Auteur Topic: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.2 [Juneau - Nugget Falls] Onderhandelingstopic!  (gelezen 10170 keer)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zei ook niet dat je geen joker gaat krijgen eh, iedereen gaat er 1 krijgen. Ik voel gwn minder om jou de jokers te laten pakken door de vorige onderhandelingsperiode. Want je zegt wel dat jij je al eens opgeofferd heb, maar je moet ook zeggen dat je bij het vorige voorwerp alles geblokkeerd hebt en daardoor geld uit de pot gegaan is. Juist is juist  ;)

Waar ik je wel kan in vinden, is dat Molino nu zeker een joker krijgt direct al.

Convans, vind je het oke dat jij bijvoorbeeld achteraf pas een joker krijgt? Dat ik ze dan nu pak, en dan wanneer Molino, Spacy of ik later een joker verdien dat we die dan aan jou geven. Ik vind dat je daar nu mee kan goedmaken wat je bij het onderhandelen van de vrijstelling een beetje hebt foutgemaakt door daar wat te blokkeren. En je kwam er ook als 4e nog bij waardoor het nu wat lastig is, maar dat neem ik je niet kwalijk :)

Hopelijk komen we er snel uit inderdaad..
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid
Molino ga ik volledig mee akkoord dat hij een joker verdient. Maar Nys-fan en SpacyColours jullie lijken mij toch ook niet zo'n heilige boontjes in deze onderhandeling...

Ten eerste SpacyColours jij weet al welke persoon niet de mol is. Dan heb je voorlopig toch al genoeg informatie voor nu? En nadat we niet met jouw plan verder wilden, was je plots niet meer bereikbaar voor verder commentaar. Dus denk niet dat we er nog waren uitgekomen.

Nys-fan jij zegt wel dat je verder wilde onderhandelen, maar je hebt tot 2x toe gezegd: dan stoppen we er maar beter mee. Terwijl ik wel nog had gezegd dat ik zeker verder wilde luisteren naar goede argumenten.

Dus mijn besluit: Molino mag van mij die joker al zeker hebben of mag ze zelfs verdelen. Maar tussen Nys-fan, SpacyColours en mezelf vind ik niet dat er zomaar kan gezegd worden dat ik alles geblokkeerd heb. Ik vind dat SpacyColours dan wat meer een lastpost heeft gespeeld.

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik moet over een half uurtje weg en zal tot vanavond niet bereikbaar zijn, dus ik stel voor dat ik ze nu pak, ik denk daar is iedereen mee eens? Dan denk ik er nog effe over de verdeling na.

Maar tussen Nys-fan, SpacyColours en mezelf vind ik niet dat er zomaar kan gezegd worden dat ik alles geblokkeerd heb. Ik vind dat SpacyColours dan wat meer een lastpost heeft gespeeld.

Daar kan ik me goed in vinden, zo simpel is het niet.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Molino en ik hebben ons als enige opgeofferd voor de groep en al geld verdiend met deze opdracht. Ik ga niet mezelf in mijn laatste ronde opnieuw opofferen zodat ik straks het meeste geld heb verdiend van iedereen en als enige met lege handen sta. Zo simpel is het.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Molino en ik hebben ons als enige opgeofferd voor de groep en al geld verdiend met deze opdracht. Ik ga niet mezelf in mijn laatste ronde opnieuw opofferen zodat ik straks het meeste geld heb verdiend van iedereen en als enige met lege handen sta. Zo simpel is het.

Dus ik mag je PM zien met de naam van degene die niet de mol is als ik de joker dan niet krijg?  ;)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Molino krijgt 3 jokers

Lomperik..

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Molino krijgt 3 Jokers

Offline Convans

  • Forumlid
Molino krijgt 3 jokers

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Dus ik mag je PM zien met de naam van degene die niet de mol is als ik de joker dan niet krijg?  ;)
Het enige dat ik je kan beloven dat de eerstvolgende joker die ik krijg voor jou is. Akkoord?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Laat ons eerst de jokers aan Molino geven en dan verder discussiëren.

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik moet NU weg, dus doe het alsjeblieft,anders is het niks.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Eigenlijk ben ik hier niet zo tevreden mee, ik zou het liefst eerst duidelijke afspraken hebben. Want nu weet ik nog niks.

Maar goed.

Molino krijgt 3 jokers.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Ik snap best dat ik een van de kandidaten ben waarover twijfel is of hij de joker wel verdient, maar waarom moet jij dan zeker die joker hebben SpacyColours?
Ik heb je zonet nog een kans geboden om aan te tonen dat je hier niet staalhard zat te liegen de vorige onderhandeling, wat dus duidelijk wel het geval was. Ik heb eventjes het hele topic doorgelezen en je geeft idd een executiekaart weg, maar zo'n executiekaart betekent niet meteen een voordeel (zoals HIDM al aangaf). Daarnaast probeer je die vrijstelling te pakken door gewoon te liegen, jammer voor jou dat het zo opzichtig was, maar hierdoor verlies je voor mij al heel wat krediet. Als we je niet geloven zeg je gewoon: oké dan maar geen geld. Dan vond ik mijn mening toch net iets eerlijker?


Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik snap best dat ik een van de kandidaten ben waarover twijfel is of hij de joker wel verdient, maar waarom moet jij dan zeker die joker hebben SpacyColours?
Ik heb je zonet nog een kans geboden om aan te tonen dat je hier niet staalhard zat te liegen de vorige onderhandeling, wat dus duidelijk wel het geval was. Ik heb eventjes het hele topic doorgelezen en je geeft idd een executiekaart weg, maar zo'n executiekaart betekent niet meteen een voordeel (zoals HIDM al aangaf). Daarnaast probeer je die vrijstelling te pakken door gewoon te liegen, jammer voor jou dat het zo opzichtig was, maar hierdoor verlies je voor mij al heel wat krediet. Als we je niet geloven zeg je gewoon: oké dan maar geen geld. Dan vond ik mijn mening toch net iets eerlijker?



Ik geef je hierin compleet gelijk Convans. Al had ook jij wel kunnen zeggen dat je eigenlijk alleen zelf de vrijstelling wou of anders niemand (want iets teruggeven aan 5 mensen kon niemand). Maar al derest wat je zegt sluit ik me toch echt wel bij aan.. Sorry Spacy  ::hug::

Maar goed, laat molino maar beslissen. Op naar het volgende onderwerp. Laten we hopen eentje met minder commotie ;)  ;D
« Laatst bewerkt op: 11-04-2018, 14:53:36 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid
Ik geef je hierin compleet gelijk Convans. Al had ook jij wel kunnen zeggen dat je eigenlijk alleen zelf de vrijstelling wou of anders niemand (want iets teruggeven aan 5 mensen kon niemand). Maar al derest wat je zegt sluit ik me toch echt wel bij aan.. Sorry Spacy  ::hug::

Ik gaf toch wel aan dat ik (als jullie er met z'n 5 zouden uitkomen) wel water bij de wijn wilde doen. Daarnaast wilde ik ook een soort spel spelen zodat iemand ze eerlijk zou verdienen. Dus ik of niemand is ook wat kort door de bocht. Meer: ik ga die vrijstelling niet zomaar iemand cadeau doen.  ;)

Edit 1: Maar Spacy aan jou om je zelf te verweren en je argumenten op tafel te gooien. Denk toch dat Molino nu de eindbeslissing heeft  :P

Edit 2: en ik denk dat we wel nog altijd tot de afspraak kunnen komen: een volgende joker bij een van de 3 die nu een joker krijgt, wordt aan de andere geschonken niet?
« Laatst bewerkt op: 11-04-2018, 14:55:56 door Convans »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Edit 1: Maar Spacy aan jou om je zelf te verweren en je argumenten op tafel te gooien. Denk toch dat Molino nu de eindbeslissing heeft  :P
Dit heb ik al gedaan, maar goed, ik leg me er wel bij neer. Nemen jullie drie die jokers maar. Ik baal ervan, maar het is ook een beetje mijn eigen schuld. Succes nog met de verdere onderhandelingen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
200 euro gaat de pot in door een succesvolle onderhandeling en Molino krijgt 3 jokers, die hij niet mag weggeven >:D


just kidding, hij mag er mee doen wat ie wil
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nvy

  • Forumlid
Nou ben ik benieuwd of jij me inzicht in de testvragen gunt BigBoots  :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nvy krijgt Inzicht in 2 testvragen voor de komende test

Bepaal zelf maar wat je met die informatie doet Nvy
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Nvy

  • Forumlid
Dank  ::ok:: daar zal ik dan ng eens over nadenken

Nvy krijgt inzicht in 2 testvragen voor de komende test