Auteur Topic: [MO18]Aflevering 3, opdr.3.1 [Mount Roberts Tramway, Juneau] De Escape Cable Car  (gelezen 16537 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Update:

*Team 2 heeft om een nieuwe hint/PM gevraagd.

 ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
* Meezter is gestart met zijn puzzel
« Laatst bewerkt op: 24-04-2018, 14:16:14 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wordt de communicatie tussen [Team 1 <-> Oren/Ogen <-> Team 2] na de opdracht openbaar gemaakt?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wordt de communicatie tussen [Team 1 <-> Oren/Ogen <-> Team 2] na de opdracht openbaar gemaakt?

Wil jij de spelleiding dat aandoen? 100en PM's laten kopieren?  ::rofl::
Lomperik..

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Alleen de codes worden doorgegeven tussen de groepen (extra hints kost geld). Dus dat zou toch moeten meevallen?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Alleen de codes worden doorgegeven tussen de groepen (extra hints kost geld). Dus dat zou toch moeten meevallen?
Je moest eens weten. Ik denk dat ik ondertussen al zeker 150 tot 250 pm's binnen heb van de verschillende groepen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Je moest eens weten. Ik denk dat ik ondertussen al zeker 150 tot 250 pm's binnen heb van de verschillende groepen...

Maar dat zijn ook de overleggen binnen de teams zelfr en BigBoots refereert alleen naar de PM-groepen met communicatie tussen elkaar.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Wordt de communicatie binnen de teams ook niet openbaar gemaakt dan? Of ben ik de enige die benieuwd is hoe bepaalde beslissingen tot stand zijn gekomen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Status update

* Teamlid 2 Kaaasje is gestart met haar puzzel.
* Ik ben ondertussen de 250 PM's voorbij ::jaja::
* Ik vermaak mij kostelijk met deze opdracht ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Vraagje aan de spelleiding: Wat zou er gebeuren als een kandidaat een foute code heeft doorgegeven waardoor het spel op dit moment stil zou staan en wij niet met deze persoon hierover kunnen communiceren?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Vraagje aan de spelleiding: Wat zou er gebeuren als een kandidaat een foute code heeft doorgegeven waardoor het spel op dit moment stil zou staan en wij niet met deze persoon hierover kunnen communiceren?

Een andere manier zoeken. Beschouw deze opdracht als in het echt, waar je opgesloten zit en de code moet vinden. Daar kan de spelleiding ook niet inbreken om de goede code te geven / aan te geven of de code wel/niet klopt die doorgegeven woord vanuit de andere cabine.

Wees creatief.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Dus stel dat de situatie die ik net beschreef zich NU voor zou doen, dan zou dit dus een creatieve manier zijn om aan Team 1 te vertellen dat er een nieuwe code zou moeten komen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Dus stel dat de situatie die ik net beschreef zich NU voor zou doen, dan zou dit dus een creatieve manier zijn om aan Team 1 te vertellen dat er een nieuwe code zou moeten komen?

 ::jaja::

* Over creativiteit gesproken. Als ik mijn PM-box nu zie, heb ik het gevoel dat iemand alle mogelijke codes nu aan het sturen is ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Update: Nvy heeft zich bij Frank gevoegd voor het puzzelen ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Krijgen wij uiteindelijk alle puzzels te zien?
Mag daarnaast een coderadend team ook meerdere codes in één bericht zetten?
« Laatst bewerkt op: 25-04-2018, 23:23:05 door Meezter »
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Krijgen wij uiteindelijk alle puzzels te zien?
Mag daarnaast een coderadend team ook meerdere codes in één bericht zetten?

Vraag 1: Dat horen jullie na het spel
vraag 2: Nee
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nvy

  • Forumlid
Mag ik nu in de puzzel-pm meecommuniceren terwijl Frank degene blijft die de code moeg sturen?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Ik ga even door heef stof.
Door een fout van ondergetekende heb ik een code foutgerekend die goed was. Hierdoor is mede 250 uit de pot gegaan voor de deelname van een extra speler. Die 'boete' maak ik ongeldig en de volgende puzzel is opgestuurd.

Mijn oprechte excuses. Ik baal hier als een stekker van.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Kan gebeuren Tim, krijgen we compensatie voor de verloren tijd als het eventueel nodig is?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Kan gebeuren Tim, krijgen we compensatie voor de verloren tijd als het eventueel nodig is?

Daar zit ik wel aan te denken. Eerst even kijken hoe het loopt vandaag.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela