Auteur Topic: [MO18] Afl 3.opdr 3.2 [St. Nicholas Russian Orthodox Church,Juneau] 'Het geheim'  (gelezen 43694 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Eens met Lan  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik heb een andere suggestie qua stemmen. ALS we verdeeld gaan stemmen.

Correct me if I'm wrong, want ik heb vast een foutje gemaakt. Ik heb het zo gemaakt dat iedereen op z'n top 3 van verdachte mensen kan stemmen. Naam van kandidaat - stemmen op persoon x - stond op plaats x in je verdachte lijstje.

BigBoots -  Convans 3
Convans -   Nvy   3
Frank - BigBoots   3
Nys-fan - HIDM   3
Meezter - Nys-fan   2
Molino - Meezter   2
Lan - Kaaasje   1
Nvy - Molino   2
HIDM - Lan   1
Kaaasje - Frank   1

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik heb mezelf bij 'negatieve' lijstjes inderdaad laag gezet en bij 'positieve' lijstjes hoog ;)

Denk dat de mengvorm inderdaad niet een sterk genoeg antwoord oplevert om zoveel geld op het spel te zetten, zeker niet omdat we niet weten hoe de selectie heeft plaatsgevonden en als het een lijstje was welke dan.

Ik denk dat ik het ondanks dat het mengen van de 2 lijstjes me niet heel zinvol lijkt wel eens ben met het voorstel van Meezter op iedereen op 1 persoon te laten stemmen zodat we zeker geen geld verliezen, tenzij iemand voor de deadline nog met een sterk argument komt om voor 1 naam te gaan. (en zelfs dan lijkt spreiden over in ieder geval een paar mensen me beter)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Eens met kaaasje.
Mijn mengvorm was gewoon het eerste wat in me opkwam, ik wil wel mijn manier blijven doen, kan op Kaaasjes verdeling.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lan

  • Forumlid
Ik ben ook voor spreiden. Ik weet niet zeker of ik nog op Kaaasje wil stemmen ondanks dat ik die eerder op 1 zette. Als iemand letterlijk het voorstel doet dat ik op haar moet stemmen heb ik het idee dat ik daar weinig kan halen  ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sorry maar dan ga ik toch liever ook op een verdacht persoon ipv verdeeld stemmen. Dus sorry voor de mensen die ik vandaag met woorden heb aangevallen vanwege die methode   :P

Nu slapen, toedeloe  ::joehoe::
Frankje Lapi

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Eens met verdeling van Kaaasje
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sorry maar dan ga ik toch liever ook op een verdacht persoon ipv verdeeld stemmen. Dus sorry voor de mensen die ik vandaag met woorden heb aangevallen vanwege die methode   :P

Nu slapen, toedeloe  ::joehoe::

Sleutelwoordhouder, het gaat toch nog moeilijk worden om Frank van zijn troon te stoten.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Frank, volgens jouw lijstje vond jij BigBoots ook verdacht, dus dan is het toch niet erg om op hem te stemmen?

Lan, ::rofl::

Ik wist eigenlijk ook niet of ik zelf wel blij was met op m'n nummer 1 stemmen, maar kwam zo beter uit als ik iedereen op z'n top 3 wou laten stemmen én iedereen op iemand anders.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Eens met plan van Kaaasje.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Sorry maar dan ga ik toch liever ook op een verdacht persoon ipv verdeeld stemmen. Dus sorry voor de mensen die ik vandaag met woorden heb aangevallen vanwege die methode   :P

Nu slapen, toedeloe  ::joehoe::
Zeg dan gewoon op wie jij wilt stemmen. Als die persoon dan het sleutelwoord heeft krijg jij hem ook en dan kan de rest wel gewoon normaal meewerken en kunnen we alsnog verdelen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik krijg ondertussen het idee dat als iedereen volgens eigen inzicht stemt, er uiteindelijk alsnog een perfecte verdeling ontstaat.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lan

  • Forumlid
Voorstel: Als Frank weer zijn speelgoed uit de wieg wil gooien kan ik wel zijn plek innemen? Dan stem ik op Bigboots in plaats van Kaaasje. Dan zit er geen stem op Kaaasje, maar gezien Frank niet mee wil werken gaan we dat sowieso hebben.

Offline Convans

  • Forumlid
Voor mij goed

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Voorstel: Als Frank weer zijn speelgoed uit de wieg wil gooien kan ik wel zijn plek innemen? Dan stem ik op Bigboots in plaats van Kaaasje. Dan zit er geen stem op Kaaasje, maar gezien Frank niet mee wil werken gaan we dat sowieso hebben.
He verdorie. Was net blij dat Frank niet op mij wilde stemmen en ik het sleutelwoord voor mezelf mocht houden. Neem jij z'n plek in...  ::rofl::
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Convans

  • Forumlid
Hebben er dan 2 het sleutelwoord gekregen?  ::schaam::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Geen stemmen op Kaaasje durf ik wel aan ja.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Geen stemmen op Kaaasje durf ik wel aan ja.

Ik zie liever iemand op Kaaasje stemmen..

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik ben verder nog even gaan kijken met de cijfers die we hebben.

I present to you:


Fun Facts with Flags

Oh neee Fun Facts with Kaaaasje

Als we kijken naar het stemmen op onze verdachte zien we dat BigBoots & Meezter het heel erg eens zijn met de gemiddelde keus. Ze wijken nauwelijks af van de algemene tendens. Wellicht ook ontoevallig, maar zij zitten zelf ook in de onderste regionen in de verdenkingen.

Toch hebben Meezter en BigBoots wel wát verdenkingen op zich gekregen. Zo riep net iemand nog als Frank het niet doet, dan stem ik wel op BigBoots!

Dit was dan ook een van de drie die wat meer afwijkt in zijn stemming. Hij is niet humeurig hoor, ben maar niet bang. Lan vond gewoon BigBoots wél verdacht en mede daardoor week hij wat meer af van het gemiddelde.

De top 3 wordt aangevuld met de rest van de top 3 meest verdachte mensen. Dit zal vast niet geheel ontoevallig zijn. Nys-fan's keuze voor HIDM en Nvy als mogelijke sleutelwoordhouders wordt niet gedeeld onder de rest. En ook Meezter heeft toch nog een verdenking op zich gekregen van Molino.

Maar dat gezegd hebbende, dit zegt allemaal eigenlijk niks. Want zo groot zijn de verschillen nou ook weer niet.

*kkkrsssssht*

Kaaasje heeft deze uitzending van 'Fun Facts' toch gestopt vanwege slaap interesse.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Kunnen we naast de samenvatting van D*N ook een Fun Facts with Flags krijgen na elke aflevering?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17