Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107282 keer)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #260 Gepost op: 15-05-2018, 15:36:06 »
Je hebt nu wel de meest spectaculaire executie uit de geschiedenis van WIDMO. Hoe vindt je dat?

Ondanks mijn hoogtevrees was het wel echt de beste manier om te gaan! Ik kan zeggen dat ik uit een vliegtuig gegooid ben en dat kunnen de overgebleven kandidaten niet zeggen, fantastisch om meegemaakt te hebben.  ::bravo::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #261 Gepost op: 15-05-2018, 15:43:16 »
 ::bravo::

Hoe kijk je terug op het spel?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #262 Gepost op: 15-05-2018, 18:59:11 »
::bravo::

Hoe kijk je terug op het spel?

Het was fantastisch, ik heb gespeeld zoals ik het wilde spelen en lekker veel de pot ingebracht. Ik heb mijn spel op mijn manier kunnen spelen en dat heeft me zover gebracht. Ik ben benieuwd hoe de rest van het spel gaat zijn en blijf het natuurlijk volgen. (l s dt wl mjlk sms). Het was een tijd waarin ik mijzelf meermaals heb gek gemaakt met allerlei theorieën en mogelijke mollen en dat is zoals het spel hoort te zijn, één grote mindfuck. Zonder namen te noemen waren de kandidaten waarmee ik heb kunnen spelen stuk voor stuk geweldig in hun eigen manier, ik hoop dat we na het seizoen nog eens samenkomen en een leuk spelletje ijsberen kunnen doen.  ;)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #263 Gepost op: 15-05-2018, 22:22:46 »
We houden ons altijd aanbevolen.
Jij had sinds kort de rol van penningmeester. Hoe vond je het om gelijk apart van de groep een belangrijke beslissing te maken?
« Laatst bewerkt op: 15-05-2018, 22:24:36 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #264 Gepost op: 15-05-2018, 22:23:50 »
We houden ons altijd aanbevolen.
Jij has sinds kort de rol van penningmeester. Hoe vondt je het om gelijj apart van de groep een belangrijke beslissing te maken?

vondt?  ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #265 Gepost op: 15-05-2018, 22:25:06 »
Ik was het al aan het aanpassen :-[
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #266 Gepost op: 15-05-2018, 22:28:43 »

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #267 Gepost op: 15-05-2018, 22:58:11 »
We houden ons altijd aanbevolen.
Jij had sinds kort de rol van penningmeester. Hoe vond je het om gelijk apart van de groep een belangrijke beslissing te maken?

Het was gelijk een belangrijke beslissing en ook een moeilijke. Ik had er veel moeite mee; ik moest de groep inschatten op hun kunnen en dacht slecht over de groep zonder dat een paar grootverdieners optimaal mee konden doen, maar ik was verrast en dat heeft helaas slecht voor de groep uitgepakt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #268 Gepost op: 18-05-2018, 19:14:08 »
Wat was jouw persoonlijke hoogtepunt? :)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #269 Gepost op: 18-05-2018, 23:58:39 »
Het absolute hoogtepunt voor mij was aflevering 1, we verdienden enorm geld en zette daarmee de mol aan de kant! Zeker trots op de volledige buit van BigBoots en mij in onze opdracht.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #270 Gepost op: 22-05-2018, 22:08:08 »


Het is dinsdagavond! We zijn een dagje later. Toch is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van Moltalk!  ::bravo:: ::bravo::

Mag ik een groot applaus voor de zesde afvaller van dit seizoen: FrankLapidus!  ::bravo::

Meezter mag ook lekker blijven zitten

Frank, je was een week afwezig i.v.m. een schoolreis. Heeft dat jouw de das om gedaan?

En meezter, zag jij deze afvaller aankomen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #271 Gepost op: 22-05-2018, 22:32:33 »
 ::joehoe:: jullie zijn nog lang niet van me af  :P

Als eerst: bedankt dat ik hier te gast mag  zijn  ::bravo::

En om je vraag te beantwoorden: ja, ik denk dat dit zeker een rol heeft gespeeld. Ik had geen flauw idee wat er deze week was gebeurd, wel hier en daar iets meegekregen van iemand, maar het was echt even bijlezen en toen snel de test maken. Ik denk dat als ik niet weg was geweest ik er nog wel een aflevering in was gebleven maar het daarna ook wel over was. Er zitten echt sterke spelers in dit spel  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #272 Gepost op: 22-05-2018, 22:34:31 »
::joehoe:: jullie zijn nog lang niet van me af  :P

Als eerst: bedankt dat ik hier te gast mag  zijn  ::bravo::

En om je vraag te beantwoorden: ja, ik denk dat dit zeker een rol heeft gespeeld. Ik had geen flauw idee wat er deze week was gebeurd, wel hier en daar iets meegekregen van iemand, maar het was echt even bijlezen en toen snel de test maken. Ik denk dat als ik niet weg was geweest ik er nog wel een aflevering in was gebleven maar het daarna ook wel over was. Er zitten echt sterke spelers in dit spel  ::jaja::

Het blijkt maar weer hoe belangrijk het is om aanwezig te zijn. Je valt daardoor net wel nog in het rechter rijtje van de eindklassering. Vindt je dat jammer?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #273 Gepost op: 22-05-2018, 23:13:08 »
Vind*  ::)

En ja, ik had graag in de top 6 gezeten. Nu voelt het toch zo van: mwah, net niet gelukt. Ik wilde zo ver mogelijk komen, uiteraard winnen, maar het was voor mijzelf al wel duidelijk dat winnen niet ging lukken. Top 6 zou echt tof zijn geweest, maar rechterrijtje ben ik wel gewend bij het Songfestival dus is geen ramp :D
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #274 Gepost op: 23-05-2018, 06:51:05 »
Dat wordt nog leuk met het nakijken.

Wat was voor jouw de leukste opdracht om te spelen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #275 Gepost op: 23-05-2018, 10:28:31 »
Dat was toch wel The Hunger Games. Daar begon ik het spel echt te spelen. Maar alle onderhandelingsopdrachten waren ook fantastisch ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #276 Gepost op: 23-05-2018, 23:06:15 »
Ik had Frank wel als een van de potentiele afvallers, het is toch raar om zon prominent iemand te zien gaan
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #277 Gepost op: 24-05-2018, 17:32:00 »
Dat was toch wel The Hunger Games. Daar begon ik het spel echt te spelen. Maar alle onderhandelingsopdrachten waren ook fantastisch ::bravo::
Je kreeg behoorlijk wat reacties op jouw manier van spelen. Hoe kijk je daarop terug?
Ik had Frank wel als een van de potentiele afvallers, het is toch raar om zon prominent iemand te zien gaan
Welke opdracht uit aflevering 6 of 7 had je zelf graag willen spelen?

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #278 Gepost op: 24-05-2018, 19:50:59 »
De actieopdracht, gewoon omdat ik vind dat dat soort opdrachten elke week wel erbij mogen horen  ::tandpastasmiley:: Daarnaast heel erg graag de foto-opdracht van deze week, ik en mijn gratis studenten-ov zou naar alles op zoek gaan  ::rofl::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #279 Gepost op: 24-05-2018, 21:28:03 »
Ik schrok zelf best wel van die reacties. Tuurlijk, ik speelde het spel misschien niet op de leukste manier, maar iedereen heeft zijn eigen tactiek. Dat merk je ook duidelijk en ja als dit mijn tactiek is kan je het er niet mee eens zijn, maar het heeft me wel verder in het spel gebracht.

Ik heb er absoluut geen spijt van. Het was leuk om te doen, zo het spel spelen. Daar gaat het toch ook om? Daarnaast ben ik ook een aantal keer behoorlijk geïrriteerd geweest door de manier van spelen van bepaalde mensen maar dat zien jullie nog wel   ::hypocriet::

 
Frankje Lapi