Auteur Topic: [MO18] Afl 3.opdr 3.2 [St. Nicholas Russian Orthodox Church,Juneau] 'Het geheim'  (gelezen 43584 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Ga maar zitten Frank

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Lomperik..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
 ::rofl:: nee, we willen jullie graag allemaal levend bij ons houden. Ik zal zo het vervolg plaatsen!  ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Uggggh jij bent zo irritant  ::rofl:: ik ben het deze keer niet
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Ah dit maakt het spel toch zoveel leuker  ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Wat jammer dat niemand zich wilde melden. Op zich begrijpelijk, maar weet je... we gaan het anders doen...

Spelregels
Jullie hebben tot woensdagavond 25 april 23.59 uur de tijd om met elkaar te bespreken wie de enveloppe met daarin het sleutelwoord heeft. Na de deadline gaan jullie stemmen. De deadline voor het inleveren van de stemmen is donderdag 26 april - 23.59 uur Let op: stemmen gebeurt individueel per pm naar MV en LDH. Er zijn drie scenario's mogelijk:

1. Als de meerderheid (6 of meer) de juiste eigenaar van het sleutelwoord aanwijst, is de eigenaar zijn recht op dit sleutelwoord kwijt, komt er 1500 euro in de pot en krijgt iedereen die op de juiste persoon stemde het sleutelwoord in bezit.

2.1 Lukt het niet met een meerderheid de juiste persoon aan te wijzen? Dan verdienen jullie ::art:: euro voor de pot en krijgen alleen de mensen die op de juiste persoon stemde en de eigenaar van de enveloppe zelf het sleutelwoord, maar...

2.2 Is het een meerderheid (6 of meer) die op de verkeerde persoon heeft gestemd? Dan gaat er 750 euro uit de pot en krijgen alleen die mensen die juist zaten en de eigenaar van de enveloppe zelf het sleutelwoord in bezit.

3. Stemt er helemaal niemand op de juiste eigenaar van de enveloppe? Dan verdwijnt er 1500 euro uit de pot en mag de eigenaar van de enveloppe het sleutelwoord voor zichzelf verzilveren. 

Ik zou zeggen, ga lekker zitten en praat met elkaar. Heeft er iemand een idee wie de enveloppe gehad zou kunnen hebben en waarom?
« Laatst bewerkt op: 23-04-2018, 18:11:12 door MollenvangR-Art »

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dus, of we kiezen met de meerderheid de juiste eigenaar.
Of we kiezen verdeeld en dus geen meerderheid.

We gaan nu niet geld verliezen.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Oh wat een heerlijke opdracht dit  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De eigenaar moet zich nu toch even slecht voelen, de kans om 1500 euro te verliezen en dus de kans om Frank van zijn troon te stoten.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dus enkel als minstens 6 van de 9 anderen de eigenaar van het sleutelwoord aanduiden dan kan diegene het sleutelwoord verliezen?
Lijkt me makkelijk verdiend voor die persoon  ::) ::rofl::
Lomperik..

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Lol jezus
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kunnen we niet gewoon allemaal verdeeld gaan stemmen? Die meerderheid zal heel moeilijk te halen worden en dan moeten we ook nog eens de goede eigenaar aanwijzen..

Damage Control, noemen we dit.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Nu al meteen verdelen zou ik nog even mee wachten, we hebben nog 2,5 dagen.

Maar 6 mensen (5 is ook al een meerderheid maar oké) gaat heel lastig worden ja.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ga die persoon nu alvast feliciteren met het verdienen van het sleutelwoord zonder enige moeite ::bravo::
Lomperik..

Offline Lan

  • Forumlid
Ik ben voor verdelen als back-up, maar we kunnen in ieder geval proberen eerst iets op te zetten. Ik verwacht van een aantal spelers dat ze er eerlijk voor uit waren gekomen dus vind ik op die personen stemmen minder zinvol.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik geloof niet dat het zo makkelijk zou zijn. Kunnen we niet proberen te beredeneren wie hem heeft gekregen, hoe die keuze tot stand is gekomen? Even ervan uitgaande dat het niet random is gegaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
De mol die kiest, lijkt me een valabele redenering.

Offline Lan

  • Forumlid
Maar gaat de mol dan voor iemand waarvan er zekerheid is dat hij/zij haar mond houdt over het woord, of juist iemand die veel vertrouwen heeft van de groep?

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Maar hoe kunnen we de keus van de mol (die voor ons alleen mogelijk anders is) redeneren?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
N.a.v een vraag die ik kreeg via pm: het gesprek loopt alleen hier. Na de deadline houdt het gesprek over wie de enveloppe heeft hier op en mag je alleen nog 24 uur stemmen. Je mag dus ook niet via de pm nog contact hebben over wie je denkt wie het is (al kunnen we dat natuurlijk niet controleren).