Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
412 gasten en 12 vaste bezoekers (Lucy, Convans, Molino, TimvDons, Gupp, hillo, D*N, m0lmuis, Mollende_Moller, Meezter, Nys-Fan, Pac)
Activiteitenagenda
9 September
Tweestrijd Online
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 25
  Print  
Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 14151 keer)
Nvy

« Antwoord #320 Gepost op: 6.06.2018, 14:43:37 »

Doe ik ook nog even een vraag tussendoor aan Nvy, had je vooraf gedacht dat je ooit zo ver zo komen? Vind je het niet jammer dat je met de finale al bijna in zicht bent afgevallen? Of heb je voor jouw gevoel alles eruit gehaald wat erin zat?

Ik had wel gehoopt ver te komen, dus ik had er wel rekening mee gehouden Wink.
Het werd voor mij steeds moeilijker om vanaf m'n laptop mee te doen, dus de laatste vier weken deed ik bijna alles vanaf m'n telefoon. De test deed ik nog wel op de laptop, maar ook dat werd steeds lastiger, en afgelopen week ging het daar mis. Ik denk dus dat ik precies lang genoeg mee heb gedaan  Cheesy.
Molino

Geslacht: Man

« Antwoord #321 Gepost op: 6.06.2018, 21:37:45 »

Is dit een bruggetje naar deelname aan meerdere forumspellen? Grin

In ieder geval is het een bruggetje naar meer activiteit op het forum.  Grin
Lama1997

« Antwoord #322 Gepost op: 7.06.2018, 23:30:57 »

Ik had wel gehoopt ver te komen, dus ik had er wel rekening mee gehouden Wink.
Het werd voor mij steeds moeilijker om vanaf m'n laptop mee te doen, dus de laatste vier weken deed ik bijna alles vanaf m'n telefoon. De test deed ik nog wel op de laptop, maar ook dat werd steeds lastiger, en afgelopen week ging het daar mis. Ik denk dus dat ik precies lang genoeg mee heb gedaan  Cheesy.
Wat was ook jouw persoonlijke hoogtepunt? Smiley

In ieder geval is het een bruggetje naar meer activiteit op het forum.  Grin
Dit onthouden we  Grin

Mol Online 2018. Vanaf 1 april!
Nvy

« Antwoord #323 Gepost op: 9.06.2018, 14:11:54 »

Wat was ook jouw persoonlijke hoogtepunt? Smiley

Oh, sorry, had je vraag over het hoofd gezien Smiley. Ik kan niet echt één hoogtepunt noemen, ik vond heel veel opdrachten leuk om aan mee te doen.
MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #324 Gepost op: 9.06.2018, 20:33:42 »

Oh, sorry, had je vraag over het hoofd gezien Smiley.
Oh, en dat terwijl we er zo weinig stellen Grin  Roll Eyes Tongue

R is een mol... Volg Widm online 2018 vanaf april op Realitynet!
Lama1997

« Antwoord #325 Gepost op: 10.06.2018, 00:05:53 »

Oh, sorry, had je vraag over het hoofd gezien Smiley. Ik kan niet echt één hoogtepunt noemen, ik vond heel veel opdrachten leuk om aan mee te doen.
Noem eens zo'n opdracht die je niet had willen missen Smiley

Mol Online 2018. Vanaf 1 april!
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #326 Gepost op: 10.06.2018, 13:53:11 »

Hoewel de nieuwe opdrachten nog niet begonnen zijn, starten we wel met een nieuwe aflevering van Moltalk Bravo! Bravo!

Ik wil onze gasten Molino en Gupp heel erg bedanken voor hun aanwezigheid.
Graag wil ik de negende afvaller van dit seizoen introduceren. Graag een groot applaus voor convans! Bravo! Bravo!

@Convans, hoe was het om voor de eerste keer mee te doen aan een forumspel op RN?

en @nvy, heb jij convans ooit verdacht als mol?

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt! WIDMO 2018 & Moltalk Online are back!
Convans

« Antwoord #327 Gepost op: 10.06.2018, 14:24:34 »

@Convans, hoe was het om voor de eerste keer mee te doen aan een forumspel op RN?

Hey!

Superleuk. Ik had vorig jaar eigenlijk al beslist om me in te schrijven voor de volgende editie. Ik ben op het forum terechtgekomen door Wie is de Mol? En zo keek ik ook naar de vorige editie van WIDMO. Ik heb hier dan ook speciaal niets gepost in de aanloop naar het spel omdat ik het spel als een onbekende wilde spelen. Ik weet dat ik fanatiek ben en ik altijd opga in zo'n spellen. Dus ik denk wel dat ik nog even wacht vooraleer ik weer meedoe aan een groot spel, het vergt toch redelijk wat tijd en energie als je er fanatiek mee bezig bent.  Duimen omhoog!
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #328 Gepost op: 10.06.2018, 14:26:23 »

Hey!

Superleuk. Ik had vorig jaar eigenlijk al beslist om me in te schrijven voor de volgende editie. Ik ben op het forum terechtgekomen door Wie is de Mol? En zo keek ik ook naar de vorige editie van WIDMO. Ik heb hier dan ook speciaal niets gepost in de aanloop naar het spel omdat ik het spel als een onbekende wilde spelen. Ik weet dat ik fanatiek ben en ik altijd opga in zo'n spellen. Dus ik denk wel dat ik nog even wacht vooraleer ik weer meedoe aan een groot spel, het vergt toch redelijk wat tijd en energie als je er fanatiek mee bezig bent.  Duimen omhoog!

Zou je ooit, als WIDMO terugkomt, nogmaals deelnemen aan WIDMO of ga je dan liever voor een spel zoals Survivor.

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt! WIDMO 2018 & Moltalk Online are back!
Convans

« Antwoord #329 Gepost op: 10.06.2018, 14:28:17 »

Zou je ooit, als WIDMO terugkomt, nogmaals deelnemen aan WIDMO of ga je dan liever voor een spel zoals Survivor.

Het concept van WIDMO spreekt me natuurlijk het meest aan. Ik hou van alles rond de opdrachten. De mindfuck, het mysterieuze, ... De andere spellen zou ik ook wel graag doen denk ik, maar ik heb hier nog geen enkel ander spel gevolgd, dus zou eerst even goed moeten kijken wat die spellen precies inhouden  Tongue
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #330 Gepost op: 10.06.2018, 14:35:35 »

Het concept van WIDMO spreekt me natuurlijk het meest aan. Ik hou van alles rond de opdrachten. De mindfuck, het mysterieuze, ... De andere spellen zou ik ook wel graag doen denk ik, maar ik heb hier nog geen enkel ander spel gevolgd, dus zou eerst even goed moeten kijken wat die spellen precies inhouden  Tongue

Interessant, hopelijk zien we je nog eens terug in een ander spel Bravo!

Welke mede-kandidaat heeft jouw het meeste verbaasd tijdens het spel. Je gaf al aan dat je niemand echt kende?

Convans

« Antwoord #331 Gepost op: 10.06.2018, 14:42:19 »

Interessant, hopelijk zien we je nog eens terug in een ander spel Bravo!

Welke mede-kandidaat heeft jouw het meeste verbaasd tijdens het spel. Je gaf al aan dat je niemand echt kende?

Ja, ik was erg blij dat ik niemand echt kende. Zo kijk je toch met een objectiever beeld naar alle kandidaten.

Molino! Ik dacht in het begin van het spel, waarom doet die kerel überhaupt mee? Die heeft nergens zin in en doet bijna in geen enkele opdracht zijn best. Wat verder in het spel dacht ik om eens contact op te nemen met hem en toch een paar aardige gesprekken gehad met hem. Ik begon zijn tactiek ook wat te snappen en hij speelde het eigenlijk best slim. Zich dommer voordoen dan hij is en ondertussen toch de boel in de gaten houden. Ik had hem duidelijk onderschat in het begin.

Ook het feit dat hij Nederlands geleerd heeft puur op zichzelf. Hij spreekt het echt vloeiend, respect! Zo zie je maar dat je nooit te snel mag oordelen over iemand. Wat een geweldige kerel  Bravo!
« Laatste verandering: 10.06.2018, 14:44:22 door Convans » Gelogd
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #332 Gepost op: 10.06.2018, 14:44:45 »

Mooi woorden Bravo!.

Welke type opdrachten vond jij het leukste om te spelen?

Convans

« Antwoord #333 Gepost op: 10.06.2018, 14:50:52 »

Mooi woorden Bravo!.

Welke type opdrachten vond jij het leukste om te spelen?

Hunger games, actie-opdrachten waar je wat actief moest zijn, vind ik altijd leuk. Maarja lang heb ik niet kunnen meedoen aan de Hunger games, bedankt Frank  Hilarisch
Nvy

« Antwoord #334 Gepost op: 10.06.2018, 15:29:28 »

Hoi Convans  Zwaai

Lama, ik vond de quizopdrachten heel leuk. Bijvoorbeeld de Santa Claus en Waar Gaan We Heen opdrachten.

Tim, ik heb Convans altijd in de gaten gehouden als iemand die zich verdacht gedroeg, maar ik heb hem nooit als hoofdverdachte gehad.
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #335 Gepost op: 10.06.2018, 15:34:46 »

Hoi Convans  Zwaai

Lama, ik vond de quizopdrachten heel leuk. Bijvoorbeeld de Santa Claus en Waar Gaan We Heen opdrachten.

Tim, ik heb Convans altijd in de gaten gehouden als iemand die zich verdacht gedroeg, maar ik heb hem nooit als hoofdverdachte gehad.

Was er een reden dat je hem nooit als hoofdverdachte zag?

Meezter

« Antwoord #336 Gepost op: 10.06.2018, 18:30:05 »

fluit...

De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #337 Gepost op: 10.06.2018, 18:32:19 »

fluit...

Hoi Meezter Zwaai

Hoe gaat het ermee?

Convans

« Antwoord #338 Gepost op: 10.06.2018, 18:34:46 »

Hoi Nvy en Meezter  Zwaai

Meezter, je zou best naar huis gaan. Zo’n stoppelbaard en je kleren stinken.
Nvy

« Antwoord #339 Gepost op: 10.06.2018, 19:28:55 »

Was er een reden dat je hem nooit als hoofdverdachte zag?

Dat kwam door Convans' rare actie bij de geheimopdracht. Vanaf dat moment kon ik me moeilijk voorstellen dat iemand die met zo'n maf verhaal aan kwam zetten z'n molstatus verborgen zou kunnen houden Tongue.
Pagina's: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 25
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005