Auteur Topic: Realitynet's Song Contest Berlin 2018  (gelezen 85490 keer)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #780 Gepost op: 26-04-2018, 20:20:28 »
gefeliciteerd sander  ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #781 Gepost op: 26-04-2018, 20:22:55 »
Gefeliciteerd SanderFMC!

Ben zelf ook erg tevreden met plek 7 :D Bedankt ook vooral HappyDutchman, Giorgio en Meezter voor de 12 punten ::bravo::

Voor Fabiann zelf was het vast ook nog spannend tot het eind wie zou winnen aangezien ik volgens mij als (een van de)  laatste mijn punten doorgegeven heb ;D

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #782 Gepost op: 26-04-2018, 20:27:34 »
Gefeliciteerd Sander! ::bravo::

Het maakte mij eigenlijk geen zak uit waar ik eindigde. Met een metalnummer zo veel punten krijgen vind ik al een prestatie op zich. Hm, onder Bulgarije vind ik wel zorgwekkend, maar goed..

Thanks weer Fabian voor de snaarstrakke organisatie! ::bravo::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #783 Gepost op: 26-04-2018, 20:36:00 »
Ja, faab, weer prima gedaan  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #784 Gepost op: 26-04-2018, 20:58:36 »
Proficiat Sander.

Ik vond het weer een topfestival met verschillende liedjes die ik nu al op mijn ipod staan heb.

Ik ben wel wat verbaasd over mijn matige score, ik had het hoger verwacht.
(nuja, de enige keer dat ik over mijn inzending niet tevreden was, werd ik 6de)

Even een leuk feitje (voor mij dan  ;D): Dit is de derde keer dat ik mee doen, en in twee edities daarvan (Malta en deze) kreeg ik 12 punten van wouterv  :D



Dat is voor je geweldige muzieksmaak  :P

en voor ik het vergeet

En zo zorgen de punten van 1 land ervoor dat nog maar 2 (!) landen zonder punten zitten. ::oink::

::bravo::


 ::zwaai:: that was me
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #785 Gepost op: 26-04-2018, 21:00:08 »
Ik ben toch tevreden met 2 keer 12 punten, hebben niet veel landen gehaald zo te zien  ;)

Offline radjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #786 Gepost op: 26-04-2018, 21:18:49 »
Gefeliciteerd Sander, ook al gaf ik je maar 2 punten, het lied had een grote gunfactor bij mij om te winnen, dus het is wat mij betreft zeker verdiend!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #787 Gepost op: 26-04-2018, 21:24:56 »
En dan nog even wat statistiekjes voor de liefhebber... ::cheerleader::

22
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

21
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

20
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

19
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

18
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

17
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

16
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

15
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

14
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

----


Het minst toondoof (sorry Molière ik gebruik dit woord nog 1 keer ::sorry::) dan...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Degene die dit songfestival het meest afwijkende lijstje met punten in heeft gestuurd is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voor de volledigheid de lijst van minst divergent naar meest divergent:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

----

Zo, en dan ben ik nu aangekomen om jullie allemaal weer ontzettend te bedanken voor jullie deelname en enthousiasme! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Zonder jullie geweldige inbreng had het niet weer zo'n ongelofelijk succesvol songfestival geweest!
Ik ben heel erg trots en vereerd dat ik een songfestival met 36! verschillende liedjes heb mogen organiseren!

::confettie:: ::confettie:: ::confettie::

Tot over een half jaartje... ::joehoe::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 22:02:48 door Fabiann »
🜃

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #788 Gepost op: 26-04-2018, 21:27:07 »
Gefeliciteerd Sander! Bij mij was je op de laatste dag uit de punten gezakt, maar het was wel lastig kiezen. Je had dus wel een goed liedje! Terechte winnaar!

Van tevoren had ik gedacht dat ik ongeveer op de 28e plaats zou eindigen. Ik had gedacht dat er een paar mensen zouden zijn die mijn liedje goed zouden vinden, maar de meesten niet. Het waren iets meer positieve mensen dan verwacht! En ik heb ook een keer 12 punten gekregen (een persoonlijk doel). Toen bleek dat ik meer punten kreeg dan verwacht, hoopte ik de top 20 te halen. Helaas is dat niet gelukt (22).

Zo is mijn eerste songfestival erg geslaagd! Ik ga een volgende keer weer meedoen! Is dit 2 keer per jaar? Of 1 keer?

Edit: elk half jaar dus. Leuke statistiekjes Fabiann!
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 21:30:10 door HappyDutchman »
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #789 Gepost op: 26-04-2018, 21:31:00 »
귀하의 서비스에서

큰 슬픔으로 나는 우리 여자 밴드가 그것을 만들지 않았다는 것을 배웠다. 그럼에도 불구하고 그들은 돌아 오면 따뜻한 환영을받을 수 있습니다. 평양의 가마에.
내 마음이 아팠을 때, 나는 스위스가 승리 한 것을 축하하고 싶다. 뇌물을 어떻게 다루는 지 알 잖아요, 샌더 모자 벗어. 나는 우리 정부에서 당신을 위해 훌륭한 직업을 가지고 있습니다.
그런 다음 네덜란드, 스웨덴, 벨기에, 에스토니아에 감사드립니다. 더 많은 포인트가 좋았지 만. 우리가 여기있는 순간 바로 이야기하겠습니다. 나는 Molduck, Pac, LDH 및 D @ N에 대한 초청장을 가지고 있습니다. 나는 다음 주 평양에서 너를 기대한다. 우리는 모란봉 밴드를 섬기고 있습니다. 따뜻한 개를 포함하여. 히히히.
Fabiann에게 또 다른 따뜻한 박수 갈채. 좋은 조직을 위해서. 그리고 언젠가는 다시 올거야. 북한을위한 승리. 우리가 폭탄을 투하하고 나서 우리에게 점수를주지 않은 나라들. 나는 트럼프에 동의한다. 아메리카 우선. 히히히 히히히

김정은의 큰 키스


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #790 Gepost op: 26-04-2018, 21:33:58 »
Voor Fabiann zelf was het vast ook nog spannend tot het eind wie zou winnen aangezien ik volgens mij als (een van de)  laatste mijn punten doorgegeven heb ;D
Het was inderdaad tot het eind spannend. :D

Toen ik donderdagochtend vertrok naar Verona stond overigens United Kingdom bovenaan met 58 punten, gevolgd door Switzerland (55) en New Zealand (52). Nederland had toen altijd nog ::art:: punten.
🜃

Offline radjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #791 Gepost op: 26-04-2018, 21:40:33 »

Degene die dit songfestival het meest afwijkende lijstje met punten in heeft gestuurd is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)




Yes, toch nog wat gewonnen. Ik snap echt nog steeds niet waarom iedereen België zo slecht vond en (bijna) niemand Nederland punten gaf, want al was het oud en bekend, het was wel leuk.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 21:42:18 door radjon »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #792 Gepost op: 26-04-2018, 21:51:10 »
Toch grappig dat ik meestal niet heel afwijkend stem, en het dan toch voor elkaar krijg om het niet eens te zijn met de winnaar ;D

Bedankt weer voor de organisatie Fabiann ::bravo::

Ben benieuwd wat het volgende Songfestival wordt. Ik hoop zelf op random en dan de makkelijke landen (met name VS en VK) eruit ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #793 Gepost op: 26-04-2018, 22:21:22 »
Ik zie een verband. En eentje buiten het verband  ::jaja::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Brtdm had 'm al snel door! ::bravo::

Ik was eerst ontzettend aan het klooien met een leuke/spannende volgorde te bedenken voor bekendmaking van de punten. De winnaar kwam in twee uitgewerkte volgordes steeds al heel vroeg als nummer 1 bovendrijven. Tot ik dacht, laat ik eens de volgorde bepalen op basis van de douze points, waarbij de eerste worden gegeven aan de laagst geëindigde, enzovoorts. United Kingdom is dan inderdaad eentje buiten het verband. Maar dat kwam omdat B&W mij vooraf gevraagd had om hem niet heel laat in de volgorde op te nemen. Had achteraf gezien niet gehoeven, want we zijn echt binnen een recordtijd klaar!
🜃

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #794 Gepost op: 26-04-2018, 22:22:54 »
Zwitserland Gefeliciteerd!  ::bravo::
En Fabiann bedankt!   ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #795 Gepost op: 26-04-2018, 22:24:22 »
Gefeliciteerd Sander ::bravo::

En ik ben ook heel trots op mijn tweede vierde plek op rij ::trots:: Zo zie je maar dat (letterlijk) maandenlange voorbereiding helpt met het vinden van een goed nummer :D

Vi ses nästa gång ::joehoe:: ::zwaai::
...óf niet!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #796 Gepost op: 26-04-2018, 22:29:05 »
Brtdm had 'm al snel door! ::bravo::

Ik denk al bijna dat UK straks 12 punten krijgt en dat NZ nipt wint.
Ach, gedeeltelijk klopte het wel. Laat ik maar eens een voorspelling doen voor het eurovisie-songfestival dan..
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Met dit schema zag ik inderdaad al heel snel een verband. Er vormde al snel een diagonale lijn. Er waren uiteindelijk duidelijk drie rondes zichtbaar. Wel minder dan ik had verwacht in ieder geval. Het leek me daarom al redelijk logisch dat NZ (of ikzelf..) niet nogmaals 12 punten zou krijgen. Maarja.. zelfs dan had het nog de mogelijkheid om te winnen. EN wellicht had Fabiann er nog een verrassing in gezet.

Ik vond het in ieder geval leuk om weer te volgen. Ben ook heel tevreden met mijn 8e (en 7e onafwijkendheids-) positie.

Mocht iemand interesse hebben in de nationale selecties van Hongarije Veel plezier.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 22:49:15 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #797 Gepost op: 26-04-2018, 22:33:22 »
3 punten voor:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Deze moet je even uitleggen. Wat maakt 'hét' liedje maar drie punten waard ??? :P Thanks voor het compliment trouwens :)
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 22:35:01 door Pac »
...óf niet!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #798 Gepost op: 26-04-2018, 22:34:51 »
Mocht iemand interesse hebben in de nationale selecties van Hongarije Veel plezier.
Oeh deze had wel puntjes van mij gehad, alleen al omdat de clip o.a. in Verona is opgenomen! :D

🜃

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #799 Gepost op: 26-04-2018, 22:39:23 »
Ik zat er ook heel erg over te denken om die in te sturen, maar er zat een stukje in wat me té bekend voorkwam.
rond 1:35-1:40. Mocht iemand weten aan welk lied ik denk, hoor ik het graag. Zit er nu al even op te zoeken..

Dit was overigens ook de reden dat ik Saudi-Arabië en Nieuw-Zeeland geen punten had gegeven, ze kwamen me te bekend voor. Misschien dat ik ze al eens eerder heb gehoord of dat het gewoon bekende elementen heeft. Saudi-Arabië deed me in ieder geval denken aan een Auto-reclame, maar dat heb ik wel vaker als ik niet precies weet waar het vandaan komt..
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 22:45:37 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?