute info bij vragenronde.
Zijn lichaamstaal.  Enz.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #152 Gepost op: 20-01-2018, 22:25:23 »
Emilio is heel erg goed in het subtiel de schuld van zich afschuiven in de richting van een ander. Vandaag ook weer toen hij tijdens het maken van de test zei dat Loes had gelogen bij de tweede opdracht. Hijzelf deed dat natuurlijk net zo goed met zijn bakje een en drie.

Maar goed, Loes deed vice versa natuurlijk hetzelfde. Al heb ik die tot nu toe meer dingen goed zien doen dan onze Canarische vriend.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #153 Gepost op: 20-01-2018, 22:26:04 »
Leuk ook die biecht over het geld, en dan zijn hand opsteken  ::zwaai::
Blijft op achtergrond, zet timer niet aan in auto, wordt nog beetje uit de luwte gehouden...
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #154 Gepost op: 20-01-2018, 22:57:21 »
Het niet vertellen van de inhoud vd bakjes zie ik als een pure kandidatenstrategie. Geen info delen betekent dat alleen de mol kennis heeft over de bakjes, dus je test het andere duo op voorkennis.
Daardoor kom je op de ander over als kandidaat idd. Slim dus voor een mol om te doen. Je kan als mol ook kiezen om de info te delen. Dan komt het of uit dat je liegt of je geeft de juiste info door wat ook niet persé voordelig is voor n mol.
Anyway.. niet onverdacht in ieder geval om geen info te delen

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #155 Gepost op: 20-01-2018, 22:59:31 »
Daardoor kom je op de ander over als kandidaat idd. Slim dus voor een mol om te doen. Je kan als mol ook kiezen om de info te delen. Dan komt het of uit dat je liegt of je geeft de juiste info door wat ook niet persé voordelig is voor n mol.
Anyway.. niet onverdacht in ieder geval om geen info te delen

Wel, want als je geen info deelt stuur je niet en kunnen de kandidaten toevallig op plusgeld belanden.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #156 Gepost op: 20-01-2018, 23:04:04 »
Wel, want als je geen info deelt stuur je niet en kunnen de kandidaten toevallig op plusgeld belanden.
Het ligt heel erg per persoon hoe je dingen opvat.
Je kan de waarheid vertellen net zoals Ruben, maar bijvoorbeeld Bella kan dan gaan denken dat hij dat expres doet en dat in het bakje van het mingeld een vrijstelling zit.
Of je kan gaan liegen, zoals Olcay gedaan heeft over de vrijstelling wat Jan doorhad en de vrijstelling wist te bemachtigen.
Wat Emilio gedaan heeft, was slim voor een Mol en ik had hetzelfde gedaan.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #157 Gepost op: 20-01-2018, 23:04:50 »
Wel, want als je geen info deelt stuur je niet en kunnen de kandidaten toevallig op plusgeld belanden.
dat kan ook als je geen info deelt. Dat zogenaamde sturen is een schijngevoel aangezien niemand elkaar vertrouwt

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #158 Gepost op: 20-01-2018, 23:06:07 »
Ik bedenk me net dat Emilio wel íets heeft gezegd, dus het gaan naar bakje 1 en 3. Dus toch wel een beetje gestuurd.
Dan is dit niet van toepassing op Emilio, wel op Simone en Jan. Excusez-moi.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #159 Gepost op: 20-01-2018, 23:21:37 »
Ik bedenk me net dat Emilio wel íets heeft gezegd, dus het gaan naar bakje 1 en 3. Dus toch wel een beetje gestuurd.

klopt .. Emolio stuurde Bella naar mingeld  ;)