Auteur Topic: [MO18] Aflevering 4 opdr. 4.3 [Talkeetna] 'IJsberen & Eskimo's bij Noorderlicht'  (gelezen 28121 keer)

Offline Lan

  • Forumlid
Fair enough. Maar nu zitten we alle 4 op Molino en dat kan niet tenzij een ijsbeer heeft besloten zijn medeijsbeer te naaien  ::rofl::

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zou graag Molino nu doen. (duh)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Lol HIDM, heb daar over heen gelezen sorry  :-*

@Lan: verklaring dat we alle 4 op Molino zitten =
Meezter  ::rofl:: beetje mee gaan en zeggen dat Molino een ijsbeer is --> je wekt vertrouwen --> jij blijkt ook een ijsbeer

Iemand anders die nog durft te zweren dat hij een eskimo is?

Ik, als
labiel persoon
weet het nog niet
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Meezter merkt dat we ook zijn kant op kijken. Dus vermoordt hij nu zijn medeijsbeer om onverdacht te lijken en dan maakt ie volgende ronde 1 van ons verdacht.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Ik weet niet of het uitmaakt maar ik wil ook best zweren. Ik vind het wel leuk als iedereen het zou doen zodat hun positie later op de haatlijst hoger is  :P

Ik zweer dat ik geen ijsbeer ben.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja nou Lan en HIDM het lijkt me duidelijk wie de eskimo's zijn en wie de ijsberen  ::jaja::

Eerst op Meezter of Molino? Moeten we wel ff duidelijk weten want anders verdienen we alsnog niks  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
True, als inspecteur onlinetijd (TM) zag ik dat terwijl Frank, HIDM en ik aan het keuvelen waren, was Meezter al wel een tijd actief was maar nog niet had gepost, dus het zou goed kunnen dat hij eerst aan het afwachten was voor hij bij ging dragen aan de Molino-moord.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik stel voor dat we eerst Molino doen en dan Meezter. Meezter is actiever dus dan blijft de vaart er een beetje in. Kunnen we misschien vanavond nog klaar zijn ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Oke eerst Molino  ::bravo:: dan ga ik zo de PM sturen  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Ik neig te denken dat we op het goede spoor zitten (en zo niet, chapeau voor de ijsberen en verdiende jokers  :P), maar ik ben nog wel benieuwd naar Molino's perspectief. We kunnen sowieso nog niet verder tot hij gestemd heeft.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Hoezo niet? Als er 4 stemmen op hem zijn gaan we toch niet serieus 18 uur wachten op zijn stem?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
En ik denk ook niet dat Molino heel veel nuttigs gaat zeggen  :-X
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Hoezo niet? Als er 4 stemmen op hem zijn gaan we toch niet serieus 18 uur wachten op zijn stem?

Lijkt me wel, zijn stem blijft informatie zelfs als het voor de uitslag niet uitmaakt. Maar ik ben geen spelleider dus geen idee  :P

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als we nu allemaal op Molino stemmen; zal hij er zelf achter komen dat ie weggestemd wordt en dus maar gewoon stemmen om de snelheid erin te houden.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik heb op Molino gestemd.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lan

  • Forumlid
Ik vind dit ineens allemaal snel en stellig gaan maar als dit fout blijkt te zijn is er in ieder geval één eskimo die dommer is dan ik, dus ik stem ook wel nu  ::schaam::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ook.

Meezter: als je vannacht weer iemand vermoordt, wees slim en vermoord HIDM. Heeft ie geen joker -> Meer kans op afvallen -> Misschien weer een finaleplekje vrij. Just saying  ;)
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Meezter, als je vannacht weer iemand vermoordt, kies dan Frank want dan is de kans groter dat er een ettertje uit het spel verdwijnt :-*

De finale is nog heel ver weg, we zijn letterlijk nog met 9 ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Ik ben het met allebei eens  ::rofl::