Auteur Topic: [MO18] Aflevering 0 opdracht 0.1 [Rotterdam, Hotel New York] 'Ranking the mole'  (gelezen 37744 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Even gezocht op 'Rotterdam' posts van alle 10 en Arco Mol Fan heeft er een WIDM georganiseerd en zei in 2013 dat hij er woonde:

Uiteraard mag je de bestelling ook bij mij thuis in Rotterdam ophalen, laat dit duidelijk bij je bestelling weten.

Kan dit niet quoten omdat het topic gesloten is:
http://www.wieisdemol.com/forum/archief/seizoenNL2013/?topic=48349.msg1573306#msg1573306

Zou ook nog een optie kunnen zijn. Alleen weet niet of hij een dromer is die van geografie en schrijven houdt.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 19:27:23 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De mannen zijn momenteel ruim in de meerderheid. Het zou fijn zijn als kandidaat X in ieder geval een vrouw is. Helaas kan ik niet alles controleren omdat ik de profielen niet mag bekijken.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Als je een post van iemand leest kun je links het symbooltje voor 'man' of 'vrouw' zien, als de desbetreffende forummer een geslacht heeft aangegeven op zijn/haar profiel ::jaja::

Kan het zo even controleren als internet het toestaat en nog niemand anders het gedaan heeft.

Alleen weet niet of ik het een argument vind. Een vrouw erbij zou wel leuk zijn, maar dat de mannen nu dik in de meerderheid zijn betekent natuurlijk niet dat het ook een vrouw is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er was altijd een tekort aan vrouwen bij WIDMO, vorig jaar is er zelfs zo geselecteerd dat er even veel mannen als vrouwen waren (er waren volgens mij 7 vrouwen en 18 mannen? en de kandidatengroep bestond uit 7 mannen en 7 vrouwen) dus daar is niet zo veel uit op te maken.

Verder zoeken is nu het beste om te doen..
Frankje Lapi

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Even een vraagje voor de presentatoren:
Doet kandidaat X ook mee aan het eerste gedeelte van de opdracht (Ranking the mole)?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
1. SpacyColours - onbekend (vrouw?)
2. Arco Mol Fan - man
3. Brtdm - man
4. Presentatortje - man
5. FS - vrouw
6. M0lmuis - vrouw
7. Moedermol - onbekend (vrouw?)
8. ErikLeppen - man
9. Conejo - man
10. Amethyst - vrouw
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dank je HIDM!
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Nvy

  • Forumlid
Er werd een paar pagina's terug iets voorgesteld over boards verdelen om gerichter te kunnen zoeken.
Is er al iets verdeeld? Lijkt me handiger dan allemaal lukraak naar ongeveer dezelfde dingen fw blijven zoeken.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er werd een paar pagina's terug iets voorgesteld over boards verdelen om gerichter te kunnen zoeken.
Is er al iets verdeeld? Lijkt me handiger dan allemaal lukraak naar ongeveer dezelfde dingen fw blijven zoeken.
Tot nu toe ben ik zelf alleen in het WIDM gedeelte actief geweest, wil daar best nog wel eens doorheen bladeren. De meeste namen ken ik ook van daarvan.

Al denk ik wel nog steeds dat er hier ergens een hint verstopt zit.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 21:20:54 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Er werd een paar pagina's terug iets voorgesteld over boards verdelen om gerichter te kunnen zoeken.
Is er al iets verdeeld? Lijkt me handiger dan allemaal lukraak naar ongeveer dezelfde dingen fw blijven zoeken.
Nee mensen vpnden het niet heel zinvol maar ik nen in WIDM aan het zoeken

Heb ook iets gevonden pver Ametihsten die tegen nachtmerries helpen voor gede dromen en voor creativiteit of zo

vind dat en Spacy de besye opties voor vrouwen, Brtdm en AMF vppr mannen. Maar niks goooed genieg ::niet-ok::

Maar heb slecht interner dus ik ga me bezatten ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Maar heb slecht interner dus ik ga me bezatten ::zwaai::
Was dat voor of na het schrijven van dat bericht ::rofl::

Maar mee eens, interessante dingen gevonden door verschillende mensen tot nu toe, maar naar mijn idee is nog niks overtuigend genoeg om het risico te nemen.

We blijven zoeken  ::vergroot::

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Allereerst mijn excuses, ik heb geen tijd gehad om te lezen of te reageren. Ik hoop vanavond alles te kunnen lezen en mijn mening te geven, anders zal dit morgen komen
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik weet niet of het geoorloofd is, maar ik heb mijn zoekgebied wat uitgebreid.
Omdat kandidaat X spreekt over 'Ik breng graag emoties over door het schrijven van dingen', dacht ik dat daar dan ook iets van te vinden moet zijn.
Met wat gecombineerde zoekargumenten op Google kwam ik hier op uit: https://www.gtaforum.nl/blogs/entry/8411-editie-368-interviews/
Als googelen eigenlijk niet de bedoeling was, dan mijn oprechte excuses!
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
SpacyColours
« Laatst bewerkt op: 3-04-2018, 14:01:31 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Goed gevonden. Weten we het zeker?
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik weet niet hoor. Het klinkt best goed maar moet er nog een nachtje over slapen en we hebben de tijd er toch nog voor.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ben er ook nog niet helemaal zeker van, maar van het lijstje namen kom ik steeds hier op uit. Gecombineerd met de mogelijke hint: 'Één van de tien' (trema's zijn in deze context helemaal niet nodig), durf ik zelf de gok wel te wagen. Maar je hebt gelijk; we hebben nog even.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
'Één van de tien' (trema's zijn in deze context helemaal niet nodig)


Dit zijn geen trema's maar accenten. Een trema heb je bijvoorbeeld in 'België'.

Verder vind ik die gedachte niet slecht. Zo in de zin van "Nummer één van de lijst", om het extra nadruk te geven. Gecombineerd met dat interview, ja, onwaarschijnlijk is het niet.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Spacycolours is een goed optie. Ik slaap er even over. We hoeven pas woensdag het antwoord te hebben.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Dit zijn geen trema's maar accenten. Een trema heb je bijvoorbeeld in 'België'.

Oops, dat bedoel ik natuurlijk ook.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit