Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107783 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #280 Gepost op: 27-05-2018, 21:03:50 »
Presentator, zijn de vragen nu al op?  :P
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #281 Gepost op: 27-05-2018, 21:13:29 »
 ::jaja::

Mijn inspiratie heb ik nodig voor een conclusie van een scriptie  :P

En nu zonder gekkigheid.

Frank, is er nog een opdracht die je mist en we nog 'moeten' spelen voordat het spel afgelopen is?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #282 Gepost op: 27-05-2018, 21:44:30 »
Kijkers zetten MolTalk wel op pauze, studie gaat voor

Maar ik zou graag nog een opdracht zien waarin de kandidaten geconfronteerd/ondervraagd worden door medekandidaten over hoe ze het gespeeld hebben en wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld etc. Dat is ook een deel van het spel en zien we niet veel van (behalve na het seizoen natuurlijk). Zoiets zou me wel leuk lijken, want het spel gaat 24/7 door achter de schermen.
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #283 Gepost op: 27-05-2018, 21:55:35 »
Kijkers zetten MolTalk wel op pauze, studie gaat voor

Maar ik zou graag nog een opdracht zien waarin de kandidaten geconfronteerd/ondervraagd worden door medekandidaten over hoe ze het gespeeld hebben en wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld etc. Dat is ook een deel van het spel en zien we niet veel van (behalve na het seizoen natuurlijk). Zoiets zou me wel leuk lijken, want het spel gaat 24/7 door achter de schermen.

Interessante keuze. Wellicht komt het volgende week of in de finale? Wie zal het zeggen: Niet is wat het lijk en iets is wat het niet lijkt! Toch Lama :P

Van de vijf overgebleven kandidaten zijn er nog drie heren en twee dames. We zijn onze reis gestart met drie vrouwen en negen man. Denk jij dat beide dames de finale gaan halen of krijgen we een all-man finale?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #284 Gepost op: 27-05-2018, 22:17:45 »
Denk dat we twee mannen en één vrouw in de finale krijgen en hoop dat ook. Zal uiteraard geen namen noemen, maar ik weet hoe bepaalde mensen in het spel staan en wie er in mijn ogen dus een grotere kans maken om de finale te halen.
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #285 Gepost op: 27-05-2018, 22:21:50 »
Denk dat we twee mannen en één vrouw in de finale krijgen en hoop dat ook. Zal uiteraard geen namen noemen, maar ik weet hoe bepaalde mensen in het spel staan en wie er in mijn ogen dus een grotere kans maken om de finale te halen.

Interessant.

We hebben al kort gesproken over jouw tactiek in het spel. Stel je zou ooit nog eens mee doen, wat zou je dan anders doen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #286 Gepost op: 27-05-2018, 22:46:32 »
Sowieso wachten met een irritatiefactor worden  ::rofl:: nu begon ik al in aflevering 2 op deze manier te spelen. Denk dat als je eerst vertrouwen wekt je een betere positie hebt als je later vervelend wordt.
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #287 Gepost op: 27-05-2018, 22:50:30 »
Sowieso wachten met een irritatiefactor worden  ::rofl:: nu begon ik al in aflevering 2 op deze manier te spelen. Denk dat als je eerst vertrouwen wekt je een betere positie hebt als je later vervelend wordt.

Bedankt voor het mooie bruggetje. Het is tijd voor een kort optreden van Jochem Myjer


Bedankt Jochem ::bravo::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #288 Gepost op: 28-05-2018, 08:06:51 »
Jochem Myjer is zelf al een irritatiefactortje.. maar toch bedankt Jochem  ::joehoe::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #289 Gepost op: 28-05-2018, 08:14:26 »
Jochem Myjer is zelf al een irritatiefactortje.. maar toch bedankt Jochem  ::joehoe::

Je vindt Jochem dus irritanter dan jezelf?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #290 Gepost op: 28-05-2018, 20:41:05 »
Als je ons vergelijkt in het echt: ja
Als je hem vergelijkt met hoe ik dit spel speelde: nee

 :P
Frankje Lapi

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #291 Gepost op: 28-05-2018, 21:16:03 »
Frank, bedankt dat je gast wilde zijn in Moltalk! Ook heel erg bedankt voor je deelname aan De Mol Online 2018! ::bravo:: ::bravo::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #292 Gepost op: 28-05-2018, 21:22:20 »


Het is weer maandagavond! Dat betekent weer een nieuwe aflevering van Moltalk!  ::bravo:: ::bravo::

Mag ik een groot applaus voor de zevende afvaller van dit seizoen: Molino::bravo::
Ook de tweede gast wil ik graag aan jullie voorstellen. Hij is trouwe kijker van onze serie en bezoekt regelmatig onze bar. Graag een groot applaus voor Gupp! ::bravo::

@Molino, je hield je meer op de achtergrond tijdens het spel. Was dit een bewuste tactiek?
@Gupp: Smaakt het allemaal goed in de bar?  :P

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #293 Gepost op: 28-05-2018, 22:06:24 »
Ah, dank voor de introductie en bovenal voor het uitnodigen! Ik vind het een fantastische eer om nu écht een in de studie te zijn in plaats van het het te bekijken vanaf de bank. ::love::

*kijkt om zich heen en laat alles even bezinken*

Het is eigenlijk veel kleiner in het echt, om eerlijk te zijn. Maar wél nog véél gezelliger! En gezellig is ook hoe ik de barren zou omschrijven. Zo leuk om te zien dat iedereen zo zijn en haar uiterste best doen om het ons, de kijkers, naar het zin te maken. Zo mooi ook dat deze opdracht erin zit op dit moment in het spel!! Jullie hebben daar maar weer goed over nagedacht, blijkt maar weer! ::bravo::

Maar ohja, om op je vraag terug te komen: die Colombiaanse lekkernijen zijn echt om je vingers bij op te eten. Nu doe ik dat natuurlijk niet, want verzekeringsgeld gaat vast en zeker van het budget af; maar oké. ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #294 Gepost op: 28-05-2018, 23:08:11 »
Inmiddels zit ik nog steeds in moltalk  ::rofl::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #295 Gepost op: 28-05-2018, 23:23:20 »
Inmiddels zit ik nog steeds in moltalk  ::rofl::
Frits Huffnagel 2.0  ::) :P

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #296 Gepost op: 29-05-2018, 00:05:48 »

@Molino, je hield je meer op de achtergrond tijdens het spel. Was dit een bewuste tactiek?

Dit was deels tactiek, maar ik ben ook wel zo, tenminste als ik niet op het toneel sta. Als ik niets te zeggen heb, dan zeg ik ook niks. En dat gebeurde vrij vaak in het spel. Alles is gezegd, wat moet ik er dan nog doen? Ik deed wat me gevraagd werd, en veel meer natuurlijk niet, dat is waar.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #297 Gepost op: 29-05-2018, 08:12:46 »
Als ik niets te zeggen heb, dan zeg ik ook niks. En dat gebeurde vrij vaak in het spel. Alles is gezegd, wat moet ik er dan nog doen? Ik deed wat me gevraagd werd, en veel meer natuurlijk niet, dat is waar.

Dat is volgens mij een tactiek die Mollen ook vaak gebruiken; alles wat je van jezelf al doet/hebt gewoon wat uitvergroten. Is dat denk je sowieso een tactiek die ook goed bij een kandidaat zou passen en dus vaker gebruikt zou moeten worden? Of maakt dat de zoektocht naar de echte Mol alleen maar onnodig lastiger?
Het heeft je sowieso ver gebracht, knap hoe je het gespeeld hebt tot aan je einde! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #298 Gepost op: 29-05-2018, 08:20:30 »
Het is idd ook en mollenstrategie, maar in mij schuilt ook een molletje, en ik heb het deels zo gespeeld hoe ik het als mol ook had gedaan. Ik denk dat het je een tijdje kan helpen in het spel,maar als het, zoals het bij mij was, het enige is waarje je manier van spelen op baseerd wordt het moeilijk in de loop van het spel.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #299 Gepost op: 29-05-2018, 23:33:08 »
Ah, dank voor de introductie en bovenal voor het uitnodigen! Ik vind het een fantastische eer om nu écht een in de studie te zijn in plaats van het het te bekijken vanaf de bank. ::love::

*kijkt om zich heen en laat alles even bezinken*

Het is eigenlijk veel kleiner in het echt, om eerlijk te zijn. Maar wél nog véél gezelliger! En gezellig is ook hoe ik de barren zou omschrijven. Zo leuk om te zien dat iedereen zo zijn en haar uiterste best doen om het ons, de kijkers, naar het zin te maken. Zo mooi ook dat deze opdracht erin zit op dit moment in het spel!! Jullie hebben daar maar weer goed over nagedacht, blijkt maar weer! ::bravo::

Maar ohja, om op je vraag terug te komen: die Colombiaanse lekkernijen zijn echt om je vingers bij op te eten. Nu doe ik dat natuurlijk niet, want verzekeringsgeld gaat vast en zeker van het budget af; maar oké. ::)
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!  ::bravo:: Wat vind je van Alaska en Colombia als decor voor wie is de mol? :)

Het is idd ook en mollenstrategie, maar in mij schuilt ook een molletje, en ik heb het deels zo gespeeld hoe ik het als mol ook had gedaan. Ik denk dat het je een tijdje kan helpen in het spel,maar als het, zoals het bij mij was, het enige is waarje je manier van spelen op baseerd wordt het moeilijk in de loop van het spel.
Ik herinner me nog dat het je soms verraste dat mensen het spel zo serieus namen. Heb je er ondanks dat wel van genoten?