Auteur Topic: [MO18] Aflevering 2 opdracht 2.1 [De bossen rond Anchorage] The Hunger Games  (gelezen 36044 keer)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoeveel geld was hier nou in totaal te behalen? :')
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lan

  • Forumlid
Er heeft hier iemand dit spel echt als een klein kind gespeeld hoor  ::ohno::

 ::rofl::  ::jaja::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er heeft hier iemand dit spel echt als een meesterbrein gespeeld hoor  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Hier ben ik het helemaal mee eens!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Dat je landmijnen bij het geld legt? En dan nog hypocriet zit te zeggen: wat?!? landmijnen in het spel? En overduidelijk zeggen: ik pak het geld NIET. Wat daar zo fantastisch aan is, geen idee hoor. Lijkt me eerder wat aandacht zoeken.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Enige reden waarom je dit zegt is omdat ik je vermoord heb  ::rofl::

Maargoed, ik heb die landmijnen op het geld gelegd omdat daar sowieso mensen heen zouden gaan. Als ik het geld zelf zou pakken hadden die landmijnen ook geen zin meer. Vrij logisch toch?

Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Enige reden waarom je dit zegt is omdat ik je vermoord heb  ::rofl::

Maargoed, ik heb die landmijnen op het geld gelegd omdat daar sowieso mensen heen zouden gaan. Als ik het geld zelf zou pakken hadden die landmijnen ook geen zin meer. Vrij logisch toch?



Neen, het begon al bij het begin van het spel. Ik wil graag tribuut 2 zijn, maar kon niet de tekst kopiëren omdat ik op mij Iphone zat. Pak jij meteen tribuut 2.
Leg ze dan ergens anders, maar je speelt liever zoveel mogelijk geld uit de pot? En ga zeker niet achteraf zeggen: Ohnee landmijnen, wat erg. Maargoed het is jouw tactiek, bij mij heb je er niet veel sympathie mee gewonnen  ::niet-ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Je doet district 1/2 wel zijn eer aan Frankie ::vergroot:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Hier ga ik niet eens woorden aan vuil maken ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Je doet district 1/2 wel zijn eer aan Frankie ::vergroot:: ;D

 ::jaja:: ::rofl::

Heb er nog geen spijt van ::hypocriet::
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Komt nog wel
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
In plaats van een verdachtenlijst te maken voor kijkers is het makkelijker om een hatelist te maken, wie heeft er nog geen haat gekregen vanuit de groep? :')
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
In plaats van een verdachtenlijst te maken voor kijkers is het makkelijker om een hatelist te maken, wie heeft er nog geen haat gekregen vanuit de groep? :')
Ik?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Mensen, het is een spel waar anderen moeten verliezen om zelf te kunnen winnen. Je kunt wachten op de pech voor een ander, of je helpt het lot een handje. Ieder gebruikt - gelukkig - een eigen tactiek. Dat maakt het interessant.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lan

  • Forumlid
Ik vind de mijnen prima, hoewel de keuze voor de locatie wel duidelijk maakt hoe belangrijk Frank de pot vindt. Ik vind Frank's reactie op zelf vermoord worden dan wel bijzonder hypocriet  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Die mijnen tot daar en toe, maar zijn reacties zijn gewoon hypocriet. Maar goed, genoeg erover.