Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
411 gasten en 10 vaste bezoekers (TimvDons, Convans, Lucy, KingLennart, MoleBuster, m0lmuis, Meezter, RoyL, Miepmandarijn, Molino)
Activiteitenagenda
9 September
Tweestrijd Online
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 25
  Print  
Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 14155 keer)
TimvDons

Geslacht: Man

It's a plane

« Antwoord #340 Gepost op: 10.06.2018, 19:33:03 »

Dat kwam door Convans' rare actie bij de geheimopdracht. Vanaf dat moment kon ik me moeilijk voorstellen dat iemand die met zo'n maf verhaal aan kwam zetten z'n molstatus verborgen zou kunnen houden Tongue.

Hilarisch

Waren er nog andere momenten dat jij dacht: Convans is niet de mol?

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt! WIDMO 2018 & Moltalk Online are back!
Meezter

« Antwoord #341 Gepost op: 10.06.2018, 19:35:48 »

Hoi Meezter Zwaai

Hoe gaat het ermee?

Het voelt alsof ik van WIDM naar Expeditie Robinson ben gegaan, mijn kleding is vies, ik heb baardgroei en ik ben te ruiken vanuit 4 straten hiervandaan. Voor de rest is het wel erg leuk om nog steeds aanwezig te zijn.  Hilarisch

De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #342 Gepost op: 10.06.2018, 19:37:45 »

Het voelt alsof ik van WIDM naar Expeditie Robinson ben gegaan, mijn kleding is vies, ik heb baardgroei en ik ben te ruiken vanuit 4 straten hiervandaan. Voor de rest is het wel erg leuk om nog steeds aanwezig te zijn.  Hilarisch

Vandaar dat de gasten niet meer in de rij staan om te gast te zijn Wink

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt! WIDMO 2018 & Moltalk Online are back!
Nvy

« Antwoord #343 Gepost op: 10.06.2018, 19:43:24 »

Waren er nog andere momenten dat jij dacht: Convans is niet de mol?

Bij de smokkelopdracht. In die opdracht moesten we om de beurt voorwerpen pakken met Lan en Frank. Lan was al vroeg gepakt en Frank kon die week niet aanwezig zijn. Convans nam weliswaar veel foute voorwerpen, maar hij had het hele spel stil kunnen leggen door daar ook gepakt te worden.
Convans

« Antwoord #344 Gepost op: 10.06.2018, 19:45:16 »

Dat kwam door Convans' rare actie bij de geheimopdracht. Vanaf dat moment kon ik me moeilijk voorstellen dat iemand die met zo'n maf verhaal aan kwam zetten z'n molstatus verborgen zou kunnen houden Tongue.

Weet je, als mol had ik nochtans net hetzelfde gedaan. Wat verwarring zaaien, zo gaat een mol toch niet spelen? Of toch wel? Dat soort psychologie ging ik toepassen en dat heb ik nu eigenlijk ook wat gedaan  Tongue
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #345 Gepost op: 10.06.2018, 19:48:06 »

Van welke afvallers dachten jullie dat het de mol was toen hij/zij afviel?

Nvy

« Antwoord #346 Gepost op: 10.06.2018, 19:54:08 »

Van welke afvallers dachten jullie dat het de mol was toen hij/zij afviel?

Nys - die is voor mij nog steeds de mol  Volmondig Ja
Convans

« Antwoord #347 Gepost op: 10.06.2018, 19:57:10 »

Nys - die is voor mij nog steeds de mol  Volmondig Ja

Ja Nys. In aflevering 4 was ik eruit, Nys-fan was de mol. En toen kreeg hij een rood scherm en moest ik mijn zoektocht helemaal opnieuw beginnen. Ben nog best ver gekomen nadat ik op een verkeerd spoor zat met mijn testen op Nys te focussen  Hilarisch
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #348 Gepost op: 11.06.2018, 00:09:13 »

Ik kan jullie verzekeren dat Nys niet de mol is Wink

Wat vinden jullie eigen van de locatiekeuze van dit seizoen: Alaska & Colombia?
En passen de locaties een beetje bij de opdrachten?

Convans

« Antwoord #349 Gepost op: 11.06.2018, 00:14:17 »

Ik kan jullie verzekeren dat Nys niet de mol is Wink

Wat vinden jullie eigen van de locatiekeuze van dit seizoen: Alaska & Colombia?
En passen de locaties een beetje bij de opdrachten?

Ik denk dat Nys wel een grote kans heeft laten liggen om ver te komen. Hij werd echt door de meesten verdacht.

Mooi! Het contrast tussen Alaska en Colombia is ook wel leuk. Doet me een beetje denken aan IJsland - Spanje (hopelijk hier wel met een betere mol  Hilarisch ). De locaties waren altijd perfect gelinkt aan de locatie. Daarvoor alle credits! Ik ben benieuwd waar de finale zich zal afspelen. Doet toch wel pijn om zo net het laatste weekje niet meer mee te maken.
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #350 Gepost op: 11.06.2018, 19:33:47 »

ik mis eigenlijk de vraag of Convans het jammer vindt dat hij eruit ligt ?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #351 Gepost op: 11.06.2018, 19:42:38 »

Hilarisch

Bedankt voor het compliment Convans?  De locatieresearch was hoofdzakelijk in handen van MV. Wat vondt je de gaafste of grappigste locatie?

MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #352 Gepost op: 11.06.2018, 19:45:22 »

Hilarisch

Bedankt voor het compliment Convans?  De locatieresearch was hoofdzakelijk in handen van MV. Wat vondt je de gaafste of grappigste locatie?
Klopt, side-note: dat vind ik ook echt leuk om te doen, leer je toch echt een beetje zo'n land of landen kennen zodra je het idee hebt om de serie daar te laten spelen Smiley  Jammere is wel dat wij bepaalde locaties niet kunnen gebruiken en als tv makers ooit widm in Colombia opnemen  Roll Eyes dat wel kunnen. Daardoor moet je toch wat locaties laten liggen die eigenlijk erg tof zijn, maar niet geschikt als decor voor een spel als dit.

En inderdaad, Thanks Convans  Duimen omhoog!

Side-note 2: ik wilde eerste de zoutkathedraal iets met verboden te liegen doen, maar dat zou te veel lijken op opdrachten uit Alaska, dus niet gedaan en nu dan toch maar in de finale erin geschreven, puur omdat ik het een te mooie plek vind om links te laten liggen.
« Laatste verandering: 11.06.2018, 19:53:52 door MollenvangR-Art » Gelogd

R is een mol... Volg Widm online 2018 vanaf april op Realitynet!
Convans

« Antwoord #353 Gepost op: 11.06.2018, 19:57:23 »

Blij dat iemand het vraagt! Ik zat er op te wachten  Cool

Valt wel mee. Nadat ik de test had gemaakt, had ik al voor mezelf uitgemaakt dat ik echt niet beter kon doen. Dus als ik dan rood kreeg, was ik op mijn waarde geklopt door 3 sterkere tegenstanders. Dus ik kon er wel mee leven en nu hoef ik ook niet alle afleveringen opnieuw te gaan doorspitten om een mooi schema te maken, bespaart me wel wat werk  Hilarisch

Dat is makkelijk. Hotel New York in Rotterdam. Wat een prachtig hotel was dat zeg. Die eerste avond was er meteen een zwaar feestje in de bar van het hotel. Frank mocht voor de eerste keer alcohol drinken. Die avond heeft ie zijn maaginhoud op het bed 'geschilderd'. HIDM vertelde plots verhalen over hoe groot de bananen in Ghana wel niet waren. Gelukkig was Frank toen al gaan slapen. BigBoots was toen al bezig met een wiskundige analyse van de deelnemersgroep. Wat een geweldige avond.

Nee, ik vond die grotten wel het mooist in Alaska. Alaska spreekt me trouwens wel meer aan dan Colombia, maar daar kan je wss wel iets moeilijker geschikte opdrachten bedenken  Wink
MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #354 Gepost op: 11.06.2018, 20:02:18 »

Dat is makkelijk. Hotel New York in Rotterdam. Wat een prachtig hotel was dat zeg. Die eerste avond was er meteen een zwaar feestje in de bar van het hotel. Frank mocht voor de eerste keer alcohol drinken. Die avond heeft ie zijn maaginhoud op het bed 'geschilderd'. HIDM vertelde plots verhalen over hoe groot de bananen in Ghana wel niet waren. Gelukkig was Frank toen al gaan slapen. BigBoots was toen al bezig met een wiskundige analyse van de deelnemersgroep. Wat een geweldige avond.

Nee, ik vond die grotten wel het mooist in Alaska. Alaska spreekt me trouwens wel meer aan dan Colombia, maar daar kan je wss wel iets moeilijker geschikte opdrachten bedenken  Wink
Klinkt als een topavond  Hilarisch  Duimen omhoog!

En dat klopt wel wat je zegt. Alaska is mooi, groot ook, maar te eentonig voor een hele serie. Ik had eerst nog het idee om het tweede deel van de serie plaats te laten vinden op Hawaii of in Flordia. Zonnige warme staten. Maar als je dan toch zonnig en warm wilt, dan kun je nog beter naar een Spaanstalig land gaan. In mijn achterhoofd had ik altijd al Colombia in gedachten en toen legde ik ook al de link met IJsland - Spanje  Volmondig Ja

R is een mol... Volg Widm online 2018 vanaf april op Realitynet!
FrankLapidus

« Antwoord #355 Gepost op: 12.06.2018, 06:55:13 »

Frank mocht voor de eerste keer alcohol drinken. Die avond heeft ie zijn maaginhoud op het bed 'geschilderd'.

Oh boy dat was echt niet m'n eerste keer alcohol  Hilarisch

Ik ga weer  Joehoooeee

Sometimes even the devil on my shoulder asks: 'What the hell are you doing?'
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #356 Gepost op: 17.06.2018, 14:28:53 »

Moltalk: De nabeschouwing en bekendmaking

Ruim tien weken geleden startte het spel voor twaalf bekende en onbekendere RN'ers. Na een reis door het koude Alaska en het warme Colombia gaan we eindelijk antwoord krijgen op de vraag waar we tien afleveringen antwoord op hebben gezocht. Wat we weten op dit moment? De test is gemaakt, de winnaar is bekend en de mol is bekend, ten minste bij de productie. De rest vraagt zich nog steeds af wie die mol nou is? Is het de enige vrouw in het gezelschap Kaaasje? Of is het toch de kameleon van de groep Lan? Of toch de wispelturige van de groep HIDM? We gaan er antwoord op krijgen. Over ongeveer 30 uur!

Maar eerst gaan Lama en ikzelf in gesprek met de afvallers van dit seizoen. Degene die, mede door de mol, vroegtijdig het spel moesten verlaten. We bespreken met hun hun ervaringen na het spel, wat ze leuk vonden en wat ze minder leuk vonden. Uiteindelijk bouwen we op naar dat moment dat we de mol bekend gaan maken en dat hij of zei boven de grond mag komen.

Ik wil graag een groot applaus voor onze gasten: SpacyColours, Molduck, BigBoots, Nys-Fan, FrankLapidus, Meezter, Molino, Nvy en Convans

Welkom allemaal!

Hoe hebben jullie het spel beleefd?

Meezter

« Antwoord #357 Gepost op: 17.06.2018, 15:25:51 »

Leuk om iedereen weer te zien!  Bravo!

Ik vond het een geweldige ervaring! Het was dan wel iedere dag een enorme mindfuck, wat was dit intens. Ik heb zowat elke dag getwijfeld aan alles.  Hilarisch
Nee maar, het was echt heel erg leuk, ik heb nieuwe mensen leren kennen, het spel gespeeld zoals ik wilde en dat heeft uiteindelijk geleid tot mijn spectaculaire exit. Tandpasta Smiley

De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17
FrankLapidus

« Antwoord #358 Gepost op: 17.06.2018, 15:38:18 »

Ja super leuk om iedereen weer te zien  Bravo!

Ik vond het echt fantastisch. Het nam dan wel veel tijd in maar dat was het waard, want wauw wat een ervaring. Een prachtig spel, interessante mensen, alleen maar mindfuck en heerlijke discussies.

Sometimes even the devil on my shoulder asks: 'What the hell are you doing?'
SpacyColours
Winnaar De Mol pool 2018

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #359 Gepost op: 18.06.2018, 00:50:23 »

Herinnert iemand zich me nog? Zwaai

Tja, hoe heb ik het spel beleefd. Het is alsof ik één klein hapje van een verrukkelijke taart heb genomen, om die hele taart vervolgens door de rest van de groep verorberd te zien worden en ik hongerig moest toekijken. Het was een kwelling om te zien wat een geniale opdrachten ik allemaal heb moeten missen. Maar toch was mijn korte deelname aan het avontuur ook onvergetelijk. En de zoektocht naar de mol ging natuurlijk nog gewoon door. Ik ben zéér benieuwd wie het is en dat eindelijk alles duidelijk gaat worden. Grin

Weinig woorden zeggen meer
Pagina's: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 25
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005