Auteur Topic: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.2 [Juneau - Nugget Falls] Onderhandelingstopic!  (gelezen 10175 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021


In dit topic kunnen jullie gaan onderhandelen over de items

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Voor alle duidelijkheid, zodra de inschrijving voor een item gesloten is, kunnen hier alleen de mensen die naam pakt item gaan onderhandelen met elkaar, totdat het volgende item weer op tafel komt in het andere topic.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
BigBoots krijgt Joker

Ik weet dat ik mij niet erg geliefd heb gemaakt met deze actie en dat begrijp ik. Ik aanvaart de consequenties, die ik ook al van te voren had ingecalculeerd. Het ging mij in deze niet zo zeer om de joker, ik speel deze opdracht met een bepaald plan en doel. Jullie hoeven het daar uiteraard niet mee eens te zijn.

Hoop dat we buiten het spel goede vriendjes kunnen blijven ;)

Oh ja, de eerste die mij pm't krijgt na deze opdracht gratis en voor niets mijn joker (No strings attached!). Zoals ik zei: Het ging mij in deze niet zo zeer om de joker.".

- einde onderhandeling -
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 07:29:34 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Frank, Spacy en Molino, hier mogen jullie nu gaan onderhandelen om te bepalen wie Executiekaart 2 krijgt. Let op: zorg dat er voordat het volgende item op de grote tafel ligt een beslissing is genomen. Succes ::ok::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Ik ben bereid de executiekaart aan één van jullie te gunnen op twee voorwaarden; ik wil weten wat het inhoudt en wanneer je van plan bent hem te gaan inzetten.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik wil hem heel graag hebben, en ik wil je die informatie zeker wel geven.

Daarnaast ga ik ook niet meer voor andere items, dit zal het enige zijn.
Frankje Lapi

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Frank, je mag hem hebben van mij, voor dezelfde voorwaarden als Spacy die eist. Dan heeft iedereen wat en komt nog lekker geld in de pot, daar zijn we toch allemaal blij mee, denk ik.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Top. Ik geef jullie de info en zal niet meer mee doen met deze opdracht zodra ik de executiekaart heb.  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zo simpel kan het leven zijn.

Frank Lapidus krijgt Executiekaart 2

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
FrankLapidus krijgt Executiekaart 2
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Frank Lapidus krijgt Executiekaart 2
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Gefeliciteerd, jullie hebben de onderhandeling binnen de tijd doen slagen, want item 4 ligt nog niet op de tafel.

Frank, jij wint Executiekaart 2 en er komt door jullie overeenstemming ook nog eens 200 in de pot.   ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Lan, Molduck, jullie hebben interesse getoond in de 3 verschillende gekleurde halve jokers. De onderhandeling slaagt als jullie eruit komen voordat het 5e item op de grote tafel ligt. Succes  ::ok::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Ik wil ze graag hebben.

Ik geeft jou dan handig info voor de test. En een halve joker is bespreekbaar. Dit kan aanbod kan je bijna niet afslaan
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Lan

  • Forumlid
Info voor de test en een halve joker vind ik prima. Zullen we dan ook proberen elkaar te helpen er hele van te maken in de toekomst?

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Ik vind het goed.

molduck krijgt 3 verschillende gekleurde halve jokers
« Laatst bewerkt op: 10-04-2018, 08:55:21 door Molduck »
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Lan

  • Forumlid
molduck krijgt 3 verschillende gekleurde halve jokers

Offline Convans

  • Forumlid
Goed, is er enige kans op onderhandelen?  ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Heyy mede-onderhandelaars  :)
Graag zou ik maar meteen ter zake komen en zeggen dat ik graag de vrijstelling wil. Als jullie me dit gunnen, dan ga ik deze alvast niet inzetten in de eerste rondes om iedereen toch nog min of meer gelijke kansen te geven om verder te geraken in het spel. Aangezien niemand als eerste wil afvallen, wil ik die kans voor iedereen even groot houden en niet verkleinen door al iemand dan een vrijstelling te laten inzetten. Helaas zijn er al andere voordelen zomaar verdeeld, ben ik geen voorstander van maar toen was ik op vakantie dus ik kon er niets tegen beginnen.

Lomperik..

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Hallo :)

Ik wil hem ook graag hebben ;D

De reden dat ik mijn executiekaart 'waardeloos' vind is dat het inzetten ervan voor mezelf ook nadelig kan uitpakken en niet alleen voor anderen. Ik zal nog niet precies zeggen wat het is, maar je zou het kunnen zien als zo'n bom die je doorgeeft en die op je eigen schoot ook kan ontploffen. Ik ga niet dreigen met het inzetten ervan als jullie me de vrijstelling niet gunnen maar als jullie dat wel doen, zal ik mijn executiekaart nooit gedurende het hele spel inzetten. Bovendien mogen jullie dan ook wat zeggen over wat ik met de vrijstelling doe (als jullie niet willen dat ik hem de eerste aflevering inzet dan doe ik dat niet, als jullie dat juist wel willen doe ik dat wel). Dit aanbod wordt als jullie mij de vrijstelling gunnen een belofte en daar zal ik mij 100% aan houden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.