Auteur Topic: [MO18] Aflevering 4 opdr. 4.3 [Talkeetna] 'IJsberen & Eskimo's bij Noorderlicht'  (gelezen 28127 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Hey, ik ben een ijsbeer

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Bedoel je hiermee te zeggen dat je claimt als ijsbeer en iedereen jokers en geld gunt?  ::bravo::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Nou top, dat was makkelijk :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als je ons ook ff vertelt wie de andere ijsbeer is  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Even kijken, ik dacht dat dat Meezter was

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Even kijken, ik dacht dat dat Meezter was

Huh, maar ik was toch eskimo?  ???
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Convans

  • Forumlid
Dan is er iets fout gelopen met de communicatie

Offline Lan

  • Forumlid
Ik ben ook een normale smaak eskimo. Ik ga er vanuit dat ik toch wel gelyncht ga worden want als ik stil ben ben ik weer nietszeggend en als ik nu ineens wel beschuldigingen ga gooien is dat uiteraard een denkmantel om eerder gedrag te corrigeren van vorige aflevering  ::rofl::

Ik vind Kaaasje geen rare eerste dode dus ik verwacht zelf dat we daar niets aan hebben. Mijn theorie op het moment zou zijn dat de mol liever een eskimo is want vanaf daar kun je veel makkelijker de ijsberen helpen, dus zolang er geen informatie is wil ik mensen die ík verdenk van molschap er niet uitstemmen. Plus, mocht de mol jokers krijgen dan hoop ik dat ie er veel plezier van heeft  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Ik ben ook een normale smaak eskimo. Ik ga er vanuit dat ik toch wel gelyncht ga worden want als ik stil ben ben ik weer nietszeggend en als ik nu ineens wel beschuldigingen ga gooien is dat uiteraard een denkmantel om eerder gedrag te corrigeren van vorige aflevering  ::rofl::

Ik vind Kaaasje geen rare eerste dode dus ik verwacht zelf dat we daar niets aan hebben. Mijn theorie op het moment zou zijn dat de mol liever een eskimo is want vanaf daar kun je veel makkelijker de ijsberen helpen, dus zolang er geen informatie is wil ik mensen die ík verdenk van molschap er niet uitstemmen. Plus, mocht de mol jokers krijgen dan hoop ik dat ie er veel plezier van heeft  ::rofl::

Wie verdenk je dan?  ::trots::

Offline Lan

  • Forumlid
Qua ijsbeer? Geen idee, en qua mol ga ik niet zeggen  :P

Offline Convans

  • Forumlid
Ik ga wss op mijn mede-ijsbeer Meezter stemmen. Die doet wel verdacht  ::)

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ben ook een normale smaak eskimo. Ik ga er vanuit dat ik toch wel gelyncht ga worden want als ik stil ben ben ik weer nietszeggend en als ik nu ineens wel beschuldigingen ga gooien is dat uiteraard een denkmantel om eerder gedrag te corrigeren van vorige aflevering  ::rofl::

Bijna hetzelfde met mij. Als ik nu niks zeg, noemt men me weer lui, en als ik actief meedoe ben ik opeens een ijsbeer omdat dat out of character is.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Convans, ik zou je willen verzoeken dat niet te doen, haha.
Als je mijn spel hebt gezien de afgelopen afleveringen heb ik daadwerkelijk alleen maar aan het geld gedacht; lijkt me dat ik als ijsbeer het verliezen van 1000 euro niet waard vind voor 1 joker... dan had ik mezelf hier al lang en breed bekend gemaakt.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik vind zowel Convans als Meezter verdacht doen. Ik denk trouwens ook dat de kans groot is dat de Mol geen IJsbeer is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Ik durf na HIDM met het woordje dat niet meer blind aan te nemen Meezter, hoewel ik bij jou die kans wel het hoogst inschat  :P

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik vind zowel Convans als Meezter verdacht doen. Ik denk trouwens ook dat de kans groot is dat de Mol geen IJsbeer is.

Mee eens.. Zo kan de Mol de ijsberen wat proberen 'sturen' en een 'extra ijsbeer' zijn.

Ik ben trouwens geen ijsbeer, had wel cool geweest nochtans maar helaas pindakaas ;).
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid
Convans, ik zou je willen verzoeken dat niet te doen, haha.
Als je mijn spel hebt gezien de afgelopen afleveringen heb ik daadwerkelijk alleen maar aan het geld gedacht; lijkt me dat ik als ijsbeer het verliezen van 1000 euro niet waard vind voor 1 joker... dan had ik mezelf hier al lang en breed bekend gemaakt.

Dat dachten we van HIDM toch ook bij die vorige opdracht? Ik denk dat iedereen hier zichzelf niet zomaar gaat bekendmaken aangezien de lol van het spel er dan ook af is. Dus of je nu in de vorige opdrachten alleen maar aan geld hebt gedacht, doet niet echt ter zake. Ik wilde gewoon de discussie even op gang brengen  ::ok::

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dat dachten we van HIDM toch ook bij die vorige opdracht? Ik denk dat iedereen hier zichzelf niet zomaar gaat bekendmaken aangezien de lol van het spel er dan ook af is. Dus of je nu in de vorige opdrachten alleen maar aan geld hebt gedacht, doet niet echt ter zake. Ik wilde gewoon de discussie even op gang brengen  ::ok::

Mee eens.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zullen we eerst even beslissen over burgemeester? Is wel zo handig voor de lynch...
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
We hebben nu een pre-HIDM en een post-HIDM tijdperk? ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.