Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107717 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #200 Gepost op: 21-04-2018, 15:18:31 »
Ik sliep nog  :o

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #201 Gepost op: 21-04-2018, 15:26:56 »
Ah, ik vroeg het me al af. ;D

Ik denk dat het een heel goede locatie is, een beetje vergelijkbaar met Canada. Je hebt bergen, rivieren, de zee, sneeuw, bossen, grotten, mijnen, oude goudzoekers-stadjes... je moet wel in de zomer gaan, want anders is het te koud, maar dan is het zeker een interessant decor voor WidM.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #202 Gepost op: 21-04-2018, 15:28:59 »
Uh, Lama, IJsland ???
Alaska is indirect een soort IJs-land, er is veel IJs in dit landschap. En in aflevering 3 gaan we naar de mooiste locatie van de hele serie vind ik ;D Met heel veeeel ijs.

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #203 Gepost op: 21-04-2018, 21:45:51 »
Wat vinden jullie van Alaska als decor voor Wie is de Mol? :)

Wat Spacy zegt: het is van alle markten thuis. Dus ik vind het een goede keuze!
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #204 Gepost op: 23-04-2018, 08:16:29 »
Met de test & executie achter de rug, betekent dit bijna het einde van deze aflevering. Maar niet voordat ik de kandididaten twee laatste vragen gesteld heb. Vraag 1: Wat verwachten jullie van aflevering 3 en vraag 2: Wie is volgens jullie de mol. Het antwoord op Deze laatste vraag wil ik graag via de PM krijgen zodat de kandidaten hierdoor niet beinvloed kunnen worden.

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie aanwezigheid, gezelligheid en voor het beantwoorden van onze vraag ::bravo::

Een groot applaus voor SpacyColours en HappyDutchman. ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #205 Gepost op: 23-04-2018, 08:36:39 »
Vraag 1: Wat verwachten jullie van aflevering 3
Ik weet echt totaal niet wat ik kan verwachten, maar het zullen vast wel weer leuke opdrachten zijn. Misschien weer iets met halve jokers of die mysterieuze executiekaart?

Graag gedaan, het was fijn om hier m'n zegje te kunnen doen en ik zal de serie, zij het met enige weemoed, nog zeker blijven volgen. Ga zo door! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #206 Gepost op: 23-04-2018, 14:23:30 »
Wat ik verwacht?

Leuke opdrachten natuurlijk! Ik ben benieuwd of er een executiekaart wordt ingezet komende test en executie. Dat zou ik wel leuk vinden.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #207 Gepost op: 23-04-2018, 21:41:09 »


Het is weer maandagavond! Dat betekent weer een nieuwe aflevering van Moltalk!  ::bravo:: ::bravo::

Met ook deze week weer twee bijzondere gasten. We hebben de afvaller van aflevering 2 en de winnaar van vorig jaar aan tafel! Graag een warm applaus voor Molduck en Mollenmania! ::bravo::

Vraag aan jullie beiden: Wat vinden jullie tot nu toe van de kandidatengroep (zonder dat je vertelt wie je verdenkt!)?


Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #208 Gepost op: 23-04-2018, 22:08:15 »
Bedankt voor het warme applaus.

Het antwoord op jou vraag:

Een hele leuke groep met forummers die helemaal niet bekend zijn.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #209 Gepost op: 24-04-2018, 18:57:30 »
Sorry voor de vertraging, trein had vertraging (ze zijn de mol van vorig jaar nog niet te boven  ;D). Eerst even mijn haar fatsoeneren en dan schuif ik gezellig bij jullie aan tafel aan  ::zwaai::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #210 Gepost op: 24-04-2018, 19:27:04 »
Bedankt voor het warme applaus.

Het antwoord op jou vraag:

Een hele leuke groep met forummers die helemaal niet bekend zijn.
Je hebt het spel helaas maar twee afleveringen mee mogen spelen. Heb je er wel van genoten? ::ok::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #211 Gepost op: 24-04-2018, 20:30:30 »
Heb er met volle teuge van genoten. Vond het geweldig om mee te maken.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #212 Gepost op: 24-04-2018, 21:55:07 »
Sorry, ik werd ook nog eens gebeld door een of ander songfestival, heb maar even random wat punten doorgegeven.

Ik vind de kandidatengroep erg saai, er gebeurt bijna niks en niemand speelt fel. Geen karakters en duidelijke mol. [/sarcasmemodus uit], dit is natuurlijk een hele toffe molgroep ::bravo::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #213 Gepost op: 25-04-2018, 13:05:43 »
Heb er met volle teuge van genoten. Vond het geweldig om mee te maken.
Heel fijn om te horen Molduck! Wat was je persoonlijk hoogtepunt?

Sorry, ik werd ook nog eens gebeld door een of ander songfestival, heb maar even random wat punten doorgegeven.

Ik vind de kandidatengroep erg saai, er gebeurt bijna niks en niemand speelt fel. Geen karakters en duidelijke mol. [/sarcasmemodus uit], dit is natuurlijk een hele toffe molgroep ::bravo::
::rofl::

Jij was vorig jaar de winnaar van het spel. Had jij toentertijd een bondje? ::hypocriet::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #214 Gepost op: 25-04-2018, 16:35:54 »

Jij was vorig jaar de winnaar van het spel. Had jij toentertijd een bondje? ::hypocriet::


Nee ik moest alles alleen doen, er was wel 1 iemand die de hele tijd informatie vroeg en zelf niks wilde doen, dat was wel irritant  ;) ;)

Lucy heeft mij een keer benaderd voor een bondje en met specht had ik in het begin even contact. Maar mijn strategie was met maar 1 iemand een bondje hebben omdat ze me anders zouden gaan vertrouwen, dus ik deed alsof ik geen bondjes wilde omdat ik iets te verbergen had zegmaar. Weet alleen niet of het iets heeft opgeleverd  ::rofl::
Nu ik dat zo schrijf bedenk ik me dat dat niet helemaal waar is; ik heb ook deelnemer van dit jaar Frank benaderd toen we nog met zoveel waren. We hadden meteen een klik, maar hij viel helaas bij de rode en groene seinen af. Ik root dus deze editie flink voor Frank ::bravo::

Ik ben benieuwd of er deze serie al bondjes zijn gevormd, ik heb wel mn vermoedens natuurlijk maar er gebeurt vast meer achter de schermen dan wij doorhebben ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #215 Gepost op: 25-04-2018, 16:38:53 »
Oh en met Juulx had ik ook even contact in het begin, toen we mochten raden naar het land. Maar dat bondje hield niet lang stand. En later hebben ik en een zeker ander persoon de mol benaderd voor een bondje, dat was wel leuk :)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #216 Gepost op: 25-04-2018, 16:47:10 »
Heel fijn om te horen Molduck! Wat was je persoonlijk hoogtepunt?
 ::rofl::


Moeilijk te kiezen. Ik vind eigenlijk alles wat ik heb meegemaakt een hoogtepunt.
Maar als ik moet kiezen dan ga ik voor de opdracht van beschrijven en tekenen. Maar het onderhandelen was ook super.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #217 Gepost op: 25-04-2018, 16:49:26 »
Ik vind eigenlijk alles wat ik heb meegemaakt een hoogtepunt.
Was toen je explodeerde bij de hunger games niet je letterlijke hoogtepunt? ::rofl::

Oh sorry ik hoor hier niet ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #218 Gepost op: 25-04-2018, 19:00:10 »
Nee ik moest alles alleen doen, er was wel 1 iemand die de hele tijd informatie vroeg en zelf niks wilde doen, dat was wel irritant  ;) ;)

Lucy heeft mij een keer benaderd voor een bondje en met specht had ik in het begin even contact. Maar mijn strategie was met maar 1 iemand een bondje hebben omdat ze me anders zouden gaan vertrouwen, dus ik deed alsof ik geen bondjes wilde omdat ik iets te verbergen had zegmaar. Weet alleen niet of het iets heeft opgeleverd  ::rofl::
Nu ik dat zo schrijf bedenk ik me dat dat niet helemaal waar is; ik heb ook deelnemer van dit jaar Frank benaderd toen we nog met zoveel waren. We hadden meteen een klik, maar hij viel helaas bij de rode en groene seinen af. Ik root dus deze editie flink voor Frank ::bravo::

Ik ben benieuwd of er deze serie al bondjes zijn gevormd, ik heb wel mn vermoedens natuurlijk maar er gebeurt vast meer achter de schermen dan wij doorhebben ;)
Als ik nu de kandidaten zo bezig zie, denk ik nog regelmatig terug aan mijn deelname van vorig jaar. Heb jij dat ook?


Moeilijk te kiezen. Ik vind eigenlijk alles wat ik heb meegemaakt een hoogtepunt.
Maar als ik moet kiezen dan ga ik voor de opdracht van beschrijven en tekenen. Maar het onderhandelen was ook super.

Dat waren ook hele leuke opdrachten om te volgen  ::bravo::
Wat was de reden om niet deel te nemen aan de Hunger Games?
« Laatst bewerkt op: 25-04-2018, 19:01:47 door Lama1997 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #219 Gepost op: 25-04-2018, 22:15:53 »
Als ik nu de kandidaten zo bezig zie, denk ik nog regelmatig terug aan mijn deelname van vorig jaar. Heb jij dat ook?


Ja absoluut. Tussen alle humor door is de onderlinge strijd goed merkbaar en dat vond ik aan ons jaar ook zo leuk. Het is gezellig en toch heerst er een soort spanning.