Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 133198 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #180 Gepost op: 16-01-2018, 21:51:59 »
Grappig .. dat zijn juist de dingetjes die ik tegen haar vind spreken. Van de mol verwacht je toch minstens een gespeelde teleurgestelde reactie als er geen geld verdiend is  :-\\

Daarom juist is het ook wel weer leuk als de Mol doet zoals Stine.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #181 Gepost op: 16-01-2018, 21:54:26 »
Daarom juist is het ook wel weer leuk als de Mol doet zoals Stine.
leuk is een subjectief begrip  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #182 Gepost op: 17-01-2018, 01:10:02 »
Daar zit ik overigens ook, hoor. We zijn het wat dat betreft eens als vanouds. Het ging mij eerder alleen om dat vergezochte lampje.  ::tandpastasmiley::

Maar jij zit toch wel in een andere tunnel? Namelijk in die van Simone, toch?
Nu ik (net als de eerste en tweede keer) midden in de nacht terugkijk, zie ik dat ik wellicht iets te veel hierin heb gezien... helaas is daarmee mijn eerste beeld vastgezet en blijf ik toch even in deze tunnel...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #183 Gepost op: 17-01-2018, 02:49:27 »
Ik geef toe dat we hier een hoog gehalte 'Stine-believers' hebben, maar er zijn ook genoeg argumenten gegeven, hoor.
Heinz' nieuwste is even subtiel als sterk!

Net als FS vind ik de non reactie eerder tegen haar als mol spreken dan voor haar  ::jaja::

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #184 Gepost op: 17-01-2018, 14:39:09 »
Maar jij zit toch wel in een andere tunnel? Namelijk in die van Simone, toch?

Na aflevering 1 heel even.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #185 Gepost op: 17-01-2018, 18:35:48 »
De twee mollen theorie krijgt meer tractie:

LoesHaverkort Two Euh haltes..iT was a sign People!!#widm#tunnelvisie#oftochniet#nietsiswathetlijkt https://t.co/yryeGV8Uog
3 uur geleden

Gaat dan wel om de verkeerde mol maar misschien weet Loes inmiddels dat het twee mollen zijn, Stine en haar zus, en tweet het daarom voor de grap.


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #186 Gepost op: 17-01-2018, 20:28:58 »
Tijdens de opdracht in de markt zien we een shot van een vrouw drinken uit een kop met een aap erop (staat ook het woord "monkey" op). Stine heeft meerdere boeken geschreven met de titel aap erin. Misschien subtiele hint als haar als mol.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #187 Gepost op: 17-01-2018, 23:50:31 »
Het zou leuk zijn als in aflevering 3 duidelijk wordt dat het Stine niet is.In ieder geval sluit ik haar niet uit, maar is een tunnelvisie na één of twee afleveringen wel gevaarlijk. Je kan de pool winnen maar ook diep zinken...Het is nu eenmaal zo dat je diegene die voor jou de mol is altijd beter observeert  dan de aanwijzingen die naar anderen wijzen minder belangrijk vindt. Daar heb ik ook last van.. Ik ben niet overtuigd van Stine- ondanks diverse hints of aanwijzingen en het lezen van dit topic. Stine is de Stine zoals ik haar al kende voor Wie is de mol, dat zou dan betekenen dat ze heel dicht bij zichzelf blijft, wat op zich wel weer een goede moleigenschap is. Ik ben benieuwd naar aflevering 3. Ik zal Stine extra goed bekijken ;D

P.s. Ik denk ook niet dat er al een duidelijke hint meer wordt weggeven in de eerste afleveringen. Daar hebben ze wel van geleerd lijkt mij. Elke seconde wordt bekeken en ontcijferd door molloten..

P.s. Nogmaals aflevering 2 bekeken. Stine doet eigenlijk geen verdachte dingen in mijn ogen en lijkt me toch meer een kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2018, 17:23:24 door Lonneke*L »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #188 Gepost op: 18-01-2018, 00:26:44 »
Het zou leuk zijn als in aflevering 3 duidelijk wordt dat het Stine niet is.In ieder geval sluit ik haar niet uit, maar is een tunnelvisie na één of twee afleveringen wel gevaarlijk. Je kan de pool winnen maar ook diep zinken...Het is nu eenmaal zo dat je diegene die voor jou de mol is altijd beter observeert  dan de aanwijzingen die naar anderen wijzen minder belangrijk vindt. Daar heb ik ook last van.. Ik ben niet overtuigd van Stine- ondanks diverse hints of aanwijzingen en het lezen van dit topic. Stine is de Stine zoals ik haar al kende voor Wie is de mol, dat zou dan betekenen dat ze heel dicht bij zichzelf blijft, wat op zich wel weer een goede moleigenschap is. Ik ben benieuwd naar aflevering 3. Ik zal Stine extra goed bekijken ;D

P.s. Ik denk ook niet dat er al een duidelijke hint meer wordt weggeven in de eerste afleveringen. Daar hebben ze wel van geleerd lijkt mij. Elke seconde wordt bekeken en ontcijferd door molloten..
Heb veel op Stine gelet. Zij observeert goed en veel, zo denk ik. Kijk maar hoe zij Emilio op het rechte pad probeert te houden in afl. 1 Zij gaat nergens in mee in wat hij voorstelt. Dat zou een MOL toch anders doen? In afl 2 op de markt blijft zij Olcay in de gaten houden en is vaak te vinden opzij of achter de groep.
Ik ben begonnen een hele brede tunnel te graven maar niet voor Stine. Bij Emilio heb ik zo'n onderbuik gevoel. Voorlopig blijf ik echter nog in de buitenlucht. Misschien nodig ik nog wel een andere gast uit.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #189 Gepost op: 18-01-2018, 01:15:13 »
Stine is de Stine zoals ik haar al kende voor Wie is de mol, dat zou dan betekenen dat ze heel dicht bij zichzelf blijft, wat op zich wel weer een goede moleigenschap is.

En dat is nota bene wat ze zelf voorspeld heeft: ze ging heel dicht bij de waarheid blijven. Misschien zelfs de waarheid liegen. Hoe slim zou het wel niet van de Mol zijn om gewoon te zeggen wat die gaat doen? Vrijwel geen mens gelooft dan nog dat je de Mol bent en ondertussen kun je je gang gaan. En dan straks triomfantelijk zeggen: 'Ik had het jullie gewoon verteld, hoor'.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #190 Gepost op: 18-01-2018, 01:37:01 »
Tijdens de opdracht in de markt zien we een shot van een vrouw drinken uit een kop met een aap erop (staat ook het woord "monkey" op). Stine heeft meerdere boeken geschreven met de titel aap erin. Misschien subtiele hint als haar als mol.

Da's wat mij betreft een heel goeie!

Ik verdenk ook Stine, o.a.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #191 Gepost op: 18-01-2018, 20:57:16 »
Er was bij Jean-Marc en Jan een schaakbord te zien, met een witte dame, en drie ontbrekende pionnen.

Verder zag ik op het terras waas Simone en Bella aan het zoeken waren, op de achtergrond een toren.

Het paard kwam (onbedoeld) even voorbij in aflevering 2. Ik zoek nog naar meer schaaksymbolen. Heeft iemand een (duidelijke) aanvulling, hierop?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #192 Gepost op: 18-01-2018, 22:13:23 »
Er was bij Jean-Marc en Jan een schaakbord te zien, met een witte dame, en drie ontbrekende pionnen.

Verder zag ik op het terras waas Simone en Bella aan het zoeken waren, op de achtergrond een toren.

Het paard kwam (onbedoeld) even voorbij in aflevering 2. Ik zoek nog naar meer schaaksymbolen. Heeft iemand een (duidelijke) aanvulling, hierop?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #193 Gepost op: 19-01-2018, 02:41:21 »
Het paard kwam (onbedoeld) even voorbij in aflevering 2. Ik zoek nog naar meer schaaksymbolen. Heeft iemand een (duidelijke) aanvulling, hierop?

Op de achtergrond van het molboekje bij aflevering 1 zijn (verkeers)pionnen te zien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #194 Gepost op: 19-01-2018, 08:32:43 »
Op de achtergrond van het molboekje bij aflevering 1 zijn (verkeers)pionnen te zien.

Het zijn pilonnen, geen pionnen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #195 Gepost op: 19-01-2018, 09:49:26 »
Ik kan niet alles teruglezen helaas nu, maar ehm...

Is er überhaupt iets aan Stine dat heel erg aan een kandidaat doet denken?

Laat aankomen in café in aflevering 1 en daardoor zelf info missen en dus ook niet kunnen delen.
Twee keer bellen.
Geen geld vinden.
Weigeren M18 met Loes te delen.

Bovenstaande geldt overigens ook voor Emilio.

Aflevering twee heb ik het idee, dat Jan meer de leidende rol heeft, maar om nu te zeggen dat Stine geweldig bijdraagt...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #196 Gepost op: 19-01-2018, 10:33:53 »
Stine retweet de onbruikbare WIDM-hint van de dag: https://twitter.com/Stine__Jensen
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #197 Gepost op: 19-01-2018, 12:22:47 »
Ik sta nog bij de ingang. Maar wat Lo zegt, eigenlijk klinkt het best wel masochistisch, maar wat is het toch heerlijk als je tunnel instort. Dan heeft het programma je toch in de luren gelegd.   ::rofl::
Ik ben niet eens een masochist want ik kan niet tegen pijn... maar het is wel de ultieme spelopvatting ja... de ultieme mindfuck toch, dat je helemaal mis zat? Dit is in essentie nu juist wat WIDM is dus ik zou hopen dat alle molloten zo denken, dan ervaar je de serie immers tot in de kern ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #198 Gepost op: 19-01-2018, 13:05:39 »
Die loper vind ik geniaal....

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #199 Gepost op: 19-01-2018, 13:33:01 »
Heb de opdracht in het theater nog eens goed bekeken...
Stine kan hier vrijwel ongemerkt Mollen!

Er zijn twee opdrachten waar Stine in genoemd is. Ze zit inderdaad hoger dan Jan. Ze weet dus dat ze in 1 van de 2 hoge loges moet zitten en dat doet ze ook. Als Mol weet je dat alle drie de "schermen" tellen. Ze zal Jean-Marc in de gaten gehouden hebben en gezien hebben dat die onderop zat. Ze hoefde zelf dus niks meer te doen. Wellicht dat ze een extra zekerheid had ingebouwd door aan Emilio te blijven "kleven": als ze met Emilio in een loge zou zitten zou de opdracht sowieso mislukt zijn...

Eventuele verdachtmakingen kan ze pareren door te stellen dat zij wist dat ze hoog moest zitten en dat daarom Jean-Marc sowieso niet goed zat.
Stine kan door dit spel prima de verdenkingen vna haar af schuiven... zij kan immers heel aannemelijk maken dat zij aan haar opdracht had voldaan en dat er andere waren die de fout in waren gegaan...

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::