Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
291 gasten en 6 vaste bezoekers (Mollenmania, xanneweetwel, Miek1999, Lukie4, FrankLapidus, Silvermaiden)
Activiteitenagenda
Nu bezig
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6] 7
  Print  
Auteur Topic: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.2 [Juneau - Nugget Falls] Onderhandelingstopic!  (gelezen 2511 keer)
Nys-Fan

Winnaar Gladiator 2016

« Antwoord #100 Gepost op: 11.04.2018, 13:38:00 »

Ik zei ook niet dat je geen joker gaat krijgen eh, iedereen gaat er 1 krijgen. Ik voel gwn minder om jou de jokers te laten pakken door de vorige onderhandelingsperiode. Want je zegt wel dat jij je al eens opgeofferd heb, maar je moet ook zeggen dat je bij het vorige voorwerp alles geblokkeerd hebt en daardoor geld uit de pot gegaan is. Juist is juist  Wink

Waar ik je wel kan in vinden, is dat Molino nu zeker een joker krijgt direct al.

Convans, vind je het oke dat jij bijvoorbeeld achteraf pas een joker krijgt? Dat ik ze dan nu pak, en dan wanneer Molino, Spacy of ik later een joker verdien dat we die dan aan jou geven. Ik vind dat je daar nu mee kan goedmaken wat je bij het onderhandelen van de vrijstelling een beetje hebt foutgemaakt door daar wat te blokkeren. En je kwam er ook als 4e nog bij waardoor het nu wat lastig is, maar dat neem ik je niet kwalijk Smiley

Hopelijk komen we er snel uit inderdaad..
Convans

« Antwoord #101 Gepost op: 11.04.2018, 13:49:00 »

Molino ga ik volledig mee akkoord dat hij een joker verdient. Maar Nys-fan en SpacyColours jullie lijken mij toch ook niet zo'n heilige boontjes in deze onderhandeling...

Ten eerste SpacyColours jij weet al welke persoon niet de mol is. Dan heb je voorlopig toch al genoeg informatie voor nu? En nadat we niet met jouw plan verder wilden, was je plots niet meer bereikbaar voor verder commentaar. Dus denk niet dat we er nog waren uitgekomen.

Nys-fan jij zegt wel dat je verder wilde onderhandelen, maar je hebt tot 2x toe gezegd: dan stoppen we er maar beter mee. Terwijl ik wel nog had gezegd dat ik zeker verder wilde luisteren naar goede argumenten.

Dus mijn besluit: Molino mag van mij die joker al zeker hebben of mag ze zelfs verdelen. Maar tussen Nys-fan, SpacyColours en mezelf vind ik niet dat er zomaar kan gezegd worden dat ik alles geblokkeerd heb. Ik vind dat SpacyColours dan wat meer een lastpost heeft gespeeld.
Molino

Geslacht: Man

« Antwoord #102 Gepost op: 11.04.2018, 13:57:37 »

Ik moet over een half uurtje weg en zal tot vanavond niet bereikbaar zijn, dus ik stel voor dat ik ze nu pak, ik denk daar is iedereen mee eens? Dan denk ik er nog effe over de verdeling na.

Maar tussen Nys-fan, SpacyColours en mezelf vind ik niet dat er zomaar kan gezegd worden dat ik alles geblokkeerd heb. Ik vind dat SpacyColours dan wat meer een lastpost heeft gespeeld.

Daar kan ik me goed in vinden, zo simpel is het niet.
SpacyColours
Winnaar De Mol pool 2018

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #103 Gepost op: 11.04.2018, 14:07:37 »

Molino en ik hebben ons als enige opgeofferd voor de groep en al geld verdiend met deze opdracht. Ik ga niet mezelf in mijn laatste ronde opnieuw opofferen zodat ik straks het meeste geld heb verdiend van iedereen en als enige met lege handen sta. Zo simpel is het.

Weinig woorden zeggen meer
Convans

« Antwoord #104 Gepost op: 11.04.2018, 14:08:39 »

Molino en ik hebben ons als enige opgeofferd voor de groep en al geld verdiend met deze opdracht. Ik ga niet mezelf in mijn laatste ronde opnieuw opofferen zodat ik straks het meeste geld heb verdiend van iedereen en als enige met lege handen sta. Zo simpel is het.

Dus ik mag je PM zien met de naam van degene die niet de mol is als ik de joker dan niet krijg?  Wink
Nys-Fan

Winnaar Gladiator 2016

« Antwoord #105 Gepost op: 11.04.2018, 14:11:38 »

Molino krijgt 3 jokers

Molino

« Antwoord #106 Gepost op: 11.04.2018, 14:12:24 »

Molino krijgt 3 Jokers
Convans

« Antwoord #107 Gepost op: 11.04.2018, 14:12:54 »

Molino krijgt 3 jokers
SpacyColours
Winnaar De Mol pool 2018

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #108 Gepost op: 11.04.2018, 14:24:47 »

Dus ik mag je PM zien met de naam van degene die niet de mol is als ik de joker dan niet krijg?  Wink
Het enige dat ik je kan beloven dat de eerstvolgende joker die ik krijg voor jou is. Akkoord?

Convans

« Antwoord #109 Gepost op: 11.04.2018, 14:29:20 »

Laat ons eerst de jokers aan Molino geven en dan verder discussiëren.
Molino

« Antwoord #110 Gepost op: 11.04.2018, 14:37:02 »

Ik moet NU weg, dus doe het alsjeblieft,anders is het niks.
SpacyColours
Winnaar De Mol pool 2018

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #111 Gepost op: 11.04.2018, 14:39:10 »

Eigenlijk ben ik hier niet zo tevreden mee, ik zou het liefst eerst duidelijke afspraken hebben. Want nu weet ik nog niks.

Maar goed.

Molino krijgt 3 jokers.

Convans

« Antwoord #112 Gepost op: 11.04.2018, 14:46:46 »

Ik snap best dat ik een van de kandidaten ben waarover twijfel is of hij de joker wel verdient, maar waarom moet jij dan zeker die joker hebben SpacyColours?
Ik heb je zonet nog een kans geboden om aan te tonen dat je hier niet staalhard zat te liegen de vorige onderhandeling, wat dus duidelijk wel het geval was. Ik heb eventjes het hele topic doorgelezen en je geeft idd een executiekaart weg, maar zo'n executiekaart betekent niet meteen een voordeel (zoals HIDM al aangaf). Daarnaast probeer je die vrijstelling te pakken door gewoon te liegen, jammer voor jou dat het zo opzichtig was, maar hierdoor verlies je voor mij al heel wat krediet. Als we je niet geloven zeg je gewoon: oké dan maar geen geld. Dan vond ik mijn mening toch net iets eerlijker?

Nys-Fan

Winnaar Gladiator 2016

« Antwoord #113 Gepost op: 11.04.2018, 14:49:56 »

Ik snap best dat ik een van de kandidaten ben waarover twijfel is of hij de joker wel verdient, maar waarom moet jij dan zeker die joker hebben SpacyColours?
Ik heb je zonet nog een kans geboden om aan te tonen dat je hier niet staalhard zat te liegen de vorige onderhandeling, wat dus duidelijk wel het geval was. Ik heb eventjes het hele topic doorgelezen en je geeft idd een executiekaart weg, maar zo'n executiekaart betekent niet meteen een voordeel (zoals HIDM al aangaf). Daarnaast probeer je die vrijstelling te pakken door gewoon te liegen, jammer voor jou dat het zo opzichtig was, maar hierdoor verlies je voor mij al heel wat krediet. Als we je niet geloven zeg je gewoon: oké dan maar geen geld. Dan vond ik mijn mening toch net iets eerlijker?

Ik geef je hierin compleet gelijk Convans. Al had ook jij wel kunnen zeggen dat je eigenlijk alleen zelf de vrijstelling wou of anders niemand (want iets teruggeven aan 5 mensen kon niemand). Maar al derest wat je zegt sluit ik me toch echt wel bij aan.. Sorry Spacy  lekker knuffelen

Maar goed, laat molino maar beslissen. Op naar het volgende onderwerp. Laten we hopen eentje met minder commotie Wink  Grin
« Laatste verandering: 11.04.2018, 14:53:36 door Nys-Fan » Gelogd
Convans

« Antwoord #114 Gepost op: 11.04.2018, 14:52:51 »

Ik geef je hierin compleet gelijk Convans. Al had ook jij wel kunnen zeggen dat je eigenlijk alleen zelf de vrijstelling wou of anders niemand (want iets teruggeven aan 5 mensen kon niemand). Maar al derest wat je zegt sluit ik me toch echt wel bij aan.. Sorry Spacy  lekker knuffelen

Ik gaf toch wel aan dat ik (als jullie er met z'n 5 zouden uitkomen) wel water bij de wijn wilde doen. Daarnaast wilde ik ook een soort spel spelen zodat iemand ze eerlijk zou verdienen. Dus ik of niemand is ook wat kort door de bocht. Meer: ik ga die vrijstelling niet zomaar iemand cadeau doen.  Wink

Edit 1: Maar Spacy aan jou om je zelf te verweren en je argumenten op tafel te gooien. Denk toch dat Molino nu de eindbeslissing heeft  Tongue

Edit 2: en ik denk dat we wel nog altijd tot de afspraak kunnen komen: een volgende joker bij een van de 3 die nu een joker krijgt, wordt aan de andere geschonken niet?
« Laatste verandering: 11.04.2018, 14:55:56 door Convans » Gelogd
SpacyColours
Winnaar De Mol pool 2018

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #115 Gepost op: 11.04.2018, 14:58:50 »

Edit 1: Maar Spacy aan jou om je zelf te verweren en je argumenten op tafel te gooien. Denk toch dat Molino nu de eindbeslissing heeft  Tongue
Dit heb ik al gedaan, maar goed, ik leg me er wel bij neer. Nemen jullie drie die jokers maar. Ik baal ervan, maar het is ook een beetje mijn eigen schuld. Succes nog met de verdere onderhandelingen.

D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #116 Gepost op: 11.04.2018, 19:44:59 »

200 euro gaat de pot in door een succesvolle onderhandeling en Molino krijgt 3 jokers, die hij niet mag weggeven Evil

just kidding, hij mag er mee doen wat ie wil

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Nvy

« Antwoord #117 Gepost op: 11.04.2018, 21:13:35 »

Nou ben ik benieuwd of jij me inzicht in de testvragen gunt BigBoots  Smiley
BigBoots

« Antwoord #118 Gepost op: 11.04.2018, 21:40:14 »

Nvy krijgt Inzicht in 2 testvragen voor de komende test

Bepaal zelf maar wat je met die informatie doet Nvy

Deelnemer - Wie is de Mol Online 2018
Nvy

« Antwoord #119 Gepost op: 11.04.2018, 21:48:30 »

Dank  Duimen omhoog! daar zal ik dan ng eens over nadenken